Echt hequote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer houd je gewoon eens je muil? En dan ook nog als volwassen en werkend volk over willen komen
OT: Wanneer kunnen we weer een update verwachten Turq?
Leuk en aardig dat je kritiek geeft op Turq en z'n manier van handelen, maar gedraag je dan vervolgens zelf niet als een manneke van 16quote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Echt he
Oxy, wordt jij nou echt niet een keer moe van jezelf?
Moet jij niet aan je ford knutselen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat je kritiek geeft op Turq en z'n manier van handelen, maar gedraag je dan vervolgens zelf niet als een manneke van 16
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan je ford knutselen?
Ik post pas weer een update over de auto wanneer ik een 6 cilinder blok heb..
Fixed.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef LgCookie1 het volgende:
ik ben nog maar pas lid, en heb me ook nog niet aan mensen geërgerd, maar die oxygene en Turquaz zijn wel echt waarschijnlijk een van de meeste kansloze figuren die ooit hebben bestaan.
zo zien mijn achterlichten er ook uit op de E36. de autozelf is bordaux rood.. staat echt mooi. ik denk mooier dan rood/witte...quote:Op maandag 28 december 2009 03:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben geen photoshopper maar heb wat geprobeerd...?:
[ afbeelding ]
Zo wil ik hem dus zien als ie af is
ik heb nog een m50b25 staan.... (geen vanos) dus als je interesse hebt....quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan je ford knutselen?
Ik post pas weer een update over de auto wanneer ik een 6 cilinder blok heb..
En daar gaat het dus fout. Je kent de voorgeschiedenis van meneer Turq niet. Succes met inlezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef LgCookie1 het volgende:
ik ben nog maar pas lid,
Je bent niet voor niets de gouden pet, en daarbij ben jij hier de volwassene dus als je nu ook even zo gaat gedragen ipv altijd maar de kankeren op alles wat tegen jou gebruikt wordt. Want je vraagt er zelf om.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout. Je kent de voorgeschiedenis van meneer Turq niet. Succes met inlezen.
Welke gedeeelte?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef invine het volgende:
ik zou dat sterf gedeelte eruit halen.. daar krijg je een ban voor
Vriendje van Turq ofzo? Of je bent blind, of je kan niet lezen! (hint: lees mijn project topics eens) En nee ik ga niet sterven alleen omdat jij dat wil.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef LgCookie1 het volgende:
Ik heb al wel een tijdje rondgelezen, en turquaz loopt tenminste niet alles en idereen af te zeiken.
dat gedeelte wat wij mods alsnog kunnen zienquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat gedeelte wat wij mods alsnog kunnen zien
Ga nog eens verder terug de geschiedenis in. Zoek bijvoorbeeld eens naar de Golf 3 tdi met turbotimer, of de minibike op bbq-gas..quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef LgCookie1 het volgende:
Ik heb al wel een tijdje rondgelezen, en turquaz loopt tenminste niet alles en idereen af te zeiken.
Laten we het zo zeggen, hij weet gewoon niet precies wat hij wil met zijn auto's
Jij daarentegen, kan beter gewoon zijn account wissen en IRL mensen zoeken om tegenaan te zeiken.
Die frustratie moet toch ergens vandaan komen, wellicht heeft het te maken met het feit dat niemand je in het echte leven serieus wil/kan nemen of uberhaupt niks met je te maken wil hebben.
Delete je account gewoon, dat is het beste voor iedereen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:36 schreef LgCookie1 het volgende:
het interesseert me niet wat hij doet of gedaan heeft, geeft hem dat het recht alles en iedereen af te zeiken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |