Ik vind het er niet mooi uitzien, en ik vind het ook niet echt nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind dat echt briljant, zou dat ook zeker willen later!
Ik vind het er wel mooi uitzien, en compleet overbodigquote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het er niet mooi uitzien, en ik vind het ook niet echt nodig.
Dat is gaafquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
FunX draait gewoon chille muziek, ze hebben chille dj's live in de mix etc.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waarom de ranstad kinders, omdat daar alle allochtonen wonen. En jullie zijn toch zeker geen buitenlanders of wiggers.
Ja dat ja, kankerchill toch!quote:
Oeh, een indoor vijverquote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet veel plaatjes van mooie vinden
[ afbeelding ]
deze heeft een vijver! dat vind ik dan weer wel leuk
quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet veel plaatjes van mooie vinden
[ afbeelding ]
deze heeft een vijver! dat vind ik dan weer wel leuk
The Playboy Mansionquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik had ooit bij Cribs gezien dat iemand een heel mooi vijver achtig zwembad had in z'n tuin met een waterval en daarachter zat een grotje met een soort jacuzzi erin
10ccquote:
Tijdens dat rondje zat ik 3/4 minuten aan de telefoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |