Ik teeveepee meequote:Op zondag 29 november 2009 17:35 schreef hetzusjevan het volgende:
teeveepee
*iets met gestichten...quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef theKiD het volgende:
Rijmen en dichten,
zonder mijn broek,
op te lichten
Hoe is het met mevrouw Ophelia?quote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goede vraag![]()
Lui in ieder geval, en in het bezit van een broodje geitenkaas en een mok chocokoffie.
Jij bent gewoon traag...quote:
Dat is op tijdquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef styliste het volgende:
ik zie het nu pas in de op... bob de bouwer![]()
Haha, maakt niet uit hoorquote:
denk dat je nog wel even moet wachten voor hij gaat kokenquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor
existenz doet ook of hij z'n "bijschrift" niet leest
Ik denk dat "even" nog zwak is uitgedruktquote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat je nog wel even moet wachten voor hij gaat koken
jaartje of 50 ?quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat "even" nog zwak is uitgedrukt
hehequote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... dat is misschien wel heel langquote:
je weet maar nooit haha,quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... dat is misschien wel heel lang
ach jah, we zullen zien haha, blij dat ik er niet de hele dag last van heb gehadquote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik wacht met spanning af
En het is misschien gewoon een combi
Dat is wel fijn jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, we zullen zien haha, blij dat ik er niet de hele dag last van heb gehad
dadelijk maar lekker vroeg naar bedquote:
Lekker! Ik heb een slaapdienst, hopelijk slaap ik beter/sneller dan volgende weekquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dadelijk maar lekker vroeg naar bed
haha, als je maar moe genoeg bentquote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb een slaapdienst, hopelijk slaap ik beter/sneller dan volgende week
Ja, inderdaad. Maar vorige week waaide het zo hardquote:
dat kloptquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar vorige week waaide het zo hard
Jij lust geen ansjovisquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan serveer je die apartquote:
quote:
Naar bed, naar bed? ik ben net 6 uur wakkerquote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat liggen jullie toch ammel vroeg op bed!*gaat ook maar*. Morgen naar de tandarts
(en werken
nu al spijt van, al dat zeikvolk).
Ik heb iig al mijn surprisecadeautjes binnen, dus ik kan gaan dichten van de week. Hopen dat ik er dit jaar weer iets leuks van kan maken..
.
kaakchirurg ?quote:Op maandag 30 november 2009 09:26 schreef hetzusjevan het volgende:
9 uur tandartsafspraak, 9:05 stond ik buiten (ik kon om 8.45u al naar binnen omdat iemand voor me z'n afspraak was vergeten). Moet wel naar de kaakchirurg.
Mja.. heb 9 jaar bij de ortho gelopen en die zei al dat m'n mond te klein was dus dat m'n verstandskiezen er sowieso uitgesneden moeten worden anders gaan ze de boel weer verschuiven en dat is natuurlijk zonde van al die jarenquote:
Bij mij ook niet, daarom moet ik dus naar de kaakchirurg.. tandarts ging ze er niet uitkrijgen. Weet helemaal niet hoe zoiets gaat.. en hoeveel last je er naderhand van hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 10:16 schreef styliste het volgende:
he bah. Bij mij zijn ze nog niet eens doorgekomen.. *even afklopt*
Mijn tandarts van vroeger zei dat ook, de tandarts die ik nu heb houdt stug vol dat dat een fabeltje is, maar inmiddels staat één van mijn voortanden behoorlijk scheefquote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja.. heb 9 jaar bij de ortho gelopen en die zei al dat m'n mond te klein was dus dat m'n verstandskiezen er sowieso uitgesneden moeten worden anders gaan ze de boel weer verschuiven en dat is natuurlijk zonde van al die jaren. Heb het alleen drie jaar uitgesteld
bwehe.
Aanklagen die handel!quote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn tandarts van vroeger zei dat ook, de tandarts die ik nu heb houdt stug vol dat dat een fabeltje is, maar inmiddels staat één van mijn voortanden behoorlijk scheef
Ik las het ja...quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef theKiD het volgende:
Gisteren in 013 tijdens optreden van Volbeat is de zonger op t podium in elkaar gestorten het was zo'n fucking goed concert tot dan toe..
vermoeidheid of wat ?quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef theKiD het volgende:
Kaakchirurg de eerste keer, viel bij mij echt 1000% mee.. Dat was liggen in die stoel, spuiten erin voor verdoving, doekje over me gezicht, tang in de bek, en als een mes door warm boter glijdt, gleed mijn tand ook naar buiten![]()
2e maal, voor de andere kant, was een regelrechte hell![]()
![]()
Dat vertel ik maar niet
![]()
Gisteren in 013 tijdens optreden van Volbeat is de zonger op t podium in elkaar gestorten het was zo'n fucking goed concert tot dan toe..
+1.quote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik heb ze alle 4 er gewoon inzitten en ze mogen ook blijven zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |