Ja vooralquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?
Tuinbroek aan, zware shag rokend en zware shag onder hun armen, allemaal kort haar en een mannelijk uiterlijk. En naar zweet stinken natuurlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praatquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja vooral
ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haarVrouwen met lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
MIJN IDEALE VROUW.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
halflang blond haar, meestal los. spijkerbroek (want een rokje is zo lastig helaas) en een nette trui/blouse en uiteraard veiligheidsschoenen. oh ja, ik rook gewoon marlboro. verder heb ik ook een normaal postuur, niet dik en net niet te dun
Dus omdat jij bij een stelletje smeerpijpen gewerkt heb stinken vele chauffeurs? Dan voel je je vervolgens ook verplicht om dat hier nog even te melden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat![]()
Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
Een vrachtwagenbedrijf?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat![]()
Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen met lang haar
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
Ik gok dat ze ouder is dan jij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
MIJN IDEALE VROUW.![]()
Leeftijd?
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen met lang haar
Vrouwen die roken![]()
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
InderdaadSowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
Ok, ok, je hebt een puntquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Ongeveer 2 keer jouw leeftijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
MIJN IDEALE VROUW.![]()
Leeftijd?
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vrachtwagenbedrijf?Bedoel je een transportbedrijf of een garage?
Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods
En die ps is wel weer waar.
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.
Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur
Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
Ja, dat klopt, ze reden wel wat verder dan Nederland, ik moet zeggen dat er ook nette Polen naar binnen kwamen, tot mijn verbazing, gelukkig zaten er ook nog nette mensen tussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.
De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
Scheelt een paar jaartjes iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben jij ouder dan ik?
Ik dacht dat je jonger was.
Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.
De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Als je dubbelbemand bloemen rijdt wil het niet altijd lukken.quote:Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef RealZeus het volgende:* bitchslap *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die hangt achter de MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |