Boer zoek vrouw addict.quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga de wereld draait door checken noh g's lata hvj wjnmk (L)(L).
Maar weet jij wel hoe ik eruit zie dan?quote:
Woar hedde gij het over?quote:
Je hebt vorige week een foto gestuurd schat, weet je dat niet meer?quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar weet jij wel hoe ik eruit zie dan?
Hmm, okeequote:
Hey Luur!quote:
Ja hequote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat ziet jouw UI er heerlijk uit
En was ik zo lelijk? Ik heb wel meerdere hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt vorige week een foto gestuurd schat, weet je dat niet meer?
Hij bedoelt je foto.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja he
Ik houd wel van brownies
quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja he
Ik houd wel van brownies
denk dat 1 lelijke foto volstaat, er is geen reden om er meer te sturenquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En was ik zo lelijk? Ik heb wel meerdere hoor
PM gewoon je photobucket/flickr/picasa. Kunnen ze zelf kiezen. Zo hossel ik ze ook altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt iemand met een leeg fobo.quote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
denk dat 1 lelijke foto volstaat, er is geen reden om er meer te sturen
Dat heb ik niet gezegd. Je weet dat ik een vriend heb hé?quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |