Ja, hij smaakte echt heerlijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Luur, hoe smaakt je zalm? Bij mij was alles vreselijk goed gelukt, m'n kookkunsten werden opgehemeld door m'n huismatties.
Helaas nog niet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal met Yvonne uitspookt.
Niemand wil je als je onzeker overkomt, manquote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand wil met me uit!!!!
*wordt sentimenteler*
plaats gewoon die foto, dat zal haar lerenquote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Dat neem je terug, anders plaats ik je foto.
Bij de IKEA. Maar in feite verkopen ze overal holle kasten anders kan je er zo weinig in kwijt he.quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Waar ken je die kopen?
Neu. Zo vaak heb ik nog geen seks gehad.quote:
Je UI definieert wie je bent.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt je UI voor verschil?
Mijn zalm was dus perféct gegaard. Ik had gewoon rijst met een sausje en dan spinazie, en dan nog komkommer + cherry tomaatjes inderdaad. 't Was verukkelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij smaakte echt heerlijk. Ik had er maar aardappelpartjes met schil en kruiden bij gedaan, en een salade met cherry tomaatjes
.
Interesting, laat maar zienquote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Dat neem je terug, anders plaats ik je foto.
PI, niet UIquote:
Nee, ik wil zo'n antieke grote houten kast.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij de IKEA. Maar in feite verkopen ze overal holle kasten anders kan je er zo weinig in kwijt he.
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het al erg zat dat het in je opkomt.
Dat klinkt logisch.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij de IKEA. Maar in feite verkopen ze overal holle kasten anders kan je er zo weinig in kwijt he.
Oja dat bedoelde ik.quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Interesting, laat maar zien
[..]
PI, niet UI
Zal ik daar eens verandering in brengen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu. Zo vaak heb ik nog geen seks gehad.
Verkeerde afkorting gebruikt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt je UI voor verschil?
Hoe ging ie ook alweer.quote:
Die wou ik ook makenquote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik daar eens verandering in brengen? [ afbeelding ]
Je had me wel eens mogen uitnodigen danquote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zalm was dus perféct gegaard. Ik had gewoon rijst met een sausje en dan spinazie, en dan nog komkommer + cherry tomaatjes inderdaad. 't Was verukkelijk.
Waar je na een tijdje uit kan komen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo'n antieke grote houten kast.
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik daar eens verandering in brengen? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |