Besef btw ook wáar het onderzoek gedaan wordt..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Volgens een onderzoek van TNS NIPO zou 56% van de Nederlands TEGEN een verbod zijn, gelukkig zijn we nog niet allemaal intolerant als de tieves.
Ik nietquote:
Die ja.quote:
Ey swa dushi! Alles goed?quote:
Typischquote:
precies, want pauze is er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:01 schreef DjRex89 het volgende:
L.no is er, komt Dirk onder zn steen vandaan
quote:
Het kan maar gezegd zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Paula dat iets kan schelen
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Paula dat iets kan schelen
Op de site van de Gelderlander en zulke polls in het algemeen komt volgens mij veel rechts af.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Besef btw ook wáar het onderzoek gedaan wordt..
1675 stemmen van de website van de Geldelander.. Met andere woorden, op een locatie waar er niet eens moskeën voorkomen! Daarnaast zijn 1675 mensen 0,01% van de Nederlandse bevolking...
Succes!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:04 schreef Stevennn het volgende:
potverdrie, verrassingsgesprek met stagebegeleider jetzt
Pauze?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
precies, want pauze is er niet bij natuurlijk
quote:
Zo kun je je opstellen, maar deze foto heeft gewoon betekenis voor me. Kijk als ik twijfel over een foto.. dan zou je mening me evt. kunnen interesseren. Alleen doe ik dat niet over deze foto, dus heb je pechquote:
quote:
Prima opzich. Compleet gaar en oersaaie metingen doenquote:
We zijn snelquote:
Ik heb ook altijd pech...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo kun je je opstellen, maar deze foto heeft gewoon betekenis voor me. Kijk als ik twijfel over een foto.. dan zou je mening me evt. kunnen interesseren. Alleen doe ik dat niet over deze foto, dus heb je pech![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:
Trouwen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo kun je je opstellen, maar deze foto heeft gewoon betekenis voor me. Kijk als ik twijfel over een foto.. dan zou je mening me evt. kunnen interesseren. Alleen doe ik dat niet over deze foto, dus heb je pech![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech...![]()
(drommels drommels drommels!!)
BassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef AMDB het volgende:
GODVERZEKUTSERVER HIER
Ligt er om de haverklap uit
Hoe was het gisteren dan? Voelde je je wel een beetje beter?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prima opzich. Compleet gaar en oersaaie metingen doen
Maar nog drie uurtjes, en dan vanavond lekker oefenen met de band
Maestroquote:
Beetjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren dan? Voelde je je wel een beetje beter?
quote:
..op bed?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beetje
Goed geslapen wel. Vrij kort, maar wel goed
Ja hoorquote:
B100quote:
Gezondheid.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |