Ik woon tegenover de brandweerquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef theKiD het volgende:
Gek he?! als de brandweer midden in het centrum zit?
Echt, ophelia, ik vraag me steeds vaker af hoe jij op zulke rare dingen komtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik kwam plotseling, een schok die zich leegmaakte in mijn hoofd als een lepel die de binnenkant van een zachtgekookt ei schoon schraapt."
De slechtste seksscène in een boek
Oooh, leuk! Vind zo'n lok altijd leuk. Wat had je eerst? Iets heel anders?quote:
Waar de fuck zit de brandweer in het centrum? Kijk ik daar overheen ofzo :/?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de brandweer, misschien was ik toen al op weg naar werk en heb ik m niet gehoord..
Dan wint deze het op het dialoog gebied...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik kwam plotseling, een schok die zich leegmaakte in mijn hoofd als een lepel die de binnenkant van een zachtgekookt ei schoon schraapt."
De slechtste seksscène in een boek
Dat is toch geen centrum man, ik heb het over de piusstraatquote:Op woensdag 2 december 2009 00:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Noordhoekring! Daar bij het Total tankstation!
In de Piusstraat zit ook geen brandweer... Althans ik zou bij god niet weten waar ze moeten zitten... Tilburg heeft ook maar 1 brandweerkazerne volgens mij en dat is die... En jij moet niet zo zeuren over wat wel of geen centrum is, want Noordhoekring valt onder de Cityring, dus als we rekenen dat alles daarbinnen het centrum is dan valt de Piusstraat daar ook niet onder!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch geen centrum man, ik heb het over de piusstraat![]()
. Nooit gezien dat de brandweer daar zat.. ik ben zo oplettend ook
.
Tilburg heeft 2 brandweer kazernesquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In de Piusstraat zit ook geen brandweer... Althans ik zou bij god niet weten waar ze moeten zitten... Tilburg heeft ook maar 1 brandweerkazerne volgens mij en dat is die... En jij moet niet zo zeuren over wat wel of geen centrum is, want Noordhoekring valt onder de Cityring, dus als we rekenen dat alles daarbinnen het centrum is dan valt de Piusstraat daar ook niet onder!
Goedemorgen!quote:Op woensdag 2 december 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg heeft 2 brandweer kazernes
Post centrum = Noordhoekring
Post Vossenberg is hier bij mij achter, bij de hornbach.
Zit tevens groot opleidingsterrein bij
Opleidings gedeelte heeft een aparte toegangspoort, net naast de brandweerquote:Op woensdag 2 december 2009 07:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dacht dat dat alleen opleidingsding was, Maar op zich wel logisch, zeker qua rijtijden!
Heel simpel, Nint las de site van Spits en las het voor....quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Echt, ophelia, ik vraag me steeds vaker af hoe jij op zulke rare dingen komt.
[..]
Dan woon ik er nog net binnenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:04 schreef aardappel het volgende:
Noordhoekring idd deel van de binnenstad, piusstraat maar een heel klein beetje:
http://www.tilburg.nl/stad/ep/channelView.do?channelId=-9187&displayPage=%2Fep%2Fchannel%2Ftl_channel_default_program.jsp&pageTypeId=8540
ik had hem serieus nog niet doorquote:Op woensdag 2 december 2009 07:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heel simpel, Nint las de site van Spits en las het voor....![]()
Môgge
Dat deel uit de slechtste seksscenes uit een boekquote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben blond vanmorgen volgens mij, wat had je nog niet door?
Sow stoer hoor! En wat doe je dan? Je werkt in een hoogwerker of ben je steward(ess)?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Artbij2 het volgende:
ik kan sinds kort Tilburg van bovenaf bekijken. En ja, van bovenaf is Tilburg nog lelijker dan wanneer je op de grond staat.
Heeft ramses shaffy een internet verbinding daar boven ?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Artbij2 het volgende:
ik kan sinds kort Tilburg van bovenaf bekijken. En ja, van bovenaf is Tilburg nog lelijker dan wanneer je op de grond staat.
Vergeet glazenwasser op Westpoint nietquote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Sow stoer hoor! En wat doe je dan? Je werkt in een hoogwerker of ben je steward(ess)?
* Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy*quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Heeft ramses shaffy een internet verbinding daar boven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |