Kon ik maar moe worden.quote:Op maandag 7 december 2009 05:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedenacht zul je bedoelen,ik ga nu slapen.
Tip voor je: even een energydrankje drinken.quote:
Ik ga dromen van een prachtige vrouwquote:Op maandag 7 december 2009 05:29 schreef druppelkut het volgende:
Wisseling van de wacht dus.
Slaap lekker RZ
Ik zal het eens proberen, ben toch al klaarwakker dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 7 december 2009 05:34 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Tip voor je: even een energydrankje drinken.
Klinkt misschien heel stom maar het is echt zo. Om in slaap te vallen heb je energie nodig. Als je te moe bent heb je geen energie meer en kun je niet meer in slaap komen. Een paar druivesuikersnoepjes of een energydrankje doen dan wonderen!
Dat moet MAN zijn. Volledig luchtgeveerd. Of ben ik nu bevooroordeeld?quote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou ok. Ik had dus met m'n lompe harses tegen de baas gezegd dat ik me sterk aanbevolen hield als ie tussen kerst en oud en nieuw nog een ritje Spanje kwijt moet. Geloof dat ik dat toch nog even moet overleggen nu enzo
En anders gaat ze maar mee:
Ohja, het moest ontopic he? Hmmkay.
Welk merk heeft de beste cabinevering, Daf of Scania?
Scania ook. Maar die vering is evengoed kut. Ik opteer voor Dafquote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat moet MAN zijn. Volledig luchtgeveerd. Of ben ik nu bevooroordeeld?
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef druppelkut het volgende:
Dit soort praat mag niet meer van ome Klonk.
We mogen alleen over vrachtwagens en aanverwante zaken praten. Niet meer over persoonlijke zaken die chauffeurs meemaken
If you can't beat them, join themquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag wel, maar ehmm, ach fuck it, mag allemaal
Telt het ook als je in de auto zat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef druppelkut het volgende:
Dit soort praat mag niet meer van ome Klonk.
We mogen alleen over vrachtwagens en aanverwante zaken praten. Niet meer over persoonlijke zaken die chauffeurs meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |