En dan kom je met zo'n kuttopic? Had toch iets spannenders verwacht...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wou het al eerder posten maar door het beleid hier op fok kon ik toen weinig posten
vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 3 december 2009 17:33 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe komt hij daar nu weer terecht![]()
Ik heb het ook wel eens gehad, rustig mijn TomTommetje volgen en opeens midden in een woonwijk staan. Zo krap als dit heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.
Je moeder was laatst wel heel krap. In haar anus dan. Van voor zal het wel heel ruim geweest zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
TS woont in een krappe pauperbuurt.
iddquote:Op donderdag 3 december 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Want er rijdt een vrachtwagen.. boehoe
Ik hoop dat je onder een vrachtwagen loopt terwijl je weer een van je hebbedingetjes koopt die hij net heeft gebracht.quote:
Beetje lastig om eronder te lopen. Veel te lang daarvoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ik hoop dat je onder een vrachtwagen loopt terwijl je weer een van je hebbedingetjes koopt die hij net heeft gebracht.
Mijn god, kun je ook nadenken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beetje lastig om eronder te lopen. Veel te lang daarvoor
Ik bestel via internet. Koerier brengt in busje.. niet in vrachtwagen
Ik woon niet in een boerderij, maar in een dorpje ,( 9000 inwoners ) en ja, hier komen ook vrachtwagens, om de winkels te bevoorraden. Zeur ik daar over? nee. Zonder transport staat alles stil.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
idd
Dat ik nou niet op een of ander kk weiland woont waar 1000 van die vrachtwagens naast elkaar kunnen keren voor je kk boerderij![]()
:R :R
TS woont in een rijtjeshuisquote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
TS woont in een krappe pauperbuurt.
Vuilstortplaats heeft ook zijn nadelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:07 schreef siekman het volgende:
haha ik heb lekker geen straat voor mijn huis
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn god, kun je ook nadenken?
Jij denkt zeker dat de website waar je besteld een grote fabriek is, waar een bestelbusje voor komt rijden om jouw doosje naar jouw adres te brengen?Daar zijn helemaal geen vrachtwagens voor nodig.
En ben je ooit bij de supermarkt geweest? Raad eens: Die worden met de vrachtwagen bevoorraad.
Ooit bij een tankstation wezen tanken? Raad eens hoe die benzine of diesel daar in de grond komt.
etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |