quote:
waar is die afhankelijk van?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Maar Dirk, wat is jouw newbienesscijfer op een schaal van 1/10
Hey ambtenaarquote:
Ik zou het niet kunnen weten, omdat ik nog steeds geen foto van jou heb gezien.quote:
Je moet Paula maar op dr woord gelovenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen weten, omdat ik nog steeds geen foto van jou heb gezien.![]()
Nee, ik wil het zelf zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet Paula maar op dr woord geloven
MoBlo en de rest niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef jna het volgende:
We wilden eerst jou of Paula vragen als draagmoeder
MoBlo haat kinderenquote:
Waarom uiteindelijk toch Dean zwanger maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Geen modjes
en de rest komt niet meer zovaak
Wat wordt er gezegd? Kan niet luisteren hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hey bootje, toffe column:
http://www.bnr.nl/radio/columns/roos/13675030?archief=
Even op minaret klikken, natuurlijk.
En als ze in je buurt komen word je agressief?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik mot ze ook niet in mn lichaam
Het was een ongelukjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk toch Dean zwanger maken?
Ja, nu dat er een tweede Dean komt, is er nu genoeg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef The_Dean het volgende:
Ho ho ho! Er is genoeg Dean voor iedereen
Idemquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat wordt er gezegd? Kan niet luisteren hier.
| 1 |
Euh.. iets over Wilders, minaretten, Nederland en lelijke gebouwen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat wordt er gezegd? Kan niet luisteren hier.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had een condoom voor Nederlanders. Die voor Surinamers waren uitverkocht.
Aangezien het BNR is denk ik: Wilders moet niet zeuren over minaretten, NL staat vol met lelijke gebouwen, minaretten zien er beter uit. Problemen liggen niet aan de Islam maar aan de sociale status van de mensen waar zich vooral veel allochtonen bevinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Directe link.
[ code verwijderd ]
[..]
Euh.. iets over Wilders, minaretten, Nederland en lelijke gebouwen.
Eerste zin klopt redelijk maar verder: nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aangezien het BNR is denk ik: Wilders moet niet zeuren over minaretten, NL staat vol met lelijke gebouwen, minaretten zien er beter uit. Problemen liggen niet aan de Islam maar aan de sociale status van de mensen waar zich vooral veel allochtonen bevinden.
Ja en dan zit dat jong de hele tijd op een gitaar te rammen zeker. Nee dank je vriendelijkquote:
Een negerdean die met gitaar speelt op z'n piemel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja en dan zit dat jong de hele tijd op een gitaar te rammen zeker. Nee dank je vriendelijk.
Dat is leuk! Zo'n duet met daddy.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja en dan zit dat jong de hele tijd op een gitaar te rammen zeker. Nee dank je vriendelijk.
Kan ik eindelijk zien of je van me houdt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Ik heb een idee. Iedereen stuurt me z'n msn adres via de pm. Wie ik interessant genoeg vind voeg ik toe om vanavond tijdens de downtime mee te praten.
Jouw fantasie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een negerdean die met gitaar speelt op z'n piemel.
Ik zie het gewoon voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |