Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?quote:
Ben al voorzien inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?
Of heb je al iemand?
Moet je voor de grap je vrachtwagen achterin zijn wagen parkeren en dan zeggen 'he verdomme, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ben al voorzien inderdaad.
Maar hij is geen chauffeur en vervloekt zo af en toe mijn beroep. Hij weigert ook mee te gaan. "vrouwen kunnen niet rijden".
Nou, ik fileparkeer hem er dubbel en dwars uit
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r inquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef densmee het volgende:
met voorwagen en schamel nog beter zeker dan hij met de luxewagen
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:18 schreef blup het volgende:
Sowieso respekt voor schamelaars, ik kan het niet zo goed, ja vooruit gaat prima maar achteruit is nogo.
Als ik sommige zie manoeuvreren op zulke krapje stukjes moet ik er niet aan denken omdat die aanhanger bij het minste of geringste al gaat sturen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.
Ik zeg altijd maar zo: ik kan het. Dus moeilijk kan het nooit zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:13 schreef druppelkut het volgende:
Je moet iig de aanhanger t werk laten doen. De motorwagen hoeft alleen maar te volgen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
. Lees: zo'n ding is voor mannen met lange piemels. Nouja... Nogmaals, ik kan het ook
Dat is iets dat ik ook met mijn rijlessen heb meegekregen. Toen ik met de lesauto (trekker-oplegger) een straat wilde indraaien was deze geblokkeerd door een luxewagen die niet doorreed omdat 'ie dacht dat 'ie te weinig ruimte had. In de tussentijd raadde de instructeur mij aan om 'm in z'n vrij te zetten en de handrem erop. Achteruit rijden was geen optie, gezien het verkeer dat erachter stond. Na 12 (!) minuten had automobilistje door dat hij de oorzaak was van de hele opstopping en reed 3 meter naar achter, zodat ik er weer langskon.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."![]()
Ja, dat zal toch moeten anders regent het hier stoplichten.
Mijn vader heeft het een keer met een 15-meter bus gehad. Vanaf een drukke straat een zijstraat indraaien en toen kwam er ook zo'n lul tegenover hem staan waardoor hij de bocht niet kon afmaken.
Die vent begon te gebaren dat mijn pa die 15 meter over de blinde kant maar weer acheruit die drukke weg op moest drukken.
Mijn vader had zoiets van:"Wat denk je zelf? ":')
Hij heeft de bus in de vrij gezet en op de handrem. en is rustig in zijn dienstrooster gaan kijken.
Toen is die andere kerel uit woede tegen de bus aan gereden en dat vond mijn vader een mooi moment om even uit te stappen. De bus had een krasje maar de auto van die kerel een beste deuk.
Die kerel tegen mijn vader:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."![]()
Mijn vader kijkt naar de schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook? "
En toen kon die kerel er niet meer tegen en is 'ie boos weggereden.Mijn vader bleef namelijk de rust zelve.
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoegquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r in
quote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg![]()
Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bedquote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg![]()
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbedquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bed
Oeioei, Die blokken zijn nooit goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....
Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
een unimog 404 heb ik 2 jaar mee gereden
maar werd een beetje te duur
2.8 liter 6 cilinder op benzine
en nu rijd ik een opel combo, prive
Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....
Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.
Zo niet, dan moet je je afvragen of je relatie nog goed is. Ik weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn maar misschien is de prik van de cola inmiddels.
Niet echt nee. 2 maanden is trouwens nog niet veel met je vriend. Lijkt me relatief eenvoudig om de knoop door te hakken. Wie vind je leuker. Een echte band kun je haast nog niet hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer hequote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbed
Tsja, ik kan die neus niet maken. Maar als je nu al open staat voor anderen is dat niet echt een teken van hevige verliefdheid, lijkt me.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.
En wat die contactgegevens betreft, ik zeg niks!
Wel een paar hele lieve sms'jes gehad
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.quote:Op maandag 30 november 2009 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer he![]()
Maarrehh.. 2 maanden is toch alweer lang joh, gewoon inrulen als je wat leukers tegenkomt![]()
Je leeft maar één keer
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaanquote:Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bahquote:Op maandag 30 november 2009 01:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaan![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah
ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
Nu dus.quote:Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah
ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?quote:Op maandag 30 november 2009 05:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nu dus.
Ik heb mijn rit alweer opzitten. Gisterenavond om 8 uur begonnen. net terug.
Het is leuk in veel opzichten. Vooral ongelooflijk relaxed. Je kunt vrij nauwkeurig je aankomsttijden inschatten, (tenzij de Brienenoordbrug openstaat). Ook grappig om te zien, drugsrunners. Die zijn makkelijk te herkennen, meestal een Golf of BMW, dubbelbemand door mocro's, en rijden zo'n beetje alle snelheden tussen de 50 en 150. Zo houd ik mijzelf bezig. En veel radio natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 05:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?
Ik zag 't gebeuren bij Cobelfret Ferries te Rozenburg (gemeente Rotterdam).quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Wtf! Gave fotoquote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een B rijbewijs en een bakwagen..
Nou doen C'ers had ook zo nu en dan maargoed.. Komt ook een beetje door de eigenwijsheid omdat je soms ook onder een 3,90'er of zelfs 3,80er door kan... Tot 't een keer misgaat...
Bij ons had iemand 't zo uitgekiend dattie het uitlaatje van de koelmotor eraf had gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |