abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75525513
Sterkte Turq!

En mag ik zeggen dat ik deze stap van jou bijzonder waardeer? Ken niet veel mensen die voor een familielid tijdelijk bijna alles achterlaten...
pi_75529040
Ik heb niks te verliezen, en al heb ik dat. Geef ik niks om.

Het gaat om mijn opa, al zou ik daarheen moeten kruipen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_75540174
Sterkte swa, laat af en toe nog maar eens iets horen, ze hebben daar vast ergens nog wel internet cafees.
pi_75603075
tvp & sterkte, T
Calm down, please!
  maandag 14 december 2009 @ 09:34:07 #55
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75604365
Sterkte TurQ
(alhoewel je misschien al weg bent en dit dan niet leest )

Mooi van je (en begrijpelijk) dat je die kant op gaat..

Hopen dat alles 'goed' gaat.. (einde verhaal; wel op een zachte manier)

Verder tvp voor eventuele vorderingen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75607862
ik moet nog 1 weekje in NL blijven ivm redenen..

Deze week Zondag wil ik toch weg.. Sinds eergisteren was mijn oma ook opgenomen, maar zij is alweer thuis.. dus.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_75910749
Volgens me vader is het toch beter als ik in NL blijf, en ff daar wat tijd gun.. iig, ik wil rond januari/februari gaan.. eerst ff een daily fixxen met dit weer kom ik niet vooruit met een kutscooter..

En de plannen gaan wijzigen denk ik.. Ik denk dat ik er een 6 cilinder in gooi..? Hoef ik die kabelboom shit niet aan te passen aan de bak.. en een S/C op een 6 cilinder moet wel wat meer vermogen en comfort bieden dan een 1.8 16v 4 cillinder toch?

iemand intresse in een M42 blok? 200 euro meeneemprijs
Quote van Tjabbo:
pi_75911898
Ikke niet ... ben erg happy met m'n vier-pittertje.

Vorige week is er een camberset voor opgegaan (eindelijk) en met nog wat ander spul is mijn "projectje" weer een stapje verder. Ook de ED9 van de vrouw heeft wat broodnodig onderhoud gehad (nieuwe lambda sonde o.a.) waardoor ook die weer trekt als een CRX

Als ik jou was, Turq, zou ik eerst kijken welke swap-optie de makkelijkste is voor jou (bolt-in, dus) en van daar uit de planning opzetten. Toch wel makkelijker als je een blok er zo kan inhangen en kunt omstekkeren en GAAN!
Calm down, please!
pi_75912284
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgens me vader is het toch beter als ik in NL blijf, en ff daar wat tijd gun.. iig, ik wil rond januari/februari gaan.. eerst ff een daily fixxen met dit weer kom ik niet vooruit met een kutscooter..

En de plannen gaan wijzigen denk ik.. Ik denk dat ik er een 6 cilinder in gooi..? Hoef ik die kabelboom shit niet aan te passen aan de bak.. en een S/C op een 6 cilinder moet wel wat meer vermogen en comfort bieden dan een 1.8 16v 4 cillinder toch?

iemand intresse in een M42 blok? 200 euro meeneemprijs
Je had toch een golf gti gekocht als daily?
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:07 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75913236
Ga nou eerst eens een duidelijk plan opstellen met wat je precies wil want dit gaat weer niks worden zo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:03:29 #61
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75913395
K zou nu eerst idd eens duidelijk bedenken wat je wil.

Je draait als een blad aan een boom om elke keer. En dat komt de uitvoering van je plannen en het eindresultaat niet ten goede.

K waardeer je plannen en initiatief, maar 'erger' me soms aan het halverwege omslaan en veranderen van idee
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:12:50 #62
182073 invine
blablabla etc.
pi_75913592
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Als ik jou was, Turq, zou ik eerst kijken welke swap-optie de makkelijkste is voor jou (bolt-in, dus) en van daar uit de planning opzetten. Toch wel makkelijker als je een blok er zo kan inhangen en kunt omstekkeren en GAAN!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_75916834
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Ikke niet ... ben erg happy met m'n vier-pittertje.

Vorige week is er een camberset voor opgegaan (eindelijk) en met nog wat ander spul is mijn "projectje" weer een stapje verder. Ook de ED9 van de vrouw heeft wat broodnodig onderhoud gehad (nieuwe lambda sonde o.a.) waardoor ook die weer trekt als een CRX

Je weet dat ik nogsteeds wat voor Del-Sols voel hea Post eens een pic..

En ja, ik wil het precies doen als jij zegt.
6cil blok met bak Inlepelen, kabelboom aansluiten en gaan met de banaan.. ik zoek nu alleen op of ik intern iets met de kabelboom moet doen of niet.. maar een ding weet ik wel, en dat is de toerenteller wat veranderd moet worden..

Ik twijfel nu tussen een 320 blok (150PK met S/C tegen de 225)
Of een 325 blok (192PK en met S/C 260PK)
Maardannog het verbruik
Quote van Tjabbo:
pi_75917197
Als je je druk maakt om verbruik moet je een Fiat chickacento kopen en geen 4 BMW's willen omtoveren met compressoren
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:20:35 #65
182073 invine
blablabla etc.
pi_75917305
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als je je druk maakt om verbruik moet je een Fiat chickacento kopen en geen 4 BMW's willen omtoveren met compressoren
Wat is dat?

Ik kon niks vinden...
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_75917405
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef invine het volgende:

[..]

Wat is dat?

Ik kon niks vinden...
God god je hebt nog energie ingestoken ook
Laat je verbeelding eens werken.

[ Bericht 18% gewijzigd door OxygeneFRL op 22-12-2009 11:28:25 ]
pi_75917478
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je weet dat ik nogsteeds wat voor Del-Sols voel hea Post eens een pic..
Ligt nu een berg sneeuw op plus ik ben aan bed gekluisterd
quote:
En ja, ik wil het precies doen als jij zegt.
6cil blok met bak Inlepelen, kabelboom aansluiten en gaan met de banaan.. ik zoek nu alleen op of ik intern iets met de kabelboom moet doen of niet.. maar een ding weet ik wel, en dat is de toerenteller wat veranderd moet worden..

Ik twijfel nu tussen een 320 blok (150PK met S/C tegen de 225)
Of een 325 blok (192PK en met S/C 260PK)
Maardannog het verbruik
Keuze lijkt makkelijk dus gaat vooral met budget te maken hebben. Al is 225 pk voor een redelijk kale BMW al best wel veel! Het wordt dan een Nur-bakkie

Wil je wat meer luxe meeslepen dan is 225 pk best weinig.
Calm down, please!
pi_75919761
Ik vind het nogal een stap, van 115 pk naar 260 (als alle plannen uitgevoerd worden).
Lijkt me dat je dan ook nog veel meer aan remmen, ophanging en koeling enz. moet doen.
En dan rij je rond met een verbouwde BMW die enorm veel benzine verbruikt, terwijl je juist de BMW die je al had met 6 cilinder weg hebt gedaan omdat-ie teveel zoop. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_75955626
De gele kanarie heb ik nog, die staat maar wat mooi te zijn ergens..

en ik denk dat ik dan zowiezo dit nodig heb:
km teller klok (ivm 2 extra cilinders ((x rpm e.d.))
6 cil blok met kabelboom
SC
M3 Diff of iig een goede sper (geen 100% iig)
Schijven upgrade, maar dat stond al op me lijstje..

Verder tja, dan verbruikt ie maar meer.. maar nur wagen gaat het niet worden denk ik..
tis wel leuk en aardig, maar ik zoek toch wat meer comfort en luxe in een beemer, anders had ik wel gelijk een M3 gekocht..

Ik weet dat alles wat ik zeg elkaar een beetje tegenspreekt, maar uiteindelijk wordt vergeten, dat dit project auto ook gelijk mijn daily is/was.

en om het ietsjes leuker te maken: ik ga deze week kijken voor een 340 als tijdelijke auto..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
  woensdag 23 december 2009 @ 02:41:12 #70
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75955762
Doe maar niet Turq, 340's moet je koesteren en niet afraggen
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 23 december 2009 @ 08:48:42 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75957714
Waarom trek je het blok niet uit die gele? Hoef je dat ding ook niet op kenteken te zetten en kun je die later als circuitauto opbouwen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75960858
Geef nou gewoon toe dat je een auto-sloperij aan het beginnen bent, Turq.

gaat íe een 340 kopen om te driften terwijl er twee BMW's weg staan te rotten ... doe je toch iets in de verkeerde volgorde, goos
Calm down, please!
pi_75961932
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Waarom trek je het blok niet uit die gele? Hoef je dat ding ook niet op kenteken te zetten en kun je die later als circuitauto opbouwen.
Dat gele heeft ietsjes te veel gelopen er hoeft maar een 0,01bar in geperst te worden en de kleppen zullen rond je oren vliegen
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Googolplexian het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je een auto-sloperij aan het beginnen bent, Turq.

gaat íe een 340 kopen om te driften terwijl er twee BMW's weg staan te rotten ... doe je toch iets in de verkeerde volgorde, goos
Ik koop geen 340 om te driften, maar puur om de winter mee door te komen en me onderdelen kan op halen en brengen
Quote van Tjabbo:
pi_75961980
quote:
Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef Barcaconia het volgende:
Doe maar niet Turq, 340's moet je koesteren en niet afraggen
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multipla
Quote van Tjabbo:
pi_75965951
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multipla
Barbaar! Echt Hollands glorie, die 340's!
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')