quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer open. Er is inmiddels een filter voor de projecttopics. Maar de boodschap is ook verder duidelijk lijkt me: doe gewoon eens normaal!
En nu we toch bezig zijn: wat mankeert er aan PTA, en hoe kunnen we (zowel crew als users bedoel ik daar mee...) dat verbeteren?
+1quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:
[..]Meer zichtbaar blauw op straat, die sneller ingrijpen als een discussie uit de hand loopt. Mods kunnen discussies sturen/beinvloeden, dus zoek een extra mod erbij zonder leven die graag mee post (face it jij en TF zijn verre van zo actief als vroeger). Weer (bediscussieerbaar) autonieuws zoals vroeger. Meer technieuws (autoland zit niet stil, maar behalve wat hybride bashen komt er amper wat langs). Maak de SC meer toegankelijk (haal bijv dat "de Slowchatters weg", maakt het nog steeds kliek zoals er vroeger eens tegen was opgetreden, zonder resultaat want nu is het bijna dood omdat er geen nieuwe mensen komen). Minder, ik mag voor 700 euro leasen wat moet ik kiezen!!!11 of welke auto voor 5000 euro?!!!!11, topics. (schop dat naar een eigen subsectie of een algemeen topic voor dat soort dingen) Best veel mensen in PTA bezoeken evenementen, wat meer evenement fotografie is wel welkom (bijvoorbeeld van de grote auto beurzen of circuit/meetings wat dan ook.)
Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
maw, de modcapacitiet is momenteel ontoereikend. Ben ik met je eens. PTA is altijd al een rustig (als in: weinig gezeik) forum geweest, en nooit veel moderatie nodig gehad, op dit moment is er wat meer moderatie nodig. FA's kijken momenteel mee, dus dat is al een deel van de oplossing.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:
[..]Meer zichtbaar blauw op straat, die sneller ingrijpen als een discussie uit de hand loopt. Mods kunnen discussies sturen/beinvloeden, dus zoek een extra mod erbij zonder leven die graag mee post (face it jij en TF zijn verre van zo actief als vroeger).
Wie de schoen past trekke hem aan, start die topics maar!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:
Weer (bediscussieerbaar) autonieuws zoals vroeger. Meer technieuws (autoland zit niet stil, maar behalve wat hybride bashen komt er amper wat langs).
Een SC toegankelijk maken is erg lastig. Je houd toch enige kliekvorming. Maar ik moet wel zeggen dat er juist de laatste tijd wat nieuwe koppen bij zijn gekomen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:
Maak de SC meer toegankelijk (haal bijv dat "de Slowchatters weg", maakt het nog steeds kliek zoals er vroeger eens tegen was opgetreden, zonder resultaat want nu is het bijna dood omdat er geen nieuwe mensen komen).
Eens, goed plan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:
Minder, ik mag voor 700 euro leasen wat moet ik kiezen!!!11 of welke auto voor 5000 euro?!!!!11, topics. (schop dat naar een eigen subsectie of een algemeen topic voor dat soort dingen)
Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor. Evenementenseizoen is nu natuurlijk ook weer redelijk afgelopen, misschien in de lente hier wat harder aan trekken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:
Best veel mensen in PTA bezoeken evenementen, wat meer evenement fotografie is wel welkom (bijvoorbeeld van de grote auto beurzen of circuit/meetings wat dan ook.)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
Baseer je dat op het aantal (negatieve) reacties of op het aantal views ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor.
Jammer dat ik het n pas zie, voor dit soort dingen is de TR er nu juist. Heb iig flink wat genote daar nu...quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:
Vanaf hier lezen; Honda civic Hybrid - deel 2
Van die mannetjes die even semi-grappig komen posten. Booooring.
Weinig views, weinig tot geen reactiequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Baseer je dat op het aantal (negatieve) reacties of op het aantal views ?
Ingeving: als in een topic nieuwe posts staan die nog niet door een moderator bekeken zijn: icoontje blauw in plaats van rood maken. Natuurlijk blijft het icoontje voor de users gewoon rood ...quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat ik het n pas zie, voor dit soort dingen is de TR er nu juist. Heb iig flink wat genote daar nu...
Ook al was het een wat oudere post, toch 48 uur daarvoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:
Vanaf hier lezen; Honda civic Hybrid - deel 2
Van die mannetjes die even semi-grappig komen posten. Booooring.
Geforceerd ruzie maken werkt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:03 schreef Googolplexian het volgende:
Maak een centraal Bash / Flame topic ... users die issues hebben met elkaar (over auto's) kunnen dat dan daar met elkaar uitvechten.
Dat, en waarom zouden we zoiets willen op het forum? Het gaat allemaal nergens over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |