Ah, ik wilde je net een PMmetje sturen met dit topic maar ik zie dat je het al gevonden hebt. Welkom hier.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaal
Ze hebben meer kleuren hoor.. Ook blauw, groen, roze en sommige met de benaming van een (grote) klant..quote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ah, de gele plantenbakken! Die zag ik regelmatig rijden. Ik kwam bij mijn eerste baas nog wel eens in Aalsmeer bij de veiling om spullen te brengen. (Van Rooijen logistiek uit Eindhoven).
Ah, dat wist ik niet. Ik ken alleen de zwarte wagens met gele bakken. Ik zal eens beter op moeten gaan letten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze hebben meer kleuren hoor.. Ook blauw, groen, roze en sommige met de benaming van een (grote) klant..
En wat voor iets is dat prototype dan?quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Telt het ook als je in de auto zat dan?Ik heb geen verder vergelijkingsmateriaal, maar een Amerikaanse is ook wel erg leuk!
En ik mag volgende week proefrijden met een Peterbilt met een nieuw prototype van ons er opMijn eerste keer met een 18-wheeler
Is nog een testproduct, ik kan niet zeggen wat het is. Ik vind het alleen leuk dat ik er mee mag rond gaan rijden omdat ik nog nooit met zo'n Peterbilt gereden heb. Leuk speelgoed, hoewel rommel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat voor iets is dat prototype dan?
Als ze er in Singles alles bij mogen halen kan het hier ook welquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zal ik het maar even compenseren dan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Het zit in de lucht mensen, onze blonde godin is niet de enige met succes
quote:Kusje op je voorhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat las ik niet.
[ Bericht 27% gewijzigd door RealZeus op 08-12-2009 16:18:38 ]
Ghehe, toch bedankt!quote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, ik wilde je net een PMmetje sturen met dit topic maar ik zie dat je het al gevonden hebt. Welkom hier.
Hoelaat ben je op Bleiswijk gemiddeld?quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
meldt!
Vrachtwagenchauffeur (op zaterdag) bij De Winter Logistics. Vervoer bloemen en planten in 't Westland en pendels tussen Aalsmeer, Rijnsburg, Bleiswijk en Naaldwijk
Joh, het zit in een klein hoekje, en je loopt er tegenaan zonder dat je het zelf door hebt. Ik heb het tot nu toe ook niet willen geloven, maar het is écht waar. Ik ken haar van gezicht al 2 jaar, we zitten op dezelfde opleiding, zij een jaar onder mij. En eerlijk gezegd, als ik er naar had gezocht had ik háár waarschijnlijk nooit gevonden. Zij had gewoon een verhaal, en daar heb ik eens naar geluisterd. Resultaat is dat ze mee uit ging met de rest van mijn kluppie, et voila. God mag weten hoe ik het hem geflikt heb, zou het waarschijnlijk ook niet kunnen reproduceren, maar het is toch gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zal ik het maar even compenseren dan?![]()
En om het ontopic te houden: ik moet straks op kantoor bij de hoofdplanner komen om iets door te nemen. Het zal mij dus benieuwen hoe ze ons het leven nu weer zuur gaan maken.
Verschilt. Ik kom niet heel erg veel op Bleiswijk. En áls ik er kom, is het heel erg verschillend hoe laat...quote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef motaro het volgende:
[..]
Ghehe, toch bedankt!
[..]
Hoelaat ben je op Bleiswijk gemiddeld?
Ik ga vaak met een maatje van me mee, die meestal een uurtje of 10 daar staat..
Uurtje of 11 weg en dan zie ik jullie meestal nog wel rijden.. van die P serie's..
quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geeft niks, kun jij ook niks aan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef druppelkut het volgende:
Hey Alexxxxx,
Zat net een beetje op dat forumpje van je te loeren, in de MAN TGA sectie uiteraard, zie ik daar toch wel een paar auto's die ik ken en waar ik de chauffeur ook van ken
Moeten ze die rit ook nog hebben hequote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Die gaat mee naar Spanje tussen kerst en oud/nieuw
Geef even door aan je collega's dat ze wat beter moeten opletten als ze richting kruispunt rijden, hoe vaak ik niet bijna met mijn auto bovenop een auto van jullie heb gezeten als ze dat gat uit komen is niet meer op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongens bestuur ik.. (heb geen vaste wagen, en geen LZV-rijbewijs; die rij ik dus ook niet)
Welk kruispunt?quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Geef even door aan je collega's dat ze wat beter moeten opletten als ze richting kruispunt rijden, hoe vaak ik niet bijna met mijn auto bovenop een auto van jullie heb gezeten als ze dat gat uit komen is niet meer op 1 hand te tellen.![]()
Tevens, ik zou helemaal gek worden als ik bij de Winter zou rijden, die tuinders zitten in de kleinste en smalste uithoeken die je maar kan bedenken
Wij hebben ook een hoop kutklantjes in the fucking middle of niks. Ons motto: Nauw is het lekkerstquote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welk kruispunt?
En uh, wij kunnen natuurlijk wel extra goed sturen, aangezien we oefenen bij al die tuinders
Knap hè?quote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
kuttuinders, kutwestland in het donker op van die smalle dijkjes achteruit het erf op
Bloemen heb ik nooit gereden en zal ik ws ook nooit gaan doen. Dit door al de slechte verhalen die ik erover hoor zo her en derquote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Klonk het volgende:
dat kan ik, maar wat had ik er een pleurishekel aan, heb ook in de bloemen gereden, kweker veiling vooral
Het is maar wat je wil, ik ken er ook die er een moord voor zouden doen om terug te mogen... Die geilen gewoon op alles doen wat niet mag, ongekend blazen, afgebeuld worden, en er lichamelijk nog aan kapot gaan ook. Ach ja, ieder z'n meugquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Bloemen heb ik nooit gereden en zal ik ws ook nooit gaan doen. Dit door al de slechte verhalen die ik erover hoor zo her en der
vergeet geestelijk kapot gaan niet, dat is mij overkomenquote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil, ik ken er ook die er een moord voor zouden doen om terug te mogen... Die geilen gewoon op alles doen wat niet mag, ongekend blazen, afgebeuld worden, en er lichamelijk nog aan kapot gaan ook. Ach ja, ieder z'n meug
Soort zoekt soort?quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
vergeet geestelijk kapot gaan niet, dat is mij overkomen![]()
doe het nu een stuk rustiger aan en als ik een auto bestuur is dat een busje vol vrolijke zwakbegaafden
quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Soort zoekt soort?
Sorry, té gemakkelijk
Westlandquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
kuttuinders, kutwestland in het donker op van die smalle dijkjes achteruit het erf op
Herkenbaar.. Gooide per ongeluk ook een keer mijn citytrailer voor een auto.. Maar even handje opgestokenquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Daar bij het kruisje, ik kom dan uit de richting van de pijl.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Bootje84 het volgende:
Herkenbaar.. Gooide per ongeluk ook een keer mijn citytrailer voor een auto.. Maar even handje opgestoken
QFTquote:
Ah op die fiets, wel jammer anders had ik je waarschijnlijk nog wel op de foto ;-)quote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verschilt. Ik kom niet heel erg veel op Bleiswijk. En áls ik er kom, is het heel erg verschillend hoe laat...
Jup, rij er elke dag overheen met de auto. Met 50 km/h is het nog steeds een flinke stuiter. En dat is dan in de auto. In de vrachtwagen stuiter je door het dak heenquote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef druppelkut het volgende:
Ow ja, zit er net opeens aan te denken.
welke randdebiel heeft er opeens besloten dat er een drempel op de toerit naar de A16 vanaf de A15 moet liggen? Komende uit de richting Europoort?
Zie vanaf de verte een bord staan dat je nog maar 70 mag, doe je dat netjes, vlieg ik me daar toch die drempel over
Dat was de 2e cabineopruiming deze week ??quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef druppelkut het volgende:
Ow ja, zit er net opeens aan te denken.
welke randdebiel heeft er opeens besloten dat er een drempel op de toerit naar de A16 vanaf de A15 moet liggen? Komende uit de richting Europoort?
Zie vanaf de verte een bord staan dat je nog maar 70 mag, doe je dat netjes, vlieg ik me daar toch die drempel over
Nee, net niet gelukkig. Alleen mijn telefoon vloog uit de houder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was de 2e cabineopruiming deze week ??
moet je ff aan de BAG vragenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, net niet gelukkig. Alleen mijn telefoon vloog uit de houder.
Even een vraagje:
U weegt 67 ton. Mag u zo gaan rijden?
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Even een vraagje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja.RoflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik ga morgen (voor de 2e keer) lessen voor LZV en donderdag afrijden. Nog meer LZV-chauffeurs hier?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongens bestuur ik.. (heb geen vaste wagen, en geen LZV-rijbewijs; die rij ik dus ook niet)
Op mijn ouwe MAN had ik dan nog 33 ton laadvermogen over op de doorlopende ontheffing, en met een discokar erbij nog 83quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Even een vraagje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |