Nope. Ik voel me wel vereerd, though.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag ook wel met mij uit hoor, woon je in de buurt van Zwolle?
Seagal en andere homies lachen me altijd uit als ikzeg dat ze de mooiste chick van Nederland isquote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze zit nu bij DWDD, beetje als nerd gekleed maar nog steeds waanzinnig
Ah, nu zie ik het inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mis een snijtand. Rechts op de foto.
Eensch. Meestal zijn ze inderdaad heerlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze horen niet droog te zijn, dan waren het neppers
Ik vind ze alleen zo duur als je ze los koopt ofzo1,60 bij de AH to go, dat doe ik dus nooit.
Maar die zelfbakdingen zijn wel lekker
Dacht altijd dat meiden graag horen dat ze dat geld niet waard zijn en liever een pc voor kopenquote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]Eerlijk antwoord, dat wel. Maar denk niet dat je daarmee meisjes kan versieren met "Weet je wel wat voor een PC ik daarvoor kan bouwen".
+2 kudos daarvoor jonge.quote:
Ja, gelukkig wel! Had in eerste instantie verwacht dat het echt heel erg zichtbaar zou zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die mooie rij tanden compenseert dat wel.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, die had ik al vijf jaar. Ik heb het alleen nooit vertelt.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
Ik zei bijna hè.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
ooh dan kom ik ook, heb ook trek in een moccacino en een brownie
Kuuut, ik moet straks uitzendinggemist kijken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze zit nu bij DWDD, beetje als nerd gekleed maar nog steeds waanzinnig
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Seagal en andere homies lachen me altijd uit als ikzeg dat ze de mooiste chick van Nederland is.
Frappucino Caramelquote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
ooh dan kom ik ook, heb ook trek in een moccacino en een brownie
Het ging er meer om dat je zegt dat een meid het geld niet waard is en er liever iets anders voor koopt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als een jongen me op de eerste date mee wil nemen naar de Librije zeg ik nee
Echt niet dus he
Meisjes plagen, kusjes vragen. Jwz.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik weet dat je me wilt.
Ik haalde jouw post alleen aan om dit te kunnen zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat je zegt dat een meid het geld niet waard is en er liever iets anders voor koopt.
Zou je willen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik weet dat je me wilt.
Ja en hij is nog maagd. Het is zo obvious allemaal.quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen. Jwz.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en hij is nog maagd. Het is zo obvious allemaal.
Mwhehehe, dat je zo hard krabt dat je doodbloed aan de wonden die je openkrabtquote:
Ah okee.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haalde jouw post alleen aan om dit te kunnen zeggen.
Ik zou er btw niet zoveel problemen mee hebben
Hij zal het toch allemaal ontkennen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en hij is nog maagd. Het is zo obvious allemaal.
Zo'n avond kost zo 600 ballen, wordt me iets te gortig.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]Eerlijk antwoord, dat wel. Maar denk niet dat je daarmee meisjes kan versieren met "Weet je wel wat voor een PC ik daarvoor kan bouwen".
Het ontbreekt je niet aan voorstellingsvermogen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehehe, dat je zo hard krabt dat je doodbloed aan de wonden die je openkrabt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |