Je had toch een golf gti gekocht als daily?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgens me vader is het toch beter als ik in NL blijf, en ff daar wat tijd gun.. iig, ik wil rond januari/februari gaan.. eerst ff een daily fixxen met dit weer kom ik niet vooruit met een kutscooter..![]()
En de plannen gaan wijzigen denk ik.. Ik denk dat ik er een 6 cilinder in gooi..? Hoef ik die kabelboom shit niet aan te passen aan de bak.. en een S/C op een 6 cilinder moet wel wat meer vermogen en comfort bieden dan een 1.8 16v 4 cillinder toch?![]()
iemand intresse in een M42 blok? 200 euro meeneemprijs
quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Als ik jou was, Turq, zou ik eerst kijken welke swap-optie de makkelijkste is voor jou (bolt-in, dus) en van daar uit de planning opzetten. Toch wel makkelijker als je een blok er zo kan inhangen en kunt omstekkeren en GAAN!
Je weet dat ik nogsteeds wat voor Del-Sols voel heaquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Ikke niet ... ben erg happy met m'n vier-pittertje.
Vorige week is er een camberset voor opgegaan (eindelijk) en met nog wat ander spul is mijn "projectje" weer een stapje verder.Ook de ED9 van de vrouw heeft wat broodnodig onderhoud gehad (nieuwe lambda sonde o.a.) waardoor ook die weer trekt als een CRX
Als ik jou was, Turq, zou ik eerst kijken welke swap-optie de makkelijkste is voor jou (bolt-in, dus) en van daar uit de planning opzetten. Toch wel makkelijker als je een blok er zo kan inhangen en kunt omstekkeren en GAAN!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als je je druk maakt om verbruik moet je een Fiat chickacento kopen en geen 4 BMW's willen omtoveren met compressoren
God god je hebt nog energie ingestoken ookquote:
Ligt nu een berg sneeuw opquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je weet dat ik nogsteeds wat voor Del-Sols voel heaPost eens een pic..
![]()
Keuze lijkt makkelijk dus gaat vooral met budget te maken hebben. Al is 225 pk voor een redelijk kale BMW al best wel veel! Het wordt dan een Nur-bakkiequote:En ja, ik wil het precies doen als jij zegt.
6cil blok met bak Inlepelen, kabelboom aansluiten en gaan met de banaan.. ik zoek nu alleen op of ik intern iets met de kabelboom moet doen of niet.. maar een ding weet ik wel, en dat is de toerenteller wat veranderd moet worden..
Ik twijfel nu tussen een 320 blok (150PK met S/C tegen de 225)
Of een 325 blok (192PK en met S/C 260PK)
Maardannog het verbruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dat gele heeft ietsjes te veel gelopenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Waarom trek je het blok niet uit die gele? Hoef je dat ding ook niet op kenteken te zetten en kun je die later als circuitauto opbouwen.
Ik koop geen 340 om te driften, maar puur om de winter mee door te komen en me onderdelen kan op halen en brengenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Googolplexian het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je een auto-sloperij aan het beginnen bent, Turq.
gaat íe een 340 kopen om te driften terwijl er twee BMW's weg staan te rotten ... doe je toch iets in de verkeerde volgorde, goos
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multiplaquote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef Barcaconia het volgende:
Doe maar niet Turq, 340's moet je koesteren en niet afraggen![]()
Barbaar! Echt Hollands glorie, die 340's!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multipla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |