Welnee. Gewoon rechtdoor rijden zonder te sturen tot je trekker helemaal in de punt van de bocht staat. Dan het ding in de achteruit, en het stuur er helemaal onder. Dan stukje bij beetje iedere vierkante cm die er ligt gebruiken. De opleggert zwaait dan net voorbij die rooie auto, en aan de voorkant zal het ook vanzelf wel goedgaanquote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Als hij écht wil.. denk ik dat hij achteruit een goede kans maakt; kan hij nog een keertje ophalen in de vakken naast die rode auto.. ik zeg dat het kan![]()
Moet 'ie wel FF zien te keren ergens daar
Hier hebben ze toch kooiapen voor uitgevonden ??
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:25 schreef blup het volgende:
Ik sla nimmer niet woonwijken in, als het echt moet zet ik hem neer en ga ik voorverkennen.. Dat soort taferelen probeer ik echt te vermijden.
Ik zeg van niet. Die rode auto staat in de weg en dan nog betwijfel ik of hij de bocht kan halen. Door de bladeren heen zie ik ook auto's staan en ik ben bang dat hij dan last gaat krijgen van zijn kopschot.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Als hij écht wil.. denk ik dat hij achteruit een goede kans maakt; kan hij nog een keertje ophalen in de vakken naast die rode auto.. ik zeg dat het kan![]()
Moet 'ie wel FF zien te keren ergens daar
Hier hebben ze toch kooiapen voor uitgevonden ??
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, geef mij maar industrieterreinen.
Het zal wel de beste keuze zijn. Ga je verder met je flirt van het feestje of heeft hij zijn relatie wel aangehouden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb net de knoop doorgehakt en de relatie die ik had verbroken.
Ik kon er niet meer tegen.......
Ik snap mezelf gewoon niet meer
Denk het. Nee. Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Het zal wel de beste keuze zijn. Ga je verder met je flirt van het feestje of heeft hij zijn relatie wel aangehouden?
Goed excuus om wat extra uurtjes op de vrachtwagen te pakken. Een paar internationale ritjes doen je goed in zo'n situatie. Met natuurlijk zeer luide muziek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Denk het. Nee. Ja
* zet Superior van Tim Christensen eens zeer luid aan *
Volgens mij heeft hij een stuurasquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Die rode auto staat in de weg en dan nog betwijfel ik of hij de bocht kan halen. Door de bladeren heen zie ik ook auto's staan en ik ben bang dat hij dan last gaat krijgen van zijn kopschot.
Met een stuuras had hij het gered als die rode auto er niet gestaan had.
Maar goed, dan heb je verderop nog een paar paaltjes.Wie rijdt er ook met zijn drie-asser een woonwijk in.
Volgens mij is het een doodordinaire tautliner met starre assenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een stuuras![]()
Zonder maakt hij idd geen schijn van kans zonder Tita Tovenaar als bijrijder![]()
@ DruppelBep : we gaan toch nie in een dippie zitten he
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef druppelkut het volgende:
Mijn wagen staat nu eindelijk bij de dealer voor de remmen... eindelijk
Zou willen dat ik ff weg kon hier. zit mezelf gruwelijk in de weg namelijk. Laat mij maar rijden naar zuid spanje/italie en dan naar de poolcirkel. gewoon weg...
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het een doodordinaire tautliner met starre assen
Starre assen. Maar dat zie je ook aan de manier hoe hij staat natuurlijk, de trekker staat haaks onder de oplegger en de assen staan recht. Met stuurassen had hij de bocht veel korter moeten nemen, als hij zo stond als op de foto met een of meerdere stuurassen was hij nog verder van huis geweest omdat de achteroverbouw veel verder uitzwaait.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het een doodordinaire tautliner met starre assen
Leuk, hoe meer chauffeurs hier hoe beterquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:19 schreef Redbaron het volgende:
goh kan eindelijk weer posten:P
Hier nog een chauffeur![]()
![]()
Wat voor een oelewapper moet je wel niet zijn om met een 3-asser een wijk in te draaien, in de problemen te komen en stug doorrijden
Jow RealZeus!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Denk het. Nee. Ja
* zet Superior van Tim Christensen eens zeer luid aan *
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jow RealZeus!
Wil je het in 3-voud aangetekend thuisgestuurd of wat?
Da's een buschauffeur, geen vrachtwagenchauffeur.quote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef LoempiaLiza het volgende:
Hier ook weer een chauffeur.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef druppelkut het volgende:
domme actie in de kroeg net. ga niet vertellen wat. is een beetje dom maar wel erg lekker
niets van dat alles. maar wel heftig gezoend.quote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]Een gangbang?
Je hebt stiekem laten nemen aan de bar?
Er zat iemand met zijn vingers op bepaalde knopjes te drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mij de eerste keerquote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Redbaron het volgende:
wat is daar voor doms aan?
doe ik ook wel ns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zeker niet!quote:Op zondag 6 december 2009 21:34 schreef Redbaron het volgende:
voor alles moet een eerste keer zijn toch?
of heb je er spijt van?
quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Sounddragon het volgende:da's geen wennen maar genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcam !!!!quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zeker niet!
Ga zo lekkere sex hebben denk ik. Ik weet namelijk wat een vrouw lekker vind en zij ook (hoop ik)
Ik heb stickers op m'n triangel. Maar ben er deze week achter gekomen dat ik veel verder kan gaan alsquote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef Redbaron het volgende:
dan was het dus ook geen domme actie:\![]()
Domme actie is je triangel krom rijden omdat je aan andere dingen denkt
Jij vráágt echt om een inkoppertje hequote:Op zondag 6 december 2009 21:49 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Waar is de smilie met de middelvinger als je hem
nodig hebt?
Je hebt chauffeurs en.........quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Redbaron het volgende:
gewoon terug drukken![]()
misschien in januari terug op de combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |