AST.quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Okee, wat is jullie advies dan qua voor ophanging..?![]()
Ik dacht aan -70mm incl. met originele dempers (ze zijn nog goed) ivm. comfort.
schroefset is de auto net een kart
Airride is haast onmogelijk te vinden voor een e36
quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Luister dat ik Autobranche en Mobiliteit heb gestudeerd (wat anders is dan Motorvoertuigen Techniek) Wilt niet zeggen dat ik proffesional ben op het gebied van verlagen, kom op man ik heb mijn Corsa verlaagd door 2/3 spiralen af te slijpen.
:
Welkom in de wondere wereld van beunhazerij en auto vernaggelingquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef 1UP het volgende:
[..]
Ahh dus geen autotechniek..
spiralen erafslijpen?serieus?
Ja spiraal, ik bedoel elke omwenteling van een veer, als ie er bijv 7 heeft had deze nog maar 5 of 4.. (iig 50cm van de veer afgeslepen) en dikke vette 255 banden achter op 15 inch Opel Vectra Staal achter en 185 brede bandjes voor op 14 inch Astra velgenquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef 1UP het volgende:
[..]
Ahh dus geen autotechniek..
spiralen erafslijpen?serieus?
Die achterkantquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja spiraal, ik bedoel elke omwenteling van een veer, als ie er bijv 7 heeft had deze nog maar 5 of 4.. (iig 50cm van de veer afgeslepen) en dikke vette 255 banden achter op 15 inch Opel Vectra Staal achter en 185 brede bandjes voor op 14 inch Astra velgenWegligging als een beest.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote griebels dat er nog steeds zulke mafketels bestaanquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja spiraal, ik bedoel elke omwenteling van een veer, als ie er bijv 7 heeft had deze nog maar 5 of 4.. (iig 50cm van de veer afgeslepen) en dikke vette 255 banden achter op 15 inch Opel Vectra Staal achter en 185 brede bandjes voor op 14 inch Astra velgenWegligging als een beest.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef 1UP het volgende:
[..]
Grote griebels dat er nog steeds zulke mafketels bestaan![]()
Dan vraag ik me toch af of het überhaupt zin heeft om jouw advies te geven over de onderstel
Omdat dat kan, en de wegliging van een Corsa 3000x NIKS is. Beetje te hard door de bocht en hij breektte al uit, hiermee leek het net een bureaustoel waar je 90 graden mee draaidequote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die achterkantWaarom zou je 225 op een corsa willen?
Det ding koste mij 50 euro + 100 voor motor, 5 uurtjes heb ik de blok vervangen, en sinds dien speelde ik er mee.. hij was tijdelijk totdat ik me beemer kocht.. toen ging ie op de exportquote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van beunhazerij en auto vernaggeling
En dan mijn auto afkraken he
Was dit inhoudelijk op mijn post gericht of vertel je dit voor de lolquote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Det ding koste mij 50 euro + 100 voor motor, 5 uurtjes heb ik de blok vervangen, en sinds dien speelde ik er mee.. hij was tijdelijk totdat ik me beemer kocht.. toen ging ie op de export
Ik dacht dat je die corsa aan een vriend had gegeven?quote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Det ding koste mij 50 euro + 100 voor motor, 5 uurtjes heb ik de blok vervangen, en sinds dien speelde ik er mee.. hij was tijdelijk totdat ik me beemer kocht.. toen ging ie op de export
Ja, gegeven, maar daarna verkocht aan exportquote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef invine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die corsa aan een vriend had gegeven?
Nee ik vertel alleen dat die auto geen enkele waarde heeft gehad voor mij itt tot jouw Galantquote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Was dit inhoudelijk op mijn post gericht of vertel je dit voor de lol
Dus wat je zegt is dat mijn Galant wel waarde voor je heeft gehad in tegenstelling tot die Corsa? Wat schattig!quote:Op maandag 28 december 2009 17:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee ik vertel alleen dat die auto geen enkele waarde heeft gehad voor mij itt tot jouw Galant
Ja uhh damn.. er had moeten staan itt tot jij voor jouw galant.quote:Op maandag 28 december 2009 17:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat mijn Galant wel waarde voor je heeft gehad in tegenstelling tot die Corsa? Wat schattig!
Faalhaas.quote:Op maandag 28 december 2009 18:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja uhh damn.. er had moeten staan itt tot jij voor jouw galant.
Nee jij trekt volle zalen met je Goudenpetquote:
Wanneer houd je gewoon eens je muil? En dan ook nog als volwassen en werkend volk over willen komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |