Op de Haarlemmerdijk in Amsterdam heb ik ooit een boete van 180 euro gehad omdat ik met een 9 ton (leeggewicht, hij ging gelukkig niet wegen) zware bakwagen daar was terwijl de restrictie veel lager was (ik weet het niet meer, kan 3.5 of 7.5 ton geweest zijn).quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Ik moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt druppelquote:Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.
Beide zijn afgelopen omdat ik dacht dat we iets hadden met elkaar en ik ging er ook helemaal voor.
Bij de eerste kwam ik er na 4 jaar achter dat hij al minstens 3 jaar vreemd ging met zijn ex. Dat doet heel erg zeer. De tweede eindigde toen ik in het ziekenhuis terecht kwam omdat hij me bont en blauw sloeg. Dat deed overigens minder zeer dan de eerste
Nu sta ik eindelijk weer open voor een relatie. Die vind ik dan in mijn huidige vriend (43 jaar oud, 1 kind en zonder verdere problemen) waar ik helemaal verliefd op ben.
Kom ik gisteren me toch een vent tegen zeg.......
Veel praten met elkaar, de klik is er, beide problemen gehad in het verleden (relatietechnisch). Dat praatte wel zo makkelijk! Wij begrepen elkaar 100%.
1 klein probleem. Ik heb een relatie en hij heeft een relatie. Maar toch is een een soort van dierlijke aantrekkingskracht.
Zo erg, dat ik er nu wakker van lig. Hij ook trouwens. Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
grmbl
Heb je foto's/vervoerder? Daar komt veel bekends langs voor mij...quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef TommyGun het volgende:
Da's klote! Bij Son (A58) zojuist ook 'n gekantelde vrachtwagen, chauffeur zit bekneld.
Er zitten veel te veel slapers bij de automobilisten. En de vrachtwagenchauffeurs krijgen maar de schuld als ze gesneden worden of wat dan ook.quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Meteen in de container pleuren die auto en weg ermee, het is toch een schrootbak?
Je zou overigens verwachten dat zo'n combinatie wel zichtbaar is, maar niets is dus minder waar
Nope, enkel dat deze droge mest vervoerde. Klik.quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je foto's/vervoerder? Daar komt veel bekends langs voor mij...
Ja, vertel mij wat... Lees maar eens een gemiddeld Fok! topic over chauffeurs in KLBquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Er zitten veel te veel slapers bij de automobilisten. En de vrachtwagenchauffeurs krijgen maar de schuld als ze gesneden worden of wat dan ook.
Ik ben zelf enkel automobilist, maar mijn vader is chauffeur dus ik weet waar ik over praat.
Ach, bekijk het van de zonnige kant. Kun je eindelijk lekker je cabine eens opruimen en alles indelen zoals je het eigenlijk wiltquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef druppelkut het volgende:
En ik kon mijn cabine weer opnieuw inrichten
Alles lag op een andere plek als waar het hoorde.
Hmm, droge mest. Daar ben ik niet bekend in, ik ben toch benieuwd naar foto's. Vandaag 112brabant maar eens in de gaten houden dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nope, enkel dat deze droge mest vervoerde. Klik.
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3446quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hmm, droge mest. Daar ben ik niet bekend in, ik ben toch benieuwd naar foto's. Vandaag 112brabant maar eens in de gaten houden dan.
Die foto's gaan nog lang in de kantine hangen daar in Sittardquote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3446
http://www.stassensittard.nl/ dus
Deze is blauwquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zie ik Ridocar wel eens rijden met zijn MAN en zijn groene koelkast.
Leuk met een tanktrailerquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen daar. Dat is namelijk een verdomd nare knik. Negatief camber. Ik rijd daar vaak maar zeer langzaam. Zelfs dan begint de hele combinatie te zwiepen
Dat is inderdaad een kutpunt, de weg knikt daar net iets meer dan in een normale snelwegbocht en dan ook nog eens negatief camber inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen daar. Dat is namelijk een verdomd nare knik. Negatief camber. Ik rijd daar vaak maar zeer langzaam. Zelfs dan begint de hele combinatie te zwiepen
Sja.. maar het blijft een feit dat als je niet kijkt, je ook niet ziet; ook al staan er zwaailichten op en aan..quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Meteen in de container pleuren die auto en weg ermee, het is toch een schrootbak?
Je zou overigens verwachten dat zo'n combinatie wel zichtbaar is, maar niets is dus minder waar
Je hebt gelijk, fietsers die nergens naar kijken met zo'n gore MP3 speler in hun kop moeten ze de hoogste bekeuringen geven... Je mag al niet bellen in de auto, waarom dan wel jezelf afsluiten op de fiets met hardcore op volume 180?quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja.. maar het blijft een feit dat als je niet kijkt, je ook niet ziet; ook al staan er zwaailichten op en aan..
Al zoooo vaak gehad.. ik rij meestal met in mijn achterhoofd dat men je gewoon niet ziet.. en dat werkt prima.
Kan het alleen maar meevallen als er af en toe eens eentje wél kijkt![]()
Ongeveer 75% van de fietsers tegenwoordig hebben buiten oogkleppen op en overal schijt aan, ook nog eens zo'n gore #$$%^#$%^#$@%#$%^MP3 speler in hun harses gepropt![]()
@ Lekgootje; een mooie kans om je matras om te draaien dus, en FF het beddengoed te verschonen![]()
Ik had in het begin altijd mijn koelbox op een traytje op het bed staan, maar dat leer je snel genoeg af
Of een balg van de luchtvering die er geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je dan op dat moment ook nog een klapband krijgt ben je de lul, zie foto's.
Ik denk dat ze zich laat berijden door een chauffeur.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
Je hébt er een.. vertel eens.. 2 mans transport bedrijf ?? of ben je directeur en laat je je rijden ??
Altijd leuk, een hoopje chauffeurs bij elkaar. Levert altijd de mooiste praat opquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich laat berijden door een chauffeur.
Ach, wat schattig. Zo naief.quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef druppelkut het volgende:
Leuk als er ook nog eens wat vrouwvolk tussen loopt. Moeten de mannen zich inhouden
Ok, dat klink wel aannemelijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef druppelkut het volgende:
Mijn ervaring is dat als je ergens voor de eerste keer komt de mannen een beetje schrikken en niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. Na een tijdje gaat dat wel over.
Vooral als je zelf met dat soort praat begint
quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef druppelkut het volgende:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen is mannen nafluiten. Dat kennen ze niet en snappen ze niet. Andersom is het heel normaal
quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef druppelkut het volgende:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen is mannen nafluiten. Dat kennen ze niet en snappen ze niet. Andersom is het heel normaal
Hoh, daar heb ik er ook nog een mooie van. Wij hebben een hele serie klantjes waar je rare dingen moet doen met je vering om het lossen überhaupt te overleven. Zo ook bij een klantje in Recklinghausen. De put daar is geschikt voor zijn eigen autootjes, die maar net recht staan. Lees: met je oplegger sta je in een levenslinke helling, en de enige manier om daar wat aan te doen is de vering van de oplegger hélemaal omhoog, en van de trekker hélemaal naar beneden. En dan is het te doen, als je weet hoe je een manshoge pallet patat met je pompwagentje kunt afremmenquote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of een balg van de luchtvering die er geen zin meer in heeft.
De beste baas was gewoon diep onder de indruk van je charmesquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef druppelkut het volgende:
<scheldkannonadr inclusief alle mogelijke krachttermen, ziekten en verwensingen>
Opa op snorfiets steekt ongeveer 20 meter voor mijn neus de weg over.
Gevolg: 22 blokkerende wielen en een auto achterop de aanhanger
ik reed slechts 60 en ben onzichtbaar, zelfs voor bejaarden
Die 4% zitten hem in dat ouwe baasjequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef druppelkut het volgende:
Onderhoud is bij ons blijkbaar een vies woord.
Ik loop al 2 weken te zeuren dat de remvoeringen op de sleepas bijna op zijn (<10%).
Bel ik net de planner weer daarover en zegt ie dat ie er niks van weet
inmiddels nog maar 6% over. Volgens MAN levensgevaarlijk omdat de remmen dan spontaan vast kunnen slaan
quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zie ik Ridocar wel eens rijden met zijn MAN en zijn groene koelkast.
Dat is ook de reden dat ik met dit soort dingen altijd rechtstreeks met de baas praat (volgens mij tot grote ergernis van de planners, maar dat kan mij niet zoveel boeien)quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb ook zelf naar de garage gebeld. Nadat ik de baas opgebeld had
Sorry planner, dan slaan we jou maar over!
Mijn baas vond het belachelijk dat ik met 6% rondreed.
De rest van de voeringen zitten rond de 50%
Ik moest een keer ladebn met een redelijk lage trailer, dus de luchtvering omhoog gezet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
- Klappend luchtbalg verhaal -
Lekker slordig, een gastank laten zittenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben harde klappen wel gewend. Sta regelmatig bij een schredder. Als daar een gasfles of een auto met volle benzinetank in wordt gedaan wil zo'n schredder wel exploderen.
Dan beweegt de grond waar je op staat, deinst de auto voor een goeie en vliegen de stukken ijzer je om de oren
Gotta love itquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben harde klappen wel gewend. Sta regelmatig bij een schredder. Als daar een gasfles of een auto met volle benzinetank in wordt gedaan wil zo'n schredder wel exploderen.
Dan beweegt de grond waar je op staat, deinst de auto voor een goeie en vliegen de stukken ijzer je om de oren
Uhm....quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekker slordig, een gastank laten zitten
Woon jij trouwens in Brabant druppel?
Nouja, ik dacht dat ik af en toe tussen de regels door wat Brabantse uitspraken zag vallenquote:
Dit is gezien een eerdere post van jou een uitspraak met dubbele lading.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben harde klappen wel gewend.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is gezien een eerdere post van jou een uitspraak met dubbele lading.
Bij ons was er ooit eens iemand zo handig om ook uit de auto te springen zonder de handrem aan te trekken. Gevolg: de auto begon te rollen door het afschot in het terrein, en liep zo tegen een andere auto aan die 30m verderop stond. En die oplegger wonquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Barcaconia het volgende:
Luchtbalgen geven dus blijkbaar wel een mooi concert als ze klappen. Ik ben blij dat ik dat nog nooit gehoord heb.
Laatst wel een chauffeur bij ons die voor het dock ging staan en zijn deuren open wilde gaan doen. In een vlugge reflex sprong hij uit de auto maar vergat zijn handrem. Hij probeerde de trekker nog met de hand tegen te houden () maar hij klapte behoorlijk tegen het dock. Gelukkig weinig schade, hij stond slechts een meter of anderhalf van het dock af dus het viel mee, maar dat geeft ook wel een geluid waar veel mensen binnen lijkbleek van worden
Ghehehehquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is gezien een eerdere post van jou een uitspraak met dubbele lading.
Laat dan iig ook de directie of iig de chef van de planner weten dat het zo gaat. Jij hebt er natuurlijk niks over te zeggen wie de boete betaalt en officieel mag je dat werk gewoon weigeren (hoewel we allemaal weten dat zoiets niet goed is voor de verhoudingen op het werk...).quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:24 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Gheheheh
Zo, rij en rusttijden worden nu ook aan de laars gelapt. Ik ben bij het laatste adres, en omdat ik moest lossen omdat het daar dicht ging ben ik over mijn rijtijd heen met 13 minuten. Niet heel erg of zo, op te lossen met een kwartiertje extra pauze.
Ik bel naar de zaak om ze dat te vertellen. En dat ik daardoor morgenvroeg pas om 7 uur kon vertrekken.
Nee, meneers mening was anders. Ik moest gaan rijden en morgen gewoon om 6 uur rijden.
Heb m wel verteld dat de boete NIET voor mij is maar voor hem!
Sukkels
Kom ik wel aan mijn rusttijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
Dat wordt inderdaad een stevige danMoet je ook de agent nog een keer uitschelden en tegen zijn auto aanrijden. Dan heb je waarschijnlijk een gratis overnachting te pakken
Het is wel jouw rijbewijs en jouw portemonnee, ik zou je planner voorstellen een dagje van plaats te wisselen. Gewoon om dat het kan. Ik ben in dat soort dingen heel simpel: als ik het zelf moet betalen dan maak ik dus ook zelf uit of ik voldoende pauze maak of niet. En als meneer planner het daar niet mee eens is, heeft ie pech. Ik zit achter het stuur, en die auto is nog altijd niet op afstand bestuurbaar. Dus laat 'm z'n best maar doenquote:
Alleeeeeeez meneereke, als ik U een schop in uw kinderbijslag verkoop, wilt u mijn tacho dan eens uitlezen? En zet 'm meteen ook ff op de weegbrug als je wilquote:
Dan komt het opeens heel dicht bij ja, en dan te bedenken dat dat iedereen kan overkomen... Sterkte in ieder gevalquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef RealZeus het volgende:
Een collega die ik in Vilvoorde altijd tegenkwam en die ik donderdag nog een prettig weekend wenste is dit weekend plotseling overleden aan een hartstilstand.Slechts 45 jaar oud.Ik kan er met mijn verstand nog niet bij en hoop eigenlijk op een hele slechte grap ook al weet ik beter.
Kut man.. zo kan het leven ook zijn (en dus eindigen)quote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef RealZeus het volgende:
Een collega die ik in Vilvoorde altijd tegenkwam en die ik donderdag nog een prettig weekend wenste is dit weekend plotseling overleden aan een hartstilstand.Slechts 45 jaar oud.Ik kan er met mijn verstand nog niet bij en hoop eigenlijk op een hele slechte grap ook al weet ik beter.
So suck it, before it sucks youquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kut man.. zo kan het leven ook zijn (en dus eindigen)![]()
Mijn ouweheer viel op 41 jarige leeftijd ook ineens om 's ochtends toen hij in zijn auto wilde stappen op de zaak.. aan het einde van die middag was ik wees![]()
Life sucks, and then you die
You don't marry bitches; you just fuck 'emquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef druppelkut het volgende:
Life is a bitch. And then you marry one.
Dat was ook mijn gedacht inderdaad. Af en toen loop ik me overal druk over te maken maar vannacht had ik echt zoiets van:"Waar gaat het over.."quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan komt het opeens heel dicht bij ja, en dan te bedenken dat dat iedereen kan overkomen... Sterkte in ieder geval
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You don't marry bitches; you just fuck 'em
Sja, distributie rijden wilde je toch niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nachtchauffeur, dat kan ik wel vergeten.
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
Het chauffeursleven is gewoon de pest voor je sociale kontakten.. has always been, and will always be so
Het verschilt:quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef blup het volgende:
Ik werk van 6:30 tot om en nabij 15:00 nu, sociaal genoeg lijkt me. Hoog seizoen is het 06:30 tot 21:00
En als je 50 minuten de andere kant op rijdt, waar ben je dan? Als in: is daar niet wat beters te vinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het verschilt:
Ik heb 4 diensten en die wisselen elkaar af:
Deze week heb ik bijvoorbeeld ma,wo,do van 22.00u tot 6.00u en di en do van 19.00 tot 7.30u, volgende week is dat waarschijnlijk andersom.
En dan hebben we nog een week waarin het wisselt tussen de twee volgende diensten: de ene dag van 14.30u tot 0.00 en de volgende dag van 13.00u tot 03.00.
Er zijn ook nog diensten die er als volgt uitzien:
de ene dag van 19.30 tot 2.30u en de volgende dag van 14.00 tot 6.00u
en een dienst waarbij je elke dag van 19.00u tot 7.00u werkt en een dienst waar een vaste chauffeur op zit van 20.00u tot 5.30u
Als die vaste chauffeur weg is zal die laatste ook wel gemengd worden.
Daarbij woon ik 50 minuten van de zaak af dus je kunt wel nagaan waarom ik met sommige diensten niet heel blij ben.
Nee,dan was ik al weg geweest.Nou moet er weer een chauffeur op mijn pasje rijden want er moet een extra auto en die chauffeur heeft geen uren genoeg meer. Ik vraag me wel eens af of ik voor een transportbedrijf werk of een frauderende criminele organisatie.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je 50 minuten de andere kant op rijdt, waar ben je dan? Als in: is daar niet wat beters te vinden?
Ik ben nieuwsgierig, vooral wat betreft de verschillen met hier in NL.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort hier (US) met een trailer ga lessen. Ik heb nog nooit met zo'n Peterbilt gereden en dat lijkt me toch wel lachen! En een uitgebreid US-rijbewijs is natuurlijk sowieso wel mooi om te hebben.
Lessen kost allemaal toch niet veel dus dat is mooi.
Ik ga er binnenkort eens achteraan bellen. Ik heb een tijdje terug wel in een Kenworth gezeten en ik weet wel dat het van binnen een ontzettend krap ding is. En dat zou je niet zeggen als je het van buitenaf bekijkt.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig, vooral wat betreft de verschillen met hier in NL.
Gewoon niet remmen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef druppelkut het volgende:
Planning? Wat is dat?
Ik had 1 adresje vandaag. Alleen uitlossen. Toen een uur lang geprobeerd de planner te pakken te krijgen![]()
Edit: inmiddels nog maar 4% rem over. M'n dashboard begint heftig te protesteren. Morgenmiddag mag ik naar de garage als de schoenen me nog niet om de oren zijn gevlogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |