Gast, luister eens even goed.quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laaggeletterd zijn en ook nog niet genoeg woorden om handen hebben om iets normaal onder woorden te kunnen brengen.
Koop een woordenboek.
Nee, lezen is niet elitair, maar zeggen dat je moet leren lezen is een vorm van elitair gedrag, waarmee je probeert aan te geven dat je geen boeken kan lezen als je dom bent, want dat je dat dan moet leren.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had al gewijzigd. Is lezen elitairDit is echt over the top zo langzamerhand.
Toch gaat er niks boven Nederhop.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Biggie
Holy SHIT!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, lezen is niet elitair, maar zeggen dat je moet leren lezen is een vorm van elitair gedrag, waarmee je probeert aan te geven dat je niet geen boeken kan lezen als je dom bent, want dat je dat dan moet leren.
Dat kan echter ook aangeven (wat waarschijnlijk bij jou het geval is) dat je uit eigen ervaring spreekt en je zelfs dus kankerdom bent omdat je boeken hebt moeten leren lezen
Nu Eigen Wereld, verder veel Typhoon, Zwart Licht, Winne en DuvelDuvel / Opgeduveld.quote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt heWat luister je vooral?
Je legt mij woorden in de mondquote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, lezen is niet elitair, maar zeggen dat je moet leren lezen is een vorm van elitair gedrag, waarmee je probeert aan te geven dat je geen boeken kan lezen als je dom bent, want dat je dat dan moet leren.
Dat kan echter ook aangeven (wat waarschijnlijk bij jou het geval is) dat je uit eigen ervaring spreekt en je zelf dus kankerdom bent omdat je boeken hebt moeten leren lezen
Ik hoop het zo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gast, luister eens even goed.
Op een forum als dit ga ik geen formele taal en dergelijke neerplempen. Fok is voor mij gewoon hersenloos vermaak en dan boeit het me vrij weinig wat ik typ. In officiële documenten, schoolwerk en dergelijke gebruik ik hele andere taal. Sukkel.
Eigen Wereldquote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu Eigen Wereld, verder veel Typhoon, Zwart Licht, Winne en DuvelDuvel / Opgeduveld.
Woorden tekort?quote:
Neer deponeert is dubbelopquote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je legt mij woorden in de mondDat heb ik geen een keer gezegt dat ik mensen dom vind als ze niet lezen. Ik zei alleen dat je moet leren lezen, logisch dunkt me. Voor de rest heeft mijn zwakzinniigheid (hoeverre die aanwezig is) er niets mee van doen, derhalve is het weer een zinloos argument wat je hier neer deponeert.
Ik bedoel eigenlijk het album. Maar die clip is nice, net als die clip van rustig. O ja, ik vergeet bijna Jiggy in het lijstje.quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigen WereldZieke clip is dat.
Typhoon is zeker nice, brand los is fucking niceWinne is ook een eckte baas.
En jouw opmerking bevat kraak noch smaak! En idd, dat deponeren was pleonasme. Maar met leren lezen bedoel ik natuurlijk niet het alfabet, maar het leren leuk vinden ervan en het plot van het boek leren te snappen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Neer deponeert is dubbelop
Als je verigens je post niet zo bedoeld als ik m opvat, is het logisch dat je moet leren lezen, iedereen moet dat, maar als het goed is kan je lezen op je 5e.
Derhalve raakt je opmerking kant noch wal!
Ja, als je het zo dus bedoelt kan ik mijn post van net herhalenquote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jouw opmerking bevat kraak noch smaak! En idd, dat deponeren was pleonasme. Maar met leren lezen bedoel ik natuurlijk niet het alfabet, maar het leren leuk vinden ervan en het plot van het boek leren te snappen.
Oooooooooooooooooooh, zeg dat danquote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het album. Maar die clip is nice, net als die clip van rustig. O ja, ik vergeet bijna Jiggy in het lijstje.
Leuk leren vindenquote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jouw opmerking bevat kraak noch smaak! En idd, dat deponeren was pleonasme. Maar met leren lezen bedoel ik natuurlijk niet het alfabet, maar het leren leuk vinden ervan en het plot van het boek leren te snappen.
Geen pleonasme, tautologie domoor.quote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooh, zeg dat dan![]()
I see dat je in A'foort woontA'foort
Oh, ik vermaak me er altijd welquote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.Serieus het is dat ik hier een mooie kamer heb met leuke huisgenoten. Maar ik zou er later voor geen goud willen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |