Ik zou zeggen: doe je ogen dicht, en kom hier niet meer langs met een bericht waar niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Artbij2 het volgende:
ik kan sinds kort Tilburg van bovenaf bekijken. En ja, van bovenaf is Tilburg nog lelijker dan wanneer je op de grond staat.
waarom roep je mijn hond ?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
* Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy*
ok dan is het goedquote:Op woensdag 2 december 2009 09:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik roep hem niet, ik zeg dat hij omhoog moet kijken
Ik ken hetquote:
Op welk gebied?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft weer zeer goede vooruitzichten sinds gister
Dat zou tof zijn voor hemquote:
Ojeetje, is het al zover!quote:
Sterkte schatjequote:Op woensdag 2 december 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojeetje, is het al zover!
Ik moet zo naar de tandarts
Werkquote:
ben nog niet iemand tegen gekomen die zo gek is om het bij mij vol te houdenquote:
Dankje!quote:
Mooiquote:
Hehequote:ben nog niet iemand tegen gekomen die zo gek is om het bij mij vol te houden
Kan er ook niks aan doenquote:
6 tentamens, waarvan 2 vlak voor kerst waardoor ik maar 1 week kerstvakantie overhouquote:
Fijn..quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Er zit een lek in onze vloerverwarming
Mijn konijntje zit nog steeds buiten. "Vroeger" (mijn oude huis) mocht hij altijd naar binnen, maar dat kan nu niet meer met zijn kooi, haha. Straks als het écht koud is, dan krijgt hij een baalzak voor z'n hok en dat scheelt veelquote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fijn... Ik wou dat ik thuis was, lekker op kantoor, vloerverwarming, hondje naast m'n voeten
(dat beest geniet echt van de vloerverwarming, haha
). Hee Auto_ je konijn staat nu toch wel binnen hè? Of kunnen konijnen tegen de kou? (Ik heb daar dus echt geen verstand van
).
Aawh, okequote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn konijntje zit nog steeds buiten. "Vroeger" (mijn oude huis) mocht hij altijd naar binnen, maar dat kan nu niet meer met zijn kooi, haha. Straks als het écht koud is, dan krijgt hij een baalzak voor z'n hok en dat scheelt veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |