Nou sorry hoor. Graag of niet.quote:
Ik onzeker?quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niemand wil je als je onzeker overkomt, man
Ah, niet gezienquote:Op maandag 30 november 2009 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik leefde gisteren alweer Japsnars! was een weekend in Groningen
Hoi Kudo hihihquote:
Jij wel.quote:
Eigen schuld.quote:
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.quote:
Wel heb je ooit.quote:
Van mij mag je langskomenquote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had me wel eens mogen uitnodigen dan. Of zijn jouw huisgenoten net zo als het liefje van BT
?
Onzeker is ook zeker want onweer is ook weer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.
"Service Temporarily Unavailable"quote:
Ja hoor, dat mag altijdquote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi Kudo hihih![]()
[..]
Jij wel.![]()
Oh jaaaa, Allure, zal ik je even een date-update sturen?
Whehequote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzeker is ook zeker want onweer is ook weer.
Hoi lekker ding.quote:
Bij mij niet!quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Service Temporarily Unavailable"
Oke oke oke! *gaat beginnen*quote:
*plakt er een plakbandje op*quote:
MOAR...quote:
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...quote:
Dan barst je nog meer.quote:
Straks word ik nog verlegenquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van mij mag je langskomen. Mijn huisgenoten zijn zwaar relaxed, allemaal erg makkelijk en tof. Hoewel de jongens een beetje apart zijn, maar gewoon wel relaxed. En ik woon dicht bij het centrum en heb een heerlijk 2-persoonsbed.
Goed hoor. Met jou, lekkertje?quote:
Ok, zie je morgen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zijn zwaar relaxed, allemaal erg makkelijk en tof. Hoewel de jongens een beetje apart zijn, maar gewoon wel relaxed. En ik woon dicht bij het centrum en heb een heerlijk 2-persoonsbed.
quote:
Bij mij inmiddels ook niet meer. Ik jou ook. <3quote:
100%quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...
Kusjes, knuffelbeertje van me.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou, lekkertje?
Ik ga CSI kijken. De groeten.
Ah, mijn csi -wekkerquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou, lekkertje?
Ik ga CSI kijken. De groeten.
Hamachi hophopquote:
Dat ...quote:
Jij hebt niet door dat ik enorm overdrijf. Jij denkt serieus dat ik onzeker word van FOK!kers die lopen te pronken? Oftewel van mensen zoals jij skylark NG otis?quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg onzeker, zonder zelfvertrouwen en wanhopig.
Kusje.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook niet meer. Ik jou ook. <3
Schiet mij maar door mijn kopf.quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat ik enorm overdrijf. Jij denkt serieus dat ik onzeker word van FOK!kers die lopen te pronken? Oftewel van mensen zoals jij skylark NG otis?
Ha-ha.
Neemt niet weg dat ik wel is een internet-date zou willenDerhalve blijft de vacature gewoon open.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet mij maar door mijn kopf.
3FM dan?quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ...
is ...
ook...
heel erg...![]()
![]()
Ooit een keer in de bus aan moeten horen en de zenderontvangst was slecht![]()
Maar nee.
Iets met een kabouter?quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wat ze op mijn stage draaien... en nee het is niet skyradio...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet mij maar door mijn kopf.
Neequote:
FunXquote:Op maandag 30 november 2009 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Coen swijnenberg met zn geslis...![]()
Nog een keer
Oh, nu gaan we het krijgen hoor emimichquote:Op maandag 30 november 2009 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
En jullie dommeriken hebben nog steeds niet door van wie ik een kloon ben he???
quote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, nu gaan we het krijgen hoor emimich
Ik zal het maar zeggen...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
HET IS MIJN KLOON SUKKELS
Komop, hoe duidelijk kon ik zijn?![]()
![]()
Zat wel veel werk in though
Hou je bek, FunX is het enige radiostation wat ik luister.quote:
Wat zeg jij? Het is mijn kloon...quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Het zoontje van remlofquote:
Had jij het wachtwoord ook van Emimich gekregen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Ah vandaar dat otis er nu even niet is.quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Was wel altijd lastig als we met elkaar in dialoog zaten, telkens van account omschakelen.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Had jij het wachtwoord ook van Emimich gekregen?
Fold.quote:
We zijn hier niet aan het pokerenquote:
Funx is chillquote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Het is mijn kloon...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je bek, FunX is het enige radiostation wat ik luister.
quote:
Jij hebt geen kloon volgens de adminsquote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wel knap toch, een slimme knul spelen, en een domme retard spelen?
En dan die scene met het schaken die ik uitgekiend had. Allemaal fictie maar goed.
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?quote:
In Eindhoven wonen geen allochtonen neequote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waarom de ranstad kinders, omdat daar alle allochtonen wonen. En jullie zijn toch zeker geen buitenlanders of wiggers.
Ze waren er een paar uur terug nog, geen idee waar ze nou weer zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?
Wie bevestigde dat?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt geen kloon volgens de admins
Mijn post was meer bedoelt om aan te tonen dat het een radio station voor buitenlanders isquote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen geen allochtonen nee.
Noh... gewoon online.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, waar is die vleespet en zijn vriendin?
Wat een slechte argumenten gebruik je dan.quote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn post was meer bedoelt om aan te tonen dat het een radio station voor buitenlanders is
"Radio station voor de randstad"quote:Op maandag 30 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een slechte argumenten gebruik je dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mooi is die he. Vleespet.
Ja, ik lolde best welquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond 'inham' van NG ook wel leukquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doen?quote:
Ik luister dat ook altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waarom de ranstad kinders, omdat daar alle allochtonen wonen. En jullie zijn toch zeker geen buitenlanders of wiggers.
Oja klopt, ik wist niet dat dat nu wasquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had toch een weekendje weg gekregen?
Om eerlijk te zijn is zoiets niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Otis, wat vind jij nou van Victoriaanse conservatoria
Ja ik antwoord toch ook serieus. Ik vind het niet zo fantastisch, dan zit ik liever gewoon buitenquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
Ik vind dat echt briljant, zou dat ook zeker willen later!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Maisnon het volgende:
het was trouwens een serieuse vraagvan die tuinkamers / kassen aan je huis vast waar je in kan zitten met veel licht zon en planten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |