Ik ontken alles.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zal het toch allemaal ontkennen.
Nee, het is niet een slimme opmerking, beter t zekere voor t onzekere enzoquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee.
En nee, er zullen best wel dames zijn die dat niet zoveel boeit, maar toch zou het niet iets zijn wat ik zou zeggen.
Ik ben zeker maar 10 euro waard.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n avond kost zo 600 ballen, wordt me iets te gortig.
Behalve de hollekast want dat mag niet.quote:
Ik bied 20.quote:
Er was eens een maagd op FOK...quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is niet een slimme opmerking, beter t zekere voor t onzekere enzo
Ik ga mn kinderen voorlezen
Is dat zo'n kast als in Narnia?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve de hollekast want dat mag niet.
Dat zeg ik niet, maar meteen de Librije op te dreuenen is ook weer zo wat hequote:
MAAR 10 euro? Weet je wel wat je daar allemaal voor kan kopen?quote:
JE LEEFT WEERquote:
Voor een goede hoer moet je geld overhebben.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n avond kost zo 600 ballen, wordt me iets te gortig.
Jij impliceert dat Yvonne hoer is?quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voor een goede hoer moet je geld overhebben.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is dat zo'n kast als in Narnia?
OEI, Griekjeee noemt ynuhh een hoer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zie de UI man.quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Dat neem je terug, anders plaats ik je foto.
Die wil ik ook. Waar ken je die kopen?quote:
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Dat neem je terug, anders plaats ik je foto.
No shit...quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand wil met me uit!!!!
*wordt sentimenteler*
Ik wil niet weten wat jij allemaal met Yvonne uitspookt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij impliceert dat Yvonne hoer is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |