quote:
Over TV gesproken; ik heb discovery channel weer gevonden.. De zender hadden ze verplaatstquote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nu tijdelijk een 26" tv als beeldscherm
is dat vervelend?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nu tijdelijk een 26" tv als beeldscherm
Zozoquote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Stevennn het volgende:
Morgeuuhh
Ik mag vandaag misschien even werken
Echt fijn werkt het niet. Gelukkig is het scherm puur om iets te testen dus hij gaat zo weer wegquote:
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt fijn werkt het niet. Gelukkig is het scherm puur om iets te testen dus hij gaat zo weer weg
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijk
Ja dus je wordt na 10min redelijk scheel van zo'n beeldschermquote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar 26 inch in toch juist groot? Voor een computerscherm dan en niet voor een tv natuurlijk
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?
En een tv heeft een lagere resolutie, dus minder scherp. Echt niet relax om op te computeren.
inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan zit je toch maar wat heen en weer te kijken?
En een tv heeft een lagere resolutie, dus minder scherp. Echt niet relax om op te computeren.
Maar als je verder weg zit kan je het niet meer lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?
En die resulutie zal dan wel kut zijn ja dat wist ik dan weer niet als computerleek
Dat gaat ook niet omdat de letters niet heel veel groter wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dan ga je toch iets verder weg zitten?
En die resulutie zal dan wel kut zijn ja dat wist ik dan weer niet als computerleek
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als je verder weg zit kan je het niet meer lezen
Gaat u weer voor de nr 1 positie?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
'Maximaal 0,2 promille voor iedereen'![]()
Goed planquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik geef het hem te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gaat u weer voor de nr 1 positie?
Niet bewust iigquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gaat u weer voor de nr 1 positie?
Ik vind het maar wat overdrevenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Daag je me uit?quote:
Compensatiedrangquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen met een 27" iMac moeten. Lijkt me totaal niet fijn werken
Ik ben het er niet mee eens.. Wat is nu het effectieve verschil tussen 0 biertjes of 1 biertje..? (qua invloed op rijgedrag)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Oh, nee hoorquote:
Moet zo zijn...quote:
Mja en dan is het "Naaaa, 2 biertjes gaat ook zonder problemen" etc.. Gewoon uitbannen, gewoon geen alcohol in het verkeer..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat overdrevenIk geloof nooit dat je na 1 glas bier al slechter gaat rijden...
-edit- Behalve misschien als je verder nooit drinkt, maar zelfs dan...
Och armequote:
Dat.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja en dan is het "Naaaa, 2 biertjes gaat ook zonder problemen" etc.. Gewoon uitbannen, gewoon geen alcohol in het verkeer..
Ja, dat is dus onzin wat je zegt. Zet de grens op wat is het 0.25 promille, gelijk aan 1 biertje en je bent van het gemiep af.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja en dan is het "Naaaa, 2 biertjes gaat ook zonder problemen" etc.. Gewoon uitbannen, gewoon geen alcohol in het verkeer..
quote:
quote:Ik ben het er niet mee eens.. Wat is nu het effectieve verschil tussen 0 biertjes of 1 biertje..? (qua invloed op rijgedrag)
En dat met dit weerquote:
Zie mijn uitleg hierboven.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is dus onzin wat je zegt. Zet de grens op wat is het 0.25 promille, gelijk aan 1 biertje en je bent van het gemiep af.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Breng ze daar in Den Haag nou even niet meer op van die debiele ideeënquote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
Het feit dat mensen dan ook nog wel een 2e biertje nemen. Zelfde met de maximum snelheid. Als er 50km/h staat rijden de meeste mensen 55/60 als er 40km/h zou staan zouden mensen 50 gaan rijden (wat de goede snelheid eigenlijk is)
Ze hebben daar in Den Haag nog nooit naar mij geluisterd dus daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 2 december 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breng ze daar in Den Haag nou even niet meer op van die debiele ideeën
Ja, dat komt omdat mensen retards zijn. Maar als je de grens op 1 biertje stelt is er geen extra gevaar voor de verkeersveiligheid imho en je kan de wet net zo handhaven als op 0.2 promille. Anders moet je ook echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het feit dat mensen dan ook nog wel een 2e biertje nemen. Zelfde met de maximum snelheid. Als er 50km/h staat rijden de meeste mensen 55/60 als er 40km/h zou staan zouden mensen 50 gaan rijden (wat de goede snelheid eigenlijk is)
Nog beterquote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.
Maar doe dat dan ookquote:
Dat kan niet omdat er mensen rondlopen die in hun lichaam een kleine hoeveelheid alcohol aanmaken waardoor deze dan niet zouden mogen rijden (het gaat hier om < 0,1 promille)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat mensen retards zijn. Maar als je de grens op 1 biertje stelt is er geen extra gevaar voor de verkeersveiligheid imho en je kan de wet net zo handhaven als op 0.2 promille. Anders moet je ook echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.
Absoluut 0 werkt niet, dan mag er niemand meer rijden omdat iedereen in z'n lichaam alcohol aanmaaktquote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat mensen retards zijn. Maar als je de grens op 1 biertje stelt is er geen extra gevaar voor de verkeersveiligheid imho en je kan de wet net zo handhaven als op 0.2 promille. Anders moet je ook echt absoluut 0 zeggen en niet deze 0.2.
Of na 1 biertje al een Aquote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Bravebart het volgende:
Komt bij dat die blaasapparaten zo debiel afgesteld zijn dat je met 9 glazen op nog een "Prima" krijgt
Ik ben geen bioloog maar blijkbaar kan hetquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef Bravebart het volgende:
En hoe zou dat moeten?Gistend fruit eten?
Precies. Laat ze daar eerst eens wat aan doen.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
Ik ben trouwens helemaal voor de maatregel. Alcohol in het verkeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |