Je hoeft niet alles in te vullen hèquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
Beste PR medewerker? Beste Fok fotograaf? Hoe moet ik dat nou weten![]()
En kan je op een later moment de rest ook nog invullen, of heb ik maar een kans en moet ik alles afmaken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef BrandX het volgende:
een eerste lijstje
Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer donroyco
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kan je op een later moment de rest ook nog invullen, of heb ik maar een kans en moet ik alles afmaken?
quote:Je kunt je stem aanpassen zo vaak je wilt, tot uiterlijk Friday 1 January 2010 om 00:00 uur.
Uit de OPquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kan je op een later moment de rest ook nog invullen, of heb ik maar een kans en moet ik alles afmaken?
quote:Je kan je invoer zo vaak wijzigen, aanvullen en leeghalen als je wilt tot aan de sluitingsdatum van de FOK!userawards, waar je laatste invoer de definitieve zal zijn. Alles is gelinkt aan je account, dus het systeem onthoudt de data van de laatste invoer, dus ook bij tussentijds wijzigen, aanvullen en leeghalen. Overigens hoef je niet alle vragen in een categorie te beantwoorden. Je kan vragen gewoon leeglaten als je dat wil of niet weet wat je moet kiezen of invullen.
kies mij maar voor beidequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
Beste PR medewerker? Beste Fok fotograaf? Hoe moet ik dat nou weten![]()
quote:Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste PR-medewerker Surveillance-Fiets
Beste FOK!-fotograaf Siegfried
FOK!-site Algemeen
Leukste subsite Forum
Jouw suggestie voor een nieuwe subsite muziek!!
Users Algemeen
Leukste/origineelste username ikwilookwatzeggen
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen) Dribbel_
Forum
Beste FA Remlof
Liefste/behulpvaardigste moderator Alexxx
10 jaar FOK!
Slechtste Serious Request Actie ooit SHE fotoshoot
Ik kom ook niet echt verquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het zelf ook maar lastig hoor, wie ik moet kiezen
erg hequote:
Ach elke stem geldt, dus ook als je maar een categorie of uberhaupt één stem geeft ergens, telt die al meequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef -SG- het volgende:
Ik ga er nog geen eens aan beginnen. Als ik dat zo zie, wtf.
pics or it didn't happen, mag naar mijn PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Jimbo het volgende:
mijn piemol is het grootste, krijg ik nu ook een award ?
Ik heb nu twee vragen waar ik over uit benquote:
Ik was toch wel bij uitstek de leukste PR Medewerker ... toch ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nu twee vragen waar ik over uit ben![]()
We hebben veel te veel leuke users en goede crew
neequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics or it didn't happen, mag naar mijn PM
GM is nog een paar dingetjes aanpassen waarvan we merken, nu bij gebruik, dat die niet helemaal handig zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik nu op stem druk krijg ik steeds error 5
Ik haal zijn naam gelijk weg bij Beste developer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
GM is nog een paar dingetjes aanpassen waarvan we merken, nu bij gebruik, dat die niet helemaal handig zijn
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal zijn naam gelijk weg bij Beste developer.
HARAJUKU.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal zijn naam gelijk weg bij Beste developer.
En in 2008. En in 2007quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Renesite het volgende:
Hoi. Ik ben ook mod geworden in 2009!
Hmm.. waar stond het grootste fouten-van-FOK!-vakje ook alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Renesite het volgende:
Hoi. Ik ben ook mod geworden in 2009!
Even invullen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waar stond het grootste fouten-van-FOK!-vakje ook alweer?
quote:10 jaar FOK!:
42. Slechtste crewbeslissing ooit
tuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Renesite het volgende:
Kan ik mijn vote nog aanpassen trouwens? Ben een tabje vergeten
Ah, dank je!quote:
Dat is ook de bedoeling, zo valt het iedereen opquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah, dank je!
Overigens vind ik het uiterst vreemd van mezelf dat een kleine wijziging in de layout me zo opvalt.. Ik denk telkens dat ik een PM heb, met dat oranje tabje daarboven.
Stuur me eens een PM, dan heb ik tenminste een reden om te kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, zo valt het iedereen op
GM is vanavond nog kleine dingetjes die we tegen komen, nu het in het gebruik is, aan het optimaliseren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Error 5
db:query:1064
FOK!core at verkiezingen.fok.nl
Dit krijg ik als ik wil stemmen?
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
GM is vanavond nog kleine dingetjes die we tegen komen, nu het in het gebruik is, aan het optimaliseren.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
Jeetje wat een hoop lijsten!
Maar het ziet er allemaal wel heel erg gebruiksvriendelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was exact de reactie van de fobomensenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. Ik mis alleen wat meer fobostemdingen. Al vraag ik me tegelijkertijd ook af hoeveel daar nog over gevraagd kan worden.
-> 27. Grootste FOK!Slet vrouw 2009quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik mis de meest bevredigde user van 2009
ff getest, maar dat werkt dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Modus het volgende:
Dus als je nu wat invult, op Stem klikt en later weer naar de site gaat, staan je keuzes daar allemaal weer in?
quote:Grootste FOK!Slet vrouw 2009 tong80
quote:Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieën, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
Of je vult niets in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou van de helft niet weten wie ik daar in moet vullen
Dat vul ik wel op met de naam van 1 user ofzo
Deze ingave is heul niet mogelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Allemaal slecht
Beste designer Geen idee
Beste over-all nieuwkomer Geen idee
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! Geen
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!? Alle users
Minst waardevolle aanwinst voor FOK! FOK! hebben zelden een meerweere, maar DennisMoore en ETA wel
jawel hoor, je kan een vraag gewoon leeglaten of overslaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
datkanniet
ja helemaal niets maar niet alleen een paar namen..
je hoeft niet te stemmen natuurlijk, en de sfeer hier verpesten voor degenen die wel willen stemmen is ook niet gewenst, maar dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gooi maar weg dan.
De nuttige mensen zitten op enkele uitzonderingen na toch niet op FOK!
Bij de einduitslagquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt er een mogelijkheid dat je op kan vragen hoe vaak en bij welke dingen er op je is gestemd?
Sorry, maar even voor de duidelijkheid, waar voldeed mijn keuze niet aan precies?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoeft niet te stemmen natuurlijk, en de sfeer hier verpesten voor degenen die wel willen stemmen is ook niet gewenst, maar dat snap je zelf ook wel.
Oh tof. Nu nog stemmen krijgen.quote:
Huilliequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
Dus dat kut knopje staat er nog tot 1 januari?
de keuzes die ik heb gequote, kan je niet invullen daar. Dan geeft het systeem deze melding:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar even voor de duidelijkheid, waar voldeed mijn keuze niet aan precies?
Daarom weet ik zeker dat je die ingave nooit kan hebben gedaan. Of althans, niet goedgekeurd hebt gekregenquote:Je inzending is nog niet verwerkt omdat niet alle vragen juist zijn beantwoord. Bij een onjuist antwoord is de reden in het rood aangegeven.
lief he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
ik denk dat de fervente sportsitebezoekers hier wel namen bij weten te verzinnen. Voorgaande edities in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef LasTeR het volgende:
11. Beste schaatsnieuws medewerker
12. Slechtste schaatsnieuws medewerker
Is het heel erg dat ik hier geen enkele naam bij kan bedenken? Of is dit voor 99% van de users normaal?
Is meestal toch niets zinnigs te zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat mensen te weinig fobo's invullen/bekijken.
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, ik denk dat je nl. aardig in prijzen valt dit jaar..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
welk lijstje? Je staat als SA van de weblog in het lijstje?
Of mis ik iets volledig
Blond!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef BrandX het volgende:
een eerste lijstje
Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer donroyco
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
Want het raakt ze ook allemaal zo erg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.
Geeft meer over FOK! aan dan over mij.
FOK! bestaat voor 90% uit nutteloze irritante nietszeggende haatdragende profiteurs.
Een soort Wilders forum dus.
En ik blijf ze lekker pesten, de stakkers.
Ik hoop het niet, want dat zou mijn beeld over het gepeupel hier dezer dagen ineens veranderen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Want het raakt ze ook allemaal zo erg.
Genoeg SC in een slowchattopic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou mijn beeld over het gepeupel hier dezer dagen ineens veranderen.
Ik hoop dat ze net zo dom blijven.
Maar genoeg SC...
Wel op tijd je pillen nemen hè, altijd een moeilijke tijd die herfst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.
Geeft meer over FOK! aan dan over mij.
FOK! bestaat voor 90% uit nutteloze irritante nietszeggende haatdragende profiteurs.
Een soort Wilders forum dus.
En ik blijf ze lekker pesten, de stakkers.
Jaartje of 4quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet brennie dit eigelijk niet meer?.
Voor mij, jullie zijn niet meer te helpen, of de wereld is niet meer te helpen, of weet ik veel...ik kan er iig weinig mee, jullie zijn gewoon te dom en oppervlakkig.quote:
Ga dan ook weg uit dit topic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor mij, jullie zijn niet meer te helpen, of de wereld is niet meer te helpen, of weet ik veel...ik kan er iig weinig mee, jullie zijn gewoon te dom en oppervlakkig.
(...ik ga voor meest irritante user, want meest nutteloze user is gewoon niet WAAR. :p )
Goedzo meid, wel vol blijven houden, dan wordt het nog wel wat met je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel op tijd je pillen nemen hè, altijd een moeilijke tijd die herfst.
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goedzo meid, wel vol blijven houden, dan wordt het nog wel wat met je.
Neuh, mis. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?
mag je doen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef Godtje het volgende:
We gaan de stemmen tellen als dit topic vol is?
Je hebt zeker overal jezelf ingevuld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef TwyLight het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Yvonne
Beste SA / Forum Admin shmoopy
Beste PR-medewerker ElisaB
Beste designer shiznuts
Beste over-all nieuwkomer Crew LudoSanders
Beste FOK!-fotograaf fraubitch
De rest houd ik voor mijzelf
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje isquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, mis. Ik niet.
Niemand geloofde me destijds, maar er is echt een psychologisch onderzoek gehouden naar internetfenomenen, en FOK! kwam er erg slecht uit. Geen grapje ofzo.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Light het volgende:
[..]
Je hebt zeker overal jezelf ingevuld.
Ik heb op je gestemdquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.
Dat gaat niet door. You do the math.
Ach Tiemiequote:
Nee, het is ook echt waar, er schijnt zefs een onderzoek te komen naar dit soort websites en hun impact.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje is! Anders was ie mislukt.
Mag je wel op je eigen kloon stemmen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te scannen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Haha, zo sad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te scannen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Hoe kan ik scannen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
En mensen die in hetzelfde huis wonen en op hetzelfde IP zitten? Of via hun mobiele telefoon werken? Hoe ondervang je dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
Met zo'n laserkassading.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.
Dat gaat niet door. You do the math.
Zie je dat Yvonnequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Loveless85
IK ZOU NOG EVEN DOORGAAN ALS IK JOU WAS.quote:
Dat je een psycho bent is al bekend hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK ZOU NOG EVEN DOORGAAN ALS IK JOU WAS.
WEET JE DAN NIET DAT IK COMPLEET PSYCHO BEN? HEB JE AMARICAN PSYCHO NOOIT GEZIEN!
Het is door een belg geschrevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Kan er trouwens ook iemand even de taalfouten uit dat ding slopen? Om er maar eentje te noemen: de overtreffende trap van irritant is irritantst, niet meest irritante.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
"meest verzuurde ex-mod" komt jouw kant op!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje is! Anders was ie mislukt.
DANKJEWELquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Deze user mag nooit mod worden! Juicyhill
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:59 schreef Bragi het volgende:
Ik ben nog bezig met mijn lijstje , maar ik wil wel even alvast mijn welgemeende complimenten geven voor de opzet/uitwerking. Veeeeeeeeel beter dan al die jaren ervoor. Hulde!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
"meest verzuurde ex-mod" komt jouw kant op!
Daar komt geen hond met normaal verstand.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Rauzer het volgende:
Waar blijven de stemmen van FOK!sport!
Je moest eens weten wat voor mensen daar allemaal komenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar komt geen hond met normaal verstand.
Dude!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mag je wel op je eigen kloon stemmen?
Af en toe kom ik wel langs, maar het forum blijft met afstand mijn voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor mensen daar allemaal komen
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor mensen daar allemaal komen
Ik denk dat het voor veel stemmers het geval zal zijn. Het forum is toch één van de publiekstrekkers op FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Af en toe kom ik wel langs, maar het forum blijft met afstand mijn voorkeur hebben.
Ze zijn niet allemaal zo als jij ze omschrijft hoorquote:
die wil ik wel winnen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:14 schreef de_boswachter het volgende:
De grootste teringmongool in de huidige crew, staat die er ook bij?
Dat vond je vorig jaar vast zo triest niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef de_boswachter het volgende:
Yes de minst gemiste moderator award is voor mij
Trieste trap na richting ex-crew zo'n vraag, dat dan weer wel.
Maar dan komt ie bij mij het beste terecht denk ik
Die titel wil ik met veel eer dragen
Komma komma komma.
Blijf hopen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef de_boswachter het volgende:
Komma komma komma.
I object to this statementquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:
Wie wens je hele lange een ban toe Whiskey_Tango
Dat hoeft dus ook niet. Je kan nu invullen wat je wil en je kan het veranderen/aanvullen t/m 31 december.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:03 schreef Tiemie het volgende:
Vind het moeilijk om overal wat in te vullen.
yeah mijn ip is om de 4 a 5 uur weer andersquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te stemmen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Je IP wel jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yeah mijn ip is om de 4 a 5 uur weer anders
belgie![]()
![]()
Ik denk dat je van genoeg KLBers nog positieve stemmen krijgtquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef de_boswachter het volgende:
Komma komma komma.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Users Algemeen
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Penisbaard
quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 november 2009 08:49 schreef wdn het volgende:
ElisaB en Buzzer: de FOK! voor FOK kerstactie vind ik nog steeds de meest memorabele actie ooit.
Wordt het niet weer eens tijd voor een kerstactie?
Omdat Bio forumadmin is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:11 schreef postmortum het volgende:
waarom kan er niet op Biogarde getemd worden voor beste admin
Een belg die straks bijna alle awards wint, moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste SA / Forum Admin remlof
FOK!-site Algemeen
Leukste subsite Forum
Minst leuke subsite Fotoboek
Minst leuke / meest nutteloze (lay-out) feature Abonnementen
Users Algemeen
Leukste/origineelste username Penisbaard
Forum
Beste FA Remlof
Slechtste FA RayMania
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Penisbaard
Populairste forum Klaagbaak
Forumusers
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster Penisbaard
De all-round origineelste topicopener Ensaf
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts Penisbaard
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! Penisbaard
User met de meeste kwaliteitstopics en posts Penisbaard
Glowmouse ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:13 schreef Godtje het volgende:
Iteejer gaat een hoop stemmen krijgen dit jaar vanwege de verhuizing.
Nee, want als mod was hij ook al crewquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Yvonne
Beste over-all nieuwkomer Crew Biogarde
tminste, bio is nieuw als FA dat mag toch ook
Nope, wat je niet weet, kan of wil invullen kan je gewoon leeglatenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je alles invullen? Ik weet niet eens wie dit jaar is gekomen als user.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Yvonne
Beste over-all nieuwkomer Crew Biogarde
tminste, bio is nieuw als FA dat mag toch ook
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want als mod was hij ook al crew
Goed dat je het zegt: ik heb nog een mailtje te beantwoordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 08:49 schreef wdn het volgende:
ElisaB en Buzzer: de FOK! voor FOK kerstactie vind ik nog steeds de meest memorabele actie ooit.
Wordt het niet weer eens tijd voor een kerstactie?
Betekend dat je je werk goed doetquote:
Doe maar eens snel danquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt: ik heb nog een mailtje te beantwoorden
ach.. je krijgt tenminste wel een award als het zo doorgaatquote:
Gewoon bij Sport mij overal invullen, dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik denk dat ik er wel veel open zal laten zoals vragen over subsites want daar kom ik echt nooit
Vul je voor de Fp overal mijn naam inquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik vul alleen dingen over het forum in, want alleen daar kom ik
Ja, dat is even minderquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik vul alleen dingen over het forum in, want alleen daar kom ik
Deze user mag nooit mod worden! Juicyhilquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vul je voor de Fp overal mijn naam in
backfire +1quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Deze user mag nooit mod worden! Juicyhil
Meest aandachtsgeile user Juicyhil
neenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vul je voor de Fp overal mijn naam in
Hihi wat grappig! Je hebt overal remlof gedaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:59 schreef deepart het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Danny
Beste / favoriete developer remlof
Beste PR-medewerker remlof
Beste designer remlof
Beste over-all nieuwkomer Crew remlof
Beste FOK!-fotograaf remlof
FOK!-site Algemeen
Leukste subsite Forum
Minst leuke subsite chat
Jouw suggestie voor een nieuwe subsite Lol ik las subsidie
Een andere suggestie voor FOK! offline fokken voor in de trein
Leukste / tofste (lay-out) feature nieuwe topic knop
Minst leuke / meest nutteloze (lay-out) feature het printknopje
leukste en/ of meest praktische verandering aan FOK! toegang via wifi
Users Algemeen
Leukste/origineelste username GasTurbine
Leukste/origineelste ondertitel beverton
Mooiste avatar remlof
Origineelste of grappigste avatar remlof
Leukste signature remlof
Forum
Beste FA Remlof
Slechtste FA RayMania
Meest populaire moderator: remlof
Beste moderator remlof
Beste nieuwkomer 2009 (moderator) remlof
Liefste/behulpvaardigste moderator remlof
Grappigste/meest humorvolle moderator remlof
Moderator met de beste kennis van zaken remlof
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) remlof
Beste mogelijke kandidaat voor moderator remlof
Populairste forum KLB
Impopulairste forum sport
Jouw suggestie voor een nieuw forum nee fok is genoeg
Forumusers
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster remlof
De all-round origineelste topicopener remlof
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts remlof
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! remlof
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!? remlof
Waardevolste aanwinst voor FOK! remlof
10 jaar FOK!
Beste FOK! actie ooit Mij toelaten als member
Slechtste FOK! actie ooit overstappen op een andere server
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef BrandX het volgende:Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieën, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
hihi en 'toegang via WiFi' als FOK! feature gezetquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi wat grappig! Je hebt overal remlof gedaan.
waarom onthouden als dat gewoon in het profiel zichtbaar is?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:07 schreef Ensaf het volgende:
Zijn er mensen die onthouden wie in welk jaar zich registreert?
Waarom mag Remlof niet alle positieve stemmen krijgen?quote:
Die blonde snol in je avatarquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik de prijs voor mooiste avatar in de wacht sleep.
Ik vind jou grappig. Haha.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom mag Remlof niet alle positieve stemmen krijgen?
Dat is toch niet democratisch als mijn lijstje niet meegeteld wordt
Makkelijk hoor. Met technische termen strooien.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom onthouden als dat gewoon in het profiel zichtbaar is?
echt schitterend!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi wat grappig! Je hebt overal remlof gedaan.
Jij bent behoorlijk bezig om impopulair te worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
echt schitterend!
nog even een categorie toevoegen: meest nutteloze user...
Hij bedoeld dat hij dat opschrijft in zijn kladblok. Dat is zo'n perkamente blok waar je met houtskool herkenbare tekens op aanbrengtquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Met technische termen strooien.
Ik ben toch geen Bill Gates.
Dan is het gewoon een verkapte kijk-mij-stoere-gadgets-hebben post.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat hij dat opschrijft in zijn kladblok. Dat is zo'n perkamente blok waar je met houtskool herkenbare tekens op aanbrengt
het was een tactische stemquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk bezig om impopulair te worden.
Ben bang dat veel users niet weten wat ermee wordt bedoelt, ik moest ook eerst googlen en ik typte per ongeluk impotent in en toen kwam ik op een vreemde website, allemaal bejaarden en een man die 2 handen in zijn anus had en hem open hieldquote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben bang dat veel users niet weten wat ermee wordt bedoelt, ik moest ook eerst googlen en ik typte per ongeluk impotent in en toen kwam ik op een vreemde website, allemaal bejaarden en een man die 2 handen in zijn anus had en hem open hield
Daarom krijg iedereen die dat invult per 1 januari een permban.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:33 schreef deepart het volgende:
Die vraag over die lange ban toewensen is toch in strijd met de regels?
Klopt, was idd gelekt dat dat soort mensen geweerd zouden worden. Terecht ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom krijg iedereen die dat invult per 1 januari een permban.
Zal lekker rustig worden.
Daar gebeurt toch alles..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:59 schreef paddy het volgende:
Echt leuk gedaan!Mis nog iets, maar al aangegeven.
Ik kom er nog niet uit qua stemmen.
Kom nauwelijks buiten NWS/POL en de FP
En bevalt die wereld?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:16 schreef Ensaf het volgende:
Ik kwam er door die oranje link hierboven achter dat er een wereld buiten KLB is.
meegenomen in de lijst voor volgend jaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:59 schreef paddy het volgende:
Echt leuk gedaan!Mis nog iets, maar al aangegeven.
Hoiquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:07 schreef eleusis het volgende:
Zijn er ergens lijsten? Ik weet echt niet wie alle PR-medewerkers enzo zijn
quote:
had eerst op jou gestemd. Maar PDL heeft prammenquote:
* Surveillance-Fiets Schrapt Renesite van lijst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
had eerst op jou gestemd. Maar PDL heeft prammen
Grapje hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Schrapt Renesite van lijst.
onder het tabblad 10 jaar FOK! kan je wellicht wat met een van de volgende vragen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef Szura het volgende:
Waarom kunnen we niet stemmen op de blunder van het jaar?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:10 schreef Peter het volgende:
Waar kan ik de beste/grappigste FP-users invullen?
quote:
maar staat op de lijst voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:16 schreef BrandX het volgende:
De enige simpele reden dat het niet is meegenomen, is omdat het nog nooit is meegenomen, in de vorige edities.
En dus eerlijk gezegd ook niet meer verder aan gedacht.
Deze WAARHEID is echt. Op de FP kan hij dankzij mij niet meer reagerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
Is WAARHEID eigenlijk wel echt wie die is of is het een troll?
Ben nog steeds aan het rouwenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze WAARHEID is echt. Op de FP kan hij dankzij mij niet meer reageren
Dat is toch niet iets waarop gestemd kan wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
waarom staat 'de langste ban' er niet bij?![]()
En bedankt, nu hebben we die mafkees hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
De meest nutteloze layout feature kan bijna niet anders zijn dan het volgende/vorige post knopje.
Kunnen ze jouw niet gewoon verwijderen. Van alle subforums.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
De meest nutteloze layout feature kan bijna niet anders zijn dan het volgende/vorige post knopje.
Dat gebeurt pas als ze PSV ook uit de competitie gooien wegens omkopingquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kunnen ze jouw niet gewoon verwijderen. Van alle subforums.
don't count your blessingsquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als ze PSV ook uit de competitie gooien wegens omkoping
Hey, je mucktquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
wat is dat djeez, m'n kritiek valt zó slecht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |