Ik wel, maar niet geboren, maar ik neem aan dat Reusel geen eigen topic heeft..quote:
Misschien even maken?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet geboren, maar ik neem aan dat Reusel geen eigen topic heeft..
Ehh nee.. ik heb er maar 3 jaar gewoond na mn geboorte en kom er nog maar eens per jaar voor tandartscontrole.. Reusel is de moeite niet waard.quote:
mooiquote:
unne echte kruikquote:
Haha okéquote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ehh nee.. ik heb er maar 3 jaar gewoond na mn geboorte en kom er nog maar eens per jaar voor tandartscontrole.. Reusel is de moeite niet waard.
El sombrero, slechte busverbinding en verder weinig soepsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef Artbij2 het volgende:
Gast, Reusel is 1000x beter dan tilburg. (Tilburgers zouden beter als Tilburg)
Niet op reageren, hij is herrie aan het trappenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
El sombrero, slechte busverbinding en verder weinig soeps
Nja blijft een subjectief onderwerp. Ben zelf ook niet getrouwt met Tilburg ik woon er toevallig en ik vind het een prima stad. Als ik ergens anders zou moeten gaan wonen ivm relatie, werk of wat anders dan zou ik het ook prima vinden.
Ter ere van wat? Iig bedankt!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet op reageren, hij is herrie aan het trappen
Was vanmorgen ook al
weet niet, vanmorgen was hij ook al aan het zeurenquote:
Ik denk dat het zo wel even genoeg isquote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Artbij2 het volgende:
En daarbij, ik heb een echte baan, ben geen steuntrekker zoals 63% van de tilburgers. Enja, dit is wederom een objectieve observatie.
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Artbij2 het volgende:
En daarbij, ik heb een echte baan, ben geen steuntrekker zoals 63% van de tilburgers. Enja, dit is wederom een objectieve observatie.
En dat was de relkloon weer voor vandaag,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |