Welke diagnose is wel positief dan?quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor jou wel gelukkig ja. Zou niet echt een leuke diagnose zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar de grootste:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon geen fuck aan, da's wat anders.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Last van laaggeletterdheid ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de bovenste plank gehaald.
Nee sorr mang, ik heb het wel gezien.quote:
Tyfus man, moet iedereen zomaar m'n naam weten? Edit even snelquote:
Ik weet het niet hoor, die ene death van mij was wel heel slecht. Ik weet niet of ik wel op jullie niveau kan meekomen.quote:
Asswooped.quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee sorr mang, ik heb het wel gezien.
je vergeet de heidquote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Last van laaggeletterd ofzo?
Altijd leuk dat mensen hier op fok gaan opscheppen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, die ene death van mij was wel heel slecht. Ik weet niet of ik wel op jullie niveau kan meekomen.
e-penis2quote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Altijd leuk dat mensen hier op fok gaan opscheppen.
quote:
Datzelfde heb ik met Biggiequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan 2pac echt niet aanhoren.
Ready to die van Biggie is zo goed! Zoveel kwaliteit heb ik bij 2pac nog nooit gehoord. Ik ben sowieso geen 2pac liefhebber.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Altijd leuk dat mensen hier op fok gaan opscheppen.
HAHAHAHAHAHAH,quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tyfus man, moet iedereen zomaar m'n naam weten? Edit even snel
Zie Fobo.quote:
Had al gewijzigd. Is lezen elitairquote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
je vergeet de heid
En nee, ik lees al vanaf dat ik uberhaupt kon lezen, op mn 5e ofzo, dus boeken leren lezen is echt bullshit
Wááááááárom wil jij zo graag elitair overkomen?
Ik vind boeken lezen gewoon kankersaai, dat is heel wat anders, kneus.quote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Last van laaggeletterdheid ofzo?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hansjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
Bedankt voor het editten, Japsnars.
Laaggeletterd zijn en ook nog niet genoeg woorden om handen hebben om iets normaal onder woorden te kunnen brengen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind boeken lezen gewoon kankersaai, dat is heel wat anders, kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |