abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:33:49 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74006569
De laatste tijd is PTA echt kut. Iedereen kankert op elkaar, niets is goed.

zullen we weer normaal doen? als iedereen ophoudt met hun kutgedrag hier, maken we PTA weer leuk.

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74006605
Wat een ruk topic. Tis maar goed dat ik hier nooit kom.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 04:32:19 #3
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_74007827
kut ik las PeTA. En ja die zijn inderdaad kut.
The Light Is Leaving Us All
pi_74009052
zeer goed plan.
je bent niet verplicht om in een topic te reageren (nu lijkt het bij sommige mensen wel zo)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_74011005
eens, en jammer dat daar blijkbaar een topic voor nodig is.
pi_74025028
En weer open. Er is inmiddels een filter voor de projecttopics. Maar de boodschap is ook verder duidelijk lijkt me: doe gewoon eens normaal!

En nu we toch bezig zijn: wat mankeert er aan PTA, en hoe kunnen we (zowel crew als users bedoel ik daar mee...) dat verbeteren?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:36:47 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_74027157
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer open. Er is inmiddels een filter voor de projecttopics. Maar de boodschap is ook verder duidelijk lijkt me: doe gewoon eens normaal!

En nu we toch bezig zijn: wat mankeert er aan PTA, en hoe kunnen we (zowel crew als users bedoel ik daar mee...) dat verbeteren?
  • Meer zichtbaar blauw op straat, die sneller ingrijpen als een discussie uit de hand loopt.
  • Mods kunnen discussies sturen/beinvloeden, dus zoek een extra mod erbij zonder leven die graag mee post (face it jij en TF zijn verre van zo actief als vroeger).
  • Weer (bediscussieerbaar) autonieuws zoals vroeger. Meer technieuws (autoland zit niet stil, maar behalve wat hybride bashen komt er amper wat langs).
  • Maak de SC meer toegankelijk (haal bijv dat "de Slowchatters weg", maakt het nog steeds kliek zoals er vroeger eens tegen was opgetreden, zonder resultaat want nu is het bijna dood omdat er geen nieuwe mensen komen).
  • Minder, ik mag voor 700 euro leasen wat moet ik kiezen!!!11 of welke auto voor 5000 euro?!!!!11, topics. (schop dat naar een eigen subsectie of een algemeen topic voor dat soort dingen)
  • Best veel mensen in PTA bezoeken evenementen, wat meer evenement fotografie is wel welkom (bijvoorbeeld van de grote auto beurzen of circuit/meetings wat dan ook.)

Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
  • pi_74028091
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:

[..]

• Meer zichtbaar blauw op straat, die sneller ingrijpen als een discussie uit de hand loopt.
  • Mods kunnen discussies sturen/beinvloeden, dus zoek een extra mod erbij zonder leven die graag mee post (face it jij en TF zijn verre van zo actief als vroeger).
  • Weer (bediscussieerbaar) autonieuws zoals vroeger. Meer technieuws (autoland zit niet stil, maar behalve wat hybride bashen komt er amper wat langs).
  • Maak de SC meer toegankelijk (haal bijv dat "de Slowchatters weg", maakt het nog steeds kliek zoals er vroeger eens tegen was opgetreden, zonder resultaat want nu is het bijna dood omdat er geen nieuwe mensen komen).
  • Minder, ik mag voor 700 euro leasen wat moet ik kiezen!!!11 of welke auto voor 5000 euro?!!!!11, topics. (schop dat naar een eigen subsectie of een algemeen topic voor dat soort dingen)
  • Best veel mensen in PTA bezoeken evenementen, wat meer evenement fotografie is wel welkom (bijvoorbeeld van de grote auto beurzen of circuit/meetings wat dan ook.)

Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
  • +1
    Quote van Tjabbo:
    Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
    en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
      zondag 25 oktober 2009 @ 00:36:08 #10
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_74031782
    Eensch.

En idd, wat minder 'ik moet voor 1500 euro een auto hebben, wat nu?' topics. En ook 'Hij doet het niet' zonder fatsoenlijke beschrijving-topics.
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_74032028
    quote:

[..]

• maw, de modcapacitiet is momenteel ontoereikend. Ben ik met je eens. PTA is altijd al een rustig (als in: weinig gezeik) forum geweest, en nooit veel moderatie nodig gehad, op dit moment is er wat meer moderatie nodig. FA's kijken momenteel mee, dus dat is al een deel van de oplossing.
    quote:
  • Wie de schoen past trekke hem aan, start die topics maar!
    quote:
  • Een SC toegankelijk maken is erg lastig. Je houd toch enige kliekvorming. Maar ik moet wel zeggen dat er juist de laatste tijd wat nieuwe koppen bij zijn gekomen!
    quote:
  • Eens, goed plan.
    quote:
  • Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor. Evenementenseizoen is nu natuurlijk ook weer redelijk afgelopen, misschien in de lente hier wat harder aan trekken?
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
    pi_74036327
    Vanaf hier lezen; Honda civic Hybrid - deel 2

Van die mannetjes die even semi-grappig komen posten. Booooring .
      † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 21:20:45 #13
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_74057556
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
    Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor.
    Baseer je dat op het aantal (negatieve) reacties of op het aantal views ?

Verder vind ik zelf topics waarbij het om geld gaat (band lek, wat kost dat ? Welke nieuwe leaseauto voor 65,- per maand ?) en topics van mensen het verschil niet zien tussen een oliefilter en een reservewiel die hun roestbak willen restaureren ook niet echt een aanwinst (dan zijn mijn reacties ook niet altijd even netjes). Voor alle helderheid: iemand die het verschil niet weet tussen een oliefilter en een reservewiel maar wel wat meer info wil hebben over iets is wat mij betreft zeer welkom.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_74060898
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:

Jammer dat ik het n pas zie, voor dit soort dingen is de TR er nu juist. Heb iig flink wat genote daar nu...
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef 2cv het volgende:

[..]

Baseer je dat op het aantal (negatieve) reacties of op het aantal views ?
    Weinig views, weinig tot geen reactie
      † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 22:27:43 #15
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_74061671
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jammer dat ik het n pas zie, voor dit soort dingen is de TR er nu juist. Heb iig flink wat genote daar nu...
    Ingeving: als in een topic nieuwe posts staan die nog niet door een moderator bekeken zijn: icoontje blauw in plaats van rood maken. Natuurlijk blijft het icoontje voor de users gewoon rood ...
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
      zondag 25 oktober 2009 @ 22:28:48 #16
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_74061743
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:

Ook al was het een wat oudere post, toch 48 uur daarvoor.

Het moet echt stoppen mensen. Het gaat nergens over dat genar en getroll.
    pi_74067656
    Maak een centraal Bash / Flame topic ... users die issues hebben met elkaar (over auto's) kunnen dat dan daar met elkaar uitvechten.
    Calm down, please!
    pi_74087910
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 07:03 schreef Googolplexian het volgende:
    Maak een centraal Bash / Flame topic ... users die issues hebben met elkaar (over auto's) kunnen dat dan daar met elkaar uitvechten.
    Geforceerd ruzie maken werkt niet.
      maandag 26 oktober 2009 @ 19:39:34 #19
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_74088191
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Geforceerd ruzie maken werkt niet.
    Dat, en waarom zouden we zoiets willen op het forum? Het gaat allemaal nergens over.

Het is natuurlijk niet zo dat er plotseling geen onvertogen woord mag vallen. Maar structureel trollen, bashen, elkaar onderuit halen is gewoon niet leuk. En dat willen we ook niet op het forum.
    pi_74088243
    En mijn vroegere projecttopic is het bewijs dat een beetje moderaten best wel werkt.

.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 15:57:30 #21
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74153186
    * invine meldt zich voor mod

Maar zonder gekkigheid ik ben het eens met de punten die Jimmie aankaart, vooral het mod gedeelte. Gewoon lekker 3 mods en dan zou de nieuwe het liefst iemand buiten af pta zijn die wel interesse heeft in auto's etc.

En wat dachten jullie van gewoon een centraal topic met hoeveel kost dit of dat en topic met nieuwe auto kopen welk advies (hadden we al geloof ik). Hier moet dan ook actief op gemod worden!
    Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 16:04:56 #22
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_74153436
    PTA is allang dood, de meeste zijn al lang gevlogen of reageren niet of nauwelijks meer, ik wens je veel succes met dit topic maar ik geloof niet dat dat veel verandering op zal brengen!
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_74153891
    Waarom iemand van buiten PTA? De huidige modjes behoren nou ook niet echt tot een kliek oid.
    Thank god heb je ook nog niet echt kliekjes in PTA.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 16:19:35 #24
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74153972
    Kliek?
    Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
    pi_74154087
    Groep?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')