Ah okee. Is wel fijner zo zonder of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, die had ik al vijf jaar. Ik heb het alleen nooit vertelt.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
Moet je erg wennen? mooie rij tandenquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, die had ik al vijf jaar. Ik heb het alleen nooit vertelt.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
Mwhehe, ik ga op jou stemmen in de categorie "user met de flauwste humor"quote:
Valt het je op dat ik 1 tand mis?quote:
Librije? Weet je wel wat voor pc ik daarvoor in elkaar kan zettenquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uitgaan! Niet daten of ergens romantisch in een restaurant. Alhoewel wanneer jij een diner regelt/betaald bij de Librije ga ik wel mee.
Ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja he
Ik houd wel van brownies
Fietsuhstalling !1@ D:quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Valt het je op dat ik 1 tand mis?Nee he?
![]()
![]()
![]()
Op die foto zie je het niet neequote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, ik ga op jou stemmen in de categorie "user met de flauwste humor"
Ik zie het niet in ieder geval.quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze altijd wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ook.Die bij starbucks zijn fucking lekker.
Voor ons rechtsboven mist er een toch?quote:
quote:
Ik zie hem al zitten naast ynuhh, dat handje gaat langzaam steeds verder achter haar hoofdleuning totdat zij op een gegeven moment maar een plek opschuift.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Librije? Weet je wel wat voor pc ik daarvoor in elkaar kan zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht meer aan een bios of zo'n pompeuze bar aan de Diezerenstraat.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Is wel fijner zo zonder of niet?
Ja, is wel fijner maar het is wel wennen want het voelt als een halloween vampieren nepgebit.quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je erg wennen? mooie rij tanden
Ja, maar daar zijn ze echt kwaliteit! Met van die belgische chocolade ik zou er bijna voor naar schiphol rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel lekker eigenlijk
Mwa, heb ze ooit eens (weet niet welk merk) en dat ware van die vieze droge dingen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel lekker eigenlijk
Ik mis een snijtand. Rechts op de foto.quote:
Oui!quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor ons rechtsboven mist er een toch?
Muha ik had gelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mis een snijtand. Rechts op de foto.
Ze horen niet droog te zijn, dan waren het neppersquote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, heb ze ooit eens (weet niet welk merk) en dat ware van die vieze droge dingen.
Jij mag ook wel met mij uit hoor, woon je in de buurt van Zwolle?quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten naast ynuhh, dat handje gaat langzaam steeds verder achter haar hoofdleuning totdat zij op een gegeven moment maar een plek opschuift.
ooh dan kom ik ook, heb ook trek in een moccacino en een browniequote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn ze echt kwaliteit! Met van die belgische chocolade ik zou er bijna voor naar schiphol rijden![]()
![]()
Die mooie rij tanden compenseert dat wel.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mis een snijtand. Rechts op de foto.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Librije? Weet je wel wat voor pc ik daarvoor in elkaar kan zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht meer aan een bios of zo'n pompeuze bar aan de Diezerenstraat.
Als een jongen me op de eerste date mee wil nemen naar de Librije zeg ik neequote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]Eerlijk antwoord, dat wel. Maar denk niet dat je daarmee meisjes kan versieren met "Weet je wel wat voor een PC ik daarvoor kan bouwen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |