abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:12:52 #226
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067099
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?

Tuinbroek aan, zware shag rokend en zware shag onder hun armen, allemaal kort haar en een mannelijk uiterlijk. En naar zweet stinken natuurlijk.

Ja vooral

ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75067194
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat

Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
pi_75067217
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ja vooral

ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen met lang haar

Vrouwen die roken

Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk: "Zullen wij even een cabine delen? "
pi_75067245
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:

[..]
halflang blond haar, meestal los. spijkerbroek (want een rokje is zo lastig helaas) en een nette trui/blouse en uiteraard veiligheidsschoenen . oh ja, ik rook gewoon marlboro. verder heb ik ook een normaal postuur, niet dik en net niet te dun
MIJN IDEALE VROUW.

Leeftijd ?
Blaze with the fire that is never extinguished
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:17:37 #230
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75067253
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat

Dus omdat jij bij een stelletje smeerpijpen gewerkt heb stinken vele chauffeurs? Dan voel je je vervolgens ook verplicht om dat hier nog even te melden?

Ik ben blij dat je het komt zeggen maar als je niks beters te melden hebt mag je van mij wegblijven.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75067281
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Een vrachtwagenbedrijf? Bedoel je een transportbedrijf of een garage?

Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods

En die ps is wel weer waar.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:18:27 #232
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75067283
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vrouwen met lang haar

Vrouwen die roken

Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk: "Zullen wij even een cabine delen? "
Inderdaad Sowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
pi_75067302
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

MIJN IDEALE VROUW.

Leeftijd ?
Ik gok dat ze ouder is dan jij.
pi_75067320
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vrouwen met lang haar

Vrouwen die roken

Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
pi_75067328
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Inderdaad Sowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:20:32 #236
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75067353
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Ok, ok, je hebt een punt Er zitten veel vage types bij.
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
pi_75067390
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Een nachtcollega heeft lang haar. Hadden we die Belg in de loods in Vilvioorde wijsgemaakt dat er een lekker wijf aan kwam en hij zag lang haar. Draait die collega zich om , zie je die Belg:

En wij:
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:22:17 #238
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067418
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

MIJN IDEALE VROUW.

Leeftijd ?
Ongeveer 2 keer jouw leeftijd
pi_75067419
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Een vrachtwagenbedrijf? Bedoel je een transportbedrijf of een garage?

Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods

En die ps is wel weer waar.
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.

Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur

Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
pi_75067421
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
Eerst zien dan geloven.
Verkapte pics post
pi_75067446
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ongeveer 2 keer jouw leeftijd
Ben jij ouder dan ik?

Ik dacht dat je jonger was.
pi_75067488
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.

Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur

Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.

De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
pi_75067618
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.

Ja, dat klopt, ze reden wel wat verder dan Nederland, ik moet zeggen dat er ook nette Polen naar binnen kwamen, tot mijn verbazing, gelukkig zaten er ook nog nette mensen tussen.

Ps, bij dat bedrijf konden chauffeurs ook douchen, soms zag je een chauffeur de vrachtwagen instappen en een week of twee weken later kwam die in dezelfde kleren weer terug, alleen dan smeriger.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:28:13 #244
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067648
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ben jij ouder dan ik?

Ik dacht dat je jonger was.
Scheelt een paar jaartjes idd
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.
pi_75067693
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Scheelt een paar jaartjes idd
SPOILER
[..]
quote:
Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.
Als je dubbelbemand bloemen rijdt wil het niet altijd lukken.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:43:41 #246
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75067797
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef RealZeus het volgende:
SPOILER
* bitchslap *
pi_75067892
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:43 schreef druppelkut het volgende:

[..]

* bitchslap *
Kom maar kom maar kom maar....

* RealZeus geeft Druppelkut een rollator aan, uiteraard met aanhanger.
pi_75067979

die hangt achter de MAN
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_75068048
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die hangt achter de MAN
pi_75068498
Ik snap nou wel de naam Druppelkut. Iets met oude vrouwen die lekken.

Maar goed, ik zal zo weer in dat pk-wonder met die formidabel schakelende automaat stappen. (Daf 75.310)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')