Ik teeveepee meequote:Op zondag 29 november 2009 17:35 schreef hetzusjevan het volgende:
teeveepee
*iets met gestichten...quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef theKiD het volgende:
Rijmen en dichten,
zonder mijn broek,
op te lichten
Hoe is het met mevrouw Ophelia?quote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goede vraag![]()
Lui in ieder geval, en in het bezit van een broodje geitenkaas en een mok chocokoffie.
Jij bent gewoon traag...quote:
Dat is op tijdquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef styliste het volgende:
ik zie het nu pas in de op... bob de bouwer![]()
Haha, maakt niet uit hoorquote:
denk dat je nog wel even moet wachten voor hij gaat kokenquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor
existenz doet ook of hij z'n "bijschrift" niet leest
Ik denk dat "even" nog zwak is uitgedruktquote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat je nog wel even moet wachten voor hij gaat koken
jaartje of 50 ?quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat "even" nog zwak is uitgedrukt
hehequote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... dat is misschien wel heel langquote:
je weet maar nooit haha,quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... dat is misschien wel heel lang
ach jah, we zullen zien haha, blij dat ik er niet de hele dag last van heb gehadquote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik wacht met spanning af
En het is misschien gewoon een combi
Dat is wel fijn jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, we zullen zien haha, blij dat ik er niet de hele dag last van heb gehad
dadelijk maar lekker vroeg naar bedquote:
Lekker! Ik heb een slaapdienst, hopelijk slaap ik beter/sneller dan volgende weekquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dadelijk maar lekker vroeg naar bed
haha, als je maar moe genoeg bentquote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb een slaapdienst, hopelijk slaap ik beter/sneller dan volgende week
Ja, inderdaad. Maar vorige week waaide het zo hardquote:
dat kloptquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar vorige week waaide het zo hard
Jij lust geen ansjovisquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan serveer je die apartquote:
quote:
Naar bed, naar bed? ik ben net 6 uur wakkerquote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat liggen jullie toch ammel vroeg op bed!*gaat ook maar*. Morgen naar de tandarts
(en werken
nu al spijt van, al dat zeikvolk).
Ik heb iig al mijn surprisecadeautjes binnen, dus ik kan gaan dichten van de week. Hopen dat ik er dit jaar weer iets leuks van kan maken..
.
kaakchirurg ?quote:Op maandag 30 november 2009 09:26 schreef hetzusjevan het volgende:
9 uur tandartsafspraak, 9:05 stond ik buiten (ik kon om 8.45u al naar binnen omdat iemand voor me z'n afspraak was vergeten). Moet wel naar de kaakchirurg.
Mja.. heb 9 jaar bij de ortho gelopen en die zei al dat m'n mond te klein was dus dat m'n verstandskiezen er sowieso uitgesneden moeten worden anders gaan ze de boel weer verschuiven en dat is natuurlijk zonde van al die jarenquote:
Bij mij ook niet, daarom moet ik dus naar de kaakchirurg.. tandarts ging ze er niet uitkrijgen. Weet helemaal niet hoe zoiets gaat.. en hoeveel last je er naderhand van hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 10:16 schreef styliste het volgende:
he bah. Bij mij zijn ze nog niet eens doorgekomen.. *even afklopt*
Mijn tandarts van vroeger zei dat ook, de tandarts die ik nu heb houdt stug vol dat dat een fabeltje is, maar inmiddels staat één van mijn voortanden behoorlijk scheefquote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja.. heb 9 jaar bij de ortho gelopen en die zei al dat m'n mond te klein was dus dat m'n verstandskiezen er sowieso uitgesneden moeten worden anders gaan ze de boel weer verschuiven en dat is natuurlijk zonde van al die jaren. Heb het alleen drie jaar uitgesteld
bwehe.
Aanklagen die handel!quote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn tandarts van vroeger zei dat ook, de tandarts die ik nu heb houdt stug vol dat dat een fabeltje is, maar inmiddels staat één van mijn voortanden behoorlijk scheef
Ik las het ja...quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef theKiD het volgende:
Gisteren in 013 tijdens optreden van Volbeat is de zonger op t podium in elkaar gestorten het was zo'n fucking goed concert tot dan toe..
vermoeidheid of wat ?quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef theKiD het volgende:
Kaakchirurg de eerste keer, viel bij mij echt 1000% mee.. Dat was liggen in die stoel, spuiten erin voor verdoving, doekje over me gezicht, tang in de bek, en als een mes door warm boter glijdt, gleed mijn tand ook naar buiten![]()
2e maal, voor de andere kant, was een regelrechte hell![]()
![]()
Dat vertel ik maar niet
![]()
Gisteren in 013 tijdens optreden van Volbeat is de zonger op t podium in elkaar gestorten het was zo'n fucking goed concert tot dan toe..
+1.quote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik heb ze alle 4 er gewoon inzitten en ze mogen ook blijven zitten!
hij was blijkbaar ook ziek, en in combinatie met een uitputtende tour ging dat niet helemaal goed...quote:
Hij gaf idd vtv al aan dat hij ziek was.. maar toch niemand teleur wou stellen en is dus gewoon doorgegaan. En het was echt een supergoed optredenquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Guard het volgende:
[..]
hij was blijkbaar ook ziek, en in combinatie met een uitputtende tour ging dat niet helemaal goed...
Volgens de FP is hij alweer ontslagen uit het ziekenhuis.quote:Op maandag 30 november 2009 14:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij gaf idd vtv al aan dat hij ziek was.. maar toch niemand teleur wou stellen en is dus gewoon doorgegaan. En het was echt een supergoed optredenTot aan toen ja..
Ik zeg: alles behalve "kort en pittig", maar ik ben geen man...quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef styliste het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik het wil hebben.
Heren, wat vinden jullie mooi bij een vrouw?
Lang haar!quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef styliste het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik het wil hebben.
Heren, wat vinden jullie mooi bij een vrouw?
Was ik ook niet van plan :pquote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zeg: alles behalve "kort en pittig", maar ik ben geen man...
Ik vind dit soort kapsel mooi bij vrouwen! De laatste is de wat kortere...quote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef styliste het volgende:
[..]
heb ik al. Ik zal eens plaatjes zoeken...
Jij valt op vrouwen met donker haar?quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind dit soort kapsel mooi bij vrouwen! De laatste is de wat kortere...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat niet, maar had geen zin om te gaan zoeken naar kleurenquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef styliste het volgende:
[..]
Jij valt op vrouwen met donker haar?
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ligt maar net aan het gezicht van de vrouw.. sommige mensen staat een pony gewoon voor geen meter, ook zo'n schuine lok niet..
Pffft slecht hoor... Tilburg niet als je thuis zien...quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef hetzusjevan het volgende:
. (Dit was een niet zo subtiele: ik wou dat ik mijn matras van thuis in Tilburg kon hebben, boehoe).
Naar Beneden Sjouwen, Boedelbak, Auto, RIjden, Huis, Uitladen, Omhoog Sjouwen, Klaar?quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef hetzusjevan het volgende:
(Dit was een niet zo subtiele: ik wou dat ik mijn matras van thuis in Tilburg kon hebben, boehoe).
Dan ben je wel in één keer wakkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:12 schreef styliste het volgende:
Hier had iemand de voordeur open laten staan...brrrrr... Goedemorgen!
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel in één keer wakker![]()
(geen weggelopen huisdieren?)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:18 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Nee die was net boven op me gejumpt in bed
ach beter dan dat ie vol op je buik springt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:23 schreef styliste het volgende:
[..]35 kilo op je schenen is niet tof
Buikspieroefeningenquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ach beter dan dat ie vol op je buik springt!
Die van ons vanmorgen ook welquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:18 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Nee die was net boven op me gejumpt in bed
kan gebeuren,quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef styliste het volgende:
Waarom doe ik altijd domme dingen?
Het trapje dichtklappen terwijl je duim er nog tussen zit doet heel auw..
quote:
Ook tentamens volgende week?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:17 schreef aardappel het volgende:
Sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog...
Sirenes?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Al die sirenes hier door het centrum.
Was je wel thuis toen ik het typte?quote:
Nou niet heel speciaal. Lekker in mijn eentje hard doorgewerkt. Echt veel gedaan. En mijn haar zit goed. Zo goed zelfs dat mijn schoonpa net zei: is er iets met je haar? Het zit zo... Mooi..quote:
Ben je al naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou niet heel speciaal. Lekker in mijn eentje hard doorgewerkt. Echt veel gedaan. En mijn haar zit goed. Zo goed zelfs dat mijn schoonpa net zei: is er iets met je haar? Het zit zo... Mooi..
Jep. De lok is mine!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je al naar de kapper geweest?
Mijn god. Dat is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik kwam plotseling, een schok die zich leegmaakte in mijn hoofd als een lepel die de binnenkant van een zachtgekookt ei schoon schraapt."
De slechtste seksscčne in een boek
Ik woon tegenover de brandweerquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef theKiD het volgende:
Gek he?! als de brandweer midden in het centrum zit?
Echt, ophelia, ik vraag me steeds vaker af hoe jij op zulke rare dingen komtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik kwam plotseling, een schok die zich leegmaakte in mijn hoofd als een lepel die de binnenkant van een zachtgekookt ei schoon schraapt."
Oooh, leuk! Vind zo'n lok altijd leuk. Wat had je eerst? Iets heel anders?quote:
Waar de fuck zit de brandweer in het centrum? Kijk ik daar overheen ofzo :/?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de brandweer, misschien was ik toen al op weg naar werk en heb ik m niet gehoord..
Dan wint deze het op het dialoog gebied...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is toch geen centrum man, ik heb het over de piusstraatquote:Op woensdag 2 december 2009 00:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Noordhoekring! Daar bij het Total tankstation!
In de Piusstraat zit ook geen brandweer... Althans ik zou bij god niet weten waar ze moeten zitten... Tilburg heeft ook maar 1 brandweerkazerne volgens mij en dat is die... En jij moet niet zo zeuren over wat wel of geen centrum is, want Noordhoekring valt onder de Cityring, dus als we rekenen dat alles daarbinnen het centrum is dan valt de Piusstraat daar ook niet onder!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch geen centrum man, ik heb het over de piusstraat![]()
. Nooit gezien dat de brandweer daar zat.. ik ben zo oplettend ook
.
Tilburg heeft 2 brandweer kazernesquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In de Piusstraat zit ook geen brandweer... Althans ik zou bij god niet weten waar ze moeten zitten... Tilburg heeft ook maar 1 brandweerkazerne volgens mij en dat is die... En jij moet niet zo zeuren over wat wel of geen centrum is, want Noordhoekring valt onder de Cityring, dus als we rekenen dat alles daarbinnen het centrum is dan valt de Piusstraat daar ook niet onder!
Goedemorgen!quote:Op woensdag 2 december 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg heeft 2 brandweer kazernes
Post centrum = Noordhoekring
Post Vossenberg is hier bij mij achter, bij de hornbach.
Zit tevens groot opleidingsterrein bij
Opleidings gedeelte heeft een aparte toegangspoort, net naast de brandweerquote:Op woensdag 2 december 2009 07:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dacht dat dat alleen opleidingsding was, Maar op zich wel logisch, zeker qua rijtijden!
Heel simpel, Nint las de site van Spits en las het voor....quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Echt, ophelia, ik vraag me steeds vaker af hoe jij op zulke rare dingen komt.
[..]
Dan woon ik er nog net binnenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:04 schreef aardappel het volgende:
Noordhoekring idd deel van de binnenstad, piusstraat maar een heel klein beetje:
http://www.tilburg.nl/stad/ep/channelView.do?channelId=-9187&displayPage=%2Fep%2Fchannel%2Ftl_channel_default_program.jsp&pageTypeId=8540
ik had hem serieus nog niet doorquote:Op woensdag 2 december 2009 07:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heel simpel, Nint las de site van Spits en las het voor....![]()
Mōgge
Dat deel uit de slechtste seksscenes uit een boekquote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben blond vanmorgen volgens mij, wat had je nog niet door?
Sow stoer hoor! En wat doe je dan? Je werkt in een hoogwerker of ben je steward(ess)?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Artbij2 het volgende:
ik kan sinds kort Tilburg van bovenaf bekijken. En ja, van bovenaf is Tilburg nog lelijker dan wanneer je op de grond staat.
Heeft ramses shaffy een internet verbinding daar boven ?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Artbij2 het volgende:
ik kan sinds kort Tilburg van bovenaf bekijken. En ja, van bovenaf is Tilburg nog lelijker dan wanneer je op de grond staat.
Vergeet glazenwasser op Westpoint nietquote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Sow stoer hoor! En wat doe je dan? Je werkt in een hoogwerker of ben je steward(ess)?
* Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy*quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Heeft ramses shaffy een internet verbinding daar boven ?
Ik zou zeggen: doe je ogen dicht, en kom hier niet meer langs met een bericht waar niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Artbij2 het volgende:
waarom roep je mijn hond ?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
* Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy*
ok dan is het goedquote:Op woensdag 2 december 2009 09:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik roep hem niet, ik zeg dat hij omhoog moet kijken
Ik ken hetquote:
Op welk gebied?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft weer zeer goede vooruitzichten sinds gister
Dat zou tof zijn voor hemquote:
Ojeetje, is het al zover!quote:
Sterkte schatjequote:Op woensdag 2 december 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojeetje, is het al zover!
Ik moet zo naar de tandarts
Werkquote:
ben nog niet iemand tegen gekomen die zo gek is om het bij mij vol te houdenquote:
Dankje!quote:
Mooiquote:
Hehequote:ben nog niet iemand tegen gekomen die zo gek is om het bij mij vol te houden
Kan er ook niks aan doenquote:
6 tentamens, waarvan 2 vlak voor kerst waardoor ik maar 1 week kerstvakantie overhouquote:
Fijn..quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Er zit een lek in onze vloerverwarming
Mijn konijntje zit nog steeds buiten. "Vroeger" (mijn oude huis) mocht hij altijd naar binnen, maar dat kan nu niet meer met zijn kooi, haha. Straks als het écht koud is, dan krijgt hij een baalzak voor z'n hok en dat scheelt veelquote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fijn... Ik wou dat ik thuis was, lekker op kantoor, vloerverwarming, hondje naast m'n voeten
(dat beest geniet echt van de vloerverwarming, haha
). Hee Auto_ je konijn staat nu toch wel binnen hč? Of kunnen konijnen tegen de kou? (Ik heb daar dus echt geen verstand van
).
Aawh, okequote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn konijntje zit nog steeds buiten. "Vroeger" (mijn oude huis) mocht hij altijd naar binnen, maar dat kan nu niet meer met zijn kooi, haha. Straks als het écht koud is, dan krijgt hij een baalzak voor z'n hok en dat scheelt veel
Ik wel, maar niet geboren, maar ik neem aan dat Reusel geen eigen topic heeft..quote:
Misschien even maken?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet geboren, maar ik neem aan dat Reusel geen eigen topic heeft..
Ehh nee.. ik heb er maar 3 jaar gewoond na mn geboorte en kom er nog maar eens per jaar voor tandartscontrole.. Reusel is de moeite niet waard.quote:
mooiquote:
unne echte kruikquote:
Haha okéquote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ehh nee.. ik heb er maar 3 jaar gewoond na mn geboorte en kom er nog maar eens per jaar voor tandartscontrole.. Reusel is de moeite niet waard.
El sombrero, slechte busverbinding en verder weinig soepsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef Artbij2 het volgende:
Gast, Reusel is 1000x beter dan tilburg. (Tilburgers zouden beter als Tilburg)
Niet op reageren, hij is herrie aan het trappenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
El sombrero, slechte busverbinding en verder weinig soeps
Nja blijft een subjectief onderwerp. Ben zelf ook niet getrouwt met Tilburg ik woon er toevallig en ik vind het een prima stad. Als ik ergens anders zou moeten gaan wonen ivm relatie, werk of wat anders dan zou ik het ook prima vinden.
Ter ere van wat? Iig bedankt!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet op reageren, hij is herrie aan het trappen
Was vanmorgen ook al
weet niet, vanmorgen was hij ook al aan het zeurenquote:
Ik denk dat het zo wel even genoeg isquote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Artbij2 het volgende:
En daarbij, ik heb een echte baan, ben geen steuntrekker zoals 63% van de tilburgers. Enja, dit is wederom een objectieve observatie.
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Artbij2 het volgende:
En daarbij, ik heb een echte baan, ben geen steuntrekker zoals 63% van de tilburgers. Enja, dit is wederom een objectieve observatie.
En dat was de relkloon weer voor vandaag,quote:
Zolang hij het verschil tussen objectief en subjectief niet weetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Jij beweert wat. Ik hoef me niet te verdedigen.
Een stad lelijk vinden is nog altijd subjectief (eigen mening)quote:Een feit is objectief als het onafhankelijk is van de mening van mensen, als er geen interpretatie bij nodig is
Sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef JeffreyXL het volgende:
haha Crazy wat doe je nu... je verklapt mijn plot. Daarom ging ik de conversatie aan.
Ach je, we hebben er eentje die wel werkt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry
Ik ga wel braaf terug in mijn auto stappen om al steuntrekkend door de stad te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit welk gehucht kom jij dan wel niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Ach je, we hebben er eentje die wel werkt.
Ik heb kliekjes Chinees (Nasi, Babi Pangang, Koe Loe Yuk en Foe Yong Hai) en genoeg voor 2quote:Op woensdag 2 december 2009 17:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat eten we vanavond luitjes? Wij weten het nog niet, iemand nog een tip?
Panga filet met aardappelen uit de oven en sla.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb 2 keer panga filet gegeten en ben er 2 keer van over mn nek gegaan, waarsch. een witvis allergiequote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Panga filet met aardappelen uit de oven en sla.
Kip met roomkaas in bladerdeeg. Halve krieltjes in schil met zeezout en kruiden en slaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ai dat is minder. Moet zeggen dat ik het toch vrij frequent eet. Goedkoop, makkelijk te bereiden en smaakt ook nog eens prima.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer panga filet gegeten en ben er 2 keer van over mn nek gegaan, waarsch. een witvis allergie
Maak van die roomkaas gebakken champignons en ik ben voorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Kip met roomkaas in bladerdeeg. Halve krieltjes in schil met zeezout en kruiden en sla
aardappelenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Panga filet met aardappelen uit de oven en sla.
Krieltjesquote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Kip met roomkaas in bladerdeeg. Halve krieltjes in schil met zeezout en kruiden en sla
Dat klinkt heerlijk.. heb je daar een specifieker receptje vanquote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Heel simpel, men neme kipfilets (1 hele pp) men snijd daar alle ranzige stukjes vanaf en zorgt er voor dat er een flinke inkeping over de hele lengte van de kip loopt. bladerdeeg ontdooien, 2 plakjes pp aan elkaar plakken (boven elkaar),quote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk.. heb je daar een specifieker receptje van? (Zo moeilijk zal het niet zijn, maar toch
).
Kneusje! Je weet echt niet waar je het over hebt hequote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Artbij2 het volgende:
Volgens de Cijfers van CBS en gemeente Tilburg!quote:Uitkeringsgerechtigden 5.365 Op 1 jan. 2007
Dus dan zou je zitten op kleine 11.000 mensen die eventueel een uitkering zouden kunnen krijgen (even geen rekening gehouden met dubbele) en dat op een bevolking van 200.000 manquote:Inwoners 201.262
Op 1 jan. 2007
202.130 Voorlopig cijfer per 1 jan. 2008
Mannen 99.624 Op 1 jan. 2007
Vrouwen 101.638 Op 1 jan. 2007
Inwoners 0 t/m 14 jaar 33.524 Op 1 jan. 2007
Inwoners 15 t/m 64 jaar (potentiėle beroepsbevolking) 141.288 Op 1 jan. 2007
Inwoners 65 jaar en ouder 26.450 Op 1 jan. 2007
Autochtonen (def. CBS) 157.689 Op 1 jan. 2007
Niet-westerse allochtonen (1e en 2e generatie) (def. CBS) 27.052 Op 1 jan. 2007
Westerse allochtonen (def. CBS) 16.521 Op 1 jan. 2007
Geboren 2.235 In 2006 (Bron: CBS)
Overleden 1.568 In 2006 (Bron: CBS)
Gevestigd in Tilburg 9.360 In 2006 (Bron: CBS)
Vertrokken uit Tilburg 8.800 In 2006 (Bron: CBS)
Woningen 85.827 Op 1 jan. 2007 (Bron: CBS)
Gemiddelde woningbezetting 2,34 Op 1 jan. 2007
Nieuwbouw 941 Opgeleverd in 2006 (Bron: CBS)
Bedrijfsvestigingen 10.388 Medio 2007
Werkzame personen in Tilburgse bedrijven 104.050 Medio 2007; (= aantal banen)
Winkels 1.162 Per december 2007
Verkoopvloeroppervlak winkels 293.500 m2 Per december 2007
Niet-werkende werkzoekenden 6.057 Op 1 jan. 2008 ingeschreven bij CWI
Uitkeringsgerechtigden 5.365 Op 1 jan. 2007
Gemiddeld besteedbaar huishoudinkomen ¤ 27.100 2004; bron: CBS (particuliere huishoudens
Oppervlakte gemeente 11.915 ha Op 1 jan. 2007
Ging er vroeger op zondag nog wel eens naar toe. Was inderdaad genieten haha.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
De El Sombrero... Daar heb ik nog wel wat foute avonden gehad! Met daar nog de welbekende DJ Don! God wat heb ik gelachen toen ie daarna doorbrak als Johan Gielen... Man man!
Ik ook, maar dat is echt vorige eeuw geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ging er vroeger op zondag nog wel eens naar toe. Was inderdaad genieten haha.
Tilburg meet in Reusel dusquote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben ook weer terug van een volle dag steuntrekken![]()
En ik ben volgens mij nog nooit in Reusel geweest
Klinkt lekker, wanneer kook je dat voor mij ?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Scheet gelaten ?quote:
altijd zelfde bij jouquote:
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Styliste gaat dat voor ons makenquote:
Dat is aardig!quote:
we doen haar thuis verassenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is aardig!
Op de Tilburg-meet ofzo?
zo eng ben ik nietquote:
ssstquote:
o sorry haha,quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef styliste het volgende:
[..]
nou, verassen vind ik best eng
verrassen is wel leuk...
dan wens ik jullie veel succesquote:Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o sorry haha,
dan verrassen we je thuis
moet je wel die kip makenquote:
verdikkiequote:
welke auto?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ga beginnen met lezen in een "leesboek" die ik te leen heb van hetzusjevan
Het is een studieboekquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Hmm.. bij mij niet bekend. Hoop dat t wat is
Die zijn er weinig meer tegenwoordigquote:
So got that right. nite normaal wat ik al aan studieboeken heb uitgegeven.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zijn er weinig meer tegenwoordig![]()
De meeste zijn twee keer zo duur vanwege de illustraties en het fullcolor papier dat weinig toevoegt...
ja in mijn tijd hadden we nog gewoon wetbundels met geen plaatjes... is dat nu veranderd dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zijn er weinig meer tegenwoordig![]()
De meeste zijn twee keer zo duur vanwege de illustraties en het fullcolor papier dat weinig toevoegt...
Geen idee, nog nooit een wetbundel in handen gehad...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja in mijn tijd hadden we nog gewoon wetbundels met geen plaatjes... is dat nu veranderd dan?
Dat doe ik altijd...quote:
Ahh...! Dat is lief! Kijk, nu nog 19 minuten?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Oeh, nog 20 minuten werken, dan ben ik weer klaar
Waarheen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwens 15dec met een hele groep stappen... Dat gaat wat worden!
Midden in de tentamenperiode?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de 14e tentamen en daarna pas de 5e ofzo...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Midden in de tentamenperiode?
Jouw stamkroeg denk ik.quote:
Met een hele groep stappen... dat is toch vrij normaal?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Bedrijf heeft vakantie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:16 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen!
Ik heb vandaag BHV en ik er heb er o zo'n zin an
quote:
BBC1 is overdag vanaf een uur of 11 nog wel te pruimen verder is er idd geen zak op tv. Hoe staat het met de jobhunt?quote:
jobhunt? mwa.... er is niet heel veel soeps te vinden op het moment..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
BBC1 is overdag vanaf een uur of 11 nog wel te pruimen verder is er idd geen zak op tv. Hoe staat het met de jobhunt?
Niet tof dus, maar wel voldoende klustijdquote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef styliste het volgende:
[..]
jobhunt? mwa.... er is niet heel veel soeps te vinden op het moment..
ja ik heb de afgelopen week heerlijk door kunnen werkenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet tof dus, maar wel voldoende klustijd(als je stucadoor meewerkt
)
sowieso is de tv de laatste tijd baggerquote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef styliste het volgende:
[..]
jobhunt? mwa.... er is niet heel veel soeps te vinden op het moment..
succesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Morge. Ik ga m'n presentatie voor morgen maar 's doornemen.. stom engels
.
ik las iets andersquote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een zacht witte watten broodje met belegen geitenkaas en roomboter
ik heb een sandwich met kaas een hoop groen spul en rookvleesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een zacht witte watten broodje met belegen geitenkaas en roomboter
Hier 3 spiegeleieren op 4 boterhammen met kaas en spekquote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef styliste het volgende:
[..]
ik heb een sandwich met kaas een hoop groen spul en rookvlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |