Nou sorry hoor. Graag of niet.quote:
Ik onzeker?quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niemand wil je als je onzeker overkomt, man
Ah, niet gezienquote:Op maandag 30 november 2009 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik leefde gisteren alweer Japsnars! was een weekend in Groningen
Hoi Kudo hihihquote:
Jij wel.quote:
Eigen schuld.quote:
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.quote:
Wel heb je ooit.quote:
Van mij mag je langskomenquote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had me wel eens mogen uitnodigen dan. Of zijn jouw huisgenoten net zo als het liefje van BT
?
Onzeker is ook zeker want onweer is ook weer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.
"Service Temporarily Unavailable"quote:
Ja hoor, dat mag altijdquote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi Kudo hihih![]()
[..]
Jij wel.![]()
Oh jaaaa, Allure, zal ik je even een date-update sturen?
Whehequote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzeker is ook zeker want onweer is ook weer.
Hoi lekker ding.quote:
Bij mij niet!quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Service Temporarily Unavailable"
Oke oke oke! *gaat beginnen*quote:
*plakt er een plakbandje op*quote:
MOAR...quote:
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...quote:
Dan barst je nog meer.quote:
Straks word ik nog verlegenquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van mij mag je langskomen. Mijn huisgenoten zijn zwaar relaxed, allemaal erg makkelijk en tof. Hoewel de jongens een beetje apart zijn, maar gewoon wel relaxed. En ik woon dicht bij het centrum en heb een heerlijk 2-persoonsbed.
Goed hoor. Met jou, lekkertje?quote:
Ok, zie je morgen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zijn zwaar relaxed, allemaal erg makkelijk en tof. Hoewel de jongens een beetje apart zijn, maar gewoon wel relaxed. En ik woon dicht bij het centrum en heb een heerlijk 2-persoonsbed.
quote:
Bij mij inmiddels ook niet meer. Ik jou ook. <3quote:
100%quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...
Kusjes, knuffelbeertje van me.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou, lekkertje?
Ik ga CSI kijken. De groeten.
Ah, mijn csi -wekkerquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou, lekkertje?
Ik ga CSI kijken. De groeten.
Hamachi hophopquote:
Dat ...quote:
Jij hebt niet door dat ik enorm overdrijf. Jij denkt serieus dat ik onzeker word van FOK!kers die lopen te pronken? Oftewel van mensen zoals jij skylark NG otis?quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.
Kusje.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook niet meer. Ik jou ook. <3
Schiet mij maar door mijn kopf.quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat ik enorm overdrijf. Jij denkt serieus dat ik onzeker word van FOK!kers die lopen te pronken? Oftewel van mensen zoals jij skylark NG otis?
Ha-ha.
Neemt niet weg dat ik wel is een internet-date zou willenDerhalve blijft de vacature gewoon open.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet mij maar door mijn kopf.
3FM dan?quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ...
is ...
ook...
heel erg...![]()
![]()
Ooit een keer in de bus aan moeten horen en de zenderontvangst was slecht![]()
Maar nee.
Iets met een kabouter?quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet mij maar door mijn kopf.
Neequote:
FunXquote:Op maandag 30 november 2009 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Coen swijnenberg met zn geslis...![]()
Nog een keer
Oh, nu gaan we het krijgen hoor emimichquote:Op maandag 30 november 2009 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
En jullie dommeriken hebben nog steeds niet door van wie ik een kloon ben he???
quote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, nu gaan we het krijgen hoor emimich
Ik zal het maar zeggen...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
HET IS MIJN KLOON SUKKELS
Komop, hoe duidelijk kon ik zijn?![]()
![]()
Zat wel veel werk in though
Hou je bek, FunX is het enige radiostation wat ik luister.quote:
Wat zeg jij? Het is mijn kloon...quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Het zoontje van remlofquote:
Had jij het wachtwoord ook van Emimich gekregen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Ah vandaar dat otis er nu even niet is.quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Was wel altijd lastig als we met elkaar in dialoog zaten, telkens van account omschakelen.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Had jij het wachtwoord ook van Emimich gekregen?
Fold.quote:
We zijn hier niet aan het pokerenquote:
Funx is chillquote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Het is mijn kloon...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je bek, FunX is het enige radiostation wat ik luister.
quote:
Jij hebt geen kloon volgens de adminsquote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wel knap toch, een slimme knul spelen, en een domme retard spelen?
En dan die scene met het schaken die ik uitgekiend had. Allemaal fictie maar goed.
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?quote:
In Eindhoven wonen geen allochtonen neequote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waarom de ranstad kinders, omdat daar alle allochtonen wonen. En jullie zijn toch zeker geen buitenlanders of wiggers.
Ze waren er een paar uur terug nog, geen idee waar ze nou weer zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?
Wie bevestigde dat?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt geen kloon volgens de admins
Mijn post was meer bedoelt om aan te tonen dat het een radio station voor buitenlanders isquote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen geen allochtonen nee.
Noh... gewoon online.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?
Wat een slechte argumenten gebruik je dan.quote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn post was meer bedoelt om aan te tonen dat het een radio station voor buitenlanders is
"Radio station voor de randstad"quote:Op maandag 30 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een slechte argumenten gebruik je dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mooi is die he. Vleespet.
Ja, ik lolde best welquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond 'inham' van NG ook wel leukquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doen?quote:
Ik luister dat ook altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waarom de ranstad kinders, omdat daar alle allochtonen wonen. En jullie zijn toch zeker geen buitenlanders of wiggers.
Oja klopt, ik wist niet dat dat nu wasquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had toch een weekendje weg gekregen?
Om eerlijk te zijn is zoiets niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Otis, wat vind jij nou van Victoriaanse conservatoria
Ja ik antwoord toch ook serieus. Ik vind het niet zo fantastisch, dan zit ik liever gewoon buitenquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
Ik vind dat echt briljant, zou dat ook zeker willen later!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
Ik vind het er niet mooi uitzien, en ik vind het ook niet echt nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind dat echt briljant, zou dat ook zeker willen later!
Ik vind het er wel mooi uitzien, en compleet overbodigquote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het er niet mooi uitzien, en ik vind het ook niet echt nodig.
Dat is gaafquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
FunX draait gewoon chille muziek, ze hebben chille dj's live in de mix etc.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat ja, kankerchill toch!quote:
Oeh, een indoor vijverquote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet veel plaatjes van mooie vinden
[ afbeelding ]
deze heeft een vijver! dat vind ik dan weer wel leuk
quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet veel plaatjes van mooie vinden
[ afbeelding ]
deze heeft een vijver! dat vind ik dan weer wel leuk
The Playboy Mansionquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik had ooit bij Cribs gezien dat iemand een heel mooi vijver achtig zwembad had in z'n tuin met een waterval en daarachter zat een grotje met een soort jacuzzi erin
10ccquote:
Tijdens dat rondje zat ik 3/4 minuten aan de telefoonquote:
Waar is die van mijn easy match win?quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ben ik zo goed.
Welke?quote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar is die van mijn easy match win?
WATquote:
Ja wat Japsnars zei. En waarom alleen die waar ik laatste eindigt botmongool!quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ben ik zo goed.
Jeweetwelquote:
Ja dat was de laatste, toen had ik geen zin meer in een print screen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja wat Japsnars zei. En waarom alleen die waar ik laatste eindigt botmongool!
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Volgende week doe ik ook mee. Ik pwny jullie allemaal.
Dat waren ze allemaal, toch?quote:Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja wat Japsnars zei. En waarom alleen die waar ik laatste eindigt botmongool!
Wat doe jij voor scorro?quote:
2k4 iddquote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik doe morgen mee, download staat nu aan!
2k4 toch?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha, beetje stoer doen hier he!
Dat wel, vooral omdat niemand perfect kan aimenquote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een heerlijke potten, zo spannend.![]()
We zijn aan elkaar gewaagd.
I'm not in love, it's just a silly phase I'm going through.quote:
Yepquote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik doe morgen mee, download staat nu aan!
2k4 toch?
Ik ook. Soort van.quote:
Sukkeltjequote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Bij mij op school leren ze mij tot 10 tellen, wel in het Engels natuurlijk, in het Nederlands kan ik al.
Ja valt nog mee. Ik moet nog wel wennen. die boy speelt hiernaas took wel eens shooters.quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat wel, vooral omdat niemand perfect kan aimenOp die indo na dan.
Downloaden. Google maar even. Je hebt het zo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hamachi heb ik al maar nooit gebruikt, wordt dat automatisch aan het spel toegevoegd?
Of moet ik nog bepaalde instellingen gebruiken?
Wat leer jij op school dan? Hoe je een kassa moet bedienen?quote:
Ik gaf al aan, Hamachi heb ik al en geintsalleerd, maar ik weet niet hoe het werkt omdat ik het nooit gebruikt hebquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Downloaden. Google maar even. Je hebt het zo.
Join het netwerk KLBSC met de pass bazen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik gaf al aan, Hamachi heb ik al en geintsalleerd, maar ik weet niet hoe het werkt omdat ik het nooit gebruikt heb
Spijt me. Maar hoe denk je dat mijn leraren zich voelen. Hier ben ik nog wel mildquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
Php, ik word echt doodmoe van je. Continu dat aandacht trekken, net Lamon.
In UT 2k4?quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Join het netwerk KLBSC met de pass bazen.
Meer dan jijquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat leer jij op school dan? Hoe je een kassa moet bedienen?
Mijn fout.quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik gaf al aan, Hamachi heb ik al en geintsalleerd, maar ik weet niet hoe het werkt omdat ik het nooit gebruikt heb
Als ik je leraar was had ik je doodgeslagen met een liniaal.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Spijt me. Maar hoe denk je dat mijn leraren zich voelen. Hier ben ik nog wel mild
Kanker, die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik je leraar was had ik je doodgeslagen met een liniaal.
Ik leer thuis wel, internet veel. Ook orienteer ik me en lees ik veel boeken. Lijkt me stuk zinniger dan jointje roken.quote:
Hehequote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kanker, die zag ik niet aankomen
quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik je leraar was had ik je doodgeslagen met een liniaal.
Oriënteer je je op wat?quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik leer thuis wel, internet veel. Ook orienteer ik me en lees ik veel boeken. Lijkt me stuk zinniger dan jointje roken.
Wat moet ik onder spammen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
Ik ga bij een aandachtstekort gewoon US onderspammen met pics met mooie inkijk.
Aandacht vragen op een positieve manier, zou jij ook eens moeten doen php.
Breed begrip. Algemene dingen zeg maar.quote:
Ik leer bijna niet, ik haal het toch welquote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik leer thuis wel, internet veel. Ook orienteer ik me en lees ik veel boeken. Lijkt me stuk zinniger dan jointje roken.
Ik wist gewoon dat jij daar aan zou denken he.quote:
Ja de elementaire dingen van school snap ik ook nog wel ja. Maar momenteel doe ik er wat bij en dat kost natuurlijk wel energie. Maar iedereen z'n hobby's toch?quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik leer bijna niet, ik haal het toch welJointjes roken heeft daar niks mee te maken
Boeken lees ik dan weer niet, gewoon omdat ik dat kut en saai vind
Je hebt dus nooit een aandachtstekort?quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
Ik ga bij een aandachtstekort gewoon US onderspammen met pics met mooie inkijk.
Aandacht vragen op een positieve manier, zou jij ook eens moeten doen php.
Business. Maar dat is Business Management.quote:
Is mij nog nooit geluktquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, maar aandacht kun je ook op een positieve manier krijgen.
Jawel, daar heb ik zelfs een diagnose van.quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus nooit een aandachtstekort?
Biggie is dan ook één van grotere. Dus dan mag dat.quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij daar aan zou denken he.![]()
Ik vind het af en toe nog wel eens leuk om me te verdiepen in sommige algemene dingen, maar literatuur enzo kan me echt aan m'n anus oxiderenquote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja de elementaire dingen van school snap ik ook nog wel ja. Maar momenteel doe ik er wat bij en dat kost natuurlijk wel energie. Maar iedereen z'n hobby's toch?
Ik begrijp het volledig. Mijn zeggen heb je.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Biggie is dan ook één van grotere. Dus dan mag dat.
Dat is niet zo leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, maar aandacht kun je ook op een positieve manier krijgen.
Maar de grootste:quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Biggie is dan ook één van grotere. Dus dan mag dat.
Ja voor jou wel gelukkig ja. Zou niet echt een leuke diagnose zijn natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit ergens voor gediagnosticeerd
Boeken moet je ook leren lezen he.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe nog wel eens leuk om me te verdiepen in sommige algemene dingen, maar literatuur enzo kan me echt aan m'n anus oxideren
Ik vind er gewoon geen fuck aan, da's wat andersquote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeken moet je ook leren lezen he.
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeken moet je ook leren lezen he.
Van de bovenste plank gehaald.quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Welke diagnose is wel positief dan?quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor jou wel gelukkig ja. Zou niet echt een leuke diagnose zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar de grootste:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon geen fuck aan, da's wat anders.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Last van laaggeletterdheid ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de bovenste plank gehaald.
Nee sorr mang, ik heb het wel gezien.quote:
Tyfus man, moet iedereen zomaar m'n naam weten? Edit even snelquote:
Ik weet het niet hoor, die ene death van mij was wel heel slecht. Ik weet niet of ik wel op jullie niveau kan meekomen.quote:
Asswooped.quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee sorr mang, ik heb het wel gezien.
je vergeet de heidquote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Last van laaggeletterd ofzo?
Altijd leuk dat mensen hier op fok gaan opscheppen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, die ene death van mij was wel heel slecht. Ik weet niet of ik wel op jullie niveau kan meekomen.
e-penis2quote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Altijd leuk dat mensen hier op fok gaan opscheppen.
quote:
Datzelfde heb ik met Biggiequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan 2pac echt niet aanhoren.
Ready to die van Biggie is zo goed! Zoveel kwaliteit heb ik bij 2pac nog nooit gehoord. Ik ben sowieso geen 2pac liefhebber.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Altijd leuk dat mensen hier op fok gaan opscheppen.
HAHAHAHAHAHAH,quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tyfus man, moet iedereen zomaar m'n naam weten? Edit even snel
Zie Fobo.quote:
Had al gewijzigd. Is lezen elitairquote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
je vergeet de heid
En nee, ik lees al vanaf dat ik uberhaupt kon lezen, op mn 5e ofzo, dus boeken leren lezen is echt bullshit
Wááááááárom wil jij zo graag elitair overkomen?
Ik vind boeken lezen gewoon kankersaai, dat is heel wat anders, kneus.quote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Last van laaggeletterdheid ofzo?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hansjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
Bedankt voor het editten, Japsnars.
Laaggeletterd zijn en ook nog niet genoeg woorden om handen hebben om iets normaal onder woorden te kunnen brengen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind boeken lezen gewoon kankersaai, dat is heel wat anders, kneus.
Gast, luister eens even goed.quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laaggeletterd zijn en ook nog niet genoeg woorden om handen hebben om iets normaal onder woorden te kunnen brengen.
Koop een woordenboek.
Nee, lezen is niet elitair, maar zeggen dat je moet leren lezen is een vorm van elitair gedrag, waarmee je probeert aan te geven dat je geen boeken kan lezen als je dom bent, want dat je dat dan moet leren.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had al gewijzigd. Is lezen elitairDit is echt over the top zo langzamerhand.
Toch gaat er niks boven Nederhop.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Biggie
Holy SHIT!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, lezen is niet elitair, maar zeggen dat je moet leren lezen is een vorm van elitair gedrag, waarmee je probeert aan te geven dat je niet geen boeken kan lezen als je dom bent, want dat je dat dan moet leren.
Dat kan echter ook aangeven (wat waarschijnlijk bij jou het geval is) dat je uit eigen ervaring spreekt en je zelfs dus kankerdom bent omdat je boeken hebt moeten leren lezen
Nu Eigen Wereld, verder veel Typhoon, Zwart Licht, Winne en DuvelDuvel / Opgeduveld.quote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt heWat luister je vooral?
Je legt mij woorden in de mondquote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, lezen is niet elitair, maar zeggen dat je moet leren lezen is een vorm van elitair gedrag, waarmee je probeert aan te geven dat je geen boeken kan lezen als je dom bent, want dat je dat dan moet leren.
Dat kan echter ook aangeven (wat waarschijnlijk bij jou het geval is) dat je uit eigen ervaring spreekt en je zelf dus kankerdom bent omdat je boeken hebt moeten leren lezen
Ik hoop het zo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gast, luister eens even goed.
Op een forum als dit ga ik geen formele taal en dergelijke neerplempen. Fok is voor mij gewoon hersenloos vermaak en dan boeit het me vrij weinig wat ik typ. In officiële documenten, schoolwerk en dergelijke gebruik ik hele andere taal. Sukkel.
Eigen Wereldquote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu Eigen Wereld, verder veel Typhoon, Zwart Licht, Winne en DuvelDuvel / Opgeduveld.
Woorden tekort?quote:
Neer deponeert is dubbelopquote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je legt mij woorden in de mondDat heb ik geen een keer gezegt dat ik mensen dom vind als ze niet lezen. Ik zei alleen dat je moet leren lezen, logisch dunkt me. Voor de rest heeft mijn zwakzinniigheid (hoeverre die aanwezig is) er niets mee van doen, derhalve is het weer een zinloos argument wat je hier neer deponeert.
Ik bedoel eigenlijk het album. Maar die clip is nice, net als die clip van rustig. O ja, ik vergeet bijna Jiggy in het lijstje.quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigen WereldZieke clip is dat.
Typhoon is zeker nice, brand los is fucking niceWinne is ook een eckte baas.
En jouw opmerking bevat kraak noch smaak! En idd, dat deponeren was pleonasme. Maar met leren lezen bedoel ik natuurlijk niet het alfabet, maar het leren leuk vinden ervan en het plot van het boek leren te snappen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Neer deponeert is dubbelop
Als je verigens je post niet zo bedoeld als ik m opvat, is het logisch dat je moet leren lezen, iedereen moet dat, maar als het goed is kan je lezen op je 5e.
Derhalve raakt je opmerking kant noch wal!
Ja, als je het zo dus bedoelt kan ik mijn post van net herhalenquote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jouw opmerking bevat kraak noch smaak! En idd, dat deponeren was pleonasme. Maar met leren lezen bedoel ik natuurlijk niet het alfabet, maar het leren leuk vinden ervan en het plot van het boek leren te snappen.
Oooooooooooooooooooh, zeg dat danquote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het album. Maar die clip is nice, net als die clip van rustig. O ja, ik vergeet bijna Jiggy in het lijstje.
Leuk leren vindenquote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jouw opmerking bevat kraak noch smaak! En idd, dat deponeren was pleonasme. Maar met leren lezen bedoel ik natuurlijk niet het alfabet, maar het leren leuk vinden ervan en het plot van het boek leren te snappen.
Geen pleonasme, tautologie domoor.quote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooh, zeg dat dan![]()
I see dat je in A'foort woontA'foort
Oh, ik vermaak me er altijd welquote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.Serieus het is dat ik hier een mooie kamer heb met leuke huisgenoten. Maar ik zou er later voor geen goud willen wonen.
Ok jij doet uni en ik MBO.quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen pleonasme, tautologie domoor.
Alem?quote:Op maandag 30 november 2009 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, ik vermaak me er altijd wel
In een pleonasme wordt een eigenschap die noodzakelijk eigen is aan het genoemde ten overvloede in een bepaling uitgedrukt, al dan niet opzettelijk; voorbeelden: houten boomstam, dubbel openslaande porte-briséedeuren. De eigenschap wordt altijd in een andere woordsoort uitgedrukt dan het hoofdwoord; een pleonasme bestaat dan ook vaak uit een combinatie van een bijvoeglijk en een zelfstandig naamwoord.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok jij doet uni en ik MBO.
En het verschil is minimaal dit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=tautologie+&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=null&oq=
Vraag me af als de gemiddelde WO-er dat weet, als je het woord definieert lijkt het donders veel op elkaar.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In een pleonasme wordt een eigenschap die noodzakelijk eigen is aan het genoemde ten overvloede in een bepaling uitgedrukt, al dan niet opzettelijk; voorbeelden: houten boomstam, dubbel openslaande porte-briséedeuren. De eigenschap wordt altijd in een andere woordsoort uitgedrukt dan het hoofdwoord; een pleonasme bestaat dan ook vaak uit een combinatie van een bijvoeglijk en een zelfstandig naamwoord.
Een tautologie noemt het begrip of denkbeeld tweemaal of meerdere malen; voorbeelden: enkel en alleen, blij en verheugd, pais en vree. Een tautologie bestaat meestal uit twee of meer woorden van dezelfde woordsoort, dikwijls twee bijvoeglijke of twee zelfstandige naamwoorden.
Domoor.
D'r zitten zo'n 7 shops in A'foort, goed gegokt danquote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voorspelbaar, je hebt het constant over joints.
HAHAHAHAHAHA, jij doet mboquote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok jij doet uni en ik MBO.
En het verschil is minimaal dit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=tautologie+&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=null&oq=
Voor de laatste keer; het is of en niet als.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag me af als OF de gemiddelde WO-er dat weet, als je het woord definieert lijkt het donders veel op elkaar.
NSB-er.
En jij doet GOM?quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, jij doet mbo_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als dat zo is ben ik president van Amerika.quote:Op maandag 30 november 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neen, eigenlijk doe ik WO geneeskunde en WO rechten.
Blijf maar slapen, voor eeuwigquote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik president van Amerika.
Ik ga pitten
Lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blijf maar slapen, voor eeuwig
De groeten van Boudewijn de Groot:quote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik president van Amerika.
Ik ga pitten
God is altijd bij je.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, ik bevind me in goed gezelschap.
Klopt, Putten is ookquote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk.
Putten*1000
Jullie hebben mooi wel een KFCquote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.Serieus het is dat ik hier een mooie kamer heb met leuke huisgenoten. Maar ik zou er later voor geen goud willen wonen.
Dat is wel een hele makkelijke voorspelingquote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sluit niet uit dat we aan 't eind van dit seizoen wederom dit beeld zien:
[ afbeelding ]
Chelsea wint immers ieder jaar de CL. Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel een hele makkelijke voorspeling
ik ben nog niet klaar ik vind het nu al geniaal.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Seagal, check deze bijschriften bij de foto's![]()
.
http://community.livejournal.com/ontd_football/1721401.html
Je zegt dat je het niet uitsluit, dat is wel erg makkelijkquote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chelsea wint immers ieder jaar de CL. Ja.
Nee man, dat is een fag. Ancelotti is de koningquote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toffe gast.
Prandelli is pas een toffe coach![]()
Zal ik Gatusso weer tevoorschijn halen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef S.Seagal het volgende:
Dit kan een geweldig topic worden als we grappige voetbal plaatjes gaan posten.![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
.
DOE HET!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zal ik Gatusso weer tevoorschijn halen?
Hahahaha ik ga strakquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
.
DIE HEB IK AL GEPOST LULquote:Op maandag 30 november 2009 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahahaha ik ga strak
You must be at least this tall to celebrate with Drogba.
[ afbeelding ]
Drogba checks to make sure he's tall enough (and he is).
[ afbeelding ]
Nee man, da's een stijlicoonquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee man, dat is een fag. Ancelotti is de koning.
Ahahaha kanker ik was te laatquote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was nog aan het typenquote:
Die is zo goed. Wilde net posten.quote:Op maandag 30 november 2009 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahahaha ik ga strak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |