Waarheen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwens 15dec met een hele groep stappen... Dat gaat wat worden!
Midden in de tentamenperiode?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de 14e tentamen en daarna pas de 5e ofzo...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Midden in de tentamenperiode?
Jouw stamkroeg denk ik.quote:
Met een hele groep stappen... dat is toch vrij normaal?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Bedrijf heeft vakantie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:16 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen!
Ik heb vandaag BHV en ik er heb er o zo'n zin an
quote:
BBC1 is overdag vanaf een uur of 11 nog wel te pruimen verder is er idd geen zak op tv. Hoe staat het met de jobhunt?quote:
jobhunt? mwa.... er is niet heel veel soeps te vinden op het moment..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
BBC1 is overdag vanaf een uur of 11 nog wel te pruimen verder is er idd geen zak op tv. Hoe staat het met de jobhunt?
Niet tof dus, maar wel voldoende klustijdquote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef styliste het volgende:
[..]
jobhunt? mwa.... er is niet heel veel soeps te vinden op het moment..
ja ik heb de afgelopen week heerlijk door kunnen werkenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet tof dus, maar wel voldoende klustijd(als je stucadoor meewerkt
)
sowieso is de tv de laatste tijd baggerquote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef styliste het volgende:
[..]
jobhunt? mwa.... er is niet heel veel soeps te vinden op het moment..
succesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Morge. Ik ga m'n presentatie voor morgen maar 's doornemen.. stom engels
.
ik las iets andersquote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een zacht witte watten broodje met belegen geitenkaas en roomboter
ik heb een sandwich met kaas een hoop groen spul en rookvleesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een zacht witte watten broodje met belegen geitenkaas en roomboter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |