Ze waren er een paar uur terug nog, geen idee waar ze nou weer zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?
Wie bevestigde dat?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt geen kloon volgens de admins
Mijn post was meer bedoelt om aan te tonen dat het een radio station voor buitenlanders isquote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen geen allochtonen nee.
Noh... gewoon online.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?
Wat een slechte argumenten gebruik je dan.quote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn post was meer bedoelt om aan te tonen dat het een radio station voor buitenlanders is
"Radio station voor de randstad"quote:Op maandag 30 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een slechte argumenten gebruik je dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mooi is die he. Vleespet.
Ja, ik lolde best welquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond 'inham' van NG ook wel leukquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doen?quote:
Ik luister dat ook altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waarom de ranstad kinders, omdat daar alle allochtonen wonen. En jullie zijn toch zeker geen buitenlanders of wiggers.
Oja klopt, ik wist niet dat dat nu wasquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had toch een weekendje weg gekregen?
Om eerlijk te zijn is zoiets niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Otis, wat vind jij nou van Victoriaanse conservatoria
Ja ik antwoord toch ook serieus. Ik vind het niet zo fantastisch, dan zit ik liever gewoon buitenquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
Ik vind dat echt briljant, zou dat ook zeker willen later!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |