Leuk hè, dat knipperende schermpje.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef druppelkut het volgende:
Kut digitach
2e keer vandaag, maar gelukkig is er altijd nog de dvd
Geen last van. Wij pleuren dat ding gewoon op rust als we bij het klantje voor het dock staan te lossen of te laden. En als het kwartiertje dan nog niet helemaal om is, nou, dan lummelen we hem toch vol?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef druppelkut het volgende:
Kut digitach
2e keer vandaag, maar gelukkig is er altijd nog de dvd
Zo doen wij het ook. maar toch vind ik het wel eens irritant. Vavanvond in België een kwartier voor het losdock en een half uur voor het laaddock.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen last van. Wij pleuren dat ding gewoon op rust als we bij het klantje voor het dock staan te lossen of te laden. En als het kwartiertje dan nog niet helemaal om is, nou, dan lummelen we hem toch vol?
Moet je maar niet met containers gaan rijden.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan geen kwartiertje pakken bij een klant. Ik ben dan continue aan het rangeren. Ja, heel soms kan het.
Klacht: kutautoterroristen kanker op van MIJN vrachtwagenparkeerplaats!!!!!!
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je maar niet met containers gaan rijden.
En wees eens eerlijk: het is ook vaak andersom: vrachtwagens op de personenautoparkeerplaats.
Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."quote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Ik zeg, moet je daar gaan kijken *wijst naar laad- en losplaats. Gelukkig was de agent goed gehumeurd en begreep hij mijn situatie. Mooi 2 bonnen voor die eikels die geen 100 meter willen lopen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Ik zeg, moet je daar gaan kijken *wijst naar laad- en losplaats. Gelukkig was de agent goed gehumeurd en begreep hij mijn situatie. Mooi 2 bonnen voor die eikels die geen 100 meter willen lopen.
Oeh, achteruit een drukke weg op moeten. Ook zo leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:32 schreef blup het volgende:
[..]Ik heb zo ook laatst een kwartier de weg geblokkeerd omdat er een fucking toyota IQ(!!!) precies int midden van de los plek stond. Ik hoefde verder niks te zeggen toen die trut terug kwam bij de auto.. Dat deden de rest van de automobilisten + vuilnismannen al.
Met indraaien heb ik nooit zo een last van de rest, als ik ergens achteruit in moet wachten de meeste gewoon netjes, veel irrtanter zijn de fietsers die dood leuk achter je langs fietsen.
Herkenbaar, gewoon rustig de weg opkomen, je kan niet anders. Eigenlijk zou je een bijrijder moeten hebben op dat soort momenten....quote:Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
Dat straatje is toch niet doodlopend?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oeh, achteruit een drukke weg op moeten. Ook zo leuk.
Kent iemand de Vestdijk in Eindhoven? Daar zit een doodlopend zijstraatje in waar ik met een city elke zaterdag moest zijn. Dan moet ik naderhand achteruit de vestdijk opdraaien van de hand af. Dat was elke keer weer een spektakel:
Kaartje, ongeveer waar de A staat is het doodlopend. Dan dus achteruit terug en van de hand af de vestdijk op.
Gelukkig was er meestal een auto die het verkeer tegenhield, maar die fietsers. Jezus, die zijn echt levensmoe geloof ik. Meestal was het namelijk op goed geluk achteruit omdat je op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
'Opzouteh met die woutehbak, of ik zet die container d'r gewoon bovenop! Kennie meteen mee de oven in!'quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
"U staat daar verkeerd geparkeerd mevrouw, u mag daar helemaal niet staan." klinkt er uit zo'n broekie.
Ik weet niet of het achter het stadsarchief is. Die straat gaat achter de Pathe door in ieder geval. Er staan aan het einde paaltjes die, geloof ik, om 11 uur omhoog gaan inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat straatje is toch niet doodlopend?
Mjah, je kunt er natuurlijk wel van op aan dat ze er vaste prik van maken om steeds net ff iets eerder te komen kijken... Je hebt ze nu tegen het verkeerde been geschopt, nu moeten en zullen ze je pakkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef druppelkut het volgende:
Ze waren er weer
Maar te laat.
Ik pikte mijn aanhanger om kwart voor tien aan en toen kwamen ze net aankakken
Dat inderdaad, want je weet hoe de gemiddelde agent denkt:quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, je kunt er natuurlijk wel van op aan dat ze er vaste prik van maken om steeds net ff iets eerder te komen kijken... Je hebt ze nu tegen het verkeerde been geschopt, nu moeten en zullen ze je pakken
Wilde vanmiddag het risico ook niet lopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad, want je weet hoe de gemiddelde agent denkt:
"We laten ons niet afbekken door zo'n bijdehand vrouwtje."![]()
![]()
Ik begrijp dat toch niet. Ik had op de weg naar school ook zo'n provinciale weg waar elke week 2x een containerwagen in de weg stond. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt. Die politie moet toch ook snappen dat er misschien tegen de regels in een veel veiligere plek is? Daar waren ze toch voor opgeleid?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wilde vanmiddag het risico ook niet lopen
Moest weer terug namelijk. Heb hem pontificaal midden op de Provinciale weg neergezet. Daar waar ik hem legaal, maar gevaarlijker als in dat bochtje, mag neerzetten
Bedankt voor de nuttige opmerking, Shithead.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Vrachtwagens chauffeurs stinken.
Ok, vele dan.
Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Ok, vele dan.
Nee, automobilisten ruiken frisquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Ok, vele dan.
Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, automobilisten ruiken fris
Weet zeker dat jij in een willekeurige cabine kan stappen en dat die brandschoon is en fris ruikt.
Verder idd bedankt voor deze inhoudelijke post.
Ja vooralquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?
Tuinbroek aan, zware shag rokend en zware shag onder hun armen, allemaal kort haar en een mannelijk uiterlijk. En naar zweet stinken natuurlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praatquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja vooral
ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haarVrouwen met lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
MIJN IDEALE VROUW.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
halflang blond haar, meestal los. spijkerbroek (want een rokje is zo lastig helaas) en een nette trui/blouse en uiteraard veiligheidsschoenen. oh ja, ik rook gewoon marlboro. verder heb ik ook een normaal postuur, niet dik en net niet te dun
Dus omdat jij bij een stelletje smeerpijpen gewerkt heb stinken vele chauffeurs? Dan voel je je vervolgens ook verplicht om dat hier nog even te melden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat![]()
Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
Een vrachtwagenbedrijf?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat![]()
Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen met lang haar
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
Ik gok dat ze ouder is dan jij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
MIJN IDEALE VROUW.![]()
Leeftijd?
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen met lang haar
Vrouwen die roken![]()
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
InderdaadSowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
Ok, ok, je hebt een puntquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Ongeveer 2 keer jouw leeftijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
MIJN IDEALE VROUW.![]()
Leeftijd?
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vrachtwagenbedrijf?Bedoel je een transportbedrijf of een garage?
Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods
En die ps is wel weer waar.
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.
Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur
Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
Ja, dat klopt, ze reden wel wat verder dan Nederland, ik moet zeggen dat er ook nette Polen naar binnen kwamen, tot mijn verbazing, gelukkig zaten er ook nog nette mensen tussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.
De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
Scheelt een paar jaartjes iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben jij ouder dan ik?
Ik dacht dat je jonger was.
Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.
De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Als je dubbelbemand bloemen rijdt wil het niet altijd lukken.quote:Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef RealZeus het volgende:* bitchslap *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die hangt achter de MAN
Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?quote:
Ben al voorzien inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?
Of heb je al iemand?
Moet je voor de grap je vrachtwagen achterin zijn wagen parkeren en dan zeggen 'he verdomme, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ben al voorzien inderdaad.
Maar hij is geen chauffeur en vervloekt zo af en toe mijn beroep. Hij weigert ook mee te gaan. "vrouwen kunnen niet rijden".
Nou, ik fileparkeer hem er dubbel en dwars uit
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r inquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef densmee het volgende:
met voorwagen en schamel nog beter zeker dan hij met de luxewagen
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:18 schreef blup het volgende:
Sowieso respekt voor schamelaars, ik kan het niet zo goed, ja vooruit gaat prima maar achteruit is nogo.
Als ik sommige zie manoeuvreren op zulke krapje stukjes moet ik er niet aan denken omdat die aanhanger bij het minste of geringste al gaat sturen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.
Ik zeg altijd maar zo: ik kan het. Dus moeilijk kan het nooit zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:13 schreef druppelkut het volgende:
Je moet iig de aanhanger t werk laten doen. De motorwagen hoeft alleen maar te volgen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
. Lees: zo'n ding is voor mannen met lange piemels. Nouja... Nogmaals, ik kan het ook
Dat is iets dat ik ook met mijn rijlessen heb meegekregen. Toen ik met de lesauto (trekker-oplegger) een straat wilde indraaien was deze geblokkeerd door een luxewagen die niet doorreed omdat 'ie dacht dat 'ie te weinig ruimte had. In de tussentijd raadde de instructeur mij aan om 'm in z'n vrij te zetten en de handrem erop. Achteruit rijden was geen optie, gezien het verkeer dat erachter stond. Na 12 (!) minuten had automobilistje door dat hij de oorzaak was van de hele opstopping en reed 3 meter naar achter, zodat ik er weer langskon.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."![]()
Ja, dat zal toch moeten anders regent het hier stoplichten.
Mijn vader heeft het een keer met een 15-meter bus gehad. Vanaf een drukke straat een zijstraat indraaien en toen kwam er ook zo'n lul tegenover hem staan waardoor hij de bocht niet kon afmaken.
Die vent begon te gebaren dat mijn pa die 15 meter over de blinde kant maar weer acheruit die drukke weg op moest drukken.
Mijn vader had zoiets van:"Wat denk je zelf? ":')
Hij heeft de bus in de vrij gezet en op de handrem. en is rustig in zijn dienstrooster gaan kijken.
Toen is die andere kerel uit woede tegen de bus aan gereden en dat vond mijn vader een mooi moment om even uit te stappen. De bus had een krasje maar de auto van die kerel een beste deuk.
Die kerel tegen mijn vader:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."![]()
Mijn vader kijkt naar de schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook? "
En toen kon die kerel er niet meer tegen en is 'ie boos weggereden.Mijn vader bleef namelijk de rust zelve.
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoegquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r in
quote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg![]()
Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bedquote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg![]()
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbedquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bed
Oeioei, Die blokken zijn nooit goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....
Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
een unimog 404 heb ik 2 jaar mee gereden
maar werd een beetje te duur
2.8 liter 6 cilinder op benzine
en nu rijd ik een opel combo, prive
Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....
Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.
Zo niet, dan moet je je afvragen of je relatie nog goed is. Ik weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn maar misschien is de prik van de cola inmiddels.
Niet echt nee. 2 maanden is trouwens nog niet veel met je vriend. Lijkt me relatief eenvoudig om de knoop door te hakken. Wie vind je leuker. Een echte band kun je haast nog niet hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer hequote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbed
Tsja, ik kan die neus niet maken. Maar als je nu al open staat voor anderen is dat niet echt een teken van hevige verliefdheid, lijkt me.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.
En wat die contactgegevens betreft, ik zeg niks!
Wel een paar hele lieve sms'jes gehad
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.quote:Op maandag 30 november 2009 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer he![]()
Maarrehh.. 2 maanden is toch alweer lang joh, gewoon inrulen als je wat leukers tegenkomt![]()
Je leeft maar één keer
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaanquote:Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bahquote:Op maandag 30 november 2009 01:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaan![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah
ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
Nu dus.quote:Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah
ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?quote:Op maandag 30 november 2009 05:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nu dus.
Ik heb mijn rit alweer opzitten. Gisterenavond om 8 uur begonnen. net terug.
Het is leuk in veel opzichten. Vooral ongelooflijk relaxed. Je kunt vrij nauwkeurig je aankomsttijden inschatten, (tenzij de Brienenoordbrug openstaat). Ook grappig om te zien, drugsrunners. Die zijn makkelijk te herkennen, meestal een Golf of BMW, dubbelbemand door mocro's, en rijden zo'n beetje alle snelheden tussen de 50 en 150. Zo houd ik mijzelf bezig. En veel radio natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 05:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?
Ik zag 't gebeuren bij Cobelfret Ferries te Rozenburg (gemeente Rotterdam).quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Wtf! Gave fotoquote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een B rijbewijs en een bakwagen..
Nou doen C'ers had ook zo nu en dan maargoed.. Komt ook een beetje door de eigenwijsheid omdat je soms ook onder een 3,90'er of zelfs 3,80er door kan... Tot 't een keer misgaat...
Bij ons had iemand 't zo uitgekiend dattie het uitlaatje van de koelmotor eraf had gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |