abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69901264
Trouwens veel mooiere auto dan de prius. Als ik dan toch aan de hybride zou moeten koos ik op dit moment voor de Civic.

Gelukkig hoef ik niet aan de hybride...
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:36:13 #202
86072 thatsme
and That's you!
pi_69902462
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

civic nieuw - kaal : 24.100
polo nieuw - kaal : 12.490

Je kunt ook overdrijven...
qua bijtelling
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_69903190
Waarom zegt ie dat dan niet...
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:06:33 #204
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_69903627
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef BroesWillems het volgende:
Waarom zegt ie dat dan niet...
Ik zeg het wel, jij leest het alleen niet...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_69903665
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik zeg het wel, jij leest het alleen niet...
Waar dan?
quote:
Op donderdag 25 december 2008 12:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De civic rijdt gewoon prima.Het is een complete wagen met een prijs van een kale polo.
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:02:48 #206
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_69921331
civic nieuw - kaal : 24.100 x 0,14 = 3374
polo nieuw - kaal : 12.490 x 0,25 = 3123

Iets duurder is hij, ok.
pi_69923950
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:02 schreef Ixnay het volgende:
civic nieuw - kaal : 24.100 x 0,14 = 3374
polo nieuw - kaal : 12.490 x 0,25 = 3123

Iets duurder is hij, ok.
Dat snap ik wel, dat hij qua bijtelling bijna hetzelfde kost als een polo. Maar ik dacht dat hij aanschaf prijs bedoelde...

en nu wil ik graag mijn gelijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:36:15 #208
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_69943332
Alle nieuwe Polo's (vanaf 16 juli te bestellen) zijn overigens 20% bijtelling.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een verbruik van 6 liter op 100km erg vind tegenvallen voor een hybride! Ik heb zelf een Volvo C30 en daarmee rijd ik gemiddeld ook 6 liter op 100km, met een erg onzuinige rijstijl
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:06 #209
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69954792
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Mr.Adams het volgende:
Alle nieuwe Polo's (vanaf 16 juli te bestellen) zijn overigens 20% bijtelling.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een verbruik van 6 liter op 100km erg vind tegenvallen voor een hybride! Ik heb zelf een Volvo C30 en daarmee rijd ik gemiddeld ook 6 liter op 100km, met een erg onzuinige rijstijl
Diesel verbruik met Benzine vergelijken is niet eerlijk natuurlijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:34:33 #210
Stranger than fiction
pi_69955874
Vriend van me heeft een C30, zo'n eentje die ook op ethanol kan rijden maar in de praktijk dus benzine en hij rijdt 1 op 12 met z'n C30...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:04:04 #211
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69963246
Net na 726km weer even getankt en de boordcomputer is wederom pessimistische tov het daadwerkelijke verbruik.

De boordcomputer gaf 5.9l op 100 aan (1:17) en het daadwerkelijk verbruik is een nette 5.2l op 100 (1:19)
pi_70866262
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:14 schreef American_Nightmare het volgende:
En beter laat dan nooit hier de foto's van mijn nieuwe bolderkar. Ik heb 'm nou anderhalve dag en ik moet zeggen het rijdt echt geweldig. Genoeg power als het nodig is, en verder heerlijk ontspannen rijden met de CVT, lekker rustig. Ligt ook erg strak op de weg. Ik moet zeggen voor dit geld komt er geen enkele andere auto in de buurt qua rijkwaliteiten en luxe. Bovendien vind ik het persoonlijk een prachtige auto om te zien, zeker in deze kleur, en met deze velgen / leer en het navigatiesysteem van JVC. Ben zeer tevreden!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vette bak, hoe heten die velgen? Mijn vader wil een zwarte kopen, maar vind de standaard velgen niet zo mooi omdat de remschijven dan zo overdreven zichtbaar zijn.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:40:42 #213
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71975310
Gister nacht de Civic flink op zijn staart getrapt over een afstand van 180km. Constant 160 op de cruise control waarbij ik de laatste 30km constant 185 heb gereden.

Gemiddeld verbruik over 180km 1:8
pi_72157604
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:
Gister nacht de Civic flink op zijn staart getrapt over een afstand van 180km. Constant 160 op de cruise control waarbij ik de laatste 30km constant 185 heb gereden.

Gemiddeld verbruik over 180km 1:8
ik kan niet eens harder dan 180, waarom die van jou wel dan
pi_72164530
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef basmens het volgende:

[..]

Ik reed laatst in La Belgique en reed met vrijwel volle accu's bergaf op de snelweg Luxemburg - Luik. Bovenaan reed ik 110 op de navigatie en onderaan 212 op de navigatie (218 op de teller)... Zodra ik weer heuvel op reed zakte de snelheid naar 160 op de navigatie (en 166 op de teller)... :-)

Omdat ik na een "zuinige inrij-periode" waarin ik voor het laagst mogelijke verbruik ging begon te merken dat de auto niet zo vlot reed, ben ik sinds ca 30.000 km meer op hoge toeren gaan rijden bij optrekken en zo. Soms ook even de bak in de S als ik wil inhalen.
En ik merk dat de auto daardoor (gevoelsmatig) vlotter reageert...

Ik heb een paar maanden terug midden in de nacht ook eens de A2 vanaf Eindhoven tot Maastricht (voor zover het verkeer het toeliet) op topsnelheid gereden - toen zat ik ook gemiddeld op 173 (op de navigatie) - dus ik geloof best dat gemiddeld 180 op de teller mogelijk is...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:35:20 #216
Stranger than fiction
pi_72164946
Ik had begrepen dat de auto een gelimiteerde snelheid van 185km/h heeft. Is daar wel of geen sprake van?
pi_72166941
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had begrepen dat de auto een gelimiteerde snelheid van 185km/h heeft. Is daar wel of geen sprake van?

klopt.
pi_72186598
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef basmens het volgende:

[..]

Misschien had jij toen je het probeerde meer tegenwind. Ik noem maar een zijstraat.
Toen ik de Civic net had en nog maar 1000km op de klok had liep hij ook maar 178 oid.

Hij is nu 9000km later zuiniger en voor me gevoel ook iets pittiger.
Hij deed er bij mij overigens wel even over om vanaf de 175 de 185 te halen

Ik vind het ondersteld icm de 17inch wielen trouwens haarscherp sturen op deze snelheden. Stukken beter als je het vergelijkt met een VW Golf of een Leon. Je voelt echt preciess wat er gebeurt.

De TDI'tjes daarin tegen wel een stuk fijner om lange stukken hard mee te rijden. Ik zie mezelf met de Civic niet zoals met de leon met 170+ zsm naar de andere kant van Europa knallen.

Voor dagenlijks woonwerk verkeer blijf ik het een top auto vinden.
Gemiddeld verbruik ligt nu rond de 5.2 - 5.6

Betreft zuinig rijden icm toeren. Met invoegen ed accelereer ik tot 3000-3400rpm zodat ik zo snel mogelijk mijn kruisnelheid behaal met volledige assist. In halen op de snelweg doe ik door snel het gas pedaal in te trappen (niet helemaal) waardoor de VTEC erin komt en full assist heb. Ik accelereer dan bij 4000rpm.

Voordeel je rijd zuinig en je motor wordt niet lui
pi_72186907
Ik zag vandaag trouwens een Toyota Camry Hybrid rijden
Ik wist niet de Toyota een hybride in het D segment had. Beste een mooie auto.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:27:31 #220
Stranger than fiction
pi_72187420
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een Toyota Camry Hybrid rijden
Ik wist niet de Toyota een hybride in het D segment had. Beste een mooie auto.
Die zag ik ook! Op de A7 vlakbij Lelystyad.
pi_72187448
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Die zag ik ook! Op de A7 vlakbij Lelystyad.
Vannochtend een donkerblauwe? Dan hebben we waarschijnlijk dezelfde gezien want ik reed ook die kant uit (zeewolde)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:28:49 #222
Stranger than fiction
pi_72187464
Dit geeft meer duidelijkheid denk ik:

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7743
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:37:23 #223
Stranger than fiction
pi_72187766
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:10:36 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72188797
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Misschien had jij toen je het probeerde meer tegenwind. Ik noem maar een zijstraat.
Toen ik de Civic net had en nog maar 1000km op de klok had liep hij ook maar 178 oid.

Hij is nu 9000km later zuiniger en voor me gevoel ook iets pittiger.
Hij deed er bij mij overigens wel even over om vanaf de 175 de 185 te halen

Ik vind het ondersteld icm de 17inch wielen trouwens haarscherp sturen op deze snelheden. Stukken beter als je het vergelijkt met een VW Golf of een Leon. Je voelt echt preciess wat er gebeurt.

De TDI'tjes daarin tegen wel een stuk fijner om lange stukken hard mee te rijden. Ik zie mezelf met de Civic niet zoals met de leon met 170+ zsm naar de andere kant van Europa knallen.

Voor dagenlijks woonwerk verkeer blijf ik het een top auto vinden.
Gemiddeld verbruik ligt nu rond de 5.2 - 5.6

Betreft zuinig rijden icm toeren. Met invoegen ed accelereer ik tot 3000-3400rpm zodat ik zo snel mogelijk mijn kruisnelheid behaal met volledige assist. In halen op de snelweg doe ik door snel het gas pedaal in te trappen (niet helemaal) waardoor de VTEC erin komt en full assist heb. Ik accelereer dan bij 4000rpm.

Voordeel je rijd zuinig en je motor wordt niet lui
Ik rij een Leon type 1 (op gas) en heb ervaring met de Honda Civic Hybrid. Mijn ervaring is dat de Honda zeker niet beter stuurt. Ik heb dan wel de Leon 'sport' uitvoering maar dan nog, we praten bij de Civic wel over een nieuwere auto. De Civic ligt wel wat vaster op de weg bij wind en oneffenheden in het wegdek, beetje vergelijkbaar met een Passat. De remmen van de Hybrid vond ik vrij vervelend, al reed ik wel in een vrij nieuwe met een paar duizend km op de teller. Qua verbruik zou ik het niet weten, met een Leon op LPG doe je in ieder opzicht een goede koop. Maar een Civic Hybrid is qua bijtelling ideaal, en rijdt ook zeker niet verkeerd.
pi_72192358
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik rij een Leon type 1 (op gas) en heb ervaring met de Honda Civic Hybrid. Mijn ervaring is dat de Honda zeker niet beter stuurt. Ik heb dan wel de Leon 'sport' uitvoering maar dan nog, we praten bij de Civic wel over een nieuwere auto. De Civic ligt wel wat vaster op de weg bij wind en oneffenheden in het wegdek, beetje vergelijkbaar met een Passat. De remmen van de Hybrid vond ik vrij vervelend, al reed ik wel in een vrij nieuwe met een paar duizend km op de teller. Qua verbruik zou ik het niet weten, met een Leon op LPG doe je in ieder opzicht een goede koop. Maar een Civic Hybrid is qua bijtelling ideaal, en rijdt ook zeker niet verkeerd.
Dat bedoel ik dus ook . Ik reed dan een Leon 2 maar die was in het korte / snelle bochtenwerk wel een stuk beter, de Civic helt wat meer over. Maar hoge snelheid rechtuit is de civic geweldig. Je voelt precies wat er gebeurt je kan heel precies sturen wat bijelkaar gezien een heel zeker gevoel met de auto geeft. Nu zal het ook schelen dat ik 17inch heb. Het bochtengedrag van de Civic met standaard velgen tijdens mij test rit was echt beduidend minder.

De remmen van de Civic zijn voor me gevoel ook weer een klasse beter dan de leon, op hoge snelheid kan je nog remmen alsof je een anker uit gooit. De leon had dat in mindere mate. Verder was de leon een heeeeeerlijke auto, de ergonomie van de stoelen mis ik nog welleens een beetje.

Waar je bij de civic in het begin even aan moet wennen is dat als je remt voor een stoplicht je het laatste stuk als het ware nog even voort geduwt word door de automaat.
pi_72192377
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit geeft meer duidelijkheid denk ik:

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7743
Dat verklaart eea. alleen maar import dus. Ik denk een gemiste kans voor Toyota.
pi_73820463
Meldt zich...

Nog meer mensen die nu al een beetje genoeg hebben van de Civic Hybride? Heb er nu 40.000 km mee gereden en op zich is het geen slecht vervoermiddel, maar er zijn toch wel wat zaken die beginnen te irriteren..

Nadelen:
- cheap ass interieur (hard plastic, genoeg lampjes voor een ruimteschip)
- geluid (het is niet de stilste auto)
- verbruik (hoger als 1:12 haal ik niet) hierdoor om de 2-3 dagen tanken (rijdt bijna alleen snelweg)
- plaatsing handrem (lekker tegen de knie aan)
- zicht (voor een verkeerslicht moet ik krom in de stoel gaan zitten om het licht te zien, voorkant en achterkant auto lastig in te schatten)
- stoelen niet geheel geweldig op lange ritten (langer als 2 uur)
- uiterlijk, niet echt spannend, pannekoeken velgen (nieuwer modeljaar ziet er al stuk strakker uit)
- wegligging, niet geheel sportief te noemen, na gewenningsperiode wel stuk strakker te sturen als initieel, maar concurrentie kan ie niet bijbenen (bv VW Golf), op winterbanden helemaal drama

Voordelen:
- lage bijtelling
- automaat
- cc / airco / el. ramen
- stuur ligt prettig in de hand

Of ik deze auto in zou kunnen ruilen wanneer de optie er is? Antwoord, wellicht (als ik de nieuwe Golf 1.4 turbo er voor in de plaats kan rijden met 20% bijtelling). Of ik na de leaseperiode een andere Civic bestel? Antwoord, nee. Of ik me bekocht voel? Antwoord, nee, mocht deze auto geen 14% bijtelling hebben dan zou het antwoord ja zijn.

Ben benieuwd naar de antwoorden van de mede forummers....
pi_73820757
Sodemieter op man..... met je waardeloze kutbak, had je dit topic niet gewoon kunnen laten rusten?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73821065
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef 68Chevelle het volgende:
Sodemieter op man..... met je waardeloze kutbak, had je dit topic niet gewoon kunnen laten rusten?
Hahahahahahaha

Lache, met een mileuvriendelijk onding tegen de schenen van gassguzzlers aanschoppen..
pi_73821138
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:11 schreef green_power het volgende:
Nadelen:
- cheap ass interieur (hard plastic, genoeg lampjes voor een ruimteschip) Dat van die lampjes zie ik niet zo, heb je wel eens in de Insight gezeten?
- geluid (het is niet de stilste auto) Eens.
- verbruik (hoger als 1:12 haal ik niet) hierdoor om de 2-3 dagen tanken (rijdt bijna alleen snelweg) Ik en partner rijden eigenlijk plankgas, maar het verbruik moet nu wel omlaag, dus daar kunnen we over een maand iets zinnigs over zeggen.
- plaatsing handrem (lekker tegen de knie aan) Geen last van.
- zicht (voor een verkeerslicht moet ik krom in de stoel gaan zitten om het licht te zien, voorkant en achterkant auto lastig in te schatten) Geen last van, ben je lang?
- stoelen niet geheel geweldig op lange ritten (langer als 2 uur) Geen last van, met name de stoelverwarming maakt het juist heerlijk vertoeven.
- uiterlijk, niet echt spannend, pannekoeken velgen (nieuwer modeljaar ziet er al stuk strakker uit) Ik vind 'm wel mooi, zonder standaard velgen. Daarom andere velgen eronder geplempt.
- wegligging, niet geheel sportief te noemen, na gewenningsperiode wel stuk strakker te sturen als initieel, maar concurrentie kan ie niet bijbenen (bv VW Golf), op winterbanden helemaal drama Winterbanden nog niet geprobeerd, verder niet sportief te noemen nee, maar dat ligt er ook maar net aan wat je hiervoor hebt gereden (Honda CRX + Seat Ibiza Cupra)
De onze;

pi_73821159
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:21 schreef green_power het volgende:

[..]

Hahahahahahaha

Lache, met een mileuvriendelijk onding tegen de schenen van gassguzzlers aanschoppen..
Alleen homo's en ambtenaren rijden met zo'n ding, en jij lijkt me nou geen ambtenaar.
pi_73821612
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Alleen homo's en ambtenaren rijden met zo'n ding, en jij lijkt me nou geen ambtenaar.
Aangezien ik geen homo of ambtenaar ben rijden er nog meer mensen met zo`n ding. Overigens rijden de rasnichten met een afgetrapte amerikaan (of 2) onder het motto ik wil wel maar kan geen fatsoenlijke betalen....

Kom maar weer eens praten als je een fatsoenlijke amerikaan kan betalen en je 6e rangs roestbak staat waar dat ding hoort te staan (eeuwige jachtvelden)...

Nu weer terug naar het civic bashen!
pi_73821869
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef green_power het volgende:

[..]

Aangezien ik geen homo of ambtenaar ben rijden er nog meer mensen met zo`n ding. Overigens rijden de rasnichten met een afgetrapte amerikaan (of 2) onder het motto ik wil wel maar kan geen fatsoenlijke betalen....

Kom maar weer eens praten als je een fatsoenlijke amerikaan kan betalen en je 6e rangs roestbak staat waar dat ding hoort te staan (eeuwige jachtvelden)...

Nu weer terug naar het civic bashen!
Yup, nu is het weer mijn beurt.

die tyfusbak van jou (en dat is het...ontken het maar niet) is me een tyfuslelijk teringgedrocht op de weg dat wil je niet weten, ik zou bekant nog verliefd gaan worden op een Renault, zo lelijk is dat tyfusding, het straalt niks uit, het kan niks wat een auto hoort te kunnen... het is gewoon een vervelend lomp stuk plastic dat met een sneeuwschuiver van de weg gehaald dient te worden .:)
pi_73821937
. Anders gaan jullie even niet op elkaar in ofzo.
pi_73821962
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef Anne het volgende:

[..]

De onze;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ha Anne, die ziet er wel netjes uit idd... het is ook wel een redelijk vervoersmiddel, maar heb hiervoor een Golf 5 gehad die zen kilometers derop had zitten en de 20% bijtelling Golf 6 was toen nog niet te bestellen... (heb 1 van de eerste Civics).

Rijdt dat kanon van je ook maar max 188 op de teller?
pi_73822110
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:33 schreef Anne het volgende:
. Anders gaan jullie even niet op elkaar in ofzo.
Anders reageer je ff op een ander topic
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:42:16 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73822476
Je kunt er bijna niks mee vervoeren omdat het een sedan is. Waarom is er geen hybride uitvoering van de Civic maar dan hatchback?
Dat je krom moet liggen om een stoplicht te zien, komt me ook bekend voor.

Verder prima auto. Hij maakt juist weinig geluid vind ik en verbruikt weinig.
Die vorige velgen zijn niet mooi idd, maar die van 2009 juist wel. En dat je alles vanuit het stuur kunt besturen is ook handig, cruisecontrol, muziek. Ik heb hem nu als lease auto.
pi_73823087
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Je kunt er bijna niks mee vervoeren omdat het een sedan is. Waarom is er geen hybride uitvoering van de Civic maar dan hatchback?
Dat je krom moet liggen om een stoplicht te zien, komt me ook bekend voor.

Verder prima auto. Hij maakt juist weinig geluid vind ik en verbruikt weinig.
Die vorige velgen zijn niet mooi idd, maar die van 2009 juist wel. En dat je alles vanuit het stuur kunt besturen is ook handig, cruisecontrol, muziek. Ik heb hem nu als lease auto.
Weinig geluid in de stad, ben ik wel met je eens.. op de snelweg met de radio uit maakt dat ding me toch een herrie.. en dat begint al bij 120 km/h. Ja krom liggen, ik ben wat langer en dan heb je dat snel.. Ik heb al stoelverlengers laten monteren, scheelt wel iets, maar toch.

Als leasevervoermiddel is het geen slechte kar... zeker door de bijtelling, Insight heb ik nog niet gezien en Prius is helemaal niks... wordt tijd dat de andere spelers op de markt eens met een hybride vehikkel komen.

Een golf 1.4t hybride wordt zakelijk gezien een bestseller, wellicht dat het de huidige modellen wat in de weg zit, maar denk dat het honda / toyota zo de markt uitdrukt..

Waar golf staat kan overigens ook prima seat / skoda / etc. staan.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:02:32 #239
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73823856
En de achterruitenwisser ga ik nog missen dit najaar denk ik.
pi_73825743
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef Ixnay het volgende:
En de achterruitenwisser ga ik nog missen dit najaar denk ik.
http://www.cartuning-guide.com/waterafstotende-coating.html

zondag 18 oktober 2009 @ 22:46:02 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73826627
quote:
Dat water is het probleem niet. Dat plakkerige spul dat de bomen verspreiden en blaadjes die plakken etc.
pi_73827765
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat water is het probleem niet. Dat plakkerige spul dat de bomen verspreiden en blaadjes die plakken etc.
Eigenlijk niet echt last van gehad vorige winter... Wel dat mijn blok in zen steunen begint te bokken en dat de CVT wat rare bijgeluiden maakt.. ook lijkt het of de kleppen wat tikken bij stationaire loop. Och, nog 110.000 km en dan mag ik een nieuwe
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:58:18 #243
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_73829441
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:33 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Yup, nu is het weer mijn beurt.

die tyfusbak van jou (en dat is het...ontken het maar niet) is me een tyfuslelijk teringgedrocht op de weg dat wil je niet weten, ik zou bekant nog verliefd gaan worden op een Renault, zo lelijk is dat tyfusding, het straalt niks uit, het kan niks wat een auto hoort te kunnen... het is gewoon een vervelend lomp stuk plastic dat met een sneeuwschuiver van de weg gehaald dient te worden .:)
Je bent vervelend! Compensatie gedrag van een lopende penis.
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:41:21 #244
Stranger than fiction
pi_73848676
20k erop zitten. Ding is idd niet gemaakt om 190 mee te rijden. Maar voor normaal snelweg gedrag is het uitstekend. (120-130km/u) Ik rij op 1 op 19 ongeveer.

Ik zou wel willen weten hoe mensen het voor elkaar krijgen om 1 op 12 te rijden. Dan moet je stevig boven de legale snelheid rijden en waar in Nederland is dat nog mogelijk dan? In de normale spits is het iig niet mogelijk.
pi_73849073
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je bent vervelend! Compensatie gedrag van een lopende penis.
Prima, blijf dat maar herhalen, tenslotte ben ik wel een type "Compensatie gedrag van een lopende penis" die een eigen smaak heeft en cash op tafel legt bij aanschaf van een auto waarbij kentekenbewijs deel 3 op mijn persoonlijke naam komt.
pi_73850686
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
20k erop zitten. Ding is idd niet gemaakt om 190 mee te rijden. Maar voor normaal snelweg gedrag is het uitstekend. (120-130km/u) Ik rij op 1 op 19 ongeveer.

Ik zou wel willen weten hoe mensen het voor elkaar krijgen om 1 op 12 te rijden. Dan moet je stevig boven de legale snelheid rijden en waar in Nederland is dat nog mogelijk dan? In de normale spits is het iig niet mogelijk.
Probeer wat rapper op te trekken. Denk dat daar het verschil vooral in zit.
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:01:47 #247
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_73851720
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Ik rij ongeveer 1:18.

Maar het is niet heel moeilijk om een 1:12 neer te zetten hoor. 150-160 als kruis snelheid aanhouden en je bent er al overheen.

Heb het 1x gepresteerd om 370km op een tank te rijden .

De Civic is een prima auto tot 120-130 daarboven vind ik de 1.3 met CVT een groot drama.

Als je 800km op een dag moet rijden kan je wat dat betreft beter een TDI hebben. Cruise control op 170 en en lekker met 3000rpm over de snelweg cruisen.

Maargoed... door de civic cruise ik nu heerlijk rustig comfortabel naar mijn bestemming. Na een half jaar nog niet een snelheids boete gescoort . Met mijn leon altijd kruissnelheden van 160, maandelijke boetes. Daar ben ik nu vanaf. Maar zoals ik al zei als ik snel grote afstanden moet afleggen dan mis ik de leon soms nog wel eens.
pi_73851895
Of hij rijdt korte stukjes op de snelweg waar de accu's niet van opraken.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:08:19 #249
Stranger than fiction
pi_73856330
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Probeer wat rapper op te trekken. Denk dat daar het verschil vooral in zit.
Snel optrekken is juist zuiniger.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:10:54 #250
Stranger than fiction
pi_73856440
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik rij ongeveer 1:18.

Maar het is niet heel moeilijk om een 1:12 neer te zetten hoor. 150-160 als kruis snelheid aanhouden en je bent er al overheen.

Heb het 1x gepresteerd om 370km op een tank te rijden .

De Civic is een prima auto tot 120-130 daarboven vind ik de 1.3 met CVT een groot drama.

Als je 800km op een dag moet rijden kan je wat dat betreft beter een TDI hebben. Cruise control op 170 en en lekker met 3000rpm over de snelweg cruisen.

Maargoed... door de civic cruise ik nu heerlijk rustig comfortabel naar mijn bestemming. Na een half jaar nog niet een snelheids boete gescoort . Met mijn leon altijd kruissnelheden van 160, maandelijke boetes. Daar ben ik nu vanaf. Maar zoals ik al zei als ik snel grote afstanden moet afleggen dan mis ik de leon soms nog wel eens.
Ik rij een aantal keer per week Groniningen - Den Haag en vica versa, maar echt een kruissnelheid van 150-160 aanhouden is bijna onmogelijk. Het is van de ene slak op de linkerbaan naar de volgende slak op de linkerbaan sprinten.

Op 260 km levert dat me gemiddeld 15 minuten winst op. Om daarvoor als een maniak iedereen aan de kant te drukken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')