abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:33:49 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74006569
De laatste tijd is PTA echt kut. Iedereen kankert op elkaar, niets is goed.

zullen we weer normaal doen? als iedereen ophoudt met hun kutgedrag hier, maken we PTA weer leuk.

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74006605
Wat een ruk topic. Tis maar goed dat ik hier nooit kom.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 04:32:19 #3
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_74007827
kut ik las PeTA. En ja die zijn inderdaad kut.
The Light Is Leaving Us All
pi_74009052
zeer goed plan.
je bent niet verplicht om in een topic te reageren (nu lijkt het bij sommige mensen wel zo)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_74011005
eens, en jammer dat daar blijkbaar een topic voor nodig is.
pi_74025028
En weer open. Er is inmiddels een filter voor de projecttopics. Maar de boodschap is ook verder duidelijk lijkt me: doe gewoon eens normaal!

En nu we toch bezig zijn: wat mankeert er aan PTA, en hoe kunnen we (zowel crew als users bedoel ik daar mee...) dat verbeteren?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:36:47 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_74027157
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer open. Er is inmiddels een filter voor de projecttopics. Maar de boodschap is ook verder duidelijk lijkt me: doe gewoon eens normaal!

En nu we toch bezig zijn: wat mankeert er aan PTA, en hoe kunnen we (zowel crew als users bedoel ik daar mee...) dat verbeteren?
  • Meer zichtbaar blauw op straat, die sneller ingrijpen als een discussie uit de hand loopt.
  • Mods kunnen discussies sturen/beinvloeden, dus zoek een extra mod erbij zonder leven die graag mee post (face it jij en TF zijn verre van zo actief als vroeger).
  • Weer (bediscussieerbaar) autonieuws zoals vroeger. Meer technieuws (autoland zit niet stil, maar behalve wat hybride bashen komt er amper wat langs).
  • Maak de SC meer toegankelijk (haal bijv dat "de Slowchatters weg", maakt het nog steeds kliek zoals er vroeger eens tegen was opgetreden, zonder resultaat want nu is het bijna dood omdat er geen nieuwe mensen komen).
  • Minder, ik mag voor 700 euro leasen wat moet ik kiezen!!!11 of welke auto voor 5000 euro?!!!!11, topics. (schop dat naar een eigen subsectie of een algemeen topic voor dat soort dingen)
  • Best veel mensen in PTA bezoeken evenementen, wat meer evenement fotografie is wel welkom (bijvoorbeeld van de grote auto beurzen of circuit/meetings wat dan ook.)

Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
  • pi_74028091
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:

[..]

• Meer zichtbaar blauw op straat, die sneller ingrijpen als een discussie uit de hand loopt.
  • Mods kunnen discussies sturen/beinvloeden, dus zoek een extra mod erbij zonder leven die graag mee post (face it jij en TF zijn verre van zo actief als vroeger).
  • Weer (bediscussieerbaar) autonieuws zoals vroeger. Meer technieuws (autoland zit niet stil, maar behalve wat hybride bashen komt er amper wat langs).
  • Maak de SC meer toegankelijk (haal bijv dat "de Slowchatters weg", maakt het nog steeds kliek zoals er vroeger eens tegen was opgetreden, zonder resultaat want nu is het bijna dood omdat er geen nieuwe mensen komen).
  • Minder, ik mag voor 700 euro leasen wat moet ik kiezen!!!11 of welke auto voor 5000 euro?!!!!11, topics. (schop dat naar een eigen subsectie of een algemeen topic voor dat soort dingen)
  • Best veel mensen in PTA bezoeken evenementen, wat meer evenement fotografie is wel welkom (bijvoorbeeld van de grote auto beurzen of circuit/meetings wat dan ook.)

Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
  • +1
    Quote van Tjabbo:
    Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
    en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
      zondag 25 oktober 2009 @ 00:36:08 #10
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_74031782
    Eensch.

En idd, wat minder 'ik moet voor 1500 euro een auto hebben, wat nu?' topics. En ook 'Hij doet het niet' zonder fatsoenlijke beschrijving-topics.
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_74032028
    quote:

[..]

• maw, de modcapacitiet is momenteel ontoereikend. Ben ik met je eens. PTA is altijd al een rustig (als in: weinig gezeik) forum geweest, en nooit veel moderatie nodig gehad, op dit moment is er wat meer moderatie nodig. FA's kijken momenteel mee, dus dat is al een deel van de oplossing.
    quote:
  • Wie de schoen past trekke hem aan, start die topics maar!
    quote:
  • Een SC toegankelijk maken is erg lastig. Je houd toch enige kliekvorming. Maar ik moet wel zeggen dat er juist de laatste tijd wat nieuwe koppen bij zijn gekomen!
    quote:
  • Eens, goed plan.
    quote:
  • Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor. Evenementenseizoen is nu natuurlijk ook weer redelijk afgelopen, misschien in de lente hier wat harder aan trekken?
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef Jimmie het volgende:Wellicht is niet iedereen het eens over de punten, maar PTA heeft iig te lang stil gestaan, overal zijn nu reageer mogelijkheden op (auto)websites en blogs zodat men wellicht minder de behoefte heeft om hier nog te posten (mede door de lage moderatie denken sommige users een vrijbrief te hebben om te gaan rellen/trollen).
    pi_74036327
    Vanaf hier lezen; Honda civic Hybrid - deel 2

Van die mannetjes die even semi-grappig komen posten. Booooring .
      † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 21:20:45 #13
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_74057556
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
    Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor.
    Baseer je dat op het aantal (negatieve) reacties of op het aantal views ?

Verder vind ik zelf topics waarbij het om geld gaat (band lek, wat kost dat ? Welke nieuwe leaseauto voor 65,- per maand ?) en topics van mensen het verschil niet zien tussen een oliefilter en een reservewiel die hun roestbak willen restaureren ook niet echt een aanwinst (dan zijn mijn reacties ook niet altijd even netjes). Voor alle helderheid: iemand die het verschil niet weet tussen een oliefilter en een reservewiel maar wel wat meer info wil hebben over iets is wat mij betreft zeer welkom.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_74060898
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:

Jammer dat ik het n pas zie, voor dit soort dingen is de TR er nu juist. Heb iig flink wat genote daar nu...
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef 2cv het volgende:

[..]

Baseer je dat op het aantal (negatieve) reacties of op het aantal views ?
    Weinig views, weinig tot geen reactie
      † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 22:27:43 #15
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_74061671
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jammer dat ik het n pas zie, voor dit soort dingen is de TR er nu juist. Heb iig flink wat genote daar nu...
    Ingeving: als in een topic nieuwe posts staan die nog niet door een moderator bekeken zijn: icoontje blauw in plaats van rood maken. Natuurlijk blijft het icoontje voor de users gewoon rood ...
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
      zondag 25 oktober 2009 @ 22:28:48 #16
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_74061743
    quote:

Ook al was het een wat oudere post, toch 48 uur daarvoor.

Het moet echt stoppen mensen. Het gaat nergens over dat genar en getroll.
    pi_74067656
    Maak een centraal Bash / Flame topic ... users die issues hebben met elkaar (over auto's) kunnen dat dan daar met elkaar uitvechten.
    Calm down, please!
    pi_74087910
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 07:03 schreef Googolplexian het volgende:
    Maak een centraal Bash / Flame topic ... users die issues hebben met elkaar (over auto's) kunnen dat dan daar met elkaar uitvechten.
    Geforceerd ruzie maken werkt niet.
      maandag 26 oktober 2009 @ 19:39:34 #19
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_74088191
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Geforceerd ruzie maken werkt niet.
    Dat, en waarom zouden we zoiets willen op het forum? Het gaat allemaal nergens over.

Het is natuurlijk niet zo dat er plotseling geen onvertogen woord mag vallen. Maar structureel trollen, bashen, elkaar onderuit halen is gewoon niet leuk. En dat willen we ook niet op het forum.
    pi_74088243
    En mijn vroegere projecttopic is het bewijs dat een beetje moderaten best wel werkt.

.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 15:57:30 #21
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74153186
    * invine meldt zich voor mod

Maar zonder gekkigheid ik ben het eens met de punten die Jimmie aankaart, vooral het mod gedeelte. Gewoon lekker 3 mods en dan zou de nieuwe het liefst iemand buiten af pta zijn die wel interesse heeft in auto's etc.

En wat dachten jullie van gewoon een centraal topic met hoeveel kost dit of dat en topic met nieuwe auto kopen welk advies (hadden we al geloof ik). Hier moet dan ook actief op gemod worden!
    Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 16:04:56 #22
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_74153436
    PTA is allang dood, de meeste zijn al lang gevlogen of reageren niet of nauwelijks meer, ik wens je veel succes met dit topic maar ik geloof niet dat dat veel verandering op zal brengen!
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_74153891
    Waarom iemand van buiten PTA? De huidige modjes behoren nou ook niet echt tot een kliek oid.
    Thank god heb je ook nog niet echt kliekjes in PTA.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 16:19:35 #24
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74153972
    Kliek?
    pi_74154087
    Groep?
    pi_74154136
    Alexxxxx heeft iedereen al gemeet en over ThaFreak kijk je heen, dus niemand die hem ooit heeft gezien.
    pi_74154878
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat, en waarom zouden we zoiets willen op het forum? Het gaat allemaal nergens over.

Het is natuurlijk niet zo dat er plotseling geen onvertogen woord mag vallen. Maar structureel trollen, bashen, elkaar onderuit halen is gewoon niet leuk. En dat willen we ook niet op het forum.
    Uitlaatklep ... een plek waar mensen kunnen razen is blijkbaar nodig anders zou dit topic niet bestaan.

Fora zijn niet alleen plekken om evenwichtige discussies te voeren, getuige het ONZ forum.
    Is er dan meer vraag naar onzin dan naar een uitlaatklep?
    Calm down, please!
    pi_74155156
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 16:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Uitlaatklep ...
    Wel gelijik een goeie naam voor een PTA-subforum.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 17:00:40 #29
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_74155417
    Goede lijst Jimmie! Precies de punten waar ik het ook mee eens ben.

Vooral die: "Ik heb 1000 euro wat moet ik kopen?" topics komen me de strot uit. En topics zoals Gespot, projecten en evenementen lijken inderdaad ook helaas minder te worden.

Ik zal eens kijken of ik voor interessant autonieuws ook eens wat vaker een topic kan openen. Ik begin meteen want ik vond net nog een mooie.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_74159272
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
    [..] En topics zoals Gespot, projecten en evenementen lijken inderdaad ook helaas minder te worden.

[..]
    Eigen user projecten zijn er opzich behoorlijk veel, maar herinner me wel project topics gepost door oa jacco van zwaar getunede wagens uit Japan en weet ik veel waar. Erg gaaf om de hoeveelheid werk te zien in zulke wagens.

Gespot is een geval apart, dat liep eerst goed, maar zoals ik eerder postte, dat heeft een eigen plek op het inet gevonden als Autogespot.com. Het merendeel spot daar met de regel zo duur mogelijke dingen en ik heb het idee dat het wat oudere publiek (vergeleken de jeugd op AG) liever zo bijzonder mogelijke spots ziet
    pi_74159293
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

maw, de modcapacitiet is momenteel ontoereikend. Ben ik met je eens. PTA is altijd al een rustig (als in: weinig gezeik) forum geweest, en nooit veel moderatie nodig gehad, op dit moment is er wat meer moderatie nodig. FA's kijken momenteel mee, dus dat is al een deel van de oplossing.
    Niet alleen het modereren zelf, maar in andere subfora zie ik de modjes veel deelnemen aan discussies en ook discussies een kant aan het opsturen, participeren dus.

PTA wordt vaak pas wat gedaan als iemand een TR er in knalt, dan is het vaak al te laat
    quote:
    Wie de schoen past trekke hem aan, start die topics maar!
    Ik post wel eens af en toe een autonieuws topic, maar ben sowieso niet echt een groot/veel poster.
    quote:
    Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor. Evenementenseizoen is nu natuurlijk ook weer redelijk afgelopen, misschien in de lente hier wat harder aan trekken?
    Deels mee eens, maar sommige evenementen (hoe afschuwelijk ik sommige daarvan ook vind ) zoals 100% tuning zijn toch wel redelijk populaire topics geweest. Jij post toch vaker iets van een jaarlijkse bouwmachine dag, dan verbaast het me ook niet dat het weinig views oplevert
    Ik lees (of las eigenlijk) ze overigens met veel plezier en bijvoorbeeld Dakar is weer iets wat wel heel goed loopt.

Voortbedurend op dat: Sport / Autosport en Motorsport

Die subsectie van Sport is eigenlijk iets wat al jaren niet echt geweldig loopt heb ik het idee. Weinig views en topics en eigelijk alleen een verzamel plek voor F1 fans/discussies.
    Wat je dus ook ziet is dat mensen voor andere evenementen geneigd zijn om ipv daar een topic in PTA te plaatsen (Dakar bijvoorbeeld).

De users in die subsectie komen toch vooral voor auto- en motorsport en niet echt voor de rest van Sport.
    Andersom voor de Sport lezers ook, die kijken toch weer anders aan vaak tegen autosport (blijft toch een beetje een vreemde eend tussen de andere sporten).
    Kortom ik heb het idee dat de overlap met PTA vele malen groter is dan met Sport.

Mijn voorstel is dan ook om deze hele subsectie naar PTA te halen. Veel meer users zullen geneigd zijn om in die topics mee te posten en andersom de mensen die alleen voor autosport komen ook wel eens daar buiten in een ander topic zullen posten (technische vragen bijv.)
    Een win-win situatie

En wat mij betreft gaat PTA in het Community lijstje ipv onderaan bij het Computer hoekje, want de user overlap is echt 0,0 en je ziet ook dat vaak topics naar PTA gekicked worden omdat men niet van PTA afweet.
    Je ziet dan ook hele andere users posten in zo'n topic, die blijkbaar wel degelijk enige interesse hebben in auto's en er dus wel een overlap is met de Community posters.
    Maar goed das meer iets voor Snakey denk ik zo

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimmie op 29-10-2009 20:57:32 ]
      woensdag 28 oktober 2009 @ 20:27:17 #32
    138465 ForcedInduction
    If it doesn't blow...
    pi_74162968
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Anne het volgende:
    Alexxxxx heeft iedereen al gemeet en over ThaFreak kijk je heen, dus niemand die hem ooit heeft gezien.
    TF is wel een hele toffe mod anders
    ...it has to suck.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 20:32:36 #33
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_74163209
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Jimmie het volgende:

[..]

Eigen user projecten zijn er opzich behoorlijk veel, maar herinner me wel project topics gepost door oa jacco van zwaar getunede wagens uit Japan en weet ik veel waar. Erg gaaf om de hoeveelheid werk te zien in zulke wagens.

Gespot is een geval apart, dat liep eerst goed, maar zoals ik eerder postte, dat heeft een eigen plek op het inet gevonden als Autogespot.com. Het merendeel spot daar met de regel zo duur mogelijke dingen en ik heb het idee dat het wat oudere publiek (vergeleken de jeugd op AG) liever zo bijzonder mogelijke spots ziet
    Projecten bloeden meestal na een week dood door het zinloze gekanker in de topic. Kijk bijvoorbeeld naar de auto van OxygenFRL, 68Chevelle, Smegmanus etc.
    Gespot vond ik hier op het begin ook leuk totdat het een soort AG werd waar alleen nog dure auto's in mochten en een omgebouwde kever direct beloond werd met 20 flameposts.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 20:34:17 #34
    138465 ForcedInduction
    If it doesn't blow...
    pi_74163285
    Ik denk dat er teveel aan stigma op pta rust.

mensen die een topic openen over leasebakken zijn patsers, mensen met een betaalbare sportauto zijn pauper en ga zo maar door. Als je een porsche hebt, dan gelooft niemand je. Als je een supra hebt dan ben je pauper ook al rijd je rondjes om een porsche. Starlets gaan nooit kapot dus koop dat maar, en een opel roest altijd. ook nieuwe.

in elk topic kom je hetzelfde tegen.
    ...it has to suck.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 20:34:45 #35
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74163307
    Sorry hoor maar der topics van kevin dan? Die lopen wel goed, en die van raulboeilie (whatever, hoe je het ook typt ).
    En over oxy, die kruipt zowat gelijk in zijn harnas en gaat lekker in de verdediging bij elk vormpje van kritiek. Turq blijft toch ook lekker doorgaan ondanks al het gezeik wat die over zich heen krijgt.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 20:39:14 #36
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_74163487
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef ForcedInduction het volgende:
    Ik denk dat er teveel aan stigma op pta rust.

mensen die een topic openen over leasebakken zijn patsers, mensen met een betaalbare sportauto zijn pauper en ga zo maar door. Als je een porsche hebt, dan gelooft niemand je. Als je een supra hebt dan ben je pauper ook al rijd je rondjes om een porsche. Starlets gaan nooit kapot dus koop dat maar, en een opel roest altijd. ook nieuwe.

in elk topic kom je hetzelfde tegen.
    Juist, daar heb je helemaal gelijk in. Irritant gezeik elke keer.
    pi_74163594
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Anne het volgende:
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_74172276
    en pta is?
    pi_74175306
    [ochtend-humeur mode]

Probleem : kwaliteit zuigt

Gezochte oplossing : hogere kwaliteit

Geopperde en gebruikte oplossing : lage kwaliteit garanderen, reacties erop afstraffen.

Tijd voor Googol om een project-topic te openen hoe hij de achterlichten van z'n Honda gaat zwart spuiten met de belofte een NSX blok met tiptronic bak erin te bouwen en dan maar te genieten van de bescherming van de mods en admins.

Gek hoor ... dat PTA niet serieus genomen wordt.

[/ochtend-humeur mode]
    Calm down, please!
    pi_74175569
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef invine het volgende:
    Sorry hoor maar der topics van kevin dan? Die lopen wel goed, en die van raulboeilie (whatever, hoe je het ook typt ).
    En over oxy, die kruipt zowat gelijk in zijn harnas en gaat lekker in de verdediging bij elk vormpje van kritiek. Turq blijft toch ook lekker doorgaan ondanks al het gezeik wat die over zich heen krijgt.
    Je geeft dus zelf ook al aan dat het gezeik is ipv feedback/opbouwende kritiek.
    Als iemand kritiek op mijn auto heeft, verdedig ik dat alleen als ik het er niet mee eens ben. Ik ga ook heus wel door anders had ik mijn auto niet meer. Ik heb alleen niet meer de behoefte om in dit verotte gedeelte van FOK! nog langer mijn auto te showen. Doe ik liever bij mensen die mijn werk wel waarderen. Dit is namelijk geen kritiek meer maar getrash, getrol, gebash en gekanker. Daar pas ik voor.
    En als ik dan ook es in betreffende persoon zijn eigen topic hetzelfde doe is het ineens boe en ha en TR's en weet ik et...

Turq blijft lekker doorgaan omdat hij niet anders weet waarschijnlijk.

Ik vind het opvallen dat de mensen met de grootste mond in PTA zelf geen auto/rijbewijs hebben. Dat vind ik grappig en heb me daarbij neergelegd. Het was leuk tijdje geleden maar nu helemaal verrot.
    Ik denk dat als er wat minder van dit wordt gebruik gemaakt en wat meer beargumenteerde vragen/feedback wordt gesteld het al een stuk prettiger wordt. Nu is per definitie kut als het niet naar iemands eigen smaak is.

[ Bericht 5% gewijzigd door OxygeneFRL op 29-10-2009 08:26:53 ]
      donderdag 29 oktober 2009 @ 08:17:02 #41
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_74175754
    quote:
    Ik vind het opvallen dat de mensen met de grootste mond in PTA zelf geen auto/rijbewijs hebben. Dat vind ik grappig en heb me daarbij neergelegd.
    Wie dan noem ze eens.
      donderdag 29 oktober 2009 @ 09:23:09 #42
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74176808
    Ja ik ben ook benieuwd
    pi_74192923
    ik
    Quote van Tjabbo:
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
      donderdag 29 oktober 2009 @ 17:47:25 #44
    182073 invine
    blablabla etc.
    pi_74194857
    Jij hebt ze allebei nu..
    pi_74195084
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef invine het volgende:
    Jij hebt ze allebei nu..
    ohw ja..
    Quote van Tjabbo:
    pi_74195123
    quote:

Edit: Dat kunnen we ondertussen dus missen als kiespijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Snakey op 29-10-2009 18:00:15 ]
    "An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
      donderdag 29 oktober 2009 @ 18:00:23 #47
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_74195263
    quote:

Van 68Chevelle zul je trouwens geen last meer hebben
    pi_74195298
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Edit: Dat kunnen we ondertussen dus missen als kiespijn.
    Dat vindt ze leuk als je dat roept hoor
    pi_74195580
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat vindt ze leuk als je dat roept hoor
    En dat bepaal jij sinds wanneer?
    pi_74195604
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Anne het volgende:

[..]

En dat bepaal jij sinds wanneer?
    Waarom post je anders die foto's op fok?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')