quote:
Wanneer is jullie date? Dan heb ik eindelijk een reden om lullige dingen te zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
gelukkig maar! En de reden waarom je nukkig tegen mij doet? Ik heb L.no nooit geneukt in ieder geval en dat nog nooit gemeld
quote:
Succes manquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens geld verdienen tot vanavond laat.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens geld verdienen tot vanavond laat.
Nou, onwijsquote:
quote:
Snickers is sowieso smerig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Stevennn het volgende:
WTF ik heb vandaag al 7 snickers op. echt slecht van me
Gast wtf, zes teveel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Stevennn het volgende:
WTF ik heb vandaag al 7 snickers op. echt slecht van me
Ik houd sowieso niet veel van chocolade met pinda's/nootjes.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, onwijs
AMDB ziet ze vliegen..
Je kan alleen maar kafferen op Dirk en mij. Tja, weet je.. Ik negeer je wel gewoon. Je bent slecht voor mijn humeur en bent mijn energie niet waard.quote:
Je overdrijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kan alleen maar kafferen op Dirk en mij. Tja, weet je.. Ik negeer je wel gewoon. Je bent slecht voor mijn humeur en bent mijn energie niet waard.
Bootje? Nooit. Hoe kom je er bij.quote:
Dat mag je vinden. Ik blijf iig bij mijn standpunt.quote:
Doei.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik blijf iig bij mijn standpunt.
Na 5 jaar lid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Stevennn het volgende:
wat een rust ineens en vanaf wanneer ben ik geen n00b meer?
Wow, zelfs ik ben bijna geen newbie meer dus.quote:
Kop op, bij 5000 posts word je status gewijzigd..quote:
Ff doorspammen dusquote:
Ze doen net alsof. Vooral die JNA.. Die doet alsof hij onwijs druk is, maar ondertussen vreet hij de hele dag shoarma..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:12 schreef Stevennn het volgende:
Maar is iedereen vrij ofzo. dat het hier ineens zo rustig is. Of werken ze echt
Mwah, een beetje, server hier is kaduuk dus kan telkens niks opslaan enzo, lastig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:12 schreef Stevennn het volgende:
Maar is iedereen vrij ofzo. dat het hier ineens zo rustig is. Of werken ze echt
echt niet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze doen net alsof. Vooral die JNA.. Die doet alsof hij onwijs druk is, maar ondertussen vreet hij de hele dag shoarma..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:17 schreef Stevennn het volgende:
Fuck man die knakkers hier kopen steeds pittige koffie, en das goor.
Nuff saidquote:
msn'en met onsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef DjRex89 het volgende:
Nu maar eens bedenken wat ik vanavond met mn leven ga doen
quote:
eindelijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik blijf om jou het leven zuur te maken
Ik stond onder de douche, telt dat?quote:
Vooruit dan..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik stond onder de douche, telt dat?
De wild-counter: 3 reeën, 1 wild zwijn en 2 buizerds.
Het is al zo ver hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
Het is bijna weer zo ver.. In het donker 's ochtends weg en in het donker naar huis
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
De CJIB-homo's hebben mij weer gevonden
8 km/h te hard: ¤42,-
quote:
Daar zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
Houquote:
Heb ik al gedaan. Die eikels hebben het al binnen..quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef jna het volgende:
Stel je toch even voor dat het team van toen nu weer samen zou komen
Hoe moet dat dan vanavond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef jna het volgende:
wtfals ik msn op mn laptop opstart zie ik bepaalde mensen niet online die ik op mn gewone computer wel zie
![]()
Ik kan ook geen mensen meer toevoegen op mn laptopmsn
Instant beker, schaal en CL-winst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef jna het volgende:
Stel je toch even voor dat het team van toen nu weer samen zou komen
moet je maar niet te hard rijdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Die eikels hebben het al binnen..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
IK HEB MISSCHIEN EEN KOPER VOOR M'N MOTOR.
hehe, eindelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
IK HEB MISSCHIEN EEN KOPER VOOR M'N MOTOR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |