Op de Haarlemmerdijk in Amsterdam heb ik ooit een boete van 180 euro gehad omdat ik met een 9 ton (leeggewicht, hij ging gelukkig niet wegen) zware bakwagen daar was terwijl de restrictie veel lager was (ik weet het niet meer, kan 3.5 of 7.5 ton geweest zijn).quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Ik moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt druppelquote:Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.
Beide zijn afgelopen omdat ik dacht dat we iets hadden met elkaar en ik ging er ook helemaal voor.
Bij de eerste kwam ik er na 4 jaar achter dat hij al minstens 3 jaar vreemd ging met zijn ex. Dat doet heel erg zeer. De tweede eindigde toen ik in het ziekenhuis terecht kwam omdat hij me bont en blauw sloeg. Dat deed overigens minder zeer dan de eerste
Nu sta ik eindelijk weer open voor een relatie. Die vind ik dan in mijn huidige vriend (43 jaar oud, 1 kind en zonder verdere problemen) waar ik helemaal verliefd op ben.
Kom ik gisteren me toch een vent tegen zeg.......
Veel praten met elkaar, de klik is er, beide problemen gehad in het verleden (relatietechnisch). Dat praatte wel zo makkelijk! Wij begrepen elkaar 100%.
1 klein probleem. Ik heb een relatie en hij heeft een relatie. Maar toch is een een soort van dierlijke aantrekkingskracht.
Zo erg, dat ik er nu wakker van lig. Hij ook trouwens. Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
grmbl
Heb je foto's/vervoerder? Daar komt veel bekends langs voor mij...quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef TommyGun het volgende:
Da's klote! Bij Son (A58) zojuist ook 'n gekantelde vrachtwagen, chauffeur zit bekneld.
Er zitten veel te veel slapers bij de automobilisten. En de vrachtwagenchauffeurs krijgen maar de schuld als ze gesneden worden of wat dan ook.quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Meteen in de container pleuren die auto en weg ermee, het is toch een schrootbak?
Je zou overigens verwachten dat zo'n combinatie wel zichtbaar is, maar niets is dus minder waar
Nope, enkel dat deze droge mest vervoerde. Klik.quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je foto's/vervoerder? Daar komt veel bekends langs voor mij...
Ja, vertel mij wat... Lees maar eens een gemiddeld Fok! topic over chauffeurs in KLBquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Er zitten veel te veel slapers bij de automobilisten. En de vrachtwagenchauffeurs krijgen maar de schuld als ze gesneden worden of wat dan ook.
Ik ben zelf enkel automobilist, maar mijn vader is chauffeur dus ik weet waar ik over praat.
Ach, bekijk het van de zonnige kant. Kun je eindelijk lekker je cabine eens opruimen en alles indelen zoals je het eigenlijk wiltquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef druppelkut het volgende:
En ik kon mijn cabine weer opnieuw inrichten
Alles lag op een andere plek als waar het hoorde.
Hmm, droge mest. Daar ben ik niet bekend in, ik ben toch benieuwd naar foto's. Vandaag 112brabant maar eens in de gaten houden dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nope, enkel dat deze droge mest vervoerde. Klik.
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3446quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hmm, droge mest. Daar ben ik niet bekend in, ik ben toch benieuwd naar foto's. Vandaag 112brabant maar eens in de gaten houden dan.
Die foto's gaan nog lang in de kantine hangen daar in Sittardquote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3446
http://www.stassensittard.nl/ dus
Deze is blauwquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zie ik Ridocar wel eens rijden met zijn MAN en zijn groene koelkast.
Leuk met een tanktrailerquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen daar. Dat is namelijk een verdomd nare knik. Negatief camber. Ik rijd daar vaak maar zeer langzaam. Zelfs dan begint de hele combinatie te zwiepen
Dat is inderdaad een kutpunt, de weg knikt daar net iets meer dan in een normale snelwegbocht en dan ook nog eens negatief camber inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen daar. Dat is namelijk een verdomd nare knik. Negatief camber. Ik rijd daar vaak maar zeer langzaam. Zelfs dan begint de hele combinatie te zwiepen
Sja.. maar het blijft een feit dat als je niet kijkt, je ook niet ziet; ook al staan er zwaailichten op en aan..quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Meteen in de container pleuren die auto en weg ermee, het is toch een schrootbak?
Je zou overigens verwachten dat zo'n combinatie wel zichtbaar is, maar niets is dus minder waar
Je hebt gelijk, fietsers die nergens naar kijken met zo'n gore MP3 speler in hun kop moeten ze de hoogste bekeuringen geven... Je mag al niet bellen in de auto, waarom dan wel jezelf afsluiten op de fiets met hardcore op volume 180?quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja.. maar het blijft een feit dat als je niet kijkt, je ook niet ziet; ook al staan er zwaailichten op en aan..
Al zoooo vaak gehad.. ik rij meestal met in mijn achterhoofd dat men je gewoon niet ziet.. en dat werkt prima.
Kan het alleen maar meevallen als er af en toe eens eentje wél kijkt![]()
Ongeveer 75% van de fietsers tegenwoordig hebben buiten oogkleppen op en overal schijt aan, ook nog eens zo'n gore #$$%^#$%^#$@%#$%^MP3 speler in hun harses gepropt![]()
@ Lekgootje; een mooie kans om je matras om te draaien dus, en FF het beddengoed te verschonen![]()
Ik had in het begin altijd mijn koelbox op een traytje op het bed staan, maar dat leer je snel genoeg af
Of een balg van de luchtvering die er geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je dan op dat moment ook nog een klapband krijgt ben je de lul, zie foto's.
Ik denk dat ze zich laat berijden door een chauffeur.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
Je hébt er een.. vertel eens.. 2 mans transport bedrijf ?? of ben je directeur en laat je je rijden ??
Altijd leuk, een hoopje chauffeurs bij elkaar. Levert altijd de mooiste praat opquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich laat berijden door een chauffeur.
Ach, wat schattig. Zo naief.quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef druppelkut het volgende:
Leuk als er ook nog eens wat vrouwvolk tussen loopt. Moeten de mannen zich inhouden
Ok, dat klink wel aannemelijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef druppelkut het volgende:
Mijn ervaring is dat als je ergens voor de eerste keer komt de mannen een beetje schrikken en niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. Na een tijdje gaat dat wel over.
Vooral als je zelf met dat soort praat begint
quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef druppelkut het volgende:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen is mannen nafluiten. Dat kennen ze niet en snappen ze niet. Andersom is het heel normaal
quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef druppelkut het volgende:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen is mannen nafluiten. Dat kennen ze niet en snappen ze niet. Andersom is het heel normaal
Hoh, daar heb ik er ook nog een mooie van. Wij hebben een hele serie klantjes waar je rare dingen moet doen met je vering om het lossen überhaupt te overleven. Zo ook bij een klantje in Recklinghausen. De put daar is geschikt voor zijn eigen autootjes, die maar net recht staan. Lees: met je oplegger sta je in een levenslinke helling, en de enige manier om daar wat aan te doen is de vering van de oplegger hélemaal omhoog, en van de trekker hélemaal naar beneden. En dan is het te doen, als je weet hoe je een manshoge pallet patat met je pompwagentje kunt afremmenquote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of een balg van de luchtvering die er geen zin meer in heeft.
De beste baas was gewoon diep onder de indruk van je charmesquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef druppelkut het volgende:
<scheldkannonadr inclusief alle mogelijke krachttermen, ziekten en verwensingen>
Opa op snorfiets steekt ongeveer 20 meter voor mijn neus de weg over.
Gevolg: 22 blokkerende wielen en een auto achterop de aanhanger
ik reed slechts 60 en ben onzichtbaar, zelfs voor bejaarden
Die 4% zitten hem in dat ouwe baasjequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef druppelkut het volgende:
Onderhoud is bij ons blijkbaar een vies woord.
Ik loop al 2 weken te zeuren dat de remvoeringen op de sleepas bijna op zijn (<10%).
Bel ik net de planner weer daarover en zegt ie dat ie er niks van weet
inmiddels nog maar 6% over. Volgens MAN levensgevaarlijk omdat de remmen dan spontaan vast kunnen slaan
quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zie ik Ridocar wel eens rijden met zijn MAN en zijn groene koelkast.
Dat is ook de reden dat ik met dit soort dingen altijd rechtstreeks met de baas praat (volgens mij tot grote ergernis van de planners, maar dat kan mij niet zoveel boeien)quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb ook zelf naar de garage gebeld. Nadat ik de baas opgebeld had
Sorry planner, dan slaan we jou maar over!
Mijn baas vond het belachelijk dat ik met 6% rondreed.
De rest van de voeringen zitten rond de 50%
Ik moest een keer ladebn met een redelijk lage trailer, dus de luchtvering omhoog gezet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
- Klappend luchtbalg verhaal -
Lekker slordig, een gastank laten zittenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben harde klappen wel gewend. Sta regelmatig bij een schredder. Als daar een gasfles of een auto met volle benzinetank in wordt gedaan wil zo'n schredder wel exploderen.
Dan beweegt de grond waar je op staat, deinst de auto voor een goeie en vliegen de stukken ijzer je om de oren
Gotta love itquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben harde klappen wel gewend. Sta regelmatig bij een schredder. Als daar een gasfles of een auto met volle benzinetank in wordt gedaan wil zo'n schredder wel exploderen.
Dan beweegt de grond waar je op staat, deinst de auto voor een goeie en vliegen de stukken ijzer je om de oren
Uhm....quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekker slordig, een gastank laten zitten
Woon jij trouwens in Brabant druppel?
Nouja, ik dacht dat ik af en toe tussen de regels door wat Brabantse uitspraken zag vallenquote:
Dit is gezien een eerdere post van jou een uitspraak met dubbele lading.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben harde klappen wel gewend.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is gezien een eerdere post van jou een uitspraak met dubbele lading.
Bij ons was er ooit eens iemand zo handig om ook uit de auto te springen zonder de handrem aan te trekken. Gevolg: de auto begon te rollen door het afschot in het terrein, en liep zo tegen een andere auto aan die 30m verderop stond. En die oplegger wonquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Barcaconia het volgende:
Luchtbalgen geven dus blijkbaar wel een mooi concert als ze klappen. Ik ben blij dat ik dat nog nooit gehoord heb.
Laatst wel een chauffeur bij ons die voor het dock ging staan en zijn deuren open wilde gaan doen. In een vlugge reflex sprong hij uit de auto maar vergat zijn handrem. Hij probeerde de trekker nog met de hand tegen te houden () maar hij klapte behoorlijk tegen het dock. Gelukkig weinig schade, hij stond slechts een meter of anderhalf van het dock af dus het viel mee, maar dat geeft ook wel een geluid waar veel mensen binnen lijkbleek van worden
Ghehehehquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is gezien een eerdere post van jou een uitspraak met dubbele lading.
Laat dan iig ook de directie of iig de chef van de planner weten dat het zo gaat. Jij hebt er natuurlijk niks over te zeggen wie de boete betaalt en officieel mag je dat werk gewoon weigeren (hoewel we allemaal weten dat zoiets niet goed is voor de verhoudingen op het werk...).quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:24 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Gheheheh
Zo, rij en rusttijden worden nu ook aan de laars gelapt. Ik ben bij het laatste adres, en omdat ik moest lossen omdat het daar dicht ging ben ik over mijn rijtijd heen met 13 minuten. Niet heel erg of zo, op te lossen met een kwartiertje extra pauze.
Ik bel naar de zaak om ze dat te vertellen. En dat ik daardoor morgenvroeg pas om 7 uur kon vertrekken.
Nee, meneers mening was anders. Ik moest gaan rijden en morgen gewoon om 6 uur rijden.
Heb m wel verteld dat de boete NIET voor mij is maar voor hem!
Sukkels
Kom ik wel aan mijn rusttijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
Dat wordt inderdaad een stevige danMoet je ook de agent nog een keer uitschelden en tegen zijn auto aanrijden. Dan heb je waarschijnlijk een gratis overnachting te pakken
Het is wel jouw rijbewijs en jouw portemonnee, ik zou je planner voorstellen een dagje van plaats te wisselen. Gewoon om dat het kan. Ik ben in dat soort dingen heel simpel: als ik het zelf moet betalen dan maak ik dus ook zelf uit of ik voldoende pauze maak of niet. En als meneer planner het daar niet mee eens is, heeft ie pech. Ik zit achter het stuur, en die auto is nog altijd niet op afstand bestuurbaar. Dus laat 'm z'n best maar doenquote:
Alleeeeeeez meneereke, als ik U een schop in uw kinderbijslag verkoop, wilt u mijn tacho dan eens uitlezen? En zet 'm meteen ook ff op de weegbrug als je wilquote:
Dan komt het opeens heel dicht bij ja, en dan te bedenken dat dat iedereen kan overkomen... Sterkte in ieder gevalquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef RealZeus het volgende:
Een collega die ik in Vilvoorde altijd tegenkwam en die ik donderdag nog een prettig weekend wenste is dit weekend plotseling overleden aan een hartstilstand.Slechts 45 jaar oud.Ik kan er met mijn verstand nog niet bij en hoop eigenlijk op een hele slechte grap ook al weet ik beter.
Kut man.. zo kan het leven ook zijn (en dus eindigen)quote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef RealZeus het volgende:
Een collega die ik in Vilvoorde altijd tegenkwam en die ik donderdag nog een prettig weekend wenste is dit weekend plotseling overleden aan een hartstilstand.Slechts 45 jaar oud.Ik kan er met mijn verstand nog niet bij en hoop eigenlijk op een hele slechte grap ook al weet ik beter.
So suck it, before it sucks youquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kut man.. zo kan het leven ook zijn (en dus eindigen)![]()
Mijn ouweheer viel op 41 jarige leeftijd ook ineens om 's ochtends toen hij in zijn auto wilde stappen op de zaak.. aan het einde van die middag was ik wees![]()
Life sucks, and then you die
You don't marry bitches; you just fuck 'emquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef druppelkut het volgende:
Life is a bitch. And then you marry one.
Dat was ook mijn gedacht inderdaad. Af en toen loop ik me overal druk over te maken maar vannacht had ik echt zoiets van:"Waar gaat het over.."quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan komt het opeens heel dicht bij ja, en dan te bedenken dat dat iedereen kan overkomen... Sterkte in ieder geval
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You don't marry bitches; you just fuck 'em
Sja, distributie rijden wilde je toch niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nachtchauffeur, dat kan ik wel vergeten.
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
Het chauffeursleven is gewoon de pest voor je sociale kontakten.. has always been, and will always be so
Het verschilt:quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef blup het volgende:
Ik werk van 6:30 tot om en nabij 15:00 nu, sociaal genoeg lijkt me. Hoog seizoen is het 06:30 tot 21:00
En als je 50 minuten de andere kant op rijdt, waar ben je dan? Als in: is daar niet wat beters te vinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het verschilt:
Ik heb 4 diensten en die wisselen elkaar af:
Deze week heb ik bijvoorbeeld ma,wo,do van 22.00u tot 6.00u en di en do van 19.00 tot 7.30u, volgende week is dat waarschijnlijk andersom.
En dan hebben we nog een week waarin het wisselt tussen de twee volgende diensten: de ene dag van 14.30u tot 0.00 en de volgende dag van 13.00u tot 03.00.
Er zijn ook nog diensten die er als volgt uitzien:
de ene dag van 19.30 tot 2.30u en de volgende dag van 14.00 tot 6.00u
en een dienst waarbij je elke dag van 19.00u tot 7.00u werkt en een dienst waar een vaste chauffeur op zit van 20.00u tot 5.30u
Als die vaste chauffeur weg is zal die laatste ook wel gemengd worden.
Daarbij woon ik 50 minuten van de zaak af dus je kunt wel nagaan waarom ik met sommige diensten niet heel blij ben.
Nee,dan was ik al weg geweest.Nou moet er weer een chauffeur op mijn pasje rijden want er moet een extra auto en die chauffeur heeft geen uren genoeg meer. Ik vraag me wel eens af of ik voor een transportbedrijf werk of een frauderende criminele organisatie.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je 50 minuten de andere kant op rijdt, waar ben je dan? Als in: is daar niet wat beters te vinden?
Ik ben nieuwsgierig, vooral wat betreft de verschillen met hier in NL.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort hier (US) met een trailer ga lessen. Ik heb nog nooit met zo'n Peterbilt gereden en dat lijkt me toch wel lachen! En een uitgebreid US-rijbewijs is natuurlijk sowieso wel mooi om te hebben.
Lessen kost allemaal toch niet veel dus dat is mooi.
Ik ga er binnenkort eens achteraan bellen. Ik heb een tijdje terug wel in een Kenworth gezeten en ik weet wel dat het van binnen een ontzettend krap ding is. En dat zou je niet zeggen als je het van buitenaf bekijkt.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig, vooral wat betreft de verschillen met hier in NL.
Gewoon niet remmen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef druppelkut het volgende:
Planning? Wat is dat?
Ik had 1 adresje vandaag. Alleen uitlossen. Toen een uur lang geprobeerd de planner te pakken te krijgen![]()
Edit: inmiddels nog maar 4% rem over. M'n dashboard begint heftig te protesteren. Morgenmiddag mag ik naar de garage als de schoenen me nog niet om de oren zijn gevlogen
Welnee. Gewoon rechtdoor rijden zonder te sturen tot je trekker helemaal in de punt van de bocht staat. Dan het ding in de achteruit, en het stuur er helemaal onder. Dan stukje bij beetje iedere vierkante cm die er ligt gebruiken. De opleggert zwaait dan net voorbij die rooie auto, en aan de voorkant zal het ook vanzelf wel goedgaanquote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Als hij écht wil.. denk ik dat hij achteruit een goede kans maakt; kan hij nog een keertje ophalen in de vakken naast die rode auto.. ik zeg dat het kan![]()
Moet 'ie wel FF zien te keren ergens daar
Hier hebben ze toch kooiapen voor uitgevonden ??
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:25 schreef blup het volgende:
Ik sla nimmer niet woonwijken in, als het echt moet zet ik hem neer en ga ik voorverkennen.. Dat soort taferelen probeer ik echt te vermijden.
Ik zeg van niet. Die rode auto staat in de weg en dan nog betwijfel ik of hij de bocht kan halen. Door de bladeren heen zie ik ook auto's staan en ik ben bang dat hij dan last gaat krijgen van zijn kopschot.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Als hij écht wil.. denk ik dat hij achteruit een goede kans maakt; kan hij nog een keertje ophalen in de vakken naast die rode auto.. ik zeg dat het kan![]()
Moet 'ie wel FF zien te keren ergens daar
Hier hebben ze toch kooiapen voor uitgevonden ??
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, geef mij maar industrieterreinen.
Het zal wel de beste keuze zijn. Ga je verder met je flirt van het feestje of heeft hij zijn relatie wel aangehouden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb net de knoop doorgehakt en de relatie die ik had verbroken.
Ik kon er niet meer tegen.......
Ik snap mezelf gewoon niet meer
Denk het. Nee. Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Het zal wel de beste keuze zijn. Ga je verder met je flirt van het feestje of heeft hij zijn relatie wel aangehouden?
Goed excuus om wat extra uurtjes op de vrachtwagen te pakken. Een paar internationale ritjes doen je goed in zo'n situatie. Met natuurlijk zeer luide muziek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Denk het. Nee. Ja
* zet Superior van Tim Christensen eens zeer luid aan *
Volgens mij heeft hij een stuurasquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Die rode auto staat in de weg en dan nog betwijfel ik of hij de bocht kan halen. Door de bladeren heen zie ik ook auto's staan en ik ben bang dat hij dan last gaat krijgen van zijn kopschot.
Met een stuuras had hij het gered als die rode auto er niet gestaan had.
Maar goed, dan heb je verderop nog een paar paaltjes.Wie rijdt er ook met zijn drie-asser een woonwijk in.
Volgens mij is het een doodordinaire tautliner met starre assenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een stuuras![]()
Zonder maakt hij idd geen schijn van kans zonder Tita Tovenaar als bijrijder![]()
@ DruppelBep : we gaan toch nie in een dippie zitten he
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef druppelkut het volgende:
Mijn wagen staat nu eindelijk bij de dealer voor de remmen... eindelijk
Zou willen dat ik ff weg kon hier. zit mezelf gruwelijk in de weg namelijk. Laat mij maar rijden naar zuid spanje/italie en dan naar de poolcirkel. gewoon weg...
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het een doodordinaire tautliner met starre assen
Starre assen. Maar dat zie je ook aan de manier hoe hij staat natuurlijk, de trekker staat haaks onder de oplegger en de assen staan recht. Met stuurassen had hij de bocht veel korter moeten nemen, als hij zo stond als op de foto met een of meerdere stuurassen was hij nog verder van huis geweest omdat de achteroverbouw veel verder uitzwaait.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het een doodordinaire tautliner met starre assen
Leuk, hoe meer chauffeurs hier hoe beterquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:19 schreef Redbaron het volgende:
goh kan eindelijk weer posten:P
Hier nog een chauffeur![]()
![]()
Wat voor een oelewapper moet je wel niet zijn om met een 3-asser een wijk in te draaien, in de problemen te komen en stug doorrijden
Jow RealZeus!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Denk het. Nee. Ja
* zet Superior van Tim Christensen eens zeer luid aan *
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jow RealZeus!
Wil je het in 3-voud aangetekend thuisgestuurd of wat?
Da's een buschauffeur, geen vrachtwagenchauffeur.quote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef LoempiaLiza het volgende:
Hier ook weer een chauffeur.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef druppelkut het volgende:
domme actie in de kroeg net. ga niet vertellen wat. is een beetje dom maar wel erg lekker
niets van dat alles. maar wel heftig gezoend.quote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]Een gangbang?
Je hebt stiekem laten nemen aan de bar?
Er zat iemand met zijn vingers op bepaalde knopjes te drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mij de eerste keerquote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Redbaron het volgende:
wat is daar voor doms aan?
doe ik ook wel ns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zeker niet!quote:Op zondag 6 december 2009 21:34 schreef Redbaron het volgende:
voor alles moet een eerste keer zijn toch?
of heb je er spijt van?
quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Sounddragon het volgende:da's geen wennen maar genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcam !!!!quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zeker niet!
Ga zo lekkere sex hebben denk ik. Ik weet namelijk wat een vrouw lekker vind en zij ook (hoop ik)
Ik heb stickers op m'n triangel. Maar ben er deze week achter gekomen dat ik veel verder kan gaan alsquote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef Redbaron het volgende:
dan was het dus ook geen domme actie:\![]()
Domme actie is je triangel krom rijden omdat je aan andere dingen denkt
Jij vráágt echt om een inkoppertje hequote:Op zondag 6 december 2009 21:49 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Waar is de smilie met de middelvinger als je hem
nodig hebt?
Je hebt chauffeurs en.........quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Redbaron het volgende:
gewoon terug drukken![]()
misschien in januari terug op de combi
Klopt, ik noem mezelf dan ook geen fotograaf. Schiet gewoon wat plaatjes.quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef druppelkut het volgende:
Alexxxxx is en blijft een slechte fotograaf!
Wel een echte auto. MANquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Redbaron het volgende:
http://blue-rolla.hyves.n(...)os/806121342/0/ELxl/
Mijn oude combi
quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zeker niet!
Ga zo lekkere sex hebben denk ik. Ik weet namelijk wat een vrouw lekker vind en zij ook (hoop ik)
quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik een goede mod was geweest had ik gezegd dat het onmiddelijk weer over vrachtwagens moest gaan.
Ben blij dat ik een kutmod ben
Ook voor (wannebee) bijrijders?quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is geen vrachtwagentopic, maar een vrachtwagenchauffeurs topic. En ja, die hebben ook zo hun behoeftes, het zijn net mensen.
Top, goede avond iedereen.quote:
ff pauze. Sigaretje enzoquote:Op maandag 7 december 2009 00:11 schreef Redbaron het volgende:
zozo ben je nu al klaar?
Kon ik maar moe worden.quote:Op maandag 7 december 2009 05:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedenacht zul je bedoelen,ik ga nu slapen.
Tip voor je: even een energydrankje drinken.quote:
Ik ga dromen van een prachtige vrouwquote:Op maandag 7 december 2009 05:29 schreef druppelkut het volgende:
Wisseling van de wacht dus.
Slaap lekker RZ
Ik zal het eens proberen, ben toch al klaarwakker dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 7 december 2009 05:34 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Tip voor je: even een energydrankje drinken.
Klinkt misschien heel stom maar het is echt zo. Om in slaap te vallen heb je energie nodig. Als je te moe bent heb je geen energie meer en kun je niet meer in slaap komen. Een paar druivesuikersnoepjes of een energydrankje doen dan wonderen!
Dat moet MAN zijn. Volledig luchtgeveerd. Of ben ik nu bevooroordeeld?quote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou ok. Ik had dus met m'n lompe harses tegen de baas gezegd dat ik me sterk aanbevolen hield als ie tussen kerst en oud en nieuw nog een ritje Spanje kwijt moet. Geloof dat ik dat toch nog even moet overleggen nu enzo
En anders gaat ze maar mee:
Ohja, het moest ontopic he? Hmmkay.
Welk merk heeft de beste cabinevering, Daf of Scania?
Scania ook. Maar die vering is evengoed kut. Ik opteer voor Dafquote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat moet MAN zijn. Volledig luchtgeveerd. Of ben ik nu bevooroordeeld?
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef druppelkut het volgende:
Dit soort praat mag niet meer van ome Klonk.
We mogen alleen over vrachtwagens en aanverwante zaken praten. Niet meer over persoonlijke zaken die chauffeurs meemaken
If you can't beat them, join themquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaal
Telt het ook als je in de auto zat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef druppelkut het volgende:
Dit soort praat mag niet meer van ome Klonk.
We mogen alleen over vrachtwagens en aanverwante zaken praten. Niet meer over persoonlijke zaken die chauffeurs meemaken
Ah, ik wilde je net een PMmetje sturen met dit topic maar ik zie dat je het al gevonden hebt. Welkom hier.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaal
Ze hebben meer kleuren hoor.. Ook blauw, groen, roze en sommige met de benaming van een (grote) klant..quote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ah, de gele plantenbakken! Die zag ik regelmatig rijden. Ik kwam bij mijn eerste baas nog wel eens in Aalsmeer bij de veiling om spullen te brengen. (Van Rooijen logistiek uit Eindhoven).
Ah, dat wist ik niet. Ik ken alleen de zwarte wagens met gele bakken. Ik zal eens beter op moeten gaan letten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze hebben meer kleuren hoor.. Ook blauw, groen, roze en sommige met de benaming van een (grote) klant..
En wat voor iets is dat prototype dan?quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Telt het ook als je in de auto zat dan?Ik heb geen verder vergelijkingsmateriaal, maar een Amerikaanse is ook wel erg leuk!
En ik mag volgende week proefrijden met een Peterbilt met een nieuw prototype van ons er opMijn eerste keer met een 18-wheeler
Is nog een testproduct, ik kan niet zeggen wat het is. Ik vind het alleen leuk dat ik er mee mag rond gaan rijden omdat ik nog nooit met zo'n Peterbilt gereden heb. Leuk speelgoed, hoewel rommel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat voor iets is dat prototype dan?
Als ze er in Singles alles bij mogen halen kan het hier ook welquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaal
Zal ik het maar even compenseren dan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Het zit in de lucht mensen, onze blonde godin is niet de enige met succes
quote:Kusje op je voorhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat las ik niet.
[ Bericht 27% gewijzigd door RealZeus op 08-12-2009 16:18:38 ]
Ghehe, toch bedankt!quote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, ik wilde je net een PMmetje sturen met dit topic maar ik zie dat je het al gevonden hebt. Welkom hier.
Hoelaat ben je op Bleiswijk gemiddeld?quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
meldt!
Vrachtwagenchauffeur (op zaterdag) bij De Winter Logistics. Vervoer bloemen en planten in 't Westland en pendels tussen Aalsmeer, Rijnsburg, Bleiswijk en Naaldwijk
Joh, het zit in een klein hoekje, en je loopt er tegenaan zonder dat je het zelf door hebt. Ik heb het tot nu toe ook niet willen geloven, maar het is écht waar. Ik ken haar van gezicht al 2 jaar, we zitten op dezelfde opleiding, zij een jaar onder mij. En eerlijk gezegd, als ik er naar had gezocht had ik háár waarschijnlijk nooit gevonden. Zij had gewoon een verhaal, en daar heb ik eens naar geluisterd. Resultaat is dat ze mee uit ging met de rest van mijn kluppie, et voila. God mag weten hoe ik het hem geflikt heb, zou het waarschijnlijk ook niet kunnen reproduceren, maar het is toch gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zal ik het maar even compenseren dan?![]()
En om het ontopic te houden: ik moet straks op kantoor bij de hoofdplanner komen om iets door te nemen. Het zal mij dus benieuwen hoe ze ons het leven nu weer zuur gaan maken.
Verschilt. Ik kom niet heel erg veel op Bleiswijk. En áls ik er kom, is het heel erg verschillend hoe laat...quote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef motaro het volgende:
[..]
Ghehe, toch bedankt!
[..]
Hoelaat ben je op Bleiswijk gemiddeld?
Ik ga vaak met een maatje van me mee, die meestal een uurtje of 10 daar staat..
Uurtje of 11 weg en dan zie ik jullie meestal nog wel rijden.. van die P serie's..
quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaal
Geeft niks, kun jij ook niks aan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef druppelkut het volgende:
Hey Alexxxxx,
Zat net een beetje op dat forumpje van je te loeren, in de MAN TGA sectie uiteraard, zie ik daar toch wel een paar auto's die ik ken en waar ik de chauffeur ook van ken
Moeten ze die rit ook nog hebben hequote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Die gaat mee naar Spanje tussen kerst en oud/nieuw
Geef even door aan je collega's dat ze wat beter moeten opletten als ze richting kruispunt rijden, hoe vaak ik niet bijna met mijn auto bovenop een auto van jullie heb gezeten als ze dat gat uit komen is niet meer op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongens bestuur ik.. (heb geen vaste wagen, en geen LZV-rijbewijs; die rij ik dus ook niet)
Welk kruispunt?quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Geef even door aan je collega's dat ze wat beter moeten opletten als ze richting kruispunt rijden, hoe vaak ik niet bijna met mijn auto bovenop een auto van jullie heb gezeten als ze dat gat uit komen is niet meer op 1 hand te tellen.![]()
Tevens, ik zou helemaal gek worden als ik bij de Winter zou rijden, die tuinders zitten in de kleinste en smalste uithoeken die je maar kan bedenken
Wij hebben ook een hoop kutklantjes in the fucking middle of niks. Ons motto: Nauw is het lekkerstquote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welk kruispunt?
En uh, wij kunnen natuurlijk wel extra goed sturen, aangezien we oefenen bij al die tuinders
Knap hè?quote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
kuttuinders, kutwestland in het donker op van die smalle dijkjes achteruit het erf op
Bloemen heb ik nooit gereden en zal ik ws ook nooit gaan doen. Dit door al de slechte verhalen die ik erover hoor zo her en derquote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Klonk het volgende:
dat kan ik, maar wat had ik er een pleurishekel aan, heb ook in de bloemen gereden, kweker veiling vooral
Het is maar wat je wil, ik ken er ook die er een moord voor zouden doen om terug te mogen... Die geilen gewoon op alles doen wat niet mag, ongekend blazen, afgebeuld worden, en er lichamelijk nog aan kapot gaan ook. Ach ja, ieder z'n meugquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Bloemen heb ik nooit gereden en zal ik ws ook nooit gaan doen. Dit door al de slechte verhalen die ik erover hoor zo her en der
vergeet geestelijk kapot gaan niet, dat is mij overkomenquote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil, ik ken er ook die er een moord voor zouden doen om terug te mogen... Die geilen gewoon op alles doen wat niet mag, ongekend blazen, afgebeuld worden, en er lichamelijk nog aan kapot gaan ook. Ach ja, ieder z'n meug
Soort zoekt soort?quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
vergeet geestelijk kapot gaan niet, dat is mij overkomen![]()
doe het nu een stuk rustiger aan en als ik een auto bestuur is dat een busje vol vrolijke zwakbegaafden
quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Soort zoekt soort?
Sorry, té gemakkelijk
Westlandquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
kuttuinders, kutwestland in het donker op van die smalle dijkjes achteruit het erf op
Herkenbaar.. Gooide per ongeluk ook een keer mijn citytrailer voor een auto.. Maar even handje opgestokenquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Daar bij het kruisje, ik kom dan uit de richting van de pijl.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Bootje84 het volgende:
Herkenbaar.. Gooide per ongeluk ook een keer mijn citytrailer voor een auto.. Maar even handje opgestoken
QFTquote:
Ah op die fiets, wel jammer anders had ik je waarschijnlijk nog wel op de foto ;-)quote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verschilt. Ik kom niet heel erg veel op Bleiswijk. En áls ik er kom, is het heel erg verschillend hoe laat...
Jup, rij er elke dag overheen met de auto. Met 50 km/h is het nog steeds een flinke stuiter. En dat is dan in de auto. In de vrachtwagen stuiter je door het dak heenquote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef druppelkut het volgende:
Ow ja, zit er net opeens aan te denken.
welke randdebiel heeft er opeens besloten dat er een drempel op de toerit naar de A16 vanaf de A15 moet liggen? Komende uit de richting Europoort?
Zie vanaf de verte een bord staan dat je nog maar 70 mag, doe je dat netjes, vlieg ik me daar toch die drempel over
Dat was de 2e cabineopruiming deze week ??quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef druppelkut het volgende:
Ow ja, zit er net opeens aan te denken.
welke randdebiel heeft er opeens besloten dat er een drempel op de toerit naar de A16 vanaf de A15 moet liggen? Komende uit de richting Europoort?
Zie vanaf de verte een bord staan dat je nog maar 70 mag, doe je dat netjes, vlieg ik me daar toch die drempel over
Nee, net niet gelukkig. Alleen mijn telefoon vloog uit de houder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was de 2e cabineopruiming deze week ??
moet je ff aan de BAG vragenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, net niet gelukkig. Alleen mijn telefoon vloog uit de houder.
Even een vraagje:
U weegt 67 ton. Mag u zo gaan rijden?
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, net niet gelukkig. Alleen mijn telefoon vloog uit de houder.
Even een vraagje:
U weegt 67 ton. Mag u zo gaan rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja.RoflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik ga morgen (voor de 2e keer) lessen voor LZV en donderdag afrijden. Nog meer LZV-chauffeurs hier?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongens bestuur ik.. (heb geen vaste wagen, en geen LZV-rijbewijs; die rij ik dus ook niet)
Op mijn ouwe MAN had ik dan nog 33 ton laadvermogen over op de doorlopende ontheffing, en met een discokar erbij nog 83quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, net niet gelukkig. Alleen mijn telefoon vloog uit de houder.
Even een vraagje:
U weegt 67 ton. Mag u zo gaan rijden?
Al pakt ze 30 ton op d'r bolderkar, dan nog mag er geen 37 ton op de motorwagen. Ik zeg: motorwagen 10 + 12 + 10 = 32, en de kar zo te zien 3 keer 10 is 30. Dus hooguit 62 ton, qua asdruk danquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef LoempiaLiza het volgende:
67 ton mag best, maar dan niet zoveel op de kar laden, anders ben je alsnog overbeladen. En denk om je sleepas, die remmen zijn net nieuw
Dan klopt er iets met de afstemming van de auto niet. Als in: bak te lang, bakvulling te ver naar achter, etc. In principe moet er gewoon 28 ton op kunnen, want bij ons in de koelers kan het ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef druppelkut het volgende:
Technisch kan ik 58 ton aan. 28 op de motorwagen en 30 op de aanhanger.
9,5 + 11 + 7,5 en 3 * 10.
Maar als ik met de motorwagen netjes 28 ton weeg pakken ze me nog op de sleepas
Nou, nog een sleepas er bij achter lassen danquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef druppelkut het volgende:
Waarschijnlijk is de bak meestal te lang. Of verkeerd geladen.
Had liever een gestuurde voorloopasquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, nog een sleepas er bij achter lassen dan
Ja ok, dat bedoel ik eigenlijk, zoals die mestwagen die laatst gekanteld wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:04 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Had liever een gestuurde voorloopas
En een langer chassis.
Of die met baggerslib op de A15 gisteren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja ok, dat bedoel ik eigenlijk, zoals die mestwagen die laatst gekanteld was
Neuj! Dat was een benzquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Of die met baggerslib op de A15 gisteren.
Ik weet dat dat geen auto was. Kan zijn baas meteen een echte auto kopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neuj! Dat was een benz
Wij hebben het over vrachtwagens
Daarom. Trouwens. Ga eens een vent uit de kroeg trekken ofzo, je F5 slijt nogal zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik weet dat dat geen auto was. Kan zijn baas meteen een echte auto kopen
Heerlijk, verwijten naar elkaar maken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom. Trouwens. Ga eens een vent uit de kroeg trekken ofzo, je F5 slijt nogal zo![]()
En nou niet zeggen: jah jij ook dan! Want ik ga dus ook naar de kroeg nu
Watskebeurt?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef druppelkut het volgende:
Grmbl....
Ruim 3 uur erover gedaan om 2 bakjes ijzer te laden
6 uur begonnen en om half 10 kon ik pas gaan rijden
dat heb ik een paar keer gedaan, als er weer eens een laad-uitzendkracht niet op kwam dagen....quote:
Poh, ik zie ff een kostenpostje die opgelost kan worden zegquote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef Redbaron het volgende:
niets mis met met de hand laden.
Bij wessels niet anders gedaan. 2200 kaasjes van 12kg met de hand inpakken met 2 ton aan planken uitleggen.
Heb je gelijk geen sportschool meer nodig
en als je dan bij de klant de deur opendoet.. alle kazen er uit, rollend over het grindpadquote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef Redbaron het volgende:
niets mis met met de hand laden.
Bij wessels niet anders gedaan. 2200 kaasjes van 12kg met de hand inpakken met 2 ton aan planken uitleggen.
Heb je gelijk geen sportschool meer nodig
Met de hand los laden gingen er meer mee dan er op boxen passen. Pallets idem.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Poh, ik zie ff een kostenpostje die opgelost kan worden zeg![]()
Wel eens van pallets gehoord? Of als het niet in dozen mag: boxen?
Met de hand laden... we zijn de oorlog voorbij inmiddels hoor
Als je goed geladen had kwamen ze er nooit uitrollen:)quote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als je dan bij de klant de deur opendoet.. alle kazen er uit, rollend over het grindpad
Zo had ik een plaatje gezien bij een perkgoedgroothandel. Die hadden een grote foto staan bij elke deur om de chauffeurs te waarschuwen dat je niet de rekstokken moet vergeten. Foto liet zien dat de vrachtwagen ong. 2 meter van het dock weg was gereden en dat er iets van 5 denen vol met perkgoed op de grond waren gevallen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je goed geladen had kwamen ze er nooit uitrollen:)
Wij noemen die "stoepschijters" en niet zonder reden.quote:
Wij hebben een aantal grote perkgoedklanten. Denen met een laag of 5, en dan per laag 4 traytjes met 8 plantjes per stuk ofzo. Hoofdpijn gegarandeerd..quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:23 schreef Klonk het volgende:
Zelfs met die rekstokken is perkgoed kut, heb een keer ergens Zeeland stevig moeten remmen voor een Oostblokcollega, hoorde daarna bonk, bonk, bonk, bonk uit de bakwagen komen...
Je voelt je dan ook gewoon zoo kut. Ik weet hoe het is..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef Klonk het volgende:
en het vervelende van mijn ongelukje was ik zat aan de andere kant van het land met een compleet waardeloze lading en de lading was voor winkels van de boerenbond bestemd waar de plantjes vanaf die dag in de aanbieding waren...
ik ben terug gereden met een bak vol troep (alles lag omver), de groothandel heeft supersnel een nieuwe lading samengesteld voor de resterende winkels en die met een collega meegegeven...
Stond de handel goed vast of was het botte pech?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:11 schreef Klonk het volgende:
zeker als het in je eerste week gebeurddan probeer je alles zo goed mogelijk te doen enzo, gevalletje knikkende knietjes enzo...
Bij ons was er een chauffeur (inmiddels ontslagen na de zoveelste blooper) die die perkgoedhandel (5 denen) op de volgende manier had neergezet:quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
Stond goed vast, ben ik nog steeds van overtuigd, ben een pietje precies op dat gebiedControleer liever een keer extra, maar als je voor zo´n stoepschijter (goeie naam) vol op de remmen moet, dan houden die rekstokjes het ook niet meer...
Hoe kan het met remmen fout gaan? Staat het niet tegen het kopschot aan dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
Stond goed vast, ben ik nog steeds van overtuigd, ben een pietje precies op dat gebiedControleer liever een keer extra, maar als je voor zo´n stoepschijter (goeie naam) vol op de remmen moet, dan houden die rekstokjes het ook niet meer...
deense karren zijn smalle klotedingen die je enkel en alleen vast kunt zetten met rekstokken, zeg maar dwarsstangen die je van links naar rechts tussen de wanden geklemd zitten, en idd aan de voorkant tegen het kopschot aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe kan het met remmen fout gaan? Staat het niet tegen het kopschot aan dan?
Misschien domme vraag, ben maar een eenvoudige containerboer.
Ah oké. Stangen zitten dus geklemd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
deense karren zijn smalle klotedingen die je enkel en alleen vast kunt zetten met rekstokken, zeg maar dwarsstangen die je van links naar rechts tussen de wanden geklemd zitten, en idd aan de voorkant tegen het kopschot aan.
maar door de belading (denen hebben de neiging topzwaar te zijn) gaan die klote dingen bij het minste of geringste schuiven en zwaaien, een keer flink remmen bij 80 per uur en ze gaan geheid schuiven![]()
[ afbeelding ]
Bij mij staan ze ook vertikaal.. Verschilt per bedrijf denk ik..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah oké. Stangen zitten dus geklemd.
Ik had het beeld voor ogen (zoals de stokken bij onze 45 voeters er in gaan) dat ze verankerd zitten in gaten in vloer en dakrails.
Snap em!
De enige keer dat ik geen rekstokken gebruik is als ik maar 1 of 2 karren in mijn bak heb staan. Anders staat er standaard een paal voor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Wij hebben stempels met eigen voeten, die we dus zowel horizontaal als vertikaal kunnen plaatsen. Als je die patat er goed in pakt heb je ze niet nodig, maar ach, voor de vorm
De patat staat op pallets, en is afhankelijk van het soort al of niet in verband gestapeld. En da's lache, want als je twee van die in verband gestapelde pallets achterop zet, en de boel zo laadt dat je recht uitkomt, kun je echt héle rare dingen doen zonder dat de boel van z'n plek komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De enige keer dat ik geen rekstokken gebruik is als ik maar 1 of 2 karren in mijn bak heb staan. Anders staat er standaard een paal voor.
Had een paar keer toch een stang ervoor staan met lege karren, beetje gaan scheuren maar de karren stonden niet meer zo recht als dat ze er in gingen
Zoeits heb ik ook wel ns gehad, boxen laden die de vorm van europallets hadden maar door de hoekprofielen aan de wand niet breed-breed kunnen laden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De enige keer dat ik geen rekstokken gebruik is als ik maar 1 of 2 karren in mijn bak heb staan. Anders staat er standaard een paal voor.
Had een paar keer toch een stang ervoor staan met lege karren, beetje gaan scheuren maar de karren stonden niet meer zo recht als dat ze er in gingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |