Hehequote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kanker, die zag ik niet aankomen
quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik je leraar was had ik je doodgeslagen met een liniaal.
Oriënteer je je op wat?quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik leer thuis wel, internet veel. Ook orienteer ik me en lees ik veel boeken. Lijkt me stuk zinniger dan jointje roken.
Wat moet ik onder spammen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
Ik ga bij een aandachtstekort gewoon US onderspammen met pics met mooie inkijk.
Aandacht vragen op een positieve manier, zou jij ook eens moeten doen php.
Breed begrip. Algemene dingen zeg maar.quote:
Ik leer bijna niet, ik haal het toch welquote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik leer thuis wel, internet veel. Ook orienteer ik me en lees ik veel boeken. Lijkt me stuk zinniger dan jointje roken.
Ik wist gewoon dat jij daar aan zou denken he.quote:
Ja de elementaire dingen van school snap ik ook nog wel ja. Maar momenteel doe ik er wat bij en dat kost natuurlijk wel energie. Maar iedereen z'n hobby's toch?quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik leer bijna niet, ik haal het toch welJointjes roken heeft daar niks mee te maken
Boeken lees ik dan weer niet, gewoon omdat ik dat kut en saai vind
Je hebt dus nooit een aandachtstekort?quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
Ik ga bij een aandachtstekort gewoon US onderspammen met pics met mooie inkijk.
Aandacht vragen op een positieve manier, zou jij ook eens moeten doen php.
Business. Maar dat is Business Management.quote:
Is mij nog nooit geluktquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, maar aandacht kun je ook op een positieve manier krijgen.
Jawel, daar heb ik zelfs een diagnose van.quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus nooit een aandachtstekort?
Biggie is dan ook één van grotere. Dus dan mag dat.quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij daar aan zou denken he.![]()
Ik vind het af en toe nog wel eens leuk om me te verdiepen in sommige algemene dingen, maar literatuur enzo kan me echt aan m'n anus oxiderenquote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja de elementaire dingen van school snap ik ook nog wel ja. Maar momenteel doe ik er wat bij en dat kost natuurlijk wel energie. Maar iedereen z'n hobby's toch?
Ik begrijp het volledig. Mijn zeggen heb je.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Biggie is dan ook één van grotere. Dus dan mag dat.
Dat is niet zo leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, maar aandacht kun je ook op een positieve manier krijgen.
Maar de grootste:quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Biggie is dan ook één van grotere. Dus dan mag dat.
Ja voor jou wel gelukkig ja. Zou niet echt een leuke diagnose zijn natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit ergens voor gediagnosticeerd
Boeken moet je ook leren lezen he.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe nog wel eens leuk om me te verdiepen in sommige algemene dingen, maar literatuur enzo kan me echt aan m'n anus oxideren
Ik vind er gewoon geen fuck aan, da's wat andersquote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeken moet je ook leren lezen he.
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeken moet je ook leren lezen he.
Van de bovenste plank gehaald.quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |