quote:
Over TV gesproken; ik heb discovery channel weer gevonden.. De zender hadden ze verplaatstquote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nu tijdelijk een 26" tv als beeldscherm
is dat vervelend?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nu tijdelijk een 26" tv als beeldscherm
Zozoquote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Stevennn het volgende:
Morgeuuhh
Ik mag vandaag misschien even werken
Echt fijn werkt het niet. Gelukkig is het scherm puur om iets te testen dus hij gaat zo weer wegquote:
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt fijn werkt het niet. Gelukkig is het scherm puur om iets te testen dus hij gaat zo weer weg
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijk
Ja dus je wordt na 10min redelijk scheel van zo'n beeldschermquote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijk
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?
En een tv heeft een lagere resolutie, dus minder scherp. Echt niet relax om op te computeren.
inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?
En een tv heeft een lagere resolutie, dus minder scherp. Echt niet relax om op te computeren.
Maar als je verder weg zit kan je het niet meer lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?
En die resulutie zal dan wel kut zijn ja dat wist ik dan weer niet als computerleek
Dat gaat ook niet omdat de letters niet heel veel groter wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?
En die resulutie zal dan wel kut zijn ja dat wist ik dan weer niet als computerleek
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als je verder weg zit kan je het niet meer lezen
Gaat u weer voor de nr 1 positie?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
'Maximaal 0,2 promille voor iedereen'![]()
Goed planquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik geef het hem te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gaat u weer voor de nr 1 positie?
Niet bewust iigquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gaat u weer voor de nr 1 positie?
Ik vind het maar wat overdrevenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Daag je me uit?quote:
Compensatiedrangquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen met een 27" iMac moeten. Lijkt me totaal niet fijn werken
Ik ben het er niet mee eens.. Wat is nu het effectieve verschil tussen 0 biertjes of 1 biertje..? (qua invloed op rijgedrag)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Oh, nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |