ach beter dan dat ie vol op je buik springt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:23 schreef styliste het volgende:
[..]35 kilo op je schenen is niet tof
Buikspieroefeningenquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ach beter dan dat ie vol op je buik springt!
Die van ons vanmorgen ook welquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:18 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Nee die was net boven op me gejumpt in bed
kan gebeuren,quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef styliste het volgende:
Waarom doe ik altijd domme dingen?
Het trapje dichtklappen terwijl je duim er nog tussen zit doet heel auw..
quote:
Ook tentamens volgende week?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:17 schreef aardappel het volgende:
Sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog, sog...
Sirenes?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Al die sirenes hier door het centrum.
Was je wel thuis toen ik het typte?quote:
Nou niet heel speciaal. Lekker in mijn eentje hard doorgewerkt. Echt veel gedaan. En mijn haar zit goed. Zo goed zelfs dat mijn schoonpa net zei: is er iets met je haar? Het zit zo... Mooi..quote:
Ben je al naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou niet heel speciaal. Lekker in mijn eentje hard doorgewerkt. Echt veel gedaan. En mijn haar zit goed. Zo goed zelfs dat mijn schoonpa net zei: is er iets met je haar? Het zit zo... Mooi..
Jep. De lok is mine!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je al naar de kapper geweest?
Mijn god. Dat is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik kwam plotseling, een schok die zich leegmaakte in mijn hoofd als een lepel die de binnenkant van een zachtgekookt ei schoon schraapt."
De slechtste seksscène in een boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |