Nou sorry hoor. Graag of niet.quote:
Ik onzeker?quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niemand wil je als je onzeker overkomt, man
Ah, niet gezienquote:Op maandag 30 november 2009 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik leefde gisteren alweer Japsnars! was een weekend in Groningen
Hoi Kudo hihihquote:
Jij wel.quote:
Eigen schuld.quote:
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.quote:
Wel heb je ooit.quote:
Van mij mag je langskomenquote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had me wel eens mogen uitnodigen dan. Of zijn jouw huisgenoten net zo als het liefje van BT
?
Onzeker is ook zeker want onweer is ook weer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.
"Service Temporarily Unavailable"quote:
Ja hoor, dat mag altijdquote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi Kudo hihih![]()
[..]
Jij wel.![]()
Oh jaaaa, Allure, zal ik je even een date-update sturen?
Whehequote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzeker is ook zeker want onweer is ook weer.
Hoi lekker ding.quote:
Bij mij niet!quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Service Temporarily Unavailable"
Oke oke oke! *gaat beginnen*quote:
*plakt er een plakbandje op*quote:
MOAR...quote:
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...quote:
Dan barst je nog meer.quote:
Straks word ik nog verlegenquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van mij mag je langskomen. Mijn huisgenoten zijn zwaar relaxed, allemaal erg makkelijk en tof. Hoewel de jongens een beetje apart zijn, maar gewoon wel relaxed. En ik woon dicht bij het centrum en heb een heerlijk 2-persoonsbed.
Goed hoor. Met jou, lekkertje?quote:
Ok, zie je morgen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zijn zwaar relaxed, allemaal erg makkelijk en tof. Hoewel de jongens een beetje apart zijn, maar gewoon wel relaxed. En ik woon dicht bij het centrum en heb een heerlijk 2-persoonsbed.
quote:
Bij mij inmiddels ook niet meer. Ik jou ook. <3quote:
100%quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...
Kusjes, knuffelbeertje van me.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou, lekkertje?
Ik ga CSI kijken. De groeten.
Ah, mijn csi -wekkerquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou, lekkertje?
Ik ga CSI kijken. De groeten.
Hamachi hophopquote:
Dat ...quote:
Jij hebt niet door dat ik enorm overdrijf. Jij denkt serieus dat ik onzeker word van FOK!kers die lopen te pronken? Oftewel van mensen zoals jij skylark NG otis?quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.
Kusje.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook niet meer. Ik jou ook. <3
Schiet mij maar door mijn kopf.quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat ik enorm overdrijf. Jij denkt serieus dat ik onzeker word van FOK!kers die lopen te pronken? Oftewel van mensen zoals jij skylark NG otis?
Ha-ha.
Neemt niet weg dat ik wel is een internet-date zou willenDerhalve blijft de vacature gewoon open.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet mij maar door mijn kopf.
3FM dan?quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ...
is ...
ook...
heel erg...![]()
![]()
Ooit een keer in de bus aan moeten horen en de zenderontvangst was slecht![]()
Maar nee.
Iets met een kabouter?quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet mij maar door mijn kopf.
Neequote:
FunXquote:Op maandag 30 november 2009 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Coen swijnenberg met zn geslis...![]()
Nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |