quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Je weet dat ik een vriend heb hé?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt iemand met een leeg fobo.
Repareer je het zelf weer?quote:
Ze zit nu bij DWDD, beetje als nerd gekleed maar nog steeds waanzinnigquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij leeft volgens het motto "Alles kan kapot".quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Je weet dat ik een vriend heb hé?
Jij zegt dat ik lelijk ben, prima, maar dan wil ik jouw foto ook wel is zien.quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
staan wat berichtjes in, en waarom wil je een foto van me zien?
Ik wist niet eens dat jij een beugel had. Heb ik dat gemist?quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil mijn beugelloze mondje zien?
Tuurlijk, ik doe wat ik wil. De vraag is of jij op donderdag avond ergens binnenkomt zonder studentenpas.quote:
ikquote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil mijn beugelloze mondje zien?
Nietwaar. Alhoewel..quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij leeft volgens het motto "Alles kan kapot".
Ik druk altijd snel op ESC als ik de foto zie, dan blijft ie staan.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kun je nauwelijks zien en het is geen goede, ik lik mn lippen
Ik heb een Deltioncard, en we kunnen toch ook gewoon naar een willekeurig restaurant ofzo, of bios?quote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe wat ik wil. De vraag is of jij op donderdag avond ergens binnenkomt zonder studentenpas.
quote:
Ik zal het proberenquote:
Ohquote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hi
Je komt duidelijk op t goede moment
Jij zei zelf vind je me lelijk tegen die meid, ik heb geeneens in je fobo gekeken. maakt me weinig uit hoe je eruit ziet pimpquote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik lelijk ben, prima, maar dan wil ik jouw foto ook wel is zien.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik lelijk ben, prima, maar dan wil ik jouw foto ook wel is zien.
Uitgaan! Niet daten of ergens romantisch in een restaurant. Alhoewel wanneer jij een diner regelt/betaald bij de Librije ga ik wel mee.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb een Deltioncard, en we kunnen toch ook gewoon naar een willekeurig restaurant ofzo, of bios?
Neu, die had ik al vijf jaar. Ik heb het alleen nooit vertelt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een beugel had. Heb ik dat gemist?
Dan zal het de kinderdisco worden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uitgaan! Niet daten of ergens romantisch in een restaurant.
Ja, goed planquote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zal het proberen![]()
[..]
OhMisschien dat ik dan nog even blijf hangen hier
![]()
Mooi hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, die had ik al vijf jaar. Ik heb het alleen nooit vertelt.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk zo lieeeef.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |