Kon wel 1000 euro beterquote:
Dat blijkt wel weerquote:
Niet?quote:
quote:
It's alive!quote:
Wel in de goede context lezen.. Ik drink die aan het begin van de avond. Daarna blijf ik van de alcohol af. Dus stel dat je die om 8 en 9 uur drinkt, en om 01.00 uur weer gaat rijden.. Dan zijn ze (practisch) uit je systeem..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus als jij iemand doodrijdt omdat jij vond dat je 2 mixjes kon drinken omdat jij denkt dat die toch al uit je lichaam zijn, dan zijn de consequenties voor jou.... Lullig voor het slachtoffer dan..
Hard aan het werkquote:
Alleen weet jij om 8 uur niet dat je om 1 uur naar huis gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel in de goede context lezen.. Ik drink die aan het begin van de avond. Daarna blijf ik van de alcohol af. Dus stel dat je die om 8 en 9 uur drinkt, en om 01.00 uur weer gaat rijden.. Dan zijn ze (practisch) uit je systeem..
quote:
Hier ook, ene storing na de anderequote:
Lekker dat het beter gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kon wel 1000 euro beter
Nja, beter dan afgelopen twee dagen
Haha, succes alvastquote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer
Vanavond weer trainen, dat wordt nog wat
Mja ik heb eigenlijk die collega hard nodig die nu op vakantie is. Nu moet ik de hele tijd naar een andere collega die het vet druk heeft waardoor alles wat langer duurtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier ook, ene storing na de andere
Ja dankjequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja euh, zal zo ff kijken voor je.
Omdat ik dit mooi vind?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dankje
Vooral mn rug is naar de klote.. Maar waarom heb je in godsnaam een tongpiercing genomen?
Is dat niet gruwlijk onhandig?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik dit mooi vind?
Plus, ik wil het al 3 jaar en heb het nu gewoon gedaan.
Eens kijkenquote:
Zekersquote:
quote:
Praten?quote:
Gewoon zelf proberenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb eigenlijk die collega hard nodig die nu op vakantie is. Nu moet ik de hele tijd naar een andere collega die het vet druk heeft waardoor alles wat langer duurt
Gaat om een bestandje wat ik niet heb maar wel nodig hebquote:
Fluiten kun je zeker ook niet met zo'n ding?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, merk er niets van met praten.
Thanks
Jawel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fluiten kun je zeker ook niet met zo'n ding?
Oh, dan neem ik er ook eenquote:
Daar ben je dan ook mooi klaar mee..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Wat eigenlijk wel humor zou zijn, als je vriendin een tongpiersing heeft als man een magnetische eikelpiercing nemen, dat zal d'r leren!
Zou me wel leuk staan denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Tenminste wel iemand die terug praatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Houniet het volgende:
Ene Diana heeft me toegevoegd op msn. Zeker zo'n Poolse bot.
Oh. Ja, dat is lastig.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gaat om een bestandje wat ik niet heb maar wel nodig heb
Vooral als je dan op straat constant met je lul tegen een lantaarnpaal aanstaatquote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Wat eigenlijk wel humor zou zijn, als je vriendin een tongpiersing heeft als man een magnetische eikelpiercing nemen, dat zal d'r leren!
Het is jna's alter-ego.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Houniet het volgende:
Ene Diana heeft me toegevoegd op msn. Zeker zo'n Poolse bot.
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral als je dan op straat constant met je lul tegen een lantaarnpaal aanstaat
Schizofreen dus nooit alleenquote:
Ondertussen heb ik Fokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |