Op de Haarlemmerdijk in Amsterdam heb ik ooit een boete van 180 euro gehad omdat ik met een 9 ton (leeggewicht, hij ging gelukkig niet wegen) zware bakwagen daar was terwijl de restrictie veel lager was (ik weet het niet meer, kan 3.5 of 7.5 ton geweest zijn).quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Ik moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt druppelquote:Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.
Beide zijn afgelopen omdat ik dacht dat we iets hadden met elkaar en ik ging er ook helemaal voor.
Bij de eerste kwam ik er na 4 jaar achter dat hij al minstens 3 jaar vreemd ging met zijn ex. Dat doet heel erg zeer. De tweede eindigde toen ik in het ziekenhuis terecht kwam omdat hij me bont en blauw sloeg. Dat deed overigens minder zeer dan de eerste
Nu sta ik eindelijk weer open voor een relatie. Die vind ik dan in mijn huidige vriend (43 jaar oud, 1 kind en zonder verdere problemen) waar ik helemaal verliefd op ben.
Kom ik gisteren me toch een vent tegen zeg.......
Veel praten met elkaar, de klik is er, beide problemen gehad in het verleden (relatietechnisch). Dat praatte wel zo makkelijk! Wij begrepen elkaar 100%.
1 klein probleem. Ik heb een relatie en hij heeft een relatie. Maar toch is een een soort van dierlijke aantrekkingskracht.
Zo erg, dat ik er nu wakker van lig. Hij ook trouwens. Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
grmbl
Heb je foto's/vervoerder? Daar komt veel bekends langs voor mij...quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef TommyGun het volgende:
Da's klote! Bij Son (A58) zojuist ook 'n gekantelde vrachtwagen, chauffeur zit bekneld.
Er zitten veel te veel slapers bij de automobilisten. En de vrachtwagenchauffeurs krijgen maar de schuld als ze gesneden worden of wat dan ook.quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Meteen in de container pleuren die auto en weg ermee, het is toch een schrootbak?
Je zou overigens verwachten dat zo'n combinatie wel zichtbaar is, maar niets is dus minder waar
Nope, enkel dat deze droge mest vervoerde. Klik.quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je foto's/vervoerder? Daar komt veel bekends langs voor mij...
Ja, vertel mij wat... Lees maar eens een gemiddeld Fok! topic over chauffeurs in KLBquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Er zitten veel te veel slapers bij de automobilisten. En de vrachtwagenchauffeurs krijgen maar de schuld als ze gesneden worden of wat dan ook.
Ik ben zelf enkel automobilist, maar mijn vader is chauffeur dus ik weet waar ik over praat.
Ach, bekijk het van de zonnige kant. Kun je eindelijk lekker je cabine eens opruimen en alles indelen zoals je het eigenlijk wiltquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef druppelkut het volgende:
En ik kon mijn cabine weer opnieuw inrichten
Alles lag op een andere plek als waar het hoorde.
Hmm, droge mest. Daar ben ik niet bekend in, ik ben toch benieuwd naar foto's. Vandaag 112brabant maar eens in de gaten houden dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nope, enkel dat deze droge mest vervoerde. Klik.
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3446quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hmm, droge mest. Daar ben ik niet bekend in, ik ben toch benieuwd naar foto's. Vandaag 112brabant maar eens in de gaten houden dan.
Die foto's gaan nog lang in de kantine hangen daar in Sittardquote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3446
http://www.stassensittard.nl/ dus
Deze is blauwquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zie ik Ridocar wel eens rijden met zijn MAN en zijn groene koelkast.
Leuk met een tanktrailerquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen daar. Dat is namelijk een verdomd nare knik. Negatief camber. Ik rijd daar vaak maar zeer langzaam. Zelfs dan begint de hele combinatie te zwiepen
Dat is inderdaad een kutpunt, de weg knikt daar net iets meer dan in een normale snelwegbocht en dan ook nog eens negatief camber inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen daar. Dat is namelijk een verdomd nare knik. Negatief camber. Ik rijd daar vaak maar zeer langzaam. Zelfs dan begint de hele combinatie te zwiepen
Sja.. maar het blijft een feit dat als je niet kijkt, je ook niet ziet; ook al staan er zwaailichten op en aan..quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Meteen in de container pleuren die auto en weg ermee, het is toch een schrootbak?
Je zou overigens verwachten dat zo'n combinatie wel zichtbaar is, maar niets is dus minder waar
Je hebt gelijk, fietsers die nergens naar kijken met zo'n gore MP3 speler in hun kop moeten ze de hoogste bekeuringen geven... Je mag al niet bellen in de auto, waarom dan wel jezelf afsluiten op de fiets met hardcore op volume 180?quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja.. maar het blijft een feit dat als je niet kijkt, je ook niet ziet; ook al staan er zwaailichten op en aan..
Al zoooo vaak gehad.. ik rij meestal met in mijn achterhoofd dat men je gewoon niet ziet.. en dat werkt prima.
Kan het alleen maar meevallen als er af en toe eens eentje wél kijkt![]()
Ongeveer 75% van de fietsers tegenwoordig hebben buiten oogkleppen op en overal schijt aan, ook nog eens zo'n gore #$$%^#$%^#$@%#$%^MP3 speler in hun harses gepropt![]()
@ Lekgootje; een mooie kans om je matras om te draaien dus, en FF het beddengoed te verschonen![]()
Ik had in het begin altijd mijn koelbox op een traytje op het bed staan, maar dat leer je snel genoeg af
Of een balg van de luchtvering die er geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je dan op dat moment ook nog een klapband krijgt ben je de lul, zie foto's.
Ik denk dat ze zich laat berijden door een chauffeur.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
Je hébt er een.. vertel eens.. 2 mans transport bedrijf ?? of ben je directeur en laat je je rijden ??
Altijd leuk, een hoopje chauffeurs bij elkaar. Levert altijd de mooiste praat opquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich laat berijden door een chauffeur.
Ach, wat schattig. Zo naief.quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef druppelkut het volgende:
Leuk als er ook nog eens wat vrouwvolk tussen loopt. Moeten de mannen zich inhouden
Ok, dat klink wel aannemelijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef druppelkut het volgende:
Mijn ervaring is dat als je ergens voor de eerste keer komt de mannen een beetje schrikken en niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. Na een tijdje gaat dat wel over.
Vooral als je zelf met dat soort praat begint
quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef druppelkut het volgende:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen is mannen nafluiten. Dat kennen ze niet en snappen ze niet. Andersom is het heel normaal
quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef druppelkut het volgende:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen is mannen nafluiten. Dat kennen ze niet en snappen ze niet. Andersom is het heel normaal
Hoh, daar heb ik er ook nog een mooie van. Wij hebben een hele serie klantjes waar je rare dingen moet doen met je vering om het lossen überhaupt te overleven. Zo ook bij een klantje in Recklinghausen. De put daar is geschikt voor zijn eigen autootjes, die maar net recht staan. Lees: met je oplegger sta je in een levenslinke helling, en de enige manier om daar wat aan te doen is de vering van de oplegger hélemaal omhoog, en van de trekker hélemaal naar beneden. En dan is het te doen, als je weet hoe je een manshoge pallet patat met je pompwagentje kunt afremmenquote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of een balg van de luchtvering die er geen zin meer in heeft.
De beste baas was gewoon diep onder de indruk van je charmesquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef druppelkut het volgende:
<scheldkannonadr inclusief alle mogelijke krachttermen, ziekten en verwensingen>
Opa op snorfiets steekt ongeveer 20 meter voor mijn neus de weg over.
Gevolg: 22 blokkerende wielen en een auto achterop de aanhanger
ik reed slechts 60 en ben onzichtbaar, zelfs voor bejaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |