Ah okee. Is wel fijner zo zonder of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, die had ik al vijf jaar. Ik heb het alleen nooit vertelt.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
Moet je erg wennen? mooie rij tandenquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
Mwhehe, ik ga op jou stemmen in de categorie "user met de flauwste humor"quote:
Valt het je op dat ik 1 tand mis?quote:
Librije? Weet je wel wat voor pc ik daarvoor in elkaar kan zettenquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uitgaan! Niet daten of ergens romantisch in een restaurant. Alhoewel wanneer jij een diner regelt/betaald bij de Librije ga ik wel mee.
Ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja he
Ik houd wel van brownies
Fietsuhstalling !1@ D:quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Valt het je op dat ik 1 tand mis?Nee he?
![]()
![]()
![]()
Op die foto zie je het niet neequote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, ik ga op jou stemmen in de categorie "user met de flauwste humor"
Ik zie het niet in ieder geval.quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze altijd wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ook.Die bij starbucks zijn fucking lekker.
Voor ons rechtsboven mist er een toch?quote:
quote:
Ik zie hem al zitten naast ynuhh, dat handje gaat langzaam steeds verder achter haar hoofdleuning totdat zij op een gegeven moment maar een plek opschuift.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Librije? Weet je wel wat voor pc ik daarvoor in elkaar kan zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht meer aan een bios of zo'n pompeuze bar aan de Diezerenstraat.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Is wel fijner zo zonder of niet?
Ja, is wel fijner maar het is wel wennen want het voelt als een halloween vampieren nepgebit.quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je erg wennen? mooie rij tanden
Ja, maar daar zijn ze echt kwaliteit! Met van die belgische chocolade ik zou er bijna voor naar schiphol rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel lekker eigenlijk
Mwa, heb ze ooit eens (weet niet welk merk) en dat ware van die vieze droge dingen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel lekker eigenlijk
Ik mis een snijtand. Rechts op de foto.quote:
Oui!quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor ons rechtsboven mist er een toch?
Muha ik had gelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mis een snijtand. Rechts op de foto.
Ze horen niet droog te zijn, dan waren het neppersquote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, heb ze ooit eens (weet niet welk merk) en dat ware van die vieze droge dingen.
Jij mag ook wel met mij uit hoor, woon je in de buurt van Zwolle?quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten naast ynuhh, dat handje gaat langzaam steeds verder achter haar hoofdleuning totdat zij op een gegeven moment maar een plek opschuift.
ooh dan kom ik ook, heb ook trek in een moccacino en een browniequote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn ze echt kwaliteit! Met van die belgische chocolade ik zou er bijna voor naar schiphol rijden![]()
![]()
Die mooie rij tanden compenseert dat wel.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Librije? Weet je wel wat voor pc ik daarvoor in elkaar kan zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht meer aan een bios of zo'n pompeuze bar aan de Diezerenstraat.
Als een jongen me op de eerste date mee wil nemen naar de Librije zeg ik neequote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]Eerlijk antwoord, dat wel. Maar denk niet dat je daarmee meisjes kan versieren met "Weet je wel wat voor een PC ik daarvoor kan bouwen".
Nope. Ik voel me wel vereerd, though.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag ook wel met mij uit hoor, woon je in de buurt van Zwolle?
Seagal en andere homies lachen me altijd uit als ikzeg dat ze de mooiste chick van Nederland isquote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze zit nu bij DWDD, beetje als nerd gekleed maar nog steeds waanzinnig
Ah, nu zie ik het inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eensch. Meestal zijn ze inderdaad heerlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze horen niet droog te zijn, dan waren het neppers
Ik vind ze alleen zo duur als je ze los koopt ofzo1,60 bij de AH to go, dat doe ik dus nooit.
Maar die zelfbakdingen zijn wel lekker
Dacht altijd dat meiden graag horen dat ze dat geld niet waard zijn en liever een pc voor kopenquote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]Eerlijk antwoord, dat wel. Maar denk niet dat je daarmee meisjes kan versieren met "Weet je wel wat voor een PC ik daarvoor kan bouwen".
+2 kudos daarvoor jonge.quote:
Ja, gelukkig wel! Had in eerste instantie verwacht dat het echt heel erg zichtbaar zou zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die mooie rij tanden compenseert dat wel.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
Ik zei bijna hè.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
ooh dan kom ik ook, heb ook trek in een moccacino en een brownie
Kuuut, ik moet straks uitzendinggemist kijken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze zit nu bij DWDD, beetje als nerd gekleed maar nog steeds waanzinnig
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Seagal en andere homies lachen me altijd uit als ikzeg dat ze de mooiste chick van Nederland is.
Frappucino Caramelquote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
ooh dan kom ik ook, heb ook trek in een moccacino en een brownie
Het ging er meer om dat je zegt dat een meid het geld niet waard is en er liever iets anders voor koopt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als een jongen me op de eerste date mee wil nemen naar de Librije zeg ik nee
Echt niet dus he
Meisjes plagen, kusjes vragen. Jwz.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik weet dat je me wilt.
Ik haalde jouw post alleen aan om dit te kunnen zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat je zegt dat een meid het geld niet waard is en er liever iets anders voor koopt.
Zou je willen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik weet dat je me wilt.
Ja en hij is nog maagd. Het is zo obvious allemaal.quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen. Jwz.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en hij is nog maagd. Het is zo obvious allemaal.
Mwhehehe, dat je zo hard krabt dat je doodbloed aan de wonden die je openkrabtquote:
Ah okee.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haalde jouw post alleen aan om dit te kunnen zeggen.
Ik zou er btw niet zoveel problemen mee hebben
Hij zal het toch allemaal ontkennen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en hij is nog maagd. Het is zo obvious allemaal.
Zo'n avond kost zo 600 ballen, wordt me iets te gortig.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
Het ontbreekt je niet aan voorstellingsvermogen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehehe, dat je zo hard krabt dat je doodbloed aan de wonden die je openkrabt
Ik ontken alles.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zal het toch allemaal ontkennen.
Nee, het is niet een slimme opmerking, beter t zekere voor t onzekere enzoquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee.
En nee, er zullen best wel dames zijn die dat niet zoveel boeit, maar toch zou het niet iets zijn wat ik zou zeggen.
Ik ben zeker maar 10 euro waard.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n avond kost zo 600 ballen, wordt me iets te gortig.
Behalve de hollekast want dat mag niet.quote:
Ik bied 20.quote:
Er was eens een maagd op FOK...quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is niet een slimme opmerking, beter t zekere voor t onzekere enzo
Ik ga mn kinderen voorlezen
Is dat zo'n kast als in Narnia?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve de hollekast want dat mag niet.
Dat zeg ik niet, maar meteen de Librije op te dreuenen is ook weer zo wat hequote:
MAAR 10 euro? Weet je wel wat je daar allemaal voor kan kopen?quote:
JE LEEFT WEERquote:
Voor een goede hoer moet je geld overhebben.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n avond kost zo 600 ballen, wordt me iets te gortig.
Jij impliceert dat Yvonne hoer is?quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voor een goede hoer moet je geld overhebben.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is dat zo'n kast als in Narnia?
OEI, Griekjeee noemt ynuhh een hoer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zie de UI man.quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Dat neem je terug, anders plaats ik je foto.
Die wil ik ook. Waar ken je die kopen?quote:
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
No shit...quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand wil met me uit!!!!
*wordt sentimenteler*
Ik wil niet weten wat jij allemaal met Yvonne uitspookt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij impliceert dat Yvonne hoer is?
Ja, hij smaakte echt heerlijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Luur, hoe smaakt je zalm? Bij mij was alles vreselijk goed gelukt, m'n kookkunsten werden opgehemeld door m'n huismatties.
Helaas nog niet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal met Yvonne uitspookt.
Niemand wil je als je onzeker overkomt, manquote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand wil met me uit!!!!
*wordt sentimenteler*
plaats gewoon die foto, dat zal haar lerenquote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Bij de IKEA. Maar in feite verkopen ze overal holle kasten anders kan je er zo weinig in kwijt he.quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Waar ken je die kopen?
Neu. Zo vaak heb ik nog geen seks gehad.quote:
Je UI definieert wie je bent.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt je UI voor verschil?
Mijn zalm was dus perféct gegaard. Ik had gewoon rijst met een sausje en dan spinazie, en dan nog komkommer + cherry tomaatjes inderdaad. 't Was verukkelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij smaakte echt heerlijk. Ik had er maar aardappelpartjes met schil en kruiden bij gedaan, en een salade met cherry tomaatjes
.
Interesting, laat maar zienquote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
PI, niet UIquote:
Nee, ik wil zo'n antieke grote houten kast.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij de IKEA. Maar in feite verkopen ze overal holle kasten anders kan je er zo weinig in kwijt he.
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het al erg zat dat het in je opkomt.
Dat klinkt logisch.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij de IKEA. Maar in feite verkopen ze overal holle kasten anders kan je er zo weinig in kwijt he.
Oja dat bedoelde ik.quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Interesting, laat maar zien
[..]
PI, niet UI
Zal ik daar eens verandering in brengen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu. Zo vaak heb ik nog geen seks gehad.
Verkeerde afkorting gebruikt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt je UI voor verschil?
Hoe ging ie ook alweer.quote:
Die wou ik ook makenquote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik daar eens verandering in brengen? [ afbeelding ]
Je had me wel eens mogen uitnodigen danquote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zalm was dus perféct gegaard. Ik had gewoon rijst met een sausje en dan spinazie, en dan nog komkommer + cherry tomaatjes inderdaad. 't Was verukkelijk.
Waar je na een tijdje uit kan komen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo'n antieke grote houten kast.
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik daar eens verandering in brengen? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |