No spangquote:
Ik zou het sowieso niet zomaar ingetoetst hebben, maar ik ging eerst wel checken of die combi overeen kwamquote:
quote:
Mijn middelste naam is Mariaquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
LeugensOf ben jij tot twee keer toe onbevlekt zwanger geraakt?
Ik zie geen envelop?quote:
JA HIHIHI WAAG HET EENS.quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde je uitlachen omdat je psychologie doet, maar Dr. Phil is baas.
Inderdaad. Hij was erg goed in Scary Movie.quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde je uitlachen omdat je psychologie doet, maar Dr. Phil is baas.
Zo hoort het ook.quote:
Ik kan je echt niet serieus nemen. Je komt zo kansloos over, en doe mij maar een wat meer ervaren jongen. Zodat ik ook nog wat lol heb.quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik zou de eerste copulatie toch graag met jouw willen doen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dan dat Ado maar een poesje heeft genomen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Mijn middelste naam is Maria
Ah, je hebt nieuwe foto's in je fobo.quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet serieus nemen. Je komt zo kansloos over, en doe mij maar een wat meer ervaren jongen. Zodat ik ook nog wat lol heb.
Awh, arme Ado.quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaar dan dat Ado maar een poesje heeft genomen.
Hoezoquote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet serieus nemen. Je komt zo kansloos over, en doe mij maar een wat meer ervaren jongen. Zodat ik ook nog wat lol heb.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wellicht. Beantwoord mijn vraag nu maar.quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik daarop antwoord geef wil je dan ook het probleem gaan verhelpen.
Nice op nu.nl gelijk al 1 gevondenquote:Zoek een artikel in de krant (bijvoorbeeld in de wetenschapsbijlage), in een tijdschrift, of op internet, waarin een onderzoek beschreven wordt naar het verband tussen twee psychologische variabelen.
Geen idee waarom, was er vroeger ook niet echt mee bezig enzo. Voor de rest ben ik sowieso niet iemand die gauw losbandig is enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wellicht. Beantwoordt mijn vraag nu maar.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, je hebt nieuwe foto's in je fobo.
Behalve met UT.quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nice op nu.nl gelijk al 1 gevonden. ITS JUST MY DAY.
Jonge ik kan het zo aanbrengen. Vanaaf ait?quote:
Omg omg omg ik word hier belazerd!quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat vreemd..heb je toch echt een pm gestuurd
Heb je wel eens een vriendin gehad dan?quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee waarom, was er vroeger ook niet echt mee bezig enzo. Voor de rest ben ik sowieso niet iemand die gauw losbandig is enzo.
Mwa, de meeste users die zich voordeden als intellectueel bleken gewoon nerds te zijn (i.e. Emimich) dus misschien doet hij zich wel voor als klapmongool en is hij ontzettend intelligent.quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee, RoN.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge ik kan het zo aanbrengen. Vanaaf ait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |