Lijkt me best grappig als iedereen msn heeft van elkaar. En als men zijn eigen privé wilt houden, dan maakt je een nieuwe. ^^quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Ik heb een idee. Iedereen stuurt me z'n msn adres via de pm. Wie ik interessant genoeg vind voeg ik toe om vanavond tijdens de downtime mee te praten.
Kun je op die nieuwste msn ook op 2 accounts tegelijk aangemeld zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als iedereen msn heeft van elkaar. En als men zijn eigen privé wilt houden, dan maakt je een nieuwe. ^^
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je op die nieuwste msn ook op 2 accounts tegelijk aangemeld zijn?
Ja, dan kunnen we altijd op internet rondhangen! Nooit meer naar buitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als iedereen msn heeft van elkaar. En als men zijn eigen privé wilt houden, dan maakt je een nieuwe. ^^
Ik weet het niet, wel met msn plus kan je dat makkelijk doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je op die nieuwste msn ook op 2 accounts tegelijk aangemeld zijn?
Ik ben benieuwd of mini-Dean een meisje zal worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan weer 3 keer beste cd van het jaar winnen
Ja pm me dan!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we altijd op internet rondhangen! Nooit meer naar buiten
Wat zit er in?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Schiet eens op met mijn pakket.
Kleren, tas en een sinterklaasgeschenk van die winkel.quote:
Damn, wat ben ik dan boeiend.. Ik sta er al een paar weken opquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Ik heb een idee. Iedereen stuurt me z'n msn adres via de pm. Wie ik interessant genoeg vind voeg ik toe om vanavond tijdens de downtime mee te praten.
Ok, ik ga nu douchen en ff naar buiten ( shoarmaaaaaaaaaaaaaaaaaa) als ik terug kom wil ik pm's zien mensen!quote:
Oja klopt. Alleen zit ik meestal op een andere msnquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Damn, wat ben ik dan boeiend.. Ik sta er al een paar weken op
Ik heb 54 ongelezen berichtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hoeveel PM's heb je al?
Sorry, ik wil alleen vrouwen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Wie mijn msn wil: eibert [at] kramtried punt com.
Komt ook een achterquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ramses Shaffy is trouwens overleden hoor ik net.
Uh..... even checken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dean heeft toch ook een hartslag?
Spuit 11..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ramses Shaffy is trouwens overleden hoor ik net.
En?quote:
Zeker omdat hij blank is.quote:
Dat ook..quote:
Banquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jullie nu niet oppassen gaan er straks nog meer mensen overlijden![]()
.
Sorry.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jullie nu niet oppassen gaan er straks nog meer mensen overlijden![]()
.
Jij kan echt niets hebben wat ik zeg hè? Heb ik je een keer vuil aangekeken ofzo?quote:
Oh ik kan het meeste best aan hoor, alleen je irritante slijm-opmerkingen en 'ik heb L.no geneukt'-opmerkingen kan ik niet uitstaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij kan echt niets hebben wat ik zeg hè? Heb ik je een keer vuil aangekeken ofzo?
quote:
gelukkig maar! En de reden waarom je nukkig tegen mij doet? Ik heb L.no nooit geneukt in ieder geval en dat nog nooit gemeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh ik kan het meeste best aan hoor, alleen je irritante slijm-opmerkingen en 'ik heb L.no geneukt'-opmerkingen kan ik niet uitstaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |