abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74995298
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef druppelkut het volgende:
Kut digitach

2e keer vandaag, maar gelukkig is er altijd nog de dvd
Leuk hè, dat knipperende schermpje.
pi_75013203
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef druppelkut het volgende:
Kut digitach

2e keer vandaag, maar gelukkig is er altijd nog de dvd
Geen last van. Wij pleuren dat ding gewoon op rust als we bij het klantje voor het dock staan te lossen of te laden. En als het kwartiertje dan nog niet helemaal om is, nou, dan lummelen we hem toch vol?

Het tweede half uurtje is wel eens lastiger, maar ook dat lukt wel als je handig met wachttijden enzo omgaat

En in de oude tijd deden we geregeld dingen die ook voor jou als chauffeur echt niet best zijn. Lees: laden en lossen in de rust, halverwege je nachtrust d'r uit om het klantje te lossen en dan weer verder te slapen, en dergelijke dingen. Nu is er tenminste 1 ding zeker, en dat is dat je ook daadwerkelijk je 9 of 11 uur stil staat en rustig eten/slapen/douchen/etc kan.
Bovendien, als je je verder gewoon aan de regeltjes houdt is het eigenlijk niks anders dan met een analoge tacho. Je moet evengoed je pauzes maken, je moet evengoed je uren in de gaten houden en je mag er even lang om rijden
Kortom: in sommige gevallen is het lastig, maar in onze situatie is het ook regelmatig een zegen
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 26 november 2009 @ 12:10:06 #203
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75015649
Ik kan geen kwartiertje pakken bij een klant. Ik ben dan continue aan het rangeren. Ja, heel soms kan het.

Klacht: kutautoterroristen kanker op van MIJN vrachtwagenparkeerplaats!!!!!!
pi_75023147
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Geen last van. Wij pleuren dat ding gewoon op rust als we bij het klantje voor het dock staan te lossen of te laden. En als het kwartiertje dan nog niet helemaal om is, nou, dan lummelen we hem toch vol?
Zo doen wij het ook. maar toch vind ik het wel eens irritant. Vavanvond in België een kwartier voor het losdock en een half uur voor het laaddock.
Maar goed, ik heb als voordeel dat ik volle vrachten moet laden en lossen en vaste routes heb dus ik weet precies hoe en wat.

Maar toch zou ik het prettiger vinden als ik het zelf zou mogen bepalen zoals toen ik nog koerier was. Doorgaans word ik van niksdoen eerder moe dan van werken en uiteindelijk scheelt het je op sommige ritten een half uur tot een uur per dag.
pi_75023176
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan geen kwartiertje pakken bij een klant. Ik ben dan continue aan het rangeren. Ja, heel soms kan het.

Klacht: kutautoterroristen kanker op van MIJN vrachtwagenparkeerplaats!!!!!!
Moet je maar niet met containers gaan rijden.

En wees eens eerlijk: het is ook vaak andersom: vrachtwagens op de personenautoparkeerplaats.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:24:46 #206
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75024043
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Moet je maar niet met containers gaan rijden.

En wees eens eerlijk: het is ook vaak andersom: vrachtwagens op de personenautoparkeerplaats.
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Ik zeg, moet je daar gaan kijken *wijst naar laad- en losplaats. Gelukkig was de agent goed gehumeurd en begreep hij mijn situatie. Mooi 2 bonnen voor die eikels die geen 100 meter willen lopen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75024517
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Ik zeg, moet je daar gaan kijken *wijst naar laad- en losplaats. Gelukkig was de agent goed gehumeurd en begreep hij mijn situatie. Mooi 2 bonnen voor die eikels die geen 100 meter willen lopen.
Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."
Ja, dat zal toch moeten anders regent het hier stoplichten.

Mijn vader heeft het een keer met een 15-meter bus gehad. Vanaf een drukke straat een zijstraat indraaien en toen kwam er ook zo'n lul tegenover hem staan waardoor hij de bocht niet kon afmaken.
Die vent begon te gebaren dat mijn pa die 15 meter over de blinde kant maar weer acheruit die drukke weg op moest drukken.
Mijn vader had zoiets van:"Wat denk je zelf? ":')
Hij heeft de bus in de vrij gezet en op de handrem. en is rustig in zijn dienstrooster gaan kijken.

Toen is die andere kerel uit woede tegen de bus aan gereden en dat vond mijn vader een mooi moment om even uit te stappen. De bus had een krasje maar de auto van die kerel een beste deuk.

Die kerel tegen mijn vader:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."
Mijn vader kijkt naar de schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook? "

En toen kon die kerel er niet meer tegen en is 'ie boos weggereden. Mijn vader bleef namelijk de rust zelve.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:47:17 #208
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75024843
Ja, dat soort mensen kun je echt helemaal moe van worden.

Zo had ik een keer een industrieterrein waar een doodlopende weg was. Nouja, de weg was niet doodlopend maar het einde was een eenrichtingsweg de andere kant op. Nou hadden een paar grapjurken het bord doodlopend weggehaald dus ik die straat (+-500m lang) ingereden. Aan het einde zag ik de eenrichtingsweg. Nouja, ik ga geen 500m achteruit rijden en die eenrichtingsweg was toch maar een spoorovergang en daarna weer normale weg.

Dus even wachten tot het verkeer weg is en vlug oversteken. Komt er een auto net als ik het spoor over ben toch nog vlug aanrijden. Blokkeert mij de weg en stapt uit waar ik IN GODSNAAM MEE BEZIG BEN HEB JE JE RIJBEWIJS BIJ EEN PAKJE CORNFLAKES GEKREGEN IDIOOT GODVERDOMME etc etc.

Rustig uitgelegd dat ik geen bord eenrichtingsweg gezien had (ik wist toen nog niet dat dat bord weg was, daar kwam ik pas een week later achter toen ik daar weer was). Dat ik zag dat dit maar 20 meter overtreding was ipv 500 meter achteruit rijden etc.
Begint die vent me toch te schelden en te tieren... Ik zeg hier heb ik ff geen zin in, je kunt nu je auto wegzetten of ik rij toch door en kijk maar of je schade krijgt. Toen zag ie misschien ook wel in dat het zinloos was en ging ie gelukkig weg.

Wat haat ik dat soort mensen. Niet inzien dat je soms beter/makkelijker een regeltje kunt overtreden en meteen helemaal opgewonden en boos worden.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:32:41 #209
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75028267
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik heb zo ook laatst een kwartier de weg geblokkeerd omdat er een fucking toyota IQ(!!!) precies int midden van de los plek stond. Ik hoefde verder niks te zeggen toen die trut terug kwam bij de auto.. Dat deden de rest van de automobilisten + vuilnismannen al.

Met indraaien heb ik nooit zo een last van de rest, als ik ergens achteruit in moet wachten de meeste gewoon netjes, veel irrtanter zijn de fietsers die dood leuk achter je langs fietsen.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:39:13 #210
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75028438
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:32 schreef blup het volgende:

[..]

Ik heb zo ook laatst een kwartier de weg geblokkeerd omdat er een fucking toyota IQ(!!!) precies int midden van de los plek stond. Ik hoefde verder niks te zeggen toen die trut terug kwam bij de auto.. Dat deden de rest van de automobilisten + vuilnismannen al.

Met indraaien heb ik nooit zo een last van de rest, als ik ergens achteruit in moet wachten de meeste gewoon netjes, veel irrtanter zijn de fietsers die dood leuk achter je langs fietsen.
Oeh, achteruit een drukke weg op moeten. Ook zo leuk.
Kent iemand de Vestdijk in Eindhoven? Daar zit een doodlopend zijstraatje in waar ik met een city elke zaterdag moest zijn. Dan moet ik naderhand achteruit de vestdijk opdraaien van de hand af. Dat was elke keer weer een spektakel:

Kaartje, ongeveer waar de A staat is het doodlopend. Dan dus achteruit terug en van de hand af de vestdijk op.

Gelukkig was er meestal een auto die het verkeer tegenhield, maar die fietsers. Jezus, die zijn echt levensmoe geloof ik. Meestal was het namelijk op goed geluk achteruit omdat je op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
  donderdag 26 november 2009 @ 19:04:25 #211
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75029169
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Barcaconia het volgende:

[..]
op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
Herkenbaar, gewoon rustig de weg opkomen, je kan niet anders. Eigenlijk zou je een bijrijder moeten hebben op dat soort momenten....

Wat mijn grootste faal is, is de weg kwijt raken..en vooral in amsterdam... Ik helemaal zweten omdat ik op deze bocht met milimeter werk bezig was klik Kwam vanaf de brouwersgracht linksaf de Herengracht op.. Pfoei, net gehaald, ik dacht dit wil ik niet nog een keer dus ik rij tegen het verkeer in de herenmarkt op omdat aan het eind een grotere weg leek te zijn..... Vanaf de Herenstraat wilde ik de rechtsaf de haarlemmer straat op.. lklik Ik was met onze grootste bakwagen (CF met slaper) en ik haalde t niet. stond vast in het centrum van amsterdam. Me neus stond tegen de zonnenwering en me bak stond tegen die lantaarnpaal.
Rijtje winkels moesten hun wering naar binnen draaien en alle fietsen moesten weg terras moest stukje opschuiven.... Met me neus op 1cm van de muren van die winkels en me bak op 0cm langs de lantaarnpaal ben ik eruit gekomen.. PFOEI.. Wat had ik t warm toen!!!

Dat ding heeft een draaicirkel van een spaceshuttle.. Ik denk dat je met een city er zo door was..

[ Bericht 14% gewijzigd door blup op 26-11-2009 19:10:49 ]
  donderdag 26 november 2009 @ 19:17:17 #212
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75029638
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Oeh, achteruit een drukke weg op moeten. Ook zo leuk.
Kent iemand de Vestdijk in Eindhoven? Daar zit een doodlopend zijstraatje in waar ik met een city elke zaterdag moest zijn. Dan moet ik naderhand achteruit de vestdijk opdraaien van de hand af. Dat was elke keer weer een spektakel:

Kaartje, ongeveer waar de A staat is het doodlopend. Dan dus achteruit terug en van de hand af de vestdijk op.

Gelukkig was er meestal een auto die het verkeer tegenhield, maar die fietsers. Jezus, die zijn echt levensmoe geloof ik. Meestal was het namelijk op goed geluk achteruit omdat je op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
Dat straatje is toch niet doodlopend?
Toch achter het stadsarchief?

Als je voor 11 uur bent, kun je via de Dommelstraat eruit.
Toen ik nog drank rondbracht ben ik namelijk heel vaak via de Dommelstraat de Raiffeisenstraat ingedraaid. Wel voor 11 uur anders sta je vast op de Dommelstraat

Vandaag had ik de pliesie opeens bij mijn lege aanhanger staan
Situatie: Ik moet wrakken laden bij een autosloper op de hoek van Het Zwarte Paard en de Provinciale weg in Ingen.
Ik kom uit de richting van Tiel en ga op de rotonde rechts (op de hoek ligt meteen de slopert) en rij een stuk door om linksaf de De Brenk in te draaien. Vervolgens steek ik mijn combinatie achteruit de Ketteringseweg in en trek hem weer richting de Provinciale weg, om meteen aan de linkerkant van de De Brenk mijn combinatie stil te zetten en om de aanhanger af te koppelen.
Zo dus ook vandaag.
Ik rijd met de motorwagen naar de sloperij, zet de eerste bak op de grond en rij weer terug naar de aanhanger om de andere bak te halen.
Tweede bak op de auto gezet, terug naar de sloper en die bak op de grond gezet. Kwartiertje gepakt en trek diezelfde bak weer op de auto om hem weer op de aanhanger te zetten.

Aangekomen bij de aanhanger staat daar een witten Touran met blauw-roze striping en een lampenbak bovenop. Twee jonge kereltjes erin die ergens mee bezig waren. Ik stop dus, zet mijn knippers aan om aan te geven dat ik op de plek moet zijn waar zij staan. Gaan ze 5 meter achteruit want ze denken dat ik dat straatje in moet waar zij voor stonden
Stap ik maar uit en loop naar ze toe. Of ze even helemaal weg konden gaan omdat ik die ruimte nodig heb om een container op mijn aanhanger te drukken.
"Oh, dat is uw aanhanger?"

Bijdehand als ik ben zeg ik "Nee, maar wel van mijn baas en ik moet hem zo weer meenemen."

"U staat daar verkeerd geparkeerd mevrouw, u mag daar helemaal niet staan." klinkt er uit zo'n broekie.
Oke, ik mag daar dus niet staan dus ik vraag maar aan hem waarom dat dan niet mag.
Blijkt dat ik daar in een bocht sta (klopt) en dat mag dus niet.

Laat dat plekje nou het enige plekje zijn in de omgeving waar ik veilig mijn aanhanger neer kan zetten. Niet op een provinciale weg en ook niet op een 60 km/h weg waar ik de hele weg zou blokkeren vanwege de breedte.
Of ik per direct die aanhanger weg wilde halen................

Heb vriendelijk tegen oompjes gezegd dat ik dat wel over een kwartiertje zou doen omdat ik dan ook bak 2 opgehaald had. Dan kon ik meteen weg.

Oh ja, ik heb ze ook gezegd dat ik er morgen weer moet zijn, rond 10 uur 's ochtends. En dat de aanhanger er dan weer zou staan
Of zou ik hem maar midden op de Provinciale weg zetten? Dat mag namelijk, geen parkeerverbod, geen bocht binnen de 5 meter, maar wel levensgevaarlijk.
pi_75032171
Gisterenochtend een klapband gehad. Op de vooras, bijrijderskant. Bij Roosendaal Noord.
2 uur zitten klooien om de voorband te wisselen met die van de middenas (hefas). Ik was toch leeg, dus dat wiel was toch niet nodig.

En nu heb ik er nog spierpijn van. Ik ben niks gewend...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_75033867
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef druppelkut het volgende:

[..]

"U staat daar verkeerd geparkeerd mevrouw, u mag daar helemaal niet staan." klinkt er uit zo'n broekie.

'Opzouteh met die woutehbak, of ik zet die container d'r gewoon bovenop! Kennie meteen mee de oven in!'

Eenstrepers die maar al te graag hun quotum willen halen.... En bij die sloper op de plas is zeker ook geen ruimte?

Wij ketsen de aanhangers ook altijd overal en nergens neer als het klantje in de motorwagen staat. Zo ook andere bedrijven die bij dezelfde klantjes komen. En daar zijn bedrijven bij die met exact dezelfde aanhangers rijden als wij, alleen met andere reclame. En zo was er eens een collega die er bij de volgende klant pas achter kwam dat ie de verkeerde aanhanger had meegenomen Ook leuk: collegaatje zieken. Zie je een aanhanger van een collega staan die blijkbaar ook in de buurt is. Die kun je dan leuk even andersom zetten, of meenemen naar de volgende parkeerplaats
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:56:44 #215
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75044078
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Dat straatje is toch niet doodlopend?
Ik weet niet of het achter het stadsarchief is. Die straat gaat achter de Pathe door in ieder geval. Er staan aan het einde paaltjes die, geloof ik, om 11 uur omhoog gaan inderdaad.
Ik moest echter 's ochtends eerst Centerparks en 2 AC's doen en dan kon ik nooit meer op tijd in Eindhoven klaar zijn.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:25:44 #216
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75049057
Ze waren er weer

Maar te laat.
Ik pikte mijn aanhanger om kwart voor tien aan en toen kwamen ze net aankakken
pi_75051588
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef druppelkut het volgende:
Ze waren er weer

Maar te laat.
Ik pikte mijn aanhanger om kwart voor tien aan en toen kwamen ze net aankakken
Mjah, je kunt er natuurlijk wel van op aan dat ze er vaste prik van maken om steeds net ff iets eerder te komen kijken... Je hebt ze nu tegen het verkeerde been geschopt, nu moeten en zullen ze je pakken
pi_75059402
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mjah, je kunt er natuurlijk wel van op aan dat ze er vaste prik van maken om steeds net ff iets eerder te komen kijken... Je hebt ze nu tegen het verkeerde been geschopt, nu moeten en zullen ze je pakken
Dat inderdaad, want je weet hoe de gemiddelde agent denkt:
"We laten ons niet afbekken door zo'n bijdehand vrouwtje."
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:27:54 #219
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75065493
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad, want je weet hoe de gemiddelde agent denkt:
"We laten ons niet afbekken door zo'n bijdehand vrouwtje."
Wilde vanmiddag het risico ook niet lopen
Moest weer terug namelijk. Heb hem pontificaal midden op de Provinciale weg neergezet. Daar waar ik hem legaal, maar gevaarlijker als in dat bochtje, mag neerzetten
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:32:23 #220
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75065666
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Wilde vanmiddag het risico ook niet lopen
Moest weer terug namelijk. Heb hem pontificaal midden op de Provinciale weg neergezet. Daar waar ik hem legaal, maar gevaarlijker als in dat bochtje, mag neerzetten
Ik begrijp dat toch niet. Ik had op de weg naar school ook zo'n provinciale weg waar elke week 2x een containerwagen in de weg stond. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt. Die politie moet toch ook snappen dat er misschien tegen de regels in een veel veiligere plek is? Daar waren ze toch voor opgeleid?
pi_75066242
Vrachtwagens chauffeurs stinken.
Ok, vele dan.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:50:10 #222
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75066351
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Ok, vele dan.
Bedankt voor de nuttige opmerking, Shithead.
pi_75066733
quote:
Ok, vele dan.
Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:03:13 #224
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75066775
quote:
Ok, vele dan.
Nee, automobilisten ruiken fris
Weet zeker dat jij in een willekeurige cabine kan stappen en dat die brandschoon is en fris ruikt.

Verder idd bedankt voor deze inhoudelijke post.
pi_75066896
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Nee, automobilisten ruiken fris
Weet zeker dat jij in een willekeurige cabine kan stappen en dat die brandschoon is en fris ruikt.

Verder idd bedankt voor deze inhoudelijke post.
Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?

Tuinbroek aan, zware shag rokend en zware shag onder hun armen, allemaal kort haar en een mannelijk uiterlijk. En naar zweet stinken natuurlijk.

vrijdag 27 november 2009 @ 20:12:52 #226
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067099
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?

Tuinbroek aan, zware shag rokend en zware shag onder hun armen, allemaal kort haar en een mannelijk uiterlijk. En naar zweet stinken natuurlijk.

Ja vooral

ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75067194
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat

Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
pi_75067217
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ja vooral

ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen met lang haar

Vrouwen die roken

Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk: "Zullen wij even een cabine delen? "
pi_75067245
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:

[..]
halflang blond haar, meestal los. spijkerbroek (want een rokje is zo lastig helaas) en een nette trui/blouse en uiteraard veiligheidsschoenen . oh ja, ik rook gewoon marlboro. verder heb ik ook een normaal postuur, niet dik en net niet te dun
MIJN IDEALE VROUW.

Leeftijd ?
Blaze with the fire that is never extinguished
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:17:37 #230
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75067253
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat

Dus omdat jij bij een stelletje smeerpijpen gewerkt heb stinken vele chauffeurs? Dan voel je je vervolgens ook verplicht om dat hier nog even te melden?

Ik ben blij dat je het komt zeggen maar als je niks beters te melden hebt mag je van mij wegblijven.
pi_75067281
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Een vrachtwagenbedrijf? Bedoel je een transportbedrijf of een garage?

Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods

En die ps is wel weer waar.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:18:27 #232
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75067283
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vrouwen met lang haar

Vrouwen die roken

Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk: "Zullen wij even een cabine delen? "
Inderdaad Sowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
pi_75067302
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

MIJN IDEALE VROUW.

Leeftijd ?
Ik gok dat ze ouder is dan jij.
pi_75067320
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vrouwen met lang haar

Vrouwen die roken

Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
pi_75067328
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Inderdaad Sowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:20:32 #236
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75067353
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Ok, ok, je hebt een punt Er zitten veel vage types bij.
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
pi_75067390
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Een nachtcollega heeft lang haar. Hadden we die Belg in de loods in Vilvioorde wijsgemaakt dat er een lekker wijf aan kwam en hij zag lang haar. Draait die collega zich om , zie je die Belg:

En wij:
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:22:17 #238
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067418
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

MIJN IDEALE VROUW.

Leeftijd ?
Ongeveer 2 keer jouw leeftijd
pi_75067419
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Een vrachtwagenbedrijf? Bedoel je een transportbedrijf of een garage?

Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods

En die ps is wel weer waar.
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.

Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur

Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
pi_75067421
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
Eerst zien dan geloven.
Verkapte pics post
pi_75067446
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ben jij ouder dan ik?

Ik dacht dat je jonger was.
pi_75067488
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.

Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur

Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.

De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
pi_75067618
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.

Ja, dat klopt, ze reden wel wat verder dan Nederland, ik moet zeggen dat er ook nette Polen naar binnen kwamen, tot mijn verbazing, gelukkig zaten er ook nog nette mensen tussen.

Ps, bij dat bedrijf konden chauffeurs ook douchen, soms zag je een chauffeur de vrachtwagen instappen en een week of twee weken later kwam die in dezelfde kleren weer terug, alleen dan smeriger.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:28:13 #244
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067648
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ben jij ouder dan ik?

Ik dacht dat je jonger was.
Scheelt een paar jaartjes idd
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.
pi_75067693
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Scheelt een paar jaartjes idd
SPOILER
[..]
quote:
Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.
Als je dubbelbemand bloemen rijdt wil het niet altijd lukken.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:43:41 #246
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067797
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef RealZeus het volgende:
SPOILER
* bitchslap *
pi_75067892
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:43 schreef druppelkut het volgende:

[..]

* bitchslap *
Kom maar kom maar kom maar....

* RealZeus geeft Druppelkut een rollator aan, uiteraard met aanhanger.
pi_75067979

die hangt achter de MAN
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_75068048
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die hangt achter de MAN
pi_75068498
Ik snap nou wel de naam Druppelkut. Iets met oude vrouwen die lekken.

Maar goed, ik zal zo weer in dat pk-wonder met die formidabel schakelende automaat stappen. (Daf 75.310)

pi_75069086
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?

Of heb je al iemand ?
Blaze with the fire that is never extinguished
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:38:10 #252
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75069719
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?

Of heb je al iemand ?
Ben al voorzien inderdaad.
Maar hij is geen chauffeur en vervloekt zo af en toe mijn beroep. Hij weigert ook mee te gaan. "vrouwen kunnen niet rijden".

Nou, ik fileparkeer hem er dubbel en dwars uit
pi_75070288
met voorwagen en schamel nog beter zeker dan hij met de luxewagen
pi_75070567
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ben al voorzien inderdaad.
Maar hij is geen chauffeur en vervloekt zo af en toe mijn beroep. Hij weigert ook mee te gaan. "vrouwen kunnen niet rijden".

Nou, ik fileparkeer hem er dubbel en dwars uit
Moet je voor de grap je vrachtwagen achterin zijn wagen parkeren en dan zeggen 'he verdomme, je hebt gelijk '
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:41:19 #255
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75072208
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef densmee het volgende:
met voorwagen en schamel nog beter zeker dan hij met de luxewagen
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r in
  zaterdag 28 november 2009 @ 12:18:29 #256
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75081342
Sowieso respekt voor schamelaars, ik kan het niet zo goed, ja vooruit gaat prima maar achteruit is nogo.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:28:38 #257
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75082452
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 12:18 schreef blup het volgende:
Sowieso respekt voor schamelaars, ik kan het niet zo goed, ja vooruit gaat prima maar achteruit is nogo.
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:39:59 #258
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75084018
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.
Als ik sommige zie manoeuvreren op zulke krapje stukjes moet ik er niet aan denken omdat die aanhanger bij het minste of geringste al gaat sturen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:09:30 #259
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75084785
Inderdaad, ik zie ook wel eens mensen een combi achteruit op een drukke straat een poort indraaien die net breder is dan de combi zelf. Toch respect hoor, mij lukt dat nog niet 1 2 3.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:13:50 #260
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75084903
Je moet iig de aanhanger t werk laten doen. De motorwagen hoeft alleen maar te volgen.
pi_75093494
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:13 schreef druppelkut het volgende:
Je moet iig de aanhanger t werk laten doen. De motorwagen hoeft alleen maar te volgen.
Ik zeg altijd maar zo: ik kan het. Dus moeilijk kan het nooit zijn

Het grote probleem is dat je uit automatisme de verkeerde kant op gaat sturen. Je bent 1 draaipunt gewend met een oplegger of wipkar, en nu heb je er dus ineens 2. Je moet dus vooral in het begin nádenken bij wat je doet, en heel rustig te werk gaan. Ook als er 20 man staat te kijken hoe jij met dat ding staat te pielen.
Bovendien heb je de neiging om veel te veel aan het stuur te draaien. De belangrijkste tip is dat je moet proberen de hoeken van de bakken (dus links achter van de motorwagen en links voor van de aanhanger) bij elkaar te houden. Als die te ver uit elkaar komen druk je de triangel er te ver onder, wat je een achterlicht of zelfs een complete triangel kost. Bovendien reageert de aanhanger er nauwelijks nog op.
En verder is het gewoon een kwestie van domweg aan beginnen, gewoon doen, al doende leren, en niet opgeven. En rustig blijven dus

En nog een puntje: bij een oplegger kun je (bijna) recht langs het ding heen kijken om te zien waar hij heen gaat. Bij een aanhanger kun je dat in de scherpere bochten niet, dan komt het neer op stuurmanskunst en inschattingsvermogen. Lees: zo'n ding is voor mannen met lange piemels. Nouja... Nogmaals, ik kan het ook
pi_75094467
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

. Lees: zo'n ding is voor mannen met lange piemels. Nouja... Nogmaals, ik kan het ook
Daarom kan ik het niet.

Wel eens geprobeerd trouwens en de aanhanger deed inderdaad het werk maar bepaalde ook zelf waar hij heen ging.

Met een LZV achteruit rijden vind ik ook knap trouwens.
pi_75095880
Ik heb zelf wel eens met een schamelbak mogen rijden, en ik moet zeggen dat je het zo doorhebt. Niet dat ik het zo makkelijk kan, maar het ging een stuk beter dan ik dacht. Die tip van 'hoeken bij elkaar houden' is idd wat ik ook heb meegekregen, dat is zo'n beetje het belangrijkste.

Respect voor al diegenen die dagelijks met zulke combi's rijden, zoals Druppel hier, en die LZV-rijders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 29-11-2009 02:11:48 ]
pi_75102157
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."
Ja, dat zal toch moeten anders regent het hier stoplichten.

Mijn vader heeft het een keer met een 15-meter bus gehad. Vanaf een drukke straat een zijstraat indraaien en toen kwam er ook zo'n lul tegenover hem staan waardoor hij de bocht niet kon afmaken.
Die vent begon te gebaren dat mijn pa die 15 meter over de blinde kant maar weer acheruit die drukke weg op moest drukken.
Mijn vader had zoiets van:"Wat denk je zelf? ":')
Hij heeft de bus in de vrij gezet en op de handrem. en is rustig in zijn dienstrooster gaan kijken.

Toen is die andere kerel uit woede tegen de bus aan gereden en dat vond mijn vader een mooi moment om even uit te stappen. De bus had een krasje maar de auto van die kerel een beste deuk.

Die kerel tegen mijn vader:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."
Mijn vader kijkt naar de schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook? "

En toen kon die kerel er niet meer tegen en is 'ie boos weggereden. Mijn vader bleef namelijk de rust zelve.
Dat is iets dat ik ook met mijn rijlessen heb meegekregen. Toen ik met de lesauto (trekker-oplegger) een straat wilde indraaien was deze geblokkeerd door een luxewagen die niet doorreed omdat 'ie dacht dat 'ie te weinig ruimte had. In de tussentijd raadde de instructeur mij aan om 'm in z'n vrij te zetten en de handrem erop. Achteruit rijden was geen optie, gezien het verkeer dat erachter stond. Na 12 (!) minuten had automobilistje door dat hij de oorzaak was van de hele opstopping en reed 3 meter naar achter, zodat ik er weer langskon.

Later heb ik er nog vaak dankbaar gebruik van gemaakt. Opstopping? Nergens ruimte? Vrij+handrem en wachten maar....
Ik heb het nog niet meegemaakt dat iemand mij erop aansprak, maar dan zal ik 'm met alle plezier vragen om het voor te doen, gewoon om te zien of de 'stuurlui aan wal' het echt beter kunnen....
  zondag 29 november 2009 @ 10:33:02 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_75104112
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r in
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 29 november 2009 @ 18:03:34 #267
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75115336
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Chauffeurspraat.
pi_75120461
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bed
  zondag 29 november 2009 @ 20:43:49 #269
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75121539
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bed
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbed
  zondag 29 november 2009 @ 20:46:37 #270
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75121697
Maaruhhhh.....

Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
  zondag 29 november 2009 @ 21:00:37 #271
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75122561
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....

Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
Oeioei, Die blokken zijn nooit goed

Ik zal eens kijken of ik een mooie header voor een volgende OP kan maken, dit topic is weer bijna vol.
  zondag 29 november 2009 @ 21:47:15 #272
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75125288
Misschien pics van de wagen die we rijden?
  zondag 29 november 2009 @ 21:55:32 #273
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75125683
Ok, ik ben er weer achter dat ik een slechte fotosjopper ben Zet mij liever achter het stuur
pi_75126905

een unimog 404 heb ik 2 jaar mee gereden
maar werd een beetje te duur
2.8 liter 6 cilinder op benzine

en nu rijd ik een opel combo, prive
  zondag 29 november 2009 @ 22:20:45 #275
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75127113
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
een unimog 404 heb ik 2 jaar mee gereden
maar werd een beetje te duur
2.8 liter 6 cilinder op benzine

en nu rijd ik een opel combo, prive
Unimog is ook iets wat ik nog ooit wil bezitten. Maarja, die lijst is best lang
pi_75129620
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....

Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.

Zo niet, dan moet je je afvragen of je relatie nog goed is. Ik weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn maar misschien is de prik van de cola inmiddels.
  zondag 29 november 2009 @ 23:43:14 #277
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75130607
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.

Zo niet, dan moet je je afvragen of je relatie nog goed is. Ik weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn maar misschien is de prik van de cola inmiddels.
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.
En wat die contactgegevens betreft, ik zeg niks!
Wel een paar hele lieve sms'jes gehad
  zondag 29 november 2009 @ 23:51:01 #278
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75130907
Maar dat helpt natuurlijk niet
  maandag 30 november 2009 @ 00:27:23 #279
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75131618
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
Maar dat helpt natuurlijk niet
Niet echt nee. 2 maanden is trouwens nog niet veel met je vriend. Lijkt me relatief eenvoudig om de knoop door te hakken. Wie vind je leuker. Een echte band kun je haast nog niet hebben.
SPOILER
  maandag 30 november 2009 @ 00:29:46 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_75131661
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbed
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer he

Maarrehh.. 2 maanden is toch alweer lang joh, gewoon inrulen als je wat leukers tegenkomt
Je leeft maar één keer
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_75131925
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.
En wat die contactgegevens betreft, ik zeg niks!
Wel een paar hele lieve sms'jes gehad
Tsja, ik kan die neus niet maken. Maar als je nu al open staat voor anderen is dat niet echt een teken van hevige verliefdheid, lijkt me.

Wat een topicwending ineens
  maandag 30 november 2009 @ 00:47:37 #282
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75131984
Ik heb een banner maar hij is belachelijk en slecht Toch ga ik hem invoegen/aanbieden aan de nieuwe OP
  maandag 30 november 2009 @ 01:11:43 #283
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75132294
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jajaja.. zo kan 'ie wel weer he

Maarrehh.. 2 maanden is toch alweer lang joh, gewoon inrulen als je wat leukers tegenkomt
Je leeft maar één keer
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.
Beide zijn afgelopen omdat ik dacht dat we iets hadden met elkaar en ik ging er ook helemaal voor.
Bij de eerste kwam ik er na 4 jaar achter dat hij al minstens 3 jaar vreemd ging met zijn ex. Dat doet heel erg zeer. De tweede eindigde toen ik in het ziekenhuis terecht kwam omdat hij me bont en blauw sloeg. Dat deed overigens minder zeer dan de eerste

Nu sta ik eindelijk weer open voor een relatie. Die vind ik dan in mijn huidige vriend (43 jaar oud, 1 kind en zonder verdere problemen) waar ik helemaal verliefd op ben.
Kom ik gisteren me toch een vent tegen zeg.......
Veel praten met elkaar, de klik is er, beide problemen gehad in het verleden (relatietechnisch). Dat praatte wel zo makkelijk! Wij begrepen elkaar 100%.

1 klein probleem. Ik heb een relatie en hij heeft een relatie. Maar toch is een een soort van dierlijke aantrekkingskracht.

Zo erg, dat ik er nu wakker van lig. Hij ook trouwens. Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen

grmbl
  maandag 30 november 2009 @ 01:14:32 #284
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75132342
quote:
Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:

[..]
Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaan
  maandag 30 november 2009 @ 01:19:42 #285
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75132430
quote:
Op maandag 30 november 2009 01:14 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaan
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah

ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
  maandag 30 november 2009 @ 01:21:32 #286
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75132456
quote:
Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:

[..]

maandag 30 november 2009 @ 01:22:48 #287
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75133442
quote:
Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Nu dus.

Ik heb mijn rit alweer opzitten. Gisterenavond om 8 uur begonnen. net terug.
  maandag 30 november 2009 @ 05:34:55 #289
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75133445
quote:
Op maandag 30 november 2009 05:33 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nu dus.

Ik heb mijn rit alweer opzitten. Gisterenavond om 8 uur begonnen. net terug.
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?
pi_75133462
quote:
Op maandag 30 november 2009 05:34 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?
Het is leuk in veel opzichten. Vooral ongelooflijk relaxed. Je kunt vrij nauwkeurig je aankomsttijden inschatten, (tenzij de Brienenoordbrug openstaat). Ook grappig om te zien, drugsrunners. Die zijn makkelijk te herkennen, meestal een Golf of BMW, dubbelbemand door mocro's, en rijden zo'n beetje alle snelheden tussen de 50 en 150. Zo houd ik mijzelf bezig. En veel radio natuurlijk.

Het enige nadeel van nachtrijden is dat je je best moet doen om een beetje sociaal contact te onderhouden met vrienden.

De bestemming was DC Pijnacker. (Ruyven)
Ik rij trouwens voor Bakker, die gifgroene koeldozen.

maandag 30 november 2009 @ 10:40:11 #291
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75136466
- doe es resizen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Klonk op 30-11-2009 10:41:25 ]
  maandag 30 november 2009 @ 10:57:42 #292
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75136895
Zou idd fijn zijn voor mobiel internet
  maandag 30 november 2009 @ 11:37:42 #293
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75137780

Mensen met een B rijbewijs en een bakwagen..
Nou doen C'ers had ook zo nu en dan maargoed.. Komt ook een beetje door de eigenwijsheid omdat je soms ook onder een 3,90'er of zelfs 3,80er door kan... Tot 't een keer misgaat...

Bij ons had iemand 't zo uitgekiend dattie het uitlaatje van de koelmotor eraf had gereden

[ Bericht 34% gewijzigd door blup op 30-11-2009 11:46:46 ]
  maandag 30 november 2009 @ 11:51:03 #294
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75138216
Vanmorgen een slome Pool meegemaakt die met z'n oplegger combinatie een bocht te krap nam, en daardoor een verhoogde stoep (en dan nog veel hoger dan bij menig bushalte) mee nam. Damn, ik dacht dat alles af zou breken met kantelen als gevolg...
  maandag 30 november 2009 @ 11:57:26 #295
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75138393
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
  maandag 30 november 2009 @ 12:05:30 #296
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75138649
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Ik zag 't gebeuren bij Cobelfret Ferries te Rozenburg (gemeente Rotterdam).

klik

Helaas (nog) geen streetview.
  maandag 30 november 2009 @ 13:13:36 #297
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75140331
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een B rijbewijs en een bakwagen..
Nou doen C'ers had ook zo nu en dan maargoed.. Komt ook een beetje door de eigenwijsheid omdat je soms ook onder een 3,90'er of zelfs 3,80er door kan... Tot 't een keer misgaat...

Bij ons had iemand 't zo uitgekiend dattie het uitlaatje van de koelmotor eraf had gereden
Wtf! Gave foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')