quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, de meeste users die zich voordeden als intellectueel bleken gewoon nerds te zijn (i.e. Emimich) dus misschien doet hij zich wel voor als klapmongool en is hij ontzettend intelligent.Ik doe me ook intellectueel voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
ctrl wquote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar even serieus mijn hele pc zit nu in [i]Zelfs in Word en ik kan het niet meer rechtkrijgen. Wat is dit voor kenkergrap.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omg omg omg ik word hier belazerd!
Op wat voor manier denk je dat je charmeert dan?quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo? Ik probeer je te charmeren en toch reageer je zo
Heb je trouwens al foto's van me? Ik ben echt niet zo erg als je denkt hoor.
Als je Bonzai buddy meetelt...quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vriendin gehad dan?
hehehe, niet enorm veel maar ik heb de uiterst slechte gewoonte om als ik me verveel films te gaan kijken met een biertje en een peukje!quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij drinkt echt iedere avond enorm veel bier in je eentje op je kamer, he?
Tabblad sluitenquote:
Maakt niet uit, ik heb je kont al weleens voorbij zien komen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, echt niet ! Je moet me geloven..op mn blauwe ogen
Ja, maar jij bent het ook. Dat is wel een verschil.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe me ook intellectueel voor.
Ja ik ben down. Down like a clown Charlie Brown.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge ik kan het zo aanbrengen. Vanaaf ait?
Ben jij geen vrouw?quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb je kont al weleens voorbij zien komen.
Dat wilde ik horen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent het ook. Dat is wel een verschil.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, de meeste users die zich voordeden als intellectueel bleken gewoon nerds te zijn (i.e. Emimich) dus misschien doet hij zich wel voor als klapmongool en is hij ontzettend intelligent.Maar ik ben volkomen eerlijk over wat ik doe en voel, en ja soms troll en overdrijf ik wat. Ook heb ik een foto van mijzelf gegeven. Dat zijn aspecten die Emimich totaal niet deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Bedoel je gewoon dat alle letters schuin staan? Wellicht dat je gewoon een verkeerd standaard lettertype hebt ingesteld in je beeldscherminstellingen. Probeer anders gewoon even te herstarten.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar even serieus mijn hele pc zit nu in [i]Zelfs in Word en ik kan het niet meer rechtkrijgen. Wat is dit voor kenkergrap.
Aardig te zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op wat voor manier denk je dat je charmeert dan?
Zelfgemaakte spaghettiquote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar heb je vanalles van, ook lasagne ja
Lasagne is altijd wel okee, maar de spaghetti vind ik neit echt super!
Ben je nog goedkoper uit als je zelf spaghetti maakt en dan is het nog tien keer lekkerder ook!
Ik zeg toch ook dat je precies het tegenovergestelde doet van wat Emi deed.quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik ben volkomen eerlijk over wat ik doe en voel, en ja soms troll en overdrijf ik wat. Ook heb ik een foto van mijzelf gegeven. Dat zijn aspecten die Emimich totaal niet deed.
Dat siert je.quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik ben volkomen eerlijk over wat ik doe en voel, en ja soms troll en overdrijf ik wat. Ook heb ik een foto van mijzelf gegeven. Dat zijn aspecten die Emimich totaal niet deed.
Ja alles. Behalve gewoon in windows zelf maar bij alle programma's die ik opstart wel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon dat alle letters schuin staan? Wellicht dat je gewoon een verkeerd standaard lettertype hebt ingesteld in je beeldscherminstellingen. Probeer anders gewoon even te herstarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |