I'm not in love, it's just a silly phase I'm going through.quote:
Yepquote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik doe morgen mee, download staat nu aan!
2k4 toch?
Ik ook. Soort van.quote:
Sukkeltjequote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Bij mij op school leren ze mij tot 10 tellen, wel in het Engels natuurlijk, in het Nederlands kan ik al.
Ja valt nog mee. Ik moet nog wel wennen. die boy speelt hiernaas took wel eens shooters.quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat wel, vooral omdat niemand perfect kan aimenOp die indo na dan.
Downloaden. Google maar even. Je hebt het zo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hamachi heb ik al maar nooit gebruikt, wordt dat automatisch aan het spel toegevoegd?
Of moet ik nog bepaalde instellingen gebruiken?
Wat leer jij op school dan? Hoe je een kassa moet bedienen?quote:
Ik gaf al aan, Hamachi heb ik al en geintsalleerd, maar ik weet niet hoe het werkt omdat ik het nooit gebruikt hebquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Downloaden. Google maar even. Je hebt het zo.
Join het netwerk KLBSC met de pass bazen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik gaf al aan, Hamachi heb ik al en geintsalleerd, maar ik weet niet hoe het werkt omdat ik het nooit gebruikt heb
Spijt me. Maar hoe denk je dat mijn leraren zich voelen. Hier ben ik nog wel mildquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
Php, ik word echt doodmoe van je. Continu dat aandacht trekken, net Lamon.
In UT 2k4?quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Join het netwerk KLBSC met de pass bazen.
Meer dan jijquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat leer jij op school dan? Hoe je een kassa moet bedienen?
Mijn fout.quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik gaf al aan, Hamachi heb ik al en geintsalleerd, maar ik weet niet hoe het werkt omdat ik het nooit gebruikt heb
Als ik je leraar was had ik je doodgeslagen met een liniaal.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Spijt me. Maar hoe denk je dat mijn leraren zich voelen. Hier ben ik nog wel mild
Kanker, die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik je leraar was had ik je doodgeslagen met een liniaal.
Ik leer thuis wel, internet veel. Ook orienteer ik me en lees ik veel boeken. Lijkt me stuk zinniger dan jointje roken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |