quote:
Wanneer is jullie date? Dan heb ik eindelijk een reden om lullige dingen te zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
gelukkig maar! En de reden waarom je nukkig tegen mij doet? Ik heb L.no nooit geneukt in ieder geval en dat nog nooit gemeld
quote:
Succes manquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens geld verdienen tot vanavond laat.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens geld verdienen tot vanavond laat.
Nou, onwijsquote:
quote:
Snickers is sowieso smerig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Stevennn het volgende:
WTF ik heb vandaag al 7 snickers op. echt slecht van me
Gast wtf, zes teveel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Stevennn het volgende:
WTF ik heb vandaag al 7 snickers op. echt slecht van me
Ik houd sowieso niet veel van chocolade met pinda's/nootjes.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, onwijs
AMDB ziet ze vliegen..
Je kan alleen maar kafferen op Dirk en mij. Tja, weet je.. Ik negeer je wel gewoon. Je bent slecht voor mijn humeur en bent mijn energie niet waard.quote:
Je overdrijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kan alleen maar kafferen op Dirk en mij. Tja, weet je.. Ik negeer je wel gewoon. Je bent slecht voor mijn humeur en bent mijn energie niet waard.
Bootje? Nooit. Hoe kom je er bij.quote:
Dat mag je vinden. Ik blijf iig bij mijn standpunt.quote:
Doei.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik blijf iig bij mijn standpunt.
Na 5 jaar lid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Stevennn het volgende:
wat een rust ineens en vanaf wanneer ben ik geen n00b meer?
Wow, zelfs ik ben bijna geen newbie meer dus.quote:
Kop op, bij 5000 posts word je status gewijzigd..quote:
Ff doorspammen dusquote:
Ze doen net alsof. Vooral die JNA.. Die doet alsof hij onwijs druk is, maar ondertussen vreet hij de hele dag shoarma..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:12 schreef Stevennn het volgende:
Maar is iedereen vrij ofzo. dat het hier ineens zo rustig is. Of werken ze echt
Mwah, een beetje, server hier is kaduuk dus kan telkens niks opslaan enzo, lastig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:12 schreef Stevennn het volgende:
Maar is iedereen vrij ofzo. dat het hier ineens zo rustig is. Of werken ze echt
echt niet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze doen net alsof. Vooral die JNA.. Die doet alsof hij onwijs druk is, maar ondertussen vreet hij de hele dag shoarma..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:17 schreef Stevennn het volgende:
Fuck man die knakkers hier kopen steeds pittige koffie, en das goor.
Nuff saidquote:
msn'en met onsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef DjRex89 het volgende:
Nu maar eens bedenken wat ik vanavond met mn leven ga doen
quote:
eindelijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik blijf om jou het leven zuur te maken
Ik stond onder de douche, telt dat?quote:
Vooruit dan..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik stond onder de douche, telt dat?
De wild-counter: 3 reeën, 1 wild zwijn en 2 buizerds.
Het is al zo ver hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
Het is bijna weer zo ver.. In het donker 's ochtends weg en in het donker naar huis
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
De CJIB-homo's hebben mij weer gevonden
8 km/h te hard: ¤42,-
quote:
Daar zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
Houquote:
Heb ik al gedaan. Die eikels hebben het al binnen..quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef jna het volgende:
Stel je toch even voor dat het team van toen nu weer samen zou komen
Hoe moet dat dan vanavond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef jna het volgende:
wtfals ik msn op mn laptop opstart zie ik bepaalde mensen niet online die ik op mn gewone computer wel zie
![]()
Ik kan ook geen mensen meer toevoegen op mn laptopmsn
Instant beker, schaal en CL-winst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef jna het volgende:
Stel je toch even voor dat het team van toen nu weer samen zou komen
moet je maar niet te hard rijdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Die eikels hebben het al binnen..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
IK HEB MISSCHIEN EEN KOPER VOOR M'N MOTOR.
hehe, eindelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
IK HEB MISSCHIEN EEN KOPER VOOR M'N MOTOR.
garantie tot de deurquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk mag ik niet juichen want hij moet z'n rijbewijs nog halen volgende week (of 't slim is om dan op een R6 te stappen is een tweede).. maar stiekem toch
ja.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
The Hangover gedownloadEens kijken of het wat is
Ja die ga ik miss ook wel kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond Transporter 2 op tvLekkere niet nadenken film
20:30 - 22:00 op RTL5quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat? Waar? Is Transporter 2?
RTL 5quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat? Waar? Is Transporter 2?
quote:
quote:
Oh ja, daar had ik iets over gelezen. Was het alweer helemaal vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Ze zijn alle drie goedquote:
Juhquote:
Lekker slapenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef L.no het volgende:
Fok! is terug, nu kan ik rustig naar bed.
Jaaaaquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 06:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenLekker geslapen.
Ach, ik heb iig Bootje verslagen.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 01-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 DjRex89
02. 065 The_Dean
03. 059 motorbloempje
04. 057 jna
05. 053 L.no
06. 045 Bootje84
07. 044 -Dirk-
08. 041 AMDB
09. 034 Houniet
10. 032 Stevennn
11. 030 Isdatzo
12. 025 Puala
13. 015 Luctor.et.Emergo
14. 012 Bravebart
15. 003 Milou__
16. 002 PieterBas
17. 001 Messenga
Reeks-statistieken!
Alsof dat een uitdaging isquote:
Rofl. Die vouwt zich om de eerste boom die hij tegenkomtquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk mag ik niet juichen want hij moet z'n rijbewijs nog halen volgende week (of 't slim is om dan op een R6 te stappen is een tweede).. maar stiekem toch
ja.
quote:
quote:
quote:
Dat bepaal ik wel ja?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:06 schreef -Dirk- het volgende:
zo! We zijn er weer
goedemorgen lieve mensen hier
quote:
Over TV gesproken; ik heb discovery channel weer gevonden.. De zender hadden ze verplaatstquote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nu tijdelijk een 26" tv als beeldscherm
is dat vervelend?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nu tijdelijk een 26" tv als beeldscherm
Zozoquote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Stevennn het volgende:
Morgeuuhh
Ik mag vandaag misschien even werken
Echt fijn werkt het niet. Gelukkig is het scherm puur om iets te testen dus hij gaat zo weer wegquote:
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt fijn werkt het niet. Gelukkig is het scherm puur om iets te testen dus hij gaat zo weer weg
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijk
Ja dus je wordt na 10min redelijk scheel van zo'n beeldschermquote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijk
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?
En een tv heeft een lagere resolutie, dus minder scherp. Echt niet relax om op te computeren.
inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?
En een tv heeft een lagere resolutie, dus minder scherp. Echt niet relax om op te computeren.
Maar als je verder weg zit kan je het niet meer lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?
En die resulutie zal dan wel kut zijn ja dat wist ik dan weer niet als computerleek
Dat gaat ook niet omdat de letters niet heel veel groter wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?
En die resulutie zal dan wel kut zijn ja dat wist ik dan weer niet als computerleek
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als je verder weg zit kan je het niet meer lezen
Gaat u weer voor de nr 1 positie?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
'Maximaal 0,2 promille voor iedereen'![]()
Goed planquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik geef het hem te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gaat u weer voor de nr 1 positie?
Niet bewust iigquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gaat u weer voor de nr 1 positie?
Ik vind het maar wat overdrevenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Daag je me uit?quote:
Compensatiedrangquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen met een 27" iMac moeten. Lijkt me totaal niet fijn werken
Ik ben het er niet mee eens.. Wat is nu het effectieve verschil tussen 0 biertjes of 1 biertje..? (qua invloed op rijgedrag)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Oh, nee hoorquote:
Moet zo zijn...quote:
Mja en dan is het "Naaaa, 2 biertjes gaat ook zonder problemen" etc.. Gewoon uitbannen, gewoon geen alcohol in het verkeer..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat overdrevenIk geloof nooit dat je na 1 glas bier al slechter gaat rijden...
-edit- Behalve misschien als je verder nooit drinkt, maar zelfs dan...
Och armequote:
Dat.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja en dan is het "Naaaa, 2 biertjes gaat ook zonder problemen" etc.. Gewoon uitbannen, gewoon geen alcohol in het verkeer..
Ja, dat is dus onzin wat je zegt. Zet de grens op wat is het 0.25 promille, gelijk aan 1 biertje en je bent van het gemiep af.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja en dan is het "Naaaa, 2 biertjes gaat ook zonder problemen" etc.. Gewoon uitbannen, gewoon geen alcohol in het verkeer..
quote:
quote:Ik ben het er niet mee eens.. Wat is nu het effectieve verschil tussen 0 biertjes of 1 biertje..? (qua invloed op rijgedrag)
En dat met dit weerquote:
Zie mijn uitleg hierboven.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is dus onzin wat je zegt. Zet de grens op wat is het 0.25 promille, gelijk aan 1 biertje en je bent van het gemiep af.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Breng ze daar in Den Haag nou even niet meer op van die debiele ideeënquote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
Het feit dat mensen dan ook nog wel een 2e biertje nemen. Zelfde met de maximum snelheid. Als er 50km/h staat rijden de meeste mensen 55/60 als er 40km/h zou staan zouden mensen 50 gaan rijden (wat de goede snelheid eigenlijk is)
Ze hebben daar in Den Haag nog nooit naar mij geluisterd dus daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 2 december 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breng ze daar in Den Haag nou even niet meer op van die debiele ideeën
Ja, dat komt omdat mensen retards zijn. Maar als je de grens op 1 biertje stelt is er geen extra gevaar voor de verkeersveiligheid imho en je kan de wet net zo handhaven als op 0.2 promille. Anders moet je ook echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het feit dat mensen dan ook nog wel een 2e biertje nemen. Zelfde met de maximum snelheid. Als er 50km/h staat rijden de meeste mensen 55/60 als er 40km/h zou staan zouden mensen 50 gaan rijden (wat de goede snelheid eigenlijk is)
Nog beterquote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.
Maar doe dat dan ookquote:
Dat kan niet omdat er mensen rondlopen die in hun lichaam een kleine hoeveelheid alcohol aanmaken waardoor deze dan niet zouden mogen rijden (het gaat hier om < 0,1 promille)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat mensen retards zijn. Maar als je de grens op 1 biertje stelt is er geen extra gevaar voor de verkeersveiligheid imho en je kan de wet net zo handhaven als op 0.2 promille. Anders moet je ook echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.
Absoluut 0 werkt niet, dan mag er niemand meer rijden omdat iedereen in z'n lichaam alcohol aanmaaktquote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat mensen retards zijn. Maar als je de grens op 1 biertje stelt is er geen extra gevaar voor de verkeersveiligheid imho en je kan de wet net zo handhaven als op 0.2 promille. Anders moet je ook echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.
Of na 1 biertje al een Aquote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Bravebart het volgende:
Komt bij dat die blaasapparaten zo debiel afgesteld zijn dat je met 9 glazen op nog een "Prima" krijgt
Ik ben geen bioloog maar blijkbaar kan hetquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef Bravebart het volgende:
En hoe zou dat moeten?Gistend fruit eten?
Precies. Laat ze daar eerst eens wat aan doen.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
Ik ben trouwens helemaal voor de maatregel. Alcohol in het verkeer
In brood bv. zitten minimale hoeveelheden...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef Bravebart het volgende:
En hoe zou dat moeten?Gistend fruit eten?
Ik vind ook dat ze 100x strenger moeten worden wat betreft drugs in het verkeer...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies. Laat ze daar eerst eens wat aan doen.
Ik wel een beetje en ik geloof er niks van. En anders zijn die hoeveelheden zo laag dat je ze alleen met een bloedtest kan krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben geen bioloog maar blijkbaar kan het
Ja en tot die tijd alcohol gewoon lekker toelatenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies. Laat ze daar eerst eens wat aan doen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
In brood bv. zitten minimale hoeveelheden...
Bij drugs mogen ze van mij rijbewijs voor het leven invorderenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze 100x strenger moeten worden wat betreft drugs in het verkeer...
Bij drank > 1 promille ook... Dan is het echt niet meer 'perongeluk 1 biertje gedronken'quote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bij drugs mogen ze van mij rijbewijs voor het leven invorderen
Significant irrelevantquote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zelfs al is het zo weinig, daarom ligt de grens op 0,2 en niet op 0.
Feit blijft dat de grens op 0,2 blijft staan.. Als je er dan 2 denkt te kunnen drinken en je wordt gepakt dan ben je de klos. Simpel. Met snelheidsboetes ook...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, want op een fietspad rijden geen scooters..? Fietsers die zonder licht rijden moeten een nekschot krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja en tot die tijd alcohol gewoon lekker toelaten![]()
Ik ben iig voor hogere boetes op alcohol en fietsen zonder licht op de weg (niet op afgesloten fietspaden, dat is onzin).
De politie moet het boetebeleid focussen op echt gevaarlijke dingen en niet op mensen die 140 rijden op een lege snelweg
Iddquote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij drank > 1 promille ook... Dan is het echt niet meer 'perongeluk 1 biertje gedronken'
Inderdaad, ik heb elke dag weer last van op m'n scooter. gadverdamme koop gewoon licht.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, want op een fietspad rijden geen scooters..? Fietsers die zonder licht rijden moeten een nekschot krijgen
Het komt er gewoon op neer dat je géén alcohol mag DRINKEN voordat je gaat rijden. Helemaal op 0 zetten kan problemen opleveren omdat er ik sommige gerechten ook alcohol voorkomt zonder dat mensen dit weten en daarbij maakt het lichaam het kennelijk ook zelf een beetje aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Begrijp me goed, ik ben totaal tegen alcohol in het verkeer, maar ik vind de regel van 0.5 naar 0.2 aanpassen gewoon nergens op slaan
Noem eens zo'n gerecht?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat je géén alcohol mag DRINKEN voordat je gaat rijden. Helemaal op 0 zetten kan problemen opleveren omdat er ik sommige gerechten ook alcohol voorkomt zonder dat mensen dit weten en daarbij maakt het lichaam het kennelijk ook zelf een beetje aan.
Het is toch niet zo moeilijk om van het bier af te blijven? Zo is het meteen duidelijk dat het helemaal niet mag en is er geen gezeur over *ja maar 2 biertjes mag toch* omdat dit voor iedereen verschillend is. Als mensen er vanuit gaan dat ze er twee mogen dan nemen ze er ook twee, ongeacht hun lichaamsomvang en snelheid van verwerking. Door dit op 0,2 te zetten kan NIEMAND meer iets drinken. Duidelijkheid en veiligheid
Veel gerechten in restaurants waar met wijn gekookt wordt of met andere sterke drank. Daar is de alcohol nooit helemaal uit.quote:
Ik blijf erbij, dat is echt te verwaarlozenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Veel gerechten in restaurants waar met wijn gekookt wordt of met andere sterke drank. Daar is de alcohol nooit helemaal uit.
0,2 is volgens mij niet één biertje hoor. Zeker niet als hij net in je bloed opgenomen is. En 0,2 komt bij veel mensen niet voor maar wordt gewoon als veiligheidsmarge gezien voor apparatuur die niet goed werkt of het is vast wel mogelijk dat iemand net meer alcohol uitblaast dan dat hij daadwerkelijk op heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Bravebart het volgende:
Realiseer je wel dat de grens van 0.2 dus evenveel alcohol is als in 1 biertjeBlijkbaar zijn er dus mensen die de hele dag met 1 biertje in hun lichaam rondlopen
Of de een er nou 10 aan kan of 1 boeit geen flikker. Je maakt zelf het besluit om te drinken ja/nee. De consequenties zijn voor jezelf. Wil je veilig doen, dan drink je niet. Ik mag 0,5 hebben en drink gewoon op een avond 2 mixjes weg hoor. Tegen de tijd dat ik dan weer in de auto zit, is het al practisch verwerkt...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat je géén alcohol mag DRINKEN voordat je gaat rijden. Helemaal op 0 zetten kan problemen opleveren omdat er ik sommige gerechten ook alcohol voorkomt zonder dat mensen dit weten en daarbij maakt het lichaam het kennelijk ook zelf een beetje aan.
Het is toch niet zo moeilijk om van het bier af te blijven? Zo is het meteen duidelijk dat het helemaal niet mag en is er geen gezeur over *ja maar 2 biertjes mag toch* omdat dit voor iedereen verschillend is. Als mensen er vanuit gaan dat ze er twee mogen dan nemen ze er ook twee, ongeacht hun lichaamsomvang en snelheid van verwerking. Door dit op 0,2 te zetten kan NIEMAND meer iets drinken. Duidelijkheid en veiligheid
Dat is nou het punt met alcohol, de consequenties zijn vaak niet voor jezelf (ook wel) maar voor degene die je ermee aanrijdt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of de een er nou 10 aan kan of 1 boeit geen flikker. Je maakt zelf het besluit om te drinken ja/nee. De consequenties zijn voor jezelf. Wil je veilig doen, dan drink je niet. Ik mag 0,5 hebben en drink gewoon op een avond 2 mixjes weg hoor. Tegen de tijd dat ik dan weer in de auto zit, is het al practisch verwerkt...
Goedemorgenquote:
Morgen!quote:
Tongpiercingquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedemorgenwelkom bij het ochtenddebat.
En hoesch bevschalscht dshe tongpsiersching?
ik meen te herinneren dat je die gister ging laten zetten
Die is niet gisteren gezetquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedemorgenwelkom bij het ochtenddebat.
En hoesch bevschalscht dshe tongpsiersching?
ik meen te herinneren dat je die gister ging laten zetten
Ah, sta ik dan met m'n flauwe grapquote:Op woensdag 2 december 2009 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is niet gisteren gezet![]()
Maar dankje, ik vind het wel een interessant debat
Ik verga van de spierpijn maar verder alles goedquote:
Dat had je 20-21-22 november moeten doen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, sta ik dan met m'n flauwe grap![]()
Wanneer mag ik 'm legitiem maken?
Haha, spierpijn. Funny! Waarvan eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik verga van de spierpijn maar verder alles goed![]()
Daar dan?
Dus als jij iemand doodrijdt omdat jij vond dat je 2 mixjes kon drinken omdat jij denkt dat die toch al uit je lichaam zijn, dan zijn de consequenties voor jou.... Lullig voor het slachtoffer dan..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of de een er nou 10 aan kan of 1 boeit geen flikker. Je maakt zelf het besluit om te drinken ja/nee. De consequenties zijn voor jezelf. Wil je veilig doen, dan drink je niet. Ik mag 0,5 hebben en drink gewoon op een avond 2 mixjes weg hoor. Tegen de tijd dat ik dan weer in de auto zit, is het al practisch verwerkt...
Strenger straffen gaat niet voordat de wet aangepast isquote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
Ik ben van mening dat alcohol in het verkeer gewoon not done is. Net als drugs. Alleen word daar dan gelijk weer minder op gecontroleerd. Het is beide een van de meest voorkomende dingen in het verkeer die dodelijk zijn. En omdat er zo crap op gecontroleerd word komen er mensen nog steeds mee weg. En oh, dan word je gepakt.. half jaartje voorwaardelijk en je bent er vanaf. Kom op, eerst strengere straffen en dan pas een wet aanpassen hoor.
Van het kickboksen maandagquote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, spierpijn. Funny! Waarvan eigenlijk?
Ja lekker, bed ligt prima
Foto?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat had je 20-21-22 november moeten doen dan.
Oh, ik loop achter. Zei je gister niet dat je naar de piercer ging?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat had je 20-21-22 november moeten doen dan.
Klopt ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh, ik loop achter. Zei je gister niet dat je naar de piercer ging?
Ik denk dat het een combinatie van moet zijn dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Strenger straffen gaat niet voordat de wet aangepast is![]()
Ik ben van mening dat alcohol en drugs gewoon onder misdrijf moeten vallen en andere dingen onder overtreding.
Mwa, 0.5 wordt als 2 biertjes beschouwd, dus 1 biertje zal dan wel ongeveer 0.2 zijn hequote:Op woensdag 2 december 2009 10:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
0,2 is volgens mij niet één biertje hoor. Zeker niet als hij net in je bloed opgenomen is. En 0,2 komt bij veel mensen niet voor maar wordt gewoon als veiligheidsmarge gezien voor apparatuur die niet goed werkt of het is vast wel mogelijk dat iemand net meer alcohol uitblaast dan dat hij daadwerkelijk op heeft.
Haha, je bent niets gewend jijquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Van het kickboksen maandagMn buik en bovenbenen doen niet meer wat ik wil
quote:. Het onderzoek is gericht op het identificeren van motivaties voor het consumeren van mayonaises.
Kon wel 1000 euro beterquote:
Dat blijkt wel weerquote:
Niet?quote:
quote:
It's alive!quote:
Wel in de goede context lezen.. Ik drink die aan het begin van de avond. Daarna blijf ik van de alcohol af. Dus stel dat je die om 8 en 9 uur drinkt, en om 01.00 uur weer gaat rijden.. Dan zijn ze (practisch) uit je systeem..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus als jij iemand doodrijdt omdat jij vond dat je 2 mixjes kon drinken omdat jij denkt dat die toch al uit je lichaam zijn, dan zijn de consequenties voor jou.... Lullig voor het slachtoffer dan..
Hard aan het werkquote:
Alleen weet jij om 8 uur niet dat je om 1 uur naar huis gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel in de goede context lezen.. Ik drink die aan het begin van de avond. Daarna blijf ik van de alcohol af. Dus stel dat je die om 8 en 9 uur drinkt, en om 01.00 uur weer gaat rijden.. Dan zijn ze (practisch) uit je systeem..
quote:
Hier ook, ene storing na de anderequote:
Lekker dat het beter gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kon wel 1000 euro beter
Nja, beter dan afgelopen twee dagen
Haha, succes alvastquote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer
Vanavond weer trainen, dat wordt nog wat
Mja ik heb eigenlijk die collega hard nodig die nu op vakantie is. Nu moet ik de hele tijd naar een andere collega die het vet druk heeft waardoor alles wat langer duurtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier ook, ene storing na de andere
Ja dankjequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja euh, zal zo ff kijken voor je.
Omdat ik dit mooi vind?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dankje
Vooral mn rug is naar de klote.. Maar waarom heb je in godsnaam een tongpiercing genomen?
Is dat niet gruwlijk onhandig?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik dit mooi vind?
Plus, ik wil het al 3 jaar en heb het nu gewoon gedaan.
Eens kijkenquote:
Zekersquote:
quote:
Praten?quote:
Gewoon zelf proberenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb eigenlijk die collega hard nodig die nu op vakantie is. Nu moet ik de hele tijd naar een andere collega die het vet druk heeft waardoor alles wat langer duurt
Gaat om een bestandje wat ik niet heb maar wel nodig hebquote:
Fluiten kun je zeker ook niet met zo'n ding?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, merk er niets van met praten.
Thanks
Jawel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fluiten kun je zeker ook niet met zo'n ding?
Oh, dan neem ik er ook eenquote:
Daar ben je dan ook mooi klaar mee..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Wat eigenlijk wel humor zou zijn, als je vriendin een tongpiersing heeft als man een magnetische eikelpiercing nemen, dat zal d'r leren!
Zou me wel leuk staan denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Tenminste wel iemand die terug praatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Houniet het volgende:
Ene Diana heeft me toegevoegd op msn. Zeker zo'n Poolse bot.
Oh. Ja, dat is lastig.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gaat om een bestandje wat ik niet heb maar wel nodig heb
Vooral als je dan op straat constant met je lul tegen een lantaarnpaal aanstaatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Wat eigenlijk wel humor zou zijn, als je vriendin een tongpiersing heeft als man een magnetische eikelpiercing nemen, dat zal d'r leren!
Het is jna's alter-ego.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Houniet het volgende:
Ene Diana heeft me toegevoegd op msn. Zeker zo'n Poolse bot.
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral als je dan op straat constant met je lul tegen een lantaarnpaal aanstaat
Schizofreen dus nooit alleenquote:
Ondertussen heb ik Fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |